Ow ik laat Isis ook wel aanklooien en hoop altijd dat ik er nog een hapje in kan krijgen. In het begin werkte dat nog wel door haar een eigen lepel te geven en zelf af en toe met een andere lepel het eten te geven. Isis heeft nog geen eigen bestekje , eerdaags toch maar eens gaan aanschaffen , misschien dat een vorkje beter werkt. Maar sinds ze ziek is geweest werkt de oude truc niet meer en wenst ze van ons geen hapjes meer te krijgen. Een hapje prepareren werkt ook niet want de lepel gaat op zijn kop naar dr mond of..... er word alleen maar flink mee gemept in het eten
![]()
En gelukkig hebben we een hond , die is zeer blij met deze manier van eten.
Morgen eten we weer aardappels , groente en vlees dus de aardappelen worden niet geprakt maar in stukjes gesneden , evenals het vlees en zo kan ze zelf wat in dr mond steken.
Veel eet ze toch niet bj het avond eten , maar zoals ik hier al gelezen had is het wel normaal rond deze leeftijd. Maak me er niet druk om. Isis heeft een nog genoeg spekkies over en de rest van de maaltijden eet ze wel goed en het toetje gaat er ook altijd weer goed in.