abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38429199
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:14 schreef Belana het volgende:
die mensen heb je ook natuurlijk igraine, die hun kind als accesoire zien, maar het zijn denk ik wel de uizonderingen. Veel mensen hebben tegenwoordig de keuze helemaal niet, er moet geld op de plank komen, maar je wilt ook kinderen. Persoonlijk heb ik nog redelijk de keus, ik KAN 3 dagen werken gelukkig, dus ook meer als ik zou willen, maar dat wil ik niet. Ligt ook aan je werkgever soms... bij waar ik werk mogen wij wel 24 uur werken op die afdeling, maar dan verdeeld over 4 dagen... vandaar dat lois bv 4 dagen is gaan werken, er was simpelweg geen keus. Ik ben nu zwanger en met verlof en straks ouderschapsverlof, maar ik krijg daar ook mee te maken.
dus enfin, het kan aan veel dingen liggen.
Daarom zei ik ook "totaal afhankelijk van de situatie". Ik werk zelf ook hoor, om 2 redenen, 1 omdat er inderdaad geld binnen moet komen en 2 omdat ik het ook fijn vind om te werken. Maar ik ken die mensen echt en gelukkig zijn het denk ik wel uitzonderingen maar het gebeurt wel. In dat soort gevallen kan ik dergelijk opmerkingen wel begrijpen.

Zij werken dan niet bijv 'gewoon' 38 uur, maar bijv 50 uur per week en daarnaast nog diverse golf en/of tennisverplichtingen dus zij zien hun kinderen echt heel weinig
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:22 schreef Luchtbel het volgende:
Tuurlijk is dat zo Igraine en als ik 40 was geweest en een man had en al 15 jaar getrouwd was, dacht ik er misschien ook helemaal anders over. Ik vind het alleen gewoon uitermate arrogant om je zo op te stellen en dat zo te zeggen. In dit geval ook nadat ik had aangegeven dat ik zelf niet wist wat de goede keuze was en hoe dit zou gaan lopen. Ik veroordeel ook regelmatig mensen hoor of heb mijn mening klaar voordat ik er echt over nagedacht heb, daar ben ik me van bewust maar daar mogen ze dan ook commentaar op hebben. Net zoals ik dat nu heb over deze mensen.
Ik ben geen 40 hoor en al helemaal geen 15 jaar getrouwd Van mij mag je alle commentaar op de wereld hebben op mensen die dat tegen je zeggen. Mijn vriendin kreeg ook weleens dat soort opmerkingen en die zat daar dan echt heel erg mee. Dat de buitenwereld haar zo zag, terwijl ze zich de pest werkte om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Maar ja, ze weten niet beter zei ik dan altijd maar.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:51:37 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38429269
Heeee joh dat was bijvoorbeeld, ik had het niet eens over jou alleen over andere situaties
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:52:39 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_38429306
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef Igraine het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook "totaal afhankelijk van de situatie". Ik werk zelf ook hoor, om 2 redenen, 1 omdat er inderdaad geld binnen moet komen en 2 omdat ik het ook fijn vind om te werken. Maar ik ken die mensen echt en gelukkig zijn het denk ik wel uitzonderingen maar het gebeurt wel. In dat soort gevallen kan ik dergelijk opmerkingen wel begrijpen.

Zij werken dan niet bijv 'gewoon' 38 uur, maar bijv 50 uur per week en daarnaast nog diverse golf en/of tennisverplichtingen dus zij zien hun kinderen echt heel weinig
Dat vind ik ook wel heel erg idd
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:00:45 #104
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38429584
Volgende week zitten we hier Léons 2e verjaardag te vieren.
Hij gaat 's ochtends naar zijn vriendjes op de opvang om te trakteren en te spelen en tussen de middag haal ik hem op. Gaan we 's middags lekker in het klein zijn verjaardag vieren. Hebben een ontzettend mooie zgan glijbaan op de kop weten te tikken op marktplaats en ik denk dat ie daar helemaal blij mee is.
Ik durfde niet zo goed iets te plannen voor zijn verjaardag, want ja ik ben wel die vrijdag daarna uitgerekend. Maar nu toch maar zo geplanned, we zien wel hoe het gaat. Mocht ik toch onverhoopt bevallen die dag, dan heeft hij nog oma's en opa en de rest om het met hem mee te vieren.
maar het is niet het scenario waar ik op zit te wachten natuurlijk

LB, ik vind het echt fijn voor jullie dat jullie je balans hebben gevonden. Jullie zijn echt zo heerlijk close, daar komt niks tussen. En heerlijk hè die momenten met zijn tweetjes.

Hier hangt Léon best aan zijn mama momenteel. Ik kan niet zoveel meer met hem ondernemen en dat vind ik best jammer. Hij merkt het ook. Normaal ravotten we veel, nu kan ik niet eens meer lekker bij hem op de grond zitten spelen. Wat dat betreft moet hij het echt van zijn vader hebben momenteel. Maar als hij zich wat moe of zielig is dan wil hij alleen mij. En dan legt hij heel lief zijn hoofdje tegen me aan.
Hij wordt wel een beetje ongeduldig nu, vanmorgen keek hij in het wiegje en zei met zijn handen vragend omhoog: "Baby nou?" De baby krijgt ook regelmatig kusjes of hij legt even lief zijn hoofdje tegen mijn buik en fluistert dan: "Hallo baby?". *smeltmomenten*

Over de fles, Léon krijgt er ook nog 2 hoor. 's Ochtends inderdaad omdat dat lekker op schiet (en straks ook met de baby wat makkelijker is) en 's avonds omdat hij totaal geen spekkies heeft. Die laatste fles wil hij tegenwoordig ook het liefst tegen mij aan drinken. Normaal gesproken zit hij stoer in het midden van de bank. En met zijn motoriek is niks mis volgens mij. Slist iets misschien, maar niet opvallend. Hij krijgt ook alleen het speentje als hij slapen gaat verder niet.
Ons plan is met Sinterklaas het speentje op een speelse manier te laten vervallen. Vrienden van ons hebben dat ook gedaan en werkte heel goed.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:08:09 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_38429847
"hallo baby" die is echt mega kjoet
stormy waters...
sailin'
pi_38429927
Ik ben zo'n doos die 50 uur werkte per week. Ten 1e om brood op de plank te hebben en mijn 2 baan was voor de extra's. Djen ging meestal mee naar mijn 2e baan en kon daar in het dagverblijf, als we uit moesten spelen dan paste of een vriendin op of oma. Ik heb er totaal geen spijt van dat ik zoveel werkte en Djen vond het ook goed. Ik probeerder wel de weekenden dat zij thuis was ook thuis te zijn, maar soms lukte dat niet. Daarin tegen draaide ik onregelmatige diensten en was ik vaak ook overdag gewoon thuis.
Het is maar net hoe je zelf in elkaar zit en waar je jezelf het lekkerste bij voelt.
pi_38430718
Even een vraagje voor de mama's van de kindjes die al waterpokken hebben gehad.
Isis heeft sinds een paar dagen wat rode vlekjes op haar lijfje (vooral haar buikje en een beetje op haar rug) als ze in bad is geweest zijn het rode vlekkerige plekken met een soort van muggebultjes erin , maar voor de rest zijn het gewoon echt rode kleine bultjes. Nou zei mijn overbuurvrouw dat waterpokken begon met vlekjes die op muggebultjes lijken. Ik dacht eerst dat het uitslag was van de koorts , maar ze heeft nu al 2 dagen geen koorts meer en de vlekjes blijven Zou het echt waterpokken kunnen zijn?
pi_38430780
hmm, zou best kunnen, maar dan komen er wel vrij snel een soort van blaasjes op die plekjes volgens mij.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:40:05 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38430908
Het zou kunnen ja. Bij Noah leken het eerst ook net muggebulten. Maar na een paar dagen ging het ineens heel snel, zat ie opeens helemaal onder, en wat bix zegt, dan komen er blaasjes op. Van de eerste bultjes totdat ze wegtrokken heeft een week geduurd ongeveer.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38430986
Deze vlekjes heeft ze nu 2 of 3 dagen , maar nog geen met vocht gevulde blaasjes te bekennen.

Kind was vannacht weer aan het gillen , hub boos omdat ze bij ons in bed lag (en hij trappelende voetjes in zijn rug kreeg , ben benieuwd hoe hij vanmiddag reageerd als hij thuis komt).
Maar ze ging dus niet weer slapen. Na 1,5 uur heb ik dr toch maar weer terug gelegd in dr eigen bed , waar ze 20 minuten heeft liggen huilen en toen heeft door geslapen tot 8 uur vanmorgen. Toen was het weer huilen geblazen. Had er nog even bij mij in bed gelegd waar ze tegen me aankroop en weer in slaap viel. Dus ik daar dankbaar gebruik van makend en ze heeft door geslapen tot 10.20 uur!!! Toen heb ik dr toch maar even wakker gemaakt.
Nog steeds een hees stemmetje en af en toe huilen , maar verder lijkt alles wel de goede kant op te gaan.
pi_38432682
Met Thijs mogen we donderdag 8 juni al naar de kinderarts toe.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:02:58 #112
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38435493
Wat een lieve en vertederende verhalen komen er toch langs

Morris een dikke hopelijk gaat het gauw beter met je arm.

Zoë staat nu derde van boven en ik vind het zo raar en het gaat zooooo snel mijn lekkere wieffie bijna 2
pi_38435843
Ik weet niet of ik het nu in het goeie topic zet. Maar wat ik me nou ineens heel erg afvroeg....

Over een paar maanden is de baby er en ik wil eigenlijk Benthe gewoon naar de creche laten gaan. Maar hoe moet ik dat dan doen? Baby meesleuren naar de creche? Lijkt me echt een gedoe trouwens.... Vriend zal mss ook wel keer ophalen, maar hij werkt vrij lange dagen en moet altijd lang reizen.

Sja waar je je al niet druk om maakt, 6 maanden van te voren...
pi_38435913
Ow en over waterpokken gesproken.... Bij Benthe heerste het heel erg op de creche en zo'n 3 weken geleden had ze alleen op haar elleboog/arm wat blaasjes met vocht. Na een dag waren die weg, dus ik dacht dat het over was. Maar er is dus een incubatietijd van ongeveer 2 weken. Dus idd na precies 2 weken, werd ze een klein krentebolletje En ik vond het niet echt op muggebultjes lijken... maar mss zit daar verschil in.
pi_38436415
stiekemerd, dat wordt toch slepen met de baby vrees ik. of heb je misschien een buurvrouw waar je de baby (-foon) even kunt droppen tijdens 't wegbrengen? heb je een auto tot je beschikking, of kun je 't lopend doen? misschien kun je 't verdelen, dat hij brengt en jij haalt, zodat je maar 1x op een dag erheen hoeft?

incubatietijd bij waterpokken is zelfs (max) 3 weken dacht ik.

zoë gaat inderdaad ook alweer hard richting de 2!
(weet nog zo goed dat al die kindjes toen geboren werden, en nu zijn 't alweer zulke hele persoonlijkheden! )
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:44:20 #116
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_38436941
Dat schiet al op, Bar_en_Mar. Hopelijk worden jullie wat wijzer bij de kinderarts. Heb je enig idee wat voor een onderzoeken ze precies gaan doen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_38437292
daar is eigenlijk niet over gesproken de huisarts vond alleen nadat hij Thijs gezien en gehoord had dat het idd geen slecht idee was om eens naar een kinderarts te gaan.
Het kan ook uiteindelijk allemaal niets zijn
Ik zie het wel donderdag
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38448506
Ik denk dat het toch wel waterpokken moeten zijn. De rode vlekjes vermenigvuldigen zich in een rap tempo.
Wel zielig hoor... Vlak na de BMR-prik verkouden worden , vervolgens koorts en andere bijwerkingen die waarschijnlijk van de BMR-prik zijn , dan nog wat kiesjes en vervolgens waterpokken. Beetje veel van het goede zo vlak na elkaar , heb echt met dr te doen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:16:35 #119
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38449608
Wanneer heeft ze die BMR gehad Xanthe?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator donderdag 1 juni 2006 @ 20:33:31 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38450483
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef Leah het volgende:
Wanneer heeft ze die BMR gehad Xanthe?
Dit wilde ik net vragen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38451232
Na een vaccinatie kun je vatbaarder zijn voor infecties (lagere weerstand), en na ziekte geldt dat ook.. beetje vervelende opeenvolging zo.
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:49:31 #122
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38451340
Ik vraag het omdat Dreumes een week of twee na de BMR echt een enorme uitbarsting rode vlekjes kreeg, echt nog nooit zo heftig gezien, het leek wel rode hond .
pi_38454416
Hmm BMR is wel van levend (maar verzwakt) virus gemaakt idd..
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:56:55 #124
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38454488
Misschien was het wel rode hond, kan natuurlijk ook nog.
Oh nee, daar was het kind juist tegen ingeent..
pi_38454979
Niet afgelopen maandag maar de maandag ervoor heeft ze dr BMR-prik gehad. Maar waterpokken gaan hier in het dorp op het moment ook behoorlijk rond. De kans dat ze dit dus heeft opgelopen bij het CB is zeer aannemelijk.
pi_38455040
Ja, en om met enge verhalen te komen: man & zwangers zijn nooit met BMR ingeent omdat een neefje van hen letterlijk doodziek ervan werd.. kreeg nl de mazelen als gevolg van dat vaccin. Maaaar dat is dus al wel ruim 25 jaar geleden, en goed afgelopen.
pi_38455153
Ik heb een neefje verloren door de mazelen . Morgen moet ik naar mijn mams toe en laat haar ook nog wel even kijken naar de vlekjes en anders bellen we nog even met de huisarts. De plaatjes die ik heb gezien van de beginnende waterpokken lijken wel op de vlekjes die Isis heeft. Vooral op de buik en dr rug.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:13:04 #128
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38455261
Als het waterpokken is zitten er in no time blaasjes op, Xanthe. Maar reactie op de BMR zou dus ook heel goed kunnen, gezien de tijd.
pi_38455378
Zelfs als 't rode hond is is dat alleen maar makkelijk, word je vooral voor ingeent om te voorkomen dat je ermee besmet raakt tijdens een zwangerschap (wat voor de baby minder goed is, in de eerste 3 mnd). En zij wordt dan vast wel immuun dus hoeft daar dan niet meer bang voor te zijn.
Plaatjes: rode hond en waterpokken. (hee, die kennen we image google )

[ Bericht 29% gewijzigd door poemojn op 01-06-2006 22:22:01 ]
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:27:04 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38455917
Toen Noah z'n prik kreeg waarschuwden ze dat ie een lichte vorm van mazelen kon krijgen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38458861
klopt ja, anna heeft ook vlekjes gehad na haar BMR-prik. misschien is 't dus toch dat, Xanthe!
pi_38463724
Ik zal het straks wel even zien. Ze ligt nog te slapen , maar ik moet dr zo wakker maken. Yoopy moet naar zijn werk , maar ik heb de auto nodig, dus even afzetten bij zijn werk.
pi_38464278
Heb net toch maar even gebeld met de huisarts en volgens de assistente zou het uitslag zijn van de koorts die ze heeft gehad. En ze vond het niet nodig dat de huisarts er even naar keek en als ik me toch zorgen bleef maken mocht ik dinsdag weer bellen.
Ik vraag het mams straks even om er naar te kijken en als het nog erger word dan het nu is bel ik de huisartsenpost morgen wel.
pi_38465239
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:07 schreef poemojn het volgende:
man & zwangers
pi_38466295
Gek foutje, had ik niet gezien

Vervelend om zo afgescheept te worden Xanthe!
pi_38477623
Ik vond het ook nergens op slaan. Juist omdat er aangeraden word de vlekjes na te laten kijken als je zwanger bent. Mijn moeder denkt ook aan rodehond en dus heb ik al contact gehad met de verloskundige die ook wil dat het door de huisarts gezien word. We weten niet of ik er voor ingeent bent en het is in deze en de vorige zwangerschap niet gecontroleerd bij het bloedonderzoek. Ik bel zometeen met de huisartsenpost en dan wil ik alsnog dat er een arts naar gaat kijken. Zelfs als ze het dus door de enting komt (wat in het geval van Isis dus zeer goed mogelijk is) is het wel belangrijk om het in de gaten te houden ivm. mijn zwangerschap volgens de verloskundige.
pi_38480905
Hopenlijk kijkt de huisarts er ff naar Xanthe, want onzekerheid is niks.

Djulian is voor het eerst naar de kapper geweest, het werd zo lang dat hij niks meer zag Nu heeft hij een hanekam en nog wel zijn matje Zal morgen ff foto's maken want de batery is leeg van het fototoestel
pi_38484298
De huisartsenpost deed in eerste instantie moeilijk. Het kon geen rode hond zijn want daar was ze tegen ingeent , kon ook geen bijwerking zijn van de BMR en het kon ook geen kwaad voor de zwangerschap omdat ik verder dan 3 maanden zwanger was.
Na uitdrukkelijk te hebben gezegd dat ik wilde dat de arts ernaar keek mocht ik komen.
Helaas heb ik in de arts die er zat weinig vertrouwen. Hij heeft me ooit eens niet serieus genomen toen ik zwanger was en dat mis ging. Ik wis overigens niet dat ik zwanger was , maar vermoede door de pijn en de mate van bloeden toen wel dat het om een miskraam ging. Maar volgens deze arts stelde ik mij aan en was ik gewoon ongesteld (en toen bleek later dat ik toch al 18 weken zwanger geweest moet zijn). Nu kon hij me niet vertellen waar de vlekjes van kwamen , maar vlekjes kwamen altijd na een periode van ziekte vooraf en dus zou ze nu beter worden. Daar kon ik het mee doen....En ze oogde niet ziek genoeg vond hij en dat terwijl ze helemaal in me gekropen zat en in de wachtkamer iedereen al vroeg of ze ziek was omdat ze zo bleek is en zo ziekjes tegen me aan hing.
Al met al weten we nu dus nog niets.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:23:18 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38501784
Jolietje is ziek. Gister haalde ik d'r op bij de oppas met 40.8 koorts. Ik had haar echt nog nooit zo gezien, slap, oogjes bijna dicht, brrrrr. Vandaag gaat het weer wat beter, ze is ook gewoon eventjes buiten geweest. Maar nog steeds verhoging en ze wilde helemaal niks eten. We zouden naar een speeltuin gaan vandaag met een vriendin en dat had ze onthouden. Ze wilde gisterochtend mooie kleren aan doen en ik had beloofd dat het vandaag mocht....dus vandaag zit ze ziek te zijn in mooie zelf uitgekozen kleren. Het was natuurlijk dubbel drama dat we niet meer naar de speeltuin gingen. Ik wist niet dat ze dat nog zou weten vandaag. De oppas belde nog even om te vragen hoe het ging, 'ziek' zei Jolie 'wel mooi kleren' Gelukkig weer praatjes.
pi_38502033
Isis lijkt een beetje aan de beterende hand , maar dat heb ik in de afgelopen weken al vaker gedacht.

Jolie beterschap hoor! En goed blijven drinken. Ik kreeg van mijn huisarts de tip dat als ze slecht zouden eten door ziekte maar wel willen drinken ze dan limonade tussendoor mocht hebben en op een dag zeker wat thee met suiker , bouilion op basis van vlees en een beetje yoghurt. Op die manier kregen ze nog voldoende voedingstoffen binnen (en metname de zouten en suikers schijnen erg belangrijk te zijn als ze ziek zijn , heb niet gevraagd waarom).
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:45:12 #141
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38502305
Zout houdt vocht vast, suiker geeft energie?
©Dumbo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:53:59 #142
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38512720
Jolietje en Isis, snel beter worden hoor..

Vanochtend was Luuke op de computerkamer aan het rommelen. Lief en ik lagen nog wakker te worden in bed. Opeens zegt lief:"Het is veel te stil hiernaast, ik ga kijken." Ik hoor een hoop gevloek uitde computerkamer en daarna ineens een enorme lachbui...... "Kom kijken, kom kijken!!!!" Daar zat een soort Phantom of the opera, zo'n half wit masker... Ze had een (voordeelverpakking )Sudocreme te pakken gekregen en die had ze over de vloer uitgesmeerd. Haar kleren, haar handen, alles zat onder. Het allergrappigst was haar gezicht. Een veeg van haar haar naar haar mond.
Foto's volgen later, als lief ze van de camera gehaald heeft.......
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38514003
Luuke
dat hebben we hier ook een keer gehad. Precies hetzelfde! Wij in bed: wat is ie stil...

Jolie weer praatjes, dat klinkt beter! Beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:43:06 #144
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38514049
Lishe: foto! foto! foto!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:46:27 #145
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38514138
Oh god Lishe wat een zooi he, volgens mij doen ze allemaal minimaal één keer zoiets gruwelijk goors wat stiekem wel grappig is.
pi_38514767
Hee Wil je Myrthe niet op ideeen brengen?

Jolie, beterschap meisje! Snel naar de speeltuin maar binnenkort (en wat lief dat de oppas belde!).
  FOK!fossiel zaterdag 3 juni 2006 @ 22:49:49 #147
2628 Karin
pi_38515939
Beterschap Jolie en alle andere zieke kindjes

Bij Bram op het kinderdagverblijf was een aantal weken geleden een thema broertjes en zusjes. Volgens mij omdat de meeste kinderen op zijn groep net een broertje gekregen hadden of er 1 onderweg was (er zijn volgens mij echt alleen maar broertjes geboren). Van de week hebben 2 kindjes waar hij het meeste mee optrekt ook een broertje gekregen nu heeft Bram ook wel in zijn hoofd dat hij heel graag een broertje wil. En als ik dan vraag wat wil je dan met een broertje doen? "broertje moet in een klein bedje, kan niet in mijn bed want ik heb een groot bed. Broertje heeft kleine handjes en kan dus niet sturen" En nog meer van dat soort dingen. Na hem toch wel 100 x uitgelegd te hebben dat mama echt geen broertje in haar buik heeft, daar was hij heilig van overtuigd, heeft hij nu zelf een broertje in zijn buik zegt hij Tegen iedereen die het maar horen wilt vertelt hij dat hij een broertje in zijn buik heeft.
Van de week kwam ik er achter dat zijn laarsjes te klein waren, gelukkig had ik al een maatje groter op voorraad staan. Bram pakt zijn oude laarsjes, geeft ze aan mij "voor mijn broertje"

Wij hebben sinds kort buurtkindertjes aan de deur met de vraag of Bram buiten komt spelen. Dat vind ik zo leuk! En Bram helemaal. Het liefst gaat hij dan ook meteen maarja soms moet er ook nog gegeten worden enzo. Nou dan is dat bordje opeens zo leeg.
pi_38516472
Lief
We hebben Myrthe nog niet echt ingelicht ofzo maar ze is wel met het onderwerp baby's bezig (hoort er wel over praten ook natuurlijk). Wil regelmatig voor baby spelen ('mama, myrthe baby!' en dan met haar ogen stijf dicht op de grond liggen ), in haar oude ledikantje spelen met babyspeelgoed, de duplobaby rondrijden in de duplokinderwagen en in het bedje leggen, etc.
pi_38516764
Ach Karin, wat lief van Bram

Amber heeft er echt nog helemaal geen benul van volgens mij
Als ik vraag waar de baby is wijst ze wel op mijn buik, maar ik heb meer het idee dat dat is omdat ze weet wat er van haar verwacht wordt, zeg maar. Niet omdat ze het echt beseft.
pi_38524906
Isis heeft goed geslapen , is vrolijker en heeft zelfs weer een broodje gegeten Al met al denk ik dat ze dus nu wel beter is.

Jolie hoe gaat het met jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')