abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:53:36 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38587889
Kleine meisjes worden groot...

....95 cm.....

......13,6 kilo en kunnen zelf hun mond spoelen in de badkamer.

Ging niet zoals verwacht op 't CB, deze arts vond dat ik nog een keer een foto moest laten maken van d'r heupjes. Omdat (wat ik zelf ook al vond) de scheve plooi toch echt heel erg scheef is en alleen maar erger lijkt te worden. Ook vond ze het nodig iemand naar dat hartruisje te laten kijken, ze vond het nogal grof voor een functioneringsruisje Niet zo leuk allemaal vind ik. Maar ja beter nu goed naar laten kijken. Nogmaals.

Er ging ook iets wel zoals verwacht, Jolie bleef schaapachtig naar de vormenstoof kijken, naar de stapelbekertjes en wist niet wat er verwacht werd toen ze dingen moest aanwijzen in een boekje. Gelukkig was dit een aardige mevrouw en mocht ze in het keukentje spelen om te laten zien dat ze echt wel kleine dingen in elkaar kon stoppen en kon praten. Toen ze die cb-mevrouw een bordje met plastic kip gaf zei ze 'Ai lov voe' als een ware huisvrouw
pi_38588131
Die lengte Dan kan het dus wel kloppen dat ze ongeveer even lang leken
Dat nieuws over dat plooitje en dat ruisje is niet leuk. Weer via de huisarts dus of mogen ze tegenwoordig rechtstreeks doorverwijzen?
Fijn dat je wel een aardig iemand getroffen had.
Hoe gaat het verder nu, nog wat ziekjes? Of echt al behoorlijk opgeknapt?
pi_38588152
Wat een scheet is dat toch Luchtbel!
Kijk ze nou staan

Wat vervelend dat ze niet tevreden zijn over d'r heupjes en het hartruisje, maar goed er wordt naar gekeken en hopelijk valt het mee!

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiekemurd op 06-06-2006 13:08:35 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:09:47 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38588364
Hoe groot is Myrthe dan? Ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had maar het staat toch echt in het boekje. Het zal wel kloppen want al d'r truien waren weer te klein.
Ze mogen direct doorverwijzen, Naam cb-arts verwijst door voor Naam huisarts, staat op de brief. Ze is wel weer helemaal beter.

Ik ben ook wel blij dat er weer naar gekeken wordt maar ik vind het gewoon vervelend. Steeds weer. Heeft ze nou iets of is het nou niets.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:12:11 #205
640 snoopy
peanuts
pi_38588446
Wat een liefie is het toch LB!
Hopelijk vallen heupjes en ruisje mee.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38588689
Ik had Myrthe voor het vorige bezoek zelf opgemeten, 94 cm. Op het cb wilde ze niet meewerken en ik vond 't niet nodig haar te dwingen dus een 'officiele' meting is er toen niet geweest.

Logisch dat je het vervelend vindt.. maar hopelijk kun je deze keer dan definitief gerustgesteld worden, en je cb ook.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:45:57 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38589552
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:02 schreef Stiekemurd het volgende:
Wat een scheet is dat toch Luchtbel!
Kijk ze nou staan
He wat lief dat vond ik nou ook. Die jurken hingen ook maar te wachten op zomer dus we hebben er nu maar een broek onderaan gedaan maar het staat eigenlijk net zo schattig

Jolie wil nog gewoon in die bak liggen Poemojn, dat scheelt misschien.
  † In Memoriam † dinsdag 6 juni 2006 @ 17:18:48 #208
81992 Githa
pi_38596560
Ben ik weer een keertje
Jeetje, wat kletsen jullie veel zeg!

Vanmiddag met Jordy weer bij de chirurg geweest. De vingers zijn dus gedeeltelijk weer aan elkaar gegroeid en het littekenweefsel zorgt ervoor dat er een te kort aan huid is en de vingers een kromme stand hebben.
Hij moet nu bij een ergotherapeut een spalk aan laten meten voor die hand, in de hoop dat hij die ook aan zal gaan houden.
Daarnaast moet de operatie zo goed als overnieuw worden gedaan. Dit gaat 11 september gebeuren omdat de spalk eerst wat tijd nodig heeft.
Balen natuurlijk! wéér een huidtransplantatie, wéér een verbijf in het ziekenhuis en wéér die lange slopende herstel periode echt we zitten er al zo doorheen en we hebben het nog lang niet gehad want dit is nog steeds het eerste handje pas.

Heb van de arts momenteel medicatie gekregen om wat rust te vinden natuurlijk is Jordy niet de enige oorzaak en mag ik deze maand naar een psycholoog.
Werk is meer gericht op aanwezigheid dan productieviteit en om een beetje structuur en ritme in mijn leven te houden

Verder gaat het met Jordy goed, hij is vrolijk en energiek en hij heeft zelfs zijn tweede tand doorgekregen
Hopelijk blijft hij een beetje vrolijk met spalk en zeker na de operatie...zo sneu dat hij nu wéér moet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 juni 2006 @ 17:27:01 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38596765
Githa, wat vervelend zeg, dat de operatie eigenlijk is mislukt Aan die spalk zal Jordy wel wennen hoor, die kleintjes passen zich makkelijk aan, en ze zullen hem wel zó maken dat hij hem zelf niet loskrijgt. Maar weer het hele circus van een operatie is natuurlijk wel heel vervelend...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:30:55 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_38596862
dus toch niet goed gegaan he? jeetje wat een setback... kan me voorstellen dat dit samen met andere dingen te veel is voor je. doe rustig aan, fijn dat je daar zelf ook medicatie voor hebt gekregen. Eerst maar eens die spalk nu dan... sterkte
Wel fijn dat ie zijn 2e tand nu heeft!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:35:32 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38596975
Jeetje wat een ontzettende tegenvaller Githa

Heel veel sterkte komende tijd en pas goed op jezelf
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38596984
Githa wat een kl*te zooi! De spalk word idd over het algemeen snel aan gewend, maar het is wel rot dat dat nu eerst moet. De spalken zijn vaak snel gemaakt en het klittenband wat ze gebruiken vaak is behoorlijk stevig dus moeilijk los te krijgen voor Jordy. Kan me voorstellen dat je tegen de operatie op ziet, dat is ook niet gek na dit alles. Ik vind het heel goed van je dat je rust probert te zoeken en gaat praten. Een hele dikke knuffel en kus voor jou en Jordy
  † In Memoriam † dinsdag 6 juni 2006 @ 17:45:11 #213
81992 Githa
pi_38597219
Ik heb geen idee of hij die spalk aan zal gaan houden, ze dachten in het ziekenhuis namelijk van niet en ik zelf had zoiets, ik wil het toch proberen.
Het aanmeten duurt een uur geloof ik en dan moet hij 3 x terug. Nouja, ik moet nog een afspraak maken dus dan hoor ik het wel. het is het proberen waard.

Ze had het iig nog nooit meegemaakt dat het net als bij Jordy nu weer terug is aangegroeid, maarja, daar heb ik wat aan
Ik maak me alleen een beetje druk of het nu een tweede keer wél goed zal gaan, maar dat heb ik ook naar haar uitgesproken.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:45:50 #214
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38597236
Githa voor jou je vriendje en Jordy
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38597486
De spalk is idd het proberen waard, het is niet eng en Jordy liet na de operatie zien dat hij weinig moeite ha om met 1 hand dingen te doen. Het 3x terug is om te kijken of de spalken aan gepast moeten worden of omdat hij ze toch lost krijgt of dat er verbetering in de stand van de vingers is.
Het is een soort plastic dat warm gemaakt word en dan langs de arm/hand gelegd word en dan word het in model gekneed. De afwerking, klittenband enzo is een groot deel van de tijd.

Heel goed dat jij je angsten uit spreekt tegen de arts! Want blijf onthouden zij zijn er om jou en Jordy te helpen!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:05:09 #216
640 snoopy
peanuts
pi_38597715
Jemig Githa, wat een dikke tegenvaller. Logisch dat je het helemaal hebt gehad! En dan straks weer dat hele circus. Heel veel sterkte meid.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:42:55 #217
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38599007
Githa, een hele, heeele dikke knuffel van mij. Van Luuke er ook een dikke kledderzoen bij voor je mooie, stoere zoon. Wat een tegenvaller. Je hebt er niks aan als ik hier met je mee ga zitten balen, maar dat doe ik toch. Ik vond het wel weer heel stoer van je dat je toch voor de spalk gaat. Laat ze maar lullen die doktoren, eerst zien, dan geloven! (En Jordy is al zo knap geweest met het gips, die spalk gaat zeker helpen, toch?)
Fijn dat je op je werk even een stapje terug mag doen, gewoon er zijn is vast ook wel goed voor jezelf. Zet 'm op, je bent de aller-, allerliefste mama-van_jordy van de wereld . Dikke kus erbij, ik denk aan jullie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38600870
Jee Githa het zit ook niet mee he.... Dikke zoen van Benthe en mij. Veel sterkte!
pi_38602076
Githa, dus jij had toch gelijk Sterkte voor Jordy en jullie, en hopelijk slaan je medicijnen snel aan.
pi_38603255
githa wat een rotbericht zeg. En vooral voor Jordy natuurlijk, die meer door die mallemolen moet misschien

Amber en Myrthe (van Poemojn) hebben vandaag geminimeet Ze waren zooo schattig met zijn tweeën aan het dansen op de trampoline
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:31:13 #221
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38603607
Githa, ik heb eigenlijk niks toe te voegen aan wat de rest hier al heeft geschreven. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd

Tot mijn derde jaar ben ik vanwege een klompvoetje een aantal keer geopereerd, heb ik lang in het ziekenhuis gelegen en is mijn beentje ook heel erg lang gespalkt geweest. Voor mijn ouders een rottijd, maar ik kan me er echt niks van herinneren. Je hebt er nu niks aan, maar wie weet is het fijn in je achterhoofd te houden dat Jordy zich er later waarschijnlijk weinig tot niks van zal herinneren.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_38603647
Ik heb hele leuke foto's zal ze straks eens op m'n pc zetten en mailen en dan komt er vast nog wel wat online

Dat met z'n tweeen samen was erg lief, maar met die oudere kinderen erbij vond ik het maar eng Myrthe keek ook totaal niet uit waar ze zich liet vallen dus ik was alleen maar bang dat 't toch nog fout zou gaan
pi_38603787
ja, dat was wel eng ja Die oudere kinderen kijken ook niet zo goed uit, die gaan gewoon wild in de rondte springen. En Myrthe liet zich idd rustig op de rand vallen En Amber was ook niet bepaald zachtzinnig
pi_38603832
En toch heb ik allemaal filmpjes waarop ze gieren van het lachen

O en Livelink, ik zag jouw vraag pas in het fototopic, maar er was nu ook weer een man die vroeg of ze een jongetje of een meisje was..ze gedraagt zich soms wat te onbesuisd voor een meisje
pi_38603859
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef poemojn het volgende:
En toch heb ik allemaal filmpjes waarop ze gieren van het lachen
ja, die wil ik Dat is zo leuk
  Jubileum moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 20:38:16 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38603887
Ach arme Jordy toch. Hoewel je logischerwijs wel een beetje kunt verwachten dat het niet bij 1 operatie blijft is dit wel heel erg zuur.

Jolietje wat ben je mooi, wijs en groot Wat gaat ze ineens hard Luchtbel, het is ineens een echt meisje
Wel goed dat er nu even grondig naar heupjes en ruisjes wordt gekeken!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38603942
als Myrthe zo in bed ligt ga ik boven zitten bij de pc alles selecteren en mailen ladyS even geduld nog dus
pi_38604419
Luchtbel wat onzeker voor jullie zeg! Ik kan me goed indenken hoe rot dat meot voelen
En Jolie die haar mondje spoelt wat goed! Jans slikt nog alles met grote slokken door

Githa jeetje joh! Je had het al een paar keer gezegd he dat je vond dat zijn handje niet goed stond. En nu moet het weer overnieuw! Wat gaan ze nu doen om te voorkomen dat het weer aan elkaar gaat groeien? Sterkte joh met alles
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:52:07 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38604682
jeetje githa.. ondanks dat je het eigenlijk zelf al wist toch een behoorlijke tegenvaller

LB, niet leuk natuurlijk als niet alles 'perfect' is op het CB, maar eens goed naar ruisjes en heupjes laten kijken is natuurlijk best goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:14:38 #230
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38605616
Natuurlijk hoeft het niet perfect te zijn, ik maak me gewoon zorgen. Er is als eerder naar dat rusije geluisterd en er is ook al eerder een foto gemaakt van d'r heupjes. Waarom denk iemand nu dan wel dat er iets aan de hand is? Ik kan hier gewoon slecht tegen. Ik ga ook niet meer hier een foto laten maken nu maar ergens anders, het voelt gewoon heel rot. Als er niks is, is er niks, maar waarom is er dan wel iets?

Githa wat ontzettend rot. Zorg wel goed voor je zelf ook hoor

Groot is ze al he Lois, ik had het dit weekend met haar vader er over. Die had d'r ik geloof een maand of twee niet meer gezien en die schrok ervan. Dat ze ineens zo groot is en zoveel meer weer kan. Moet ik wel zeggen dat ze alles uit de kast haalt als hij er is, gewoon toevallig. Ze mag hem graag maar ze weet niet eens dat het haar vader is zo ziet hij wel binnen een uur alles wat ze kan. Ik kan het zelf gewoon haast niet geloven soms, dat dit Jolie is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 06-06-2006 21:40:25 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:36:08 #231
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38606537
Githa, wat ontzetten klote zeg! Ik weet dat jullie toch ondanks alle tegenslagen de moed wel weer op zullen pakken, maar je moet er eerst weer doorheen. Neem de tijd meid.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:49:32 #232
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38607152
Jolie grote dame

Bah Lb die onzekerheid zo

Jordy grote stoere man gefeli met je tweede tandje

Githa alles is eigenlijk al door de dames hierboven gezegt en van hier dan maar gewoon een dikke
pi_38609854
LB, bah, ik kan me je ongerustheid goed voorstellen. hopelijk nu dan echt snel duidelijkheid, en graag in positieve zin! jolie is inderdaad een lang end zeg, en ik vind 't ook razend knap wat zij allemaal al zegt/doet. ook leuk dat haar vader zo onder de indruk was, en terecht!

githa, sjonge wat een domper zeg, arme jordy (en jullie) nóg een extra operatie te doorstaan. wat ik me afvraag: hadden ze dit niet in een iets eerder stadium kunnen constateren, zodat ze tussentijds nog wat hadden kunnen doen aan dat weer aan elkaar groeien enzo? ik bedoel, jij had zelf ook al veel langer het gevoel dat 't niet helemaal goed zat, en jullie zijn toch op tussentijdse controles geweest? nou ja, voor nu in ieder geval sterkte en let ook maar heel goed op jezelf inderdaad.
  woensdag 7 juni 2006 @ 06:44:04 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_38615811
LB, das wel ff minder dan zo'n bezoekje aan het cb, moet je nu je laten doorverwijzen?
Het is wel een heerlijk wijfie he wat wordt ze groot joh! Zij is heel snel met dat soort dingen

wij moeten Liam momenteel heel kort houden, die is gewoonweg brutaal maar hij weet wel als ie te ver gaat, dan komt ie ineens een knuffel geven Hij heeft met veel dingen echt zo'n dwingend toontje en boos gezicht: mama moete helpe!!!!! mijn standaard reactie momenteel is: mama moet niks... en inmiddels komt daar dan nu een vraag achteraan op een lief toontje, dus opvoeden werkt gelukkig Maar het is wel eens vermoeiend.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:53:06 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38616616
Herkenbaar Belana, als Noah iets wilde dan ging ie altijd gillen, terwijl ie prima papa en mama kan zeggen. Had er zo genoeg van dat ik alleen nog maar reageerde als ie dat dus zei, en negeerde als ie alleen gilde. Dus nu noemt ie mij ook de hele dag papa Maar alles beter dan dat gegil
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 11:41:58 #236
81992 Githa
pi_38620393
Spannend LB, onzekerheid is dan nog het ergst. Wanneer heb je wat duidelijkheid, of heb ik daar over heen gelezen ?

Morgen mag Jordy al een spalk gaan aanmeten. Ze hadden nog een gaatje open...snel al!

Belana, hier ook een brutaal mannetje hoor. Nu vind ik wel dat er best wat pit in mag zitten, maar dat heeft toch echt wel zijn grenzen
Aan de andere kant kan hij toch ook wel verlegen / onzeker zijn. Als hij me na probeerd te zeggen met woordjes dan oefent hij eerst heel zachtjes en met een houding van 'doe ik dat wel goed' dat is dan zo een ander Jordy.
Als ik dan heel enthousiast doe dan zie je hem helemaal opfleuren en dan heeft hij lef genoeg om het hard op te doen waar hij dan wel weer in door kan slaan te hard... het liefste van alles hangt hij de clown uit, lekker gek doen en wild.
pi_38620600
Githa Jordy LB Jolie
pi_38620992
hoe gaat 't met myrthe, ladyBos?

githa, fijn dat je morgen al voor die spalk terecht kunt!
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 12:16:05 #239
81992 Githa
pi_38621361
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef jessie het volgende:

Githa jeetje joh! Je had het al een paar keer gezegd he dat je vond dat zijn handje niet goed stond. En nu moet het weer overnieuw! Wat gaan ze nu doen om te voorkomen dat het weer aan elkaar gaat groeien? Sterkte joh met alles
Ja, dat is een goeie! eigenlijk zou het niet kunnen en ze had het ook nog niet eerder meegemaakt, maar volgende maand hebben we daar een gesprek over.
Jordy is een snelle genezer zei ze toen al, misschien ligt daar het probleem wel
Het is iig wel iets waar ik me vreselijk druk om maak.
pi_38621628
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef bixister het volgende:
hoe gaat 't met myrthe, ladyBos?
Nog altijd d'r ondeugende zelf Ze begint echt te kletsen nu (alhoewel het alleen voor ons verstaanbaar is :-) Vorige week zaten we in de auto en ze zag een paard. Ze zei 'waf waf'. Dus ik nee, dat is een paardje, die doet hihihihi. Zitten we een dag later in de auto, ziet ze een paard, zegt ze hihihihi. Dat vind ik dan zo knap he. Dat ze dat na 1 keer zeggen al weet Het doorslapen was helaas van korte duur alhoewel ze de afgelopen twee nachten weer wel goed geslapen heeft. We zijn heel erg druk in de tuin bezig en vandaag komt het gras en dan is het bijna klaar, kan ze lekker buiten spelen. Het liefst is ze de hele dag buiten, ze komt regelmatig d'r schoenen en jas brengen en sleurt me zowat mee naar buiten zodra we in de buurt van de deur komen Op de camping van de week was er een meisje wat net zo oud was als Myrthe en die was gewoon een hele kop kleiner Dan is ze opeens zo groot ! En als ze dan in d'r blootje in bad zit is het nog maar zo'n frumpie, ze is ook graatmager en zo gespierd als wat. Geen babyspekken voor Myrthe Die had ze alleen de eerste paar dagen. Gisteren stond de DVD aan van Baby Einstein en dat vind ze echt geweldig. Meedansen, zingen, wijzen, dierengeluiden doen, het hele arsenaal komt langs, miauw, wafwaf, hihihihihi, moeh, aai aai. Zo verschrikkelijk lief klinkt dat, dat kleine stemmetje.
pi_38622681
ah leuk! en wat lief he die stemmetjes.

anna zingt de hele dag door, ook zo super. en steeds verstaanbaarder. in de manenschijn is momenteel erg favoriet. "Soo tieht detootuh e soo toeht depisss!" en verder wordt er heel wat afge-indegloooriiiiaaaaht.

[ Bericht 4% gewijzigd door bixister op 09-06-2006 09:41:20 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:31:02 #242
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38626921
Ooo, kleine kletskousjes...

Hoe gaan jullie om met angsten? Luuke is ineens heel bang voor startende auto's, motoren, brommers, vliegtuigen enz. Ze gaat dan een beetje bibberen en komt als een waanzinnige naar mij toe gerend. Ik pak haar altijd bij me en zegt dat het zo over is. Ze kijkt me dan heel hoopvol aan (en dat maakt dat ik het zo sneu vind) en zegt dat "Op? Op?". Help ik haar beter door de geluiden te negeren? Of er juist wel aandacht aan te geven? Voor mijn gevoel moet ik haar echt veiligheid geven op zo'n moment maar weet niet of dat ook echt zo is.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38627098
ik zou 't niet negeren, maar benoemen, en haar lekker troosten/beschermen, samen hopen dat 't snel voorbij is. dus eigenlijk wel zo ongeveer wat jij al doet.
pi_38634769
Thijs is hier snot en snot verkouden, vanmiddag krijg hij ineens flinke verhonging super hangerig huilerig, dus heeft hij een zetpil gekregen en toen gebeurde het volgende (10 min later)

K3 was op de radio en ineens kwam daar de grote smile handjes de lucht in en zingen maar
Hij wilde weer spelen en helemaal happy.
(wat nou hangerige en zieke THijs)

Morgen eens kijken wat de kinderarts te vertellen heeft

[ Bericht 8% gewijzigd door Bar_en_Mar op 07-06-2006 19:55:46 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 20:00:04 #245
81992 Githa
pi_38635191
Spannend Bar... ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.
K3 heeft een helende werking
  Jubileum moderator woensdag 7 juni 2006 @ 20:49:50 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38636354
Jeroen kwam vandaag Iris ophalen bij het kdv en kreeg gelijk te horen van Iris dat Bob kwam logeren. Jeroen schrok al een beetje, dacht aan een hamstertje, of zelfs een overgebleven kindje ofzo, maar nee.... het was Bob de logeerbeer!
Bob mocht mee, voorop de fiets, fier in Iris' armpjes kon hij alles goed zien zo voorop.
Toen ik thuiskwam kreeg ik in geuren en kleuren het verhaal van Bob te horen, en ook zijn logeerboekje te zien. Toen ik vroeg waar Bob was kreeg ik te horen "Bob zit ff buiten mama, ff lekker rustig"
Bob heeft daarna nog even lekker met wat babyspeelgoed gespeeld en we hebben een mooi bedje voor hem gemaakt naast Iris' bed. Bob blijft een week en als ik al die creatieve schrijfsels zie in Bobs boekje dan mag ik nog wel even hard mijn best gaan doen om leuke dingen met Bob te doen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38636519
veel plezier met bob de beer Lois en Iris
pi_38637099
Er zijn ook moeders die Flip de logeerbeer (kleuterklassen, komt een weekend) lekker een weekendje in de wasmachine gooien Lois, misschien een idee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 juni 2006 @ 21:30:50 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38637221
Bob knuffelt en slaapt vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:33:33 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38637283
Waar is dat dan voor? Een logeerknuffel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')