nee, idd. En dat is dus ook het probleemquote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef jessie het volgende:
LadyS, ik zou ook net met 2 man dr haren gaan wassenDat lijkt mij al zo overweldigend.
dat kan ook nog iddquote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef jessie het volgende:
Nou Lady S Amber laten zitten. Dan met 1 hand uitspoelen en met de andere hand voor dr gezichtje houden (niet zoals een kapster dat doe bij je als je met je hoofd in de wasbak ligt)
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef Luchtbel het volgende:
[prachtig verhaal over Jolietje]
Daarom zei ik ook "totaal afhankelijk van de situatie". Ik werk zelf ook hoor, om 2 redenen, 1 omdat er inderdaad geld binnen moet komen en 2 omdat ik het ook fijn vind om te werken. Maar ik ken die mensen echt en gelukkig zijn het denk ik wel uitzonderingen maar het gebeurt wel. In dat soort gevallen kan ik dergelijk opmerkingen wel begrijpen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:14 schreef Belana het volgende:
die mensen heb je ook natuurlijk igraine, die hun kind als accesoire zien, maar het zijn denk ik wel de uizonderingen. Veel mensen hebben tegenwoordig de keuze helemaal niet, er moet geld op de plank komen, maar je wilt ook kinderen. Persoonlijk heb ik nog redelijk de keus, ik KAN 3 dagen werken gelukkig, dus ook meer als ik zou willen, maar dat wil ik niet. Ligt ook aan je werkgever soms... bij waar ik werk mogen wij wel 24 uur werken op die afdeling, maar dan verdeeld over 4 dagen... vandaar dat lois bv 4 dagen is gaan werken, er was simpelweg geen keus. Ik ben nu zwanger en met verlof en straks ouderschapsverlof, maar ik krijg daar ook mee te maken.
dus enfin, het kan aan veel dingen liggen.
Ik ben geen 40 hoor en al helemaal geen 15 jaar getrouwdquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:22 schreef Luchtbel het volgende:
Tuurlijk is dat zo Igraine en als ik 40 was geweest en een man had en al 15 jaar getrouwd was, dacht ik er misschien ook helemaal anders over. Ik vind het alleen gewoon uitermate arrogant om je zo op te stellen en dat zo te zeggen. In dit geval ook nadat ik had aangegeven dat ik zelf niet wist wat de goede keuze was en hoe dit zou gaan lopen. Ik veroordeel ook regelmatig mensen hoor of heb mijn mening klaar voordat ik er echt over nagedacht heb, daar ben ik me van bewust maar daar mogen ze dan ook commentaar op hebben. Net zoals ik dat nu heb over deze mensen.
Dat vind ik ook wel heel erg iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "totaal afhankelijk van de situatie". Ik werk zelf ook hoor, om 2 redenen, 1 omdat er inderdaad geld binnen moet komen en 2 omdat ik het ook fijn vind om te werken. Maar ik ken die mensen echt en gelukkig zijn het denk ik wel uitzonderingen maar het gebeurt wel. In dat soort gevallen kan ik dergelijk opmerkingen wel begrijpen.
Zij werken dan niet bijv 'gewoon' 38 uur, maar bijv 50 uur per week en daarnaast nog diverse golf en/of tennisverplichtingen dus zij zien hun kinderen echt heel weinig
Dit wilde ik net vragenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef Leah het volgende:
Wanneer heeft ze die BMR gehad Xanthe?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Karin het volgende:
Van de week kwam ik er achter dat zijn laarsjes te klein waren, gelukkig had ik al een maatje groter op voorraad staan. Bram pakt zijn oude laarsjes, geeft ze aan mij "voor mijn broertje"![]()
He wat liefquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:02 schreef Stiekemurd het volgende:
Wat een scheet is dat toch Luchtbel!
Kijk ze nou staan![]()
ja, die wil ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef poemojn het volgende:
En toch heb ik allemaal filmpjes waarop ze gieren van het lachen
Ja, dat is een goeie! eigenlijk zou het niet kunnen en ze had het ook nog niet eerder meegemaakt, maar volgende maand hebben we daar een gesprek over.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef jessie het volgende:
Githa jeetje joh! Je had het al een paar keer gezegd he dat je vond dat zijn handje niet goed stond. En nu moet het weer overnieuw! Wat gaan ze nu doen om te voorkomen dat het weer aan elkaar gaat groeien? Sterkte joh met alles
Nog altijd d'r ondeugende zelfquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef bixister het volgende:
hoe gaat 't met myrthe, ladyBos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |