Ben ik weer een keertje
![]()
Jeetje, wat kletsen jullie veel zeg!
Vanmiddag met Jordy weer bij de chirurg geweest. De vingers zijn dus gedeeltelijk weer aan elkaar gegroeid en het littekenweefsel zorgt ervoor dat er een te kort aan huid is en de vingers een kromme stand hebben.
Hij moet nu bij een ergotherapeut een spalk aan laten meten voor die hand, in de hoop dat hij die ook aan zal gaan houden.
Daarnaast moet de operatie zo goed als overnieuw worden gedaan. Dit gaat 11 september gebeuren omdat de spalk eerst wat tijd nodig heeft.
Balen natuurlijk! wéér een huidtransplantatie, wéér een verbijf in het ziekenhuis en wéér die lange slopende herstel periode
![]()
echt we zitten er al zo doorheen en we hebben het nog lang niet gehad want dit is nog steeds het eerste handje pas.
Heb van de arts momenteel medicatie gekregen om wat rust te vinden
natuurlijk is Jordy niet de enige oorzaak en mag ik deze maand naar een psycholoog.
Werk is meer gericht op aanwezigheid dan productieviteit en om een beetje structuur en ritme in mijn leven te houden
Verder gaat het met Jordy goed, hij is vrolijk en energiek en hij heeft zelfs zijn
tweede tand doorgekregen
Hopelijk blijft hij een beetje vrolijk met spalk en zeker na de operatie...zo sneu dat hij nu wéér moet.