quote:
Nog altijd d'r ondeugende zelf
![]()
Ze begint echt te kletsen nu (alhoewel het alleen voor ons verstaanbaar is :-) Vorige week zaten we in de auto en ze zag een paard. Ze zei 'waf waf'. Dus ik nee, dat is een paardje, die doet hihihihi. Zitten we een dag later in de auto, ziet ze een paard, zegt ze hihihihi. Dat vind ik dan zo knap he. Dat ze dat na 1 keer zeggen al weet
![]()
Het doorslapen was helaas van korte duur alhoewel ze de afgelopen twee nachten weer wel goed geslapen heeft. We zijn heel erg druk in de tuin bezig en vandaag komt het gras en dan is het bijna klaar, kan ze lekker buiten spelen. Het liefst is ze de hele dag buiten, ze komt regelmatig d'r schoenen en jas brengen en sleurt me zowat mee naar buiten zodra we in de buurt van de deur komen
![]()
Op de camping van de week was er een meisje wat net zo oud was als Myrthe en die was gewoon een hele kop kleiner
![]()
Dan is ze opeens zo groot ! En als ze dan in d'r blootje in bad zit is het nog maar zo'n frumpie, ze is ook graatmager en zo gespierd als wat. Geen babyspekken voor Myrthe
![]()
Die had ze alleen de eerste paar dagen. Gisteren stond de DVD aan van Baby Einstein en dat vind ze echt geweldig. Meedansen, zingen, wijzen, dierengeluiden doen, het hele arsenaal komt langs, miauw, wafwaf, hihihihihi, moeh, aai aai. Zo verschrikkelijk lief klinkt dat, dat kleine stemmetje.