weer een goed plan van Causiequote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef Causa het volgende:
Reya en Frutsel goedemorgen![]()
*koffie enzo uitdeel*![]()
quote:
Hoe eenvoudiger hoe beterquote:
Mij niet bekend idd. Maar aangezien je zegt dat er wat rustigs in het repertoire zit, ga ik meteen een voorbeeldje downenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]. En ik heb een hoop mooie nieuwe muziek gevonden, van Sufjan Stevens. Is onbekend, maar hij heeft ook de muziek gedaan van de SNSreclame met al die vlinders (dat ze naar de beurs gaan). Heel rustig
.
School.
De jeugdige kracht wordt weeres ten volle benutquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik lag 04:00 uur op me bed en moet zo weer werken![]()
Nee, maar leuk gaat het ws niet wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:43 schreef Causa het volgende:
Zal er nog wat te vloeken zijn vandaag Reya?
owquote:
morge Aliceyquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:01 schreef Alicey het volgende:
Moge!
Maagpijn, diarree, verkouden, niet geslapen.. Het gaat een heerlijke dag worden.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:42 schreef Causa het volgende:
Ik hoop dat je alweer wat opgeknapt bent Alicey
* Alicey gaat maar rustig aan doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:02 schreef Causa het volgende:
[..]
morge Alicey
ziet er veelbelovend uit ja....![]()
ehm.. ik heb meer de ervaring dat er zo goed mogelijk doorgegeten moet wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]dus. Maar zolang ik niets eet gaat het misschien goed.
Ik heb nu nergens trek in. Misschien een klein beetje fruit zo. Dat is misschien ook onschuldig..quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
ehm.. ik heb meer de ervaring dat er zo goed mogelijk doorgegeten moet worden
al is dat nie zo makkelijk
keejquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:23 schreef Alicey het volgende:
smacks denk ik dat juist op dit moment niet goed is.. Ik ga eens het gruit proberen.
Fruit lijkt te werken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef Causa het volgende:
[..]
keej
owja, soms...
is het weer zo dat het echt niet duidelijk is wat erin kan. Soms helpt dan eerst iets zouts, paar lepels boullion ofzo. Vreemd genoeg heeft zoiets heftigs als een superdun schijfje verse gember met wat zout erop me al een aantal keren gered.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:20 schreef Frutsel het volgende:
MEMENTOOO MORRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII lievjuhhh![]()
ALICEEYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyy![]()
Haha je doet heel goed alsof?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik las:" Fruts lijkt te werken"![]()
en dat klopt ook![]()
ssstt...quote:
Oftewel, je hebt je werkzaamheden aan anderen opgedragen en zit zelf op je luie krent nu?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ssstt...![]()
woensdag is normaliter drukste dag...maar ik heb veel *arrogante modus aan* GEDELEGEERD *arrogante modus uit*...![]()
Dus lekker ontspannen je werk doen![]()
das nou weer nie aardig van je...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt je werkzaamheden aan anderen opgedragen en zit zelf op je luie krent nu?
Hoezo niet? Had toch gekund ?quote:
Wat reageer je geraakt.quote:ik doe hele week werk van 2,5 man... tot eind juni... woensdags is drukste dag, dus nu heb ik wat afgedragen om werk voor 1 over te houden... dus kan ik lekker in mijn temp het werk afmaken...
Ik ben nie lui...![]()
![]()
MM de beschermengelquote:* Frutsel kruipt in armpjes van MM...![]()
*geeft fruts knuffel* Alicey bedoelt t niet zoquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das nou weer nie aardig van je...![]()
ik doe hele week werk van 2,5 man... tot eind juni... woensdags is drukste dag, dus nu heb ik wat afgedragen om werk voor 1 over te houden... dus kan ik lekker in mijn temp het werk afmaken...
Ik ben nie lui...![]()
![]()
* Frutsel kruipt in armpjes van MM...![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo niet? Had toch gekund ?
[..]
Wat reageer je geraakt.![]()
[..]
MM de beschermengel
Koffie zou ik erg veel trek in hebben, maar beter nu even niet.. Ik heb mijn wake-up-kop ook laten staan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik voel me prima hoor...![]()
![]()
beetje geinen mag toch altijd, net als jij doet![]()
koffie?![]()
@MM :![]()
![]()
Mjah... zijn van die mensen die normaliter hele dag zouden kunnen Fokken... je kent ze vast wel, die 70.000 posts halen enzo... dus laat ze ook maar es wat doen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je je toch zo prima voelt zou je misschien die arme mensen die je met werk opzadelt kunnen verlichten.
Nooooooit van gehoord.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... zijn van die mensen die normaliter hele dag zouden kunnen Fokken... je kent ze vast wel, die 70.000 posts halen enzo... dus laat ze ook maar es wat doen...![]()
Oh, dan moet ik zo stoppen. Dan is mijn postaantal gelijk aan mijn userid.quote:Heb je het eigenlijk wel gevierd? je 70.000e post? das 57 postjes geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |