Volgende week zitten we hier Léons 2e verjaardag te vieren.
![]()
Hij gaat 's ochtends naar zijn vriendjes op de opvang om te trakteren en te spelen en tussen de middag haal ik hem op. Gaan we 's middags lekker in het klein zijn verjaardag vieren. Hebben een ontzettend mooie zgan glijbaan op de kop weten te tikken op marktplaats en ik denk dat ie daar helemaal blij mee is.
Ik durfde niet zo goed iets te plannen voor zijn verjaardag, want ja ik ben wel die vrijdag daarna uitgerekend. Maar nu toch maar zo geplanned, we zien wel hoe het gaat. Mocht ik toch onverhoopt bevallen die dag, dan heeft hij nog oma's en opa en de rest om het met hem mee te vieren.
maar het is niet het scenario waar ik op zit te wachten natuurlijkLB, ik vind het echt fijn voor jullie dat jullie je balans hebben gevonden.
![]()
Jullie zijn echt zo heerlijk close, daar komt niks tussen. En heerlijk hè die momenten met zijn tweetjes.
![]()
Hier hangt Léon best aan zijn mama momenteel. Ik kan niet zoveel meer met hem ondernemen en dat vind ik best jammer. Hij merkt het ook. Normaal ravotten we veel, nu kan ik niet eens meer lekker bij hem op de grond zitten spelen. Wat dat betreft moet hij het echt van zijn vader hebben momenteel. Maar als hij zich wat moe of zielig is dan wil hij alleen mij. En dan legt hij heel lief zijn hoofdje tegen me aan.
![]()
Hij wordt wel een beetje ongeduldig nu, vanmorgen keek hij in het wiegje en zei met zijn handen vragend omhoog: "Baby nou?" De baby krijgt ook regelmatig kusjes of hij legt even lief zijn hoofdje tegen mijn buik en fluistert dan: "Hallo baby?". *smeltmomenten*
![]()
Over de fles, Léon krijgt er ook nog 2 hoor. 's Ochtends inderdaad omdat dat lekker op schiet
![]()
(en straks ook met de baby wat makkelijker is) en 's avonds omdat hij totaal geen spekkies heeft. Die laatste fles wil hij tegenwoordig ook het liefst tegen mij aan drinken. Normaal gesproken zit hij stoer in het midden van de bank. En met zijn motoriek is niks mis volgens mij. Slist iets misschien, maar niet opvallend. Hij krijgt ook alleen het speentje als hij slapen gaat verder niet.
Ons plan is met Sinterklaas het speentje op een speelse manier te laten vervallen. Vrienden van ons hebben dat ook gedaan en werkte heel goed.