abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38458861
klopt ja, anna heeft ook vlekjes gehad na haar BMR-prik. misschien is 't dus toch dat, Xanthe!
pi_38463724
Ik zal het straks wel even zien. Ze ligt nog te slapen , maar ik moet dr zo wakker maken. Yoopy moet naar zijn werk , maar ik heb de auto nodig, dus even afzetten bij zijn werk.
pi_38464278
Heb net toch maar even gebeld met de huisarts en volgens de assistente zou het uitslag zijn van de koorts die ze heeft gehad. En ze vond het niet nodig dat de huisarts er even naar keek en als ik me toch zorgen bleef maken mocht ik dinsdag weer bellen.
Ik vraag het mams straks even om er naar te kijken en als het nog erger word dan het nu is bel ik de huisartsenpost morgen wel.
pi_38465239
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:07 schreef poemojn het volgende:
man & zwangers
pi_38466295
Gek foutje, had ik niet gezien

Vervelend om zo afgescheept te worden Xanthe!
pi_38477623
Ik vond het ook nergens op slaan. Juist omdat er aangeraden word de vlekjes na te laten kijken als je zwanger bent. Mijn moeder denkt ook aan rodehond en dus heb ik al contact gehad met de verloskundige die ook wil dat het door de huisarts gezien word. We weten niet of ik er voor ingeent bent en het is in deze en de vorige zwangerschap niet gecontroleerd bij het bloedonderzoek. Ik bel zometeen met de huisartsenpost en dan wil ik alsnog dat er een arts naar gaat kijken. Zelfs als ze het dus door de enting komt (wat in het geval van Isis dus zeer goed mogelijk is) is het wel belangrijk om het in de gaten te houden ivm. mijn zwangerschap volgens de verloskundige.
pi_38480905
Hopenlijk kijkt de huisarts er ff naar Xanthe, want onzekerheid is niks.

Djulian is voor het eerst naar de kapper geweest, het werd zo lang dat hij niks meer zag Nu heeft hij een hanekam en nog wel zijn matje Zal morgen ff foto's maken want de batery is leeg van het fototoestel
pi_38484298
De huisartsenpost deed in eerste instantie moeilijk. Het kon geen rode hond zijn want daar was ze tegen ingeent , kon ook geen bijwerking zijn van de BMR en het kon ook geen kwaad voor de zwangerschap omdat ik verder dan 3 maanden zwanger was.
Na uitdrukkelijk te hebben gezegd dat ik wilde dat de arts ernaar keek mocht ik komen.
Helaas heb ik in de arts die er zat weinig vertrouwen. Hij heeft me ooit eens niet serieus genomen toen ik zwanger was en dat mis ging. Ik wis overigens niet dat ik zwanger was , maar vermoede door de pijn en de mate van bloeden toen wel dat het om een miskraam ging. Maar volgens deze arts stelde ik mij aan en was ik gewoon ongesteld (en toen bleek later dat ik toch al 18 weken zwanger geweest moet zijn). Nu kon hij me niet vertellen waar de vlekjes van kwamen , maar vlekjes kwamen altijd na een periode van ziekte vooraf en dus zou ze nu beter worden. Daar kon ik het mee doen....En ze oogde niet ziek genoeg vond hij en dat terwijl ze helemaal in me gekropen zat en in de wachtkamer iedereen al vroeg of ze ziek was omdat ze zo bleek is en zo ziekjes tegen me aan hing.
Al met al weten we nu dus nog niets.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:23:18 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38501784
Jolietje is ziek. Gister haalde ik d'r op bij de oppas met 40.8 koorts. Ik had haar echt nog nooit zo gezien, slap, oogjes bijna dicht, brrrrr. Vandaag gaat het weer wat beter, ze is ook gewoon eventjes buiten geweest. Maar nog steeds verhoging en ze wilde helemaal niks eten. We zouden naar een speeltuin gaan vandaag met een vriendin en dat had ze onthouden. Ze wilde gisterochtend mooie kleren aan doen en ik had beloofd dat het vandaag mocht....dus vandaag zit ze ziek te zijn in mooie zelf uitgekozen kleren. Het was natuurlijk dubbel drama dat we niet meer naar de speeltuin gingen. Ik wist niet dat ze dat nog zou weten vandaag. De oppas belde nog even om te vragen hoe het ging, 'ziek' zei Jolie 'wel mooi kleren' Gelukkig weer praatjes.
pi_38502033
Isis lijkt een beetje aan de beterende hand , maar dat heb ik in de afgelopen weken al vaker gedacht.

Jolie beterschap hoor! En goed blijven drinken. Ik kreeg van mijn huisarts de tip dat als ze slecht zouden eten door ziekte maar wel willen drinken ze dan limonade tussendoor mocht hebben en op een dag zeker wat thee met suiker , bouilion op basis van vlees en een beetje yoghurt. Op die manier kregen ze nog voldoende voedingstoffen binnen (en metname de zouten en suikers schijnen erg belangrijk te zijn als ze ziek zijn , heb niet gevraagd waarom).
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:45:12 #141
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38502305
Zout houdt vocht vast, suiker geeft energie?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:53:59 #142
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38512720
Jolietje en Isis, snel beter worden hoor..

Vanochtend was Luuke op de computerkamer aan het rommelen. Lief en ik lagen nog wakker te worden in bed. Opeens zegt lief:"Het is veel te stil hiernaast, ik ga kijken." Ik hoor een hoop gevloek uitde computerkamer en daarna ineens een enorme lachbui...... "Kom kijken, kom kijken!!!!" Daar zat een soort Phantom of the opera, zo'n half wit masker... Ze had een (voordeelverpakking )Sudocreme te pakken gekregen en die had ze over de vloer uitgesmeerd. Haar kleren, haar handen, alles zat onder. Het allergrappigst was haar gezicht. Een veeg van haar haar naar haar mond.
Foto's volgen later, als lief ze van de camera gehaald heeft.......
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38514003
Luuke
dat hebben we hier ook een keer gehad. Precies hetzelfde! Wij in bed: wat is ie stil...

Jolie weer praatjes, dat klinkt beter! Beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:43:06 #144
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38514049
Lishe: foto! foto! foto!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:46:27 #145
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38514138
Oh god Lishe wat een zooi he, volgens mij doen ze allemaal minimaal één keer zoiets gruwelijk goors wat stiekem wel grappig is.
pi_38514767
Hee Wil je Myrthe niet op ideeen brengen?

Jolie, beterschap meisje! Snel naar de speeltuin maar binnenkort (en wat lief dat de oppas belde!).
  FOK!fossiel zaterdag 3 juni 2006 @ 22:49:49 #147
2628 Karin
pi_38515939
Beterschap Jolie en alle andere zieke kindjes

Bij Bram op het kinderdagverblijf was een aantal weken geleden een thema broertjes en zusjes. Volgens mij omdat de meeste kinderen op zijn groep net een broertje gekregen hadden of er 1 onderweg was (er zijn volgens mij echt alleen maar broertjes geboren). Van de week hebben 2 kindjes waar hij het meeste mee optrekt ook een broertje gekregen nu heeft Bram ook wel in zijn hoofd dat hij heel graag een broertje wil. En als ik dan vraag wat wil je dan met een broertje doen? "broertje moet in een klein bedje, kan niet in mijn bed want ik heb een groot bed. Broertje heeft kleine handjes en kan dus niet sturen" En nog meer van dat soort dingen. Na hem toch wel 100 x uitgelegd te hebben dat mama echt geen broertje in haar buik heeft, daar was hij heilig van overtuigd, heeft hij nu zelf een broertje in zijn buik zegt hij Tegen iedereen die het maar horen wilt vertelt hij dat hij een broertje in zijn buik heeft.
Van de week kwam ik er achter dat zijn laarsjes te klein waren, gelukkig had ik al een maatje groter op voorraad staan. Bram pakt zijn oude laarsjes, geeft ze aan mij "voor mijn broertje"

Wij hebben sinds kort buurtkindertjes aan de deur met de vraag of Bram buiten komt spelen. Dat vind ik zo leuk! En Bram helemaal. Het liefst gaat hij dan ook meteen maarja soms moet er ook nog gegeten worden enzo. Nou dan is dat bordje opeens zo leeg.
pi_38516472
Lief
We hebben Myrthe nog niet echt ingelicht ofzo maar ze is wel met het onderwerp baby's bezig (hoort er wel over praten ook natuurlijk). Wil regelmatig voor baby spelen ('mama, myrthe baby!' en dan met haar ogen stijf dicht op de grond liggen ), in haar oude ledikantje spelen met babyspeelgoed, de duplobaby rondrijden in de duplokinderwagen en in het bedje leggen, etc.
pi_38516764
Ach Karin, wat lief van Bram

Amber heeft er echt nog helemaal geen benul van volgens mij
Als ik vraag waar de baby is wijst ze wel op mijn buik, maar ik heb meer het idee dat dat is omdat ze weet wat er van haar verwacht wordt, zeg maar. Niet omdat ze het echt beseft.
pi_38524906
Isis heeft goed geslapen , is vrolijker en heeft zelfs weer een broodje gegeten Al met al denk ik dat ze dus nu wel beter is.

Jolie hoe gaat het met jou?
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2006 @ 12:20:15 #151
43556 miss_dynastie
pi_38525243
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef Karin het volgende:
Van de week kwam ik er achter dat zijn laarsjes te klein waren, gelukkig had ik al een maatje groter op voorraad staan. Bram pakt zijn oude laarsjes, geeft ze aan mij "voor mijn broertje"
Lief!
  zondag 4 juni 2006 @ 16:56:05 #152
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38533013
Wat lief Bram...

De beloofde foto van ons spook...
  zondag 4 juni 2006 @ 17:10:33 #153
640 snoopy
peanuts
pi_38533505
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2006 @ 17:12:46 #154
43556 miss_dynastie
pi_38533566
Uhm.............
pi_38533628
Arme jij Er is niet veel van die broek schoon gebleven zo te zien
pi_38533937
Luuke
  zondag 4 juni 2006 @ 18:03:17 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_38534913
Karin, wat lief van Bram

Luuke ooooooowwww!!!!!
stormy waters...
sailin'
pi_38537053
hahaha luuke
pi_38537377
Luuke , maar ik laat het fotootje en het verhaaltje maar even niet zien aan Isis voordat zij bedenkt ook wel eens zoiets te kunnen doen

Het warme eten was weer wat gemier. Isis wil niet meer gevoerd worden bij de warme maaltijd , maar zelf kan ze het ook nog niet met de lepel naar binnen werken. Soms kun je dit oplossen door het eten niet te (fijn) te snijden , zodat ze stukjes kan pakken met dr handje...Maar als je rijst eet
En groene groenten zei ze vandaag steeds nee tegen , maar de worteltjes waren wel lekker
  zondag 4 juni 2006 @ 20:48:53 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38540236
O o o Luuke. Ik heb net al hartelijk zitten lachen om de foto in het fototopic, maar het is wel heel erg.

Karin, misschien moet je Bram maar zijn zin geven. Het klinkt zo vreselijk lief, zoiets moet beloond worden.

Xanthe, het geeft even zooi maar laat haar maar gewoon eens aanklooien met eten. Zo heeft Léon het ook geleerd.
  zondag 4 juni 2006 @ 21:05:39 #161
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38540833
Xanthe, hier vaak hetzelfde probleem. Al wil meneer zich nog wel eens laten voeren als ie echt honger heeft. Dan is het een kwestie van 'mond open en bunkeren'. Ik laat hem idd vaak aanklooien en lig daarna 5 minuten op mijn knieen te poetsen. Wat ook nog wel eens werkt is een hapje prepareren en aan een vorkje prikken, maar hem die vork vervolgens wel zelf in zijn mond laten steken. Heeft ie toch het gevoel dat ie het zelf doet. Hi hi, beetje slinks, maar het werkt soms wel. En tja.... rijst blijft een drama, evenals slierten en dergelijke. Vandaag aten wij mihoen.... tel uit je winst...
  zondag 4 juni 2006 @ 21:07:33 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38540893
Onze vloer rond de eettafel wordt ook nooit meer wat het geweest is.
  zondag 4 juni 2006 @ 21:08:33 #163
105888 renzell
pi_38540947
Acceptatie is een groot goedals je kleine kinderen hebt..... het is en blijft een permanente 'dweilen met de kraan open' situatie.
  zondag 4 juni 2006 @ 21:11:52 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_38541068
*meld hier ook een eigenwijze peuter die perse zelf wil eten en er een bijbehorende puinhoop van maakt

het went
stormy waters...
sailin'
  zondag 4 juni 2006 @ 21:15:46 #165
640 snoopy
peanuts
pi_38541193
Ik vind het juist wel goed dat Morris zelf wil eten. Volgens mij is dat inclusief kliederen de enige manier waarop hij het leert. En ik eet zelf wat relaxter doordat ik hem niet hoef te voeren.
De zooi aan het eind is zo weggewerkt toch? Mihoen plakt wel enorm, hč Renzell
  zondag 4 juni 2006 @ 21:16:11 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38541208
Oh jeetje Lishe wat een zooitje was het.

Jolietje is al weer een beetje beter maar nog niet echt Jolie. Ze liep de hele dag te tollen en ze zegt steeds in tranen dat ze in d'r broek gepoept heeft. Helemaal niet zo. D'r vader kwam ook nog even langs en toen is ze nog even buiten geweest maar nu ligt ze alweer doodmoe in bed. Echt een beetje sneu is het. Zo niet mijn Jolietje. We hebben haar gisteravond wel in het grote bed in de nieuwe kamer laten slapen, nog zonder gordijnen. Maar dat ging zomaar helemaal goed. Misschien juist omdat ze ziek is maar ik hoop dat dit gewoon zo goed blijft gaan.
  zondag 4 juni 2006 @ 21:17:50 #167
640 snoopy
peanuts
pi_38541258
Zieke kindjes zijn zo sneu. Het maakt dat je jezelf ook niet ok voelt. Tenminste, zo voel ik dat.
Hopelijk knapt de kleine diva snel weer op
pi_38541291
Djulian eet ook zelf en heel netjes ook wel, alleen als het bijna op is en hij krijgt het laatste niet van zijn bord af word er gegooid en dan heb je wel zooi

Hij snapt overigens nog helemaal niks van de fiets die hij gehad heeft vandaag, het blijft "autooo" en word iedere keer op zijn kant gegooid om met de wielen te kunnen spelen

Jolie beterschap
  zondag 4 juni 2006 @ 21:19:31 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38541309
Ja dom is dat he, ik denk iedere keer kut waar is ze nu weer. Maar ze doet nisk stouts, ze hangt alleen maar op de bank of in een bed. Bah, rot.
  zondag 4 juni 2006 @ 22:18:56 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38543418
Wat sneu voor Jolietje. En natuurlijk ook voor mama... En wat een ontzettend lieve oppas-mama heb je gevonden Luchtbel. Echt heel fijn dat ze nog even belt om te vragen hoe het gaat.

Bij ons is eten ook altijd 1 groot feest. En eigenlijk geef ik helemaal niks om de bende die het geeft. De ´keuken-zone´ krijgt regelmatig een extra poetsbeurt. Ik ben allang blij dat ze goed eet, ook al gaat de helft er langs. De preparatie-tip werkt hier ook het beste. (Alleen soep blijft moeilijk )
pi_38544781
Ow ik laat Isis ook wel aanklooien en hoop altijd dat ik er nog een hapje in kan krijgen. In het begin werkte dat nog wel door haar een eigen lepel te geven en zelf af en toe met een andere lepel het eten te geven. Isis heeft nog geen eigen bestekje , eerdaags toch maar eens gaan aanschaffen , misschien dat een vorkje beter werkt. Maar sinds ze ziek is geweest werkt de oude truc niet meer en wenst ze van ons geen hapjes meer te krijgen. Een hapje prepareren werkt ook niet want de lepel gaat op zijn kop naar dr mond of..... er word alleen maar flink mee gemept in het eten
En gelukkig hebben we een hond , die is zeer blij met deze manier van eten.
Morgen eten we weer aardappels , groente en vlees dus de aardappelen worden niet geprakt maar in stukjes gesneden , evenals het vlees en zo kan ze zelf wat in dr mond steken.
Veel eet ze toch niet bj het avond eten , maar zoals ik hier al gelezen had is het wel normaal rond deze leeftijd. Maak me er niet druk om. Isis heeft een nog genoeg spekkies over en de rest van de maaltijden eet ze wel goed en het toetje gaat er ook altijd weer goed in.
  zondag 4 juni 2006 @ 22:49:21 #172
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38544796
Saskia had vandaag een drukke dag.. Om half 12 stond d'r nicht op de stoep, dus dat betekende spelen, druk spelen, de hele tijd buiten, niet slapen dus.. Tegen 4'en ging Anouk weer naar huis, maar toen had het natuurlijk geen zin meer om Saskia nog in bed te stoppen, dus proberen wakker te houden.. Dat ging een klein tijdje goed; om 5 uur viel ze in slaap bij papa op schoot . We hebben 'r toen toch maar naar bed gebracht. Even d'r handen en voeten met een washandje gedaan, pyama aan en lekker naar bed. Toen ze om 7 uur 'wakker' werd (wakker is een erg groot woord) heeft ze een flinke volle fles gehad (ze heeft 't eten overgeslagen, dus dan maar een flinke fles), ze ging meteen weer verder slapen en we hebben 'r niet meer gehoord

Ben benieuwd hoe laat ze morgenochtend wakker wordt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38545134
Als Saskia een beetje op Isis lijkt slaapt ze heerlijk door

Als Isis nu smorgens wakker word pak ik dr uit dr bed en neem dr mee naar ons bed en dan gaat ze in mijn armen of op mijn borst liggen met dr hoofdje en vind dat zo lekker dat ze pardoes weer in slaap valt
  maandag 5 juni 2006 @ 09:29:39 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_38552328
En, hoe laat was ze wakker ET?

en hoe is het met Jolie?
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 juni 2006 @ 09:38:45 #175
640 snoopy
peanuts
pi_38552396
Het gaat gelukkig de goede kant op met Morris z'n arm. Het begint echt te genezen dus we doen er geen verband meer omheen. Ik moet zeggen dat hij zich heel braaf liet verbinden en heel netjes zijn antibiotica neemt. Daarbij roepend: beter, beter!
Ik ben alleen benieuwd of het een litteken blijft of niet. Het ziet er uit alsof hij een ernstige brandwond heeft gehad
  maandag 5 juni 2006 @ 09:40:52 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_38552413
nou ja, wel fijn dat het beter gaat snoop. Ik denk dat het nog wel bijtrekt hoor
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 juni 2006 @ 09:54:18 #177
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38552544
O gelukkig Snoop. Ik vind het opvallend dat die kleintjes weten wanneer iets goed voor ze is en het toelaten.
Laatst heb ik per ongeluk Léon zijn vingers tusen de deur en de vloer geklemd. (hij lag plat op zijn buik onder de deur door te kijken en ik deed net de deur open) En hij liet het prima toe dat ik zijn vingers onder de kraan deed en even het een en ander uitprobeerde om te kijken of er niets gebroken of gekneusd was.
Laten ze normaal bijna niets toe, als ze denken dat je ze echt kan helpen mag het allemaal.

E.T. beetje uit kunnen slapen vanmorgen?

Luchtbel beterschap met Jolie.
  maandag 5 juni 2006 @ 10:12:40 #178
640 snoopy
peanuts
pi_38552718
Ja, opvallend is dat Dutch. Maar waarom ze dan met gewone dingen niet meewerken. Zucht...
  maandag 5 juni 2006 @ 10:14:35 #179
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38552740
Is leeftijd Snoop.
  maandag 5 juni 2006 @ 10:43:44 #180
640 snoopy
peanuts
pi_38553027
Of een fase
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2006 @ 11:21:46 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_38553655
Oh maar dat meewerken als iets beter voor het kind is gaat ook over hoor dames
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 5 juni 2006 @ 11:23:02 #182
640 snoopy
peanuts
pi_38553679
Mous, bedankt voor je positieve bijdrage
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2006 @ 11:26:56 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_38553739
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:23 schreef snoopy het volgende:
Mous, bedankt voor je positieve bijdrage
des te meer kan je er nu van genieten
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 5 juni 2006 @ 13:23:02 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38556689
Hé Mous, wat doe je nou? We waren nog wel zo positief gestemd.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:35:03 #185
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38556997
Jolie is weer opgeknapt. Vanmorgen om 6 uur riep ze: honger!!!! gawekoken?
Dus wij zaten om 6 uur in de keuken, met boterhammen en kopjes thee. Om 10 uur heeft ze een kopje rijstsoep gegeten en je zag d'r gewoon opknappen gelukkig. Ze is voor het eerst op een springkussen geweest. Ik moest er zo hard van huilen, ik weet niet of het van ontroering was of van het lachen maar ze was zo leuk. Er waren alleen maar grotere kinderen op, die d'r gelukkig af en toe overeind trokken. Ze lag de hele tijd dubbelgevouwen en op de kop te proberen om weer te gaan staan. Ze moest zo hard lachen, toen mijn vriendje aan kwam lopen (hij had een hamer gekocht) riep ze keihard: ben je daar? bob de bouwer?!

Morgen moet ze trouwens naar het CB en het gerucht gaat dat ze daar allemaal dingen moet doen die ze helemaal niet kan. Oh ooooooooooooooooooooooooooooooooh.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:36:09 #186
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38557022
Ik ben blij dat het weer beter gaat met Morris en zijn arm. Het klonk echt zo rot Snoopje. Vaak trekt het ergste wel weg bij zulke dingen hoor. Zeker nu ze nog zo klein zijn.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:45:07 #187
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_38557241
Hahhaa wat een humor hebben die kleintjes al he Luchtbel!
  maandag 5 juni 2006 @ 14:14:10 #188
105888 renzell
pi_38558063
Jolie weer beter!!!! Goed, fijn! Zieke kindjes zijn echt TE zielig.

En Morris; wat dapper en stoer! Wat bijzonder idd dat kleine kindjes blijkbaar dondersgoed weten wanneer ze je moeten laten begaan. Ik hoop dat het helemaal geneest Snoop. Wat zei de arts daarvan?

Lishe; ik geef ook geen klap omde zooi, gelukkig. Het runnen van een huishouden is in geen enkel opzicht voor mij weggelegd en helaas voor vriendje ook niet... dus in principe wonen wij nog steeds in een veredeld studentenhuis. Heel soms echter, als ik echt een keer mijn best heb gedaan en meneer doodleuk de helft van zijn eten op de grond sodemietert, dan kan ik hem wel plakken!!!! Achter het spreekwoordelijke behang dan...
  maandag 5 juni 2006 @ 14:24:52 #189
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38558296
Fijn, Jolie beter en wel op een springkussen! Moet erg om haar opmerkingen lachen!

Hier ook Renzell, wij hebben ons huidige adres al tijden omgedoopt tot Oefenhuis. Nog een maandje, en dan trekken we in ons Grotemensenhuis. het zal mij benieuwen hoelang we het volhouden.
  maandag 5 juni 2006 @ 14:25:17 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_38558305
Jolie, jij hebt echt humor
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 juni 2006 @ 14:27:21 #191
105888 renzell
pi_38558362
Ha ha, Lishe; hier hetzellfde verhaal! Alleen hebben wij nog steeds geen grotemensenhuis op het oog, helaas.... Maar ach.... ooit, zeg ik altijd maar. OOIT komt die dag!
  maandag 5 juni 2006 @ 15:03:18 #192
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38559261
Jolie wat fijn dat je weer beter bent

Hier had Thijs gister echt een pech dag
Eerst viel hij bij opa en oma plat met zijn gezicht op de tegels buiten (tanden door zijn lip)
Thuis aangekomen viel hij tot 2 keer toe van de bank
En toen ik hem in bed legde klom hij er even hard weer uit, alleen deze keer viel hij alweer.

Vandaag gaat overgens een stuk beter, hij is nu met de oppas naar de speeltuin, ze verveelde zich en kwam Thijs halen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 5 juni 2006 @ 18:40:56 #193
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_38565938
dat is makkelijk, een oppas die ven langs komt om je te verlossen van je monster
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  maandag 5 juni 2006 @ 19:32:42 #194
3011 E.T.
pi_38568051
LB, geen zorgen maken over wat ze 'moeten' op het CB hoor.. Dat zit bij Jolie volgens mij ruimschoots goed

Fijn dat 't met Morris z'n arm beter gaat en arme Thijs die zo vaak gevallen is

Ik mocht vanmorgen tot de gewone tijd slapen. kwart voor 8 werd Saskia wakker. Ze had dus 15 uur geslapen Vanmiddag heeft ze eens onder d'r dekbed geslapen, zonder slaapzak. (dekbed is nog wel een beetje groot voor het ledikantje, maar ach...) Maar vanavond wilde ze toch maar weer d'r gewone deken en d'r slaapzak aan.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38583040
Haha Jolie Succes vandaag op het cb, valt vast wel mee

Myrthe is toch echt van de rollenpatronen bleek zondag Opa ging koken en deed een schort voor. Myrthe's verbaasde uitroep 'Opa is een vrouw!' Dus nu maar uitgelegd dat ook mannen wel een schort mogen gebruiken (en zelf gebruik ik er nooit een.. )
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:37:55 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_38583198
hoe komen ze erop he! Misschien kook jij wel altijd? Hier ziet Liam ons alle 2 wel koken, dus hij wilde zelf ook graag zijn schortje om bij zijn nieuwe fornuis
stormy waters...
sailin'
pi_38583298
Meestal wel ja. M'n man vindt 't ook leuk maar is vaak te laat thuis. Maar een keukenschort wordt vooral gedragen door oma, en dat is een vrouw. Overigens ziet ze opa wel vaker koken 's zondags, het ging haar echt om het schort.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:03:06 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_38583644
grappig zoals ze dat soort dingen snel als "gewoon" beschouwen dan tja, zo werkt dat he met rollenpatronen, die houden we zelf lekker in stand zo
Om die reden proberen wij nog wel eens typische meisjesdingen te kopen voor Liam zoals een pop met buggy en nu dan zijn fornuisje, maar je voorkomt het nooit, want Nick is toch degene die bv het meeste werkt, dus ik zal het meeste in huis doen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:30:56 #199
102760 Igraine
Headache
pi_38584216
Ach ik vind dat altijd wel grappig met die kleintjes, hoe ze redeneren.

Mijn man heeft heel lang haar, langer nog dan dat van mij en die krijgt ook regelmatig van kleine kindjes te horen dat hij daarom "een meisje" is.

Terwijl hij er toch verder behoorlijk mannelijk uitziet
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:12:30 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_38585221
ik denk dat die kleintjes gewoon heel erg op zoek zijn naar duidelijkheid en structuur, denk je ook niet?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:53:36 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38587889
Kleine meisjes worden groot...

....95 cm.....

......13,6 kilo en kunnen zelf hun mond spoelen in de badkamer.

Ging niet zoals verwacht op 't CB, deze arts vond dat ik nog een keer een foto moest laten maken van d'r heupjes. Omdat (wat ik zelf ook al vond) de scheve plooi toch echt heel erg scheef is en alleen maar erger lijkt te worden. Ook vond ze het nodig iemand naar dat hartruisje te laten kijken, ze vond het nogal grof voor een functioneringsruisje Niet zo leuk allemaal vind ik. Maar ja beter nu goed naar laten kijken. Nogmaals.

Er ging ook iets wel zoals verwacht, Jolie bleef schaapachtig naar de vormenstoof kijken, naar de stapelbekertjes en wist niet wat er verwacht werd toen ze dingen moest aanwijzen in een boekje. Gelukkig was dit een aardige mevrouw en mocht ze in het keukentje spelen om te laten zien dat ze echt wel kleine dingen in elkaar kon stoppen en kon praten. Toen ze die cb-mevrouw een bordje met plastic kip gaf zei ze 'Ai lov voe' als een ware huisvrouw
pi_38588131
Die lengte Dan kan het dus wel kloppen dat ze ongeveer even lang leken
Dat nieuws over dat plooitje en dat ruisje is niet leuk. Weer via de huisarts dus of mogen ze tegenwoordig rechtstreeks doorverwijzen?
Fijn dat je wel een aardig iemand getroffen had.
Hoe gaat het verder nu, nog wat ziekjes? Of echt al behoorlijk opgeknapt?
pi_38588152
Wat een scheet is dat toch Luchtbel!
Kijk ze nou staan

Wat vervelend dat ze niet tevreden zijn over d'r heupjes en het hartruisje, maar goed er wordt naar gekeken en hopelijk valt het mee!

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiekemurd op 06-06-2006 13:08:35 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:09:47 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38588364
Hoe groot is Myrthe dan? Ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had maar het staat toch echt in het boekje. Het zal wel kloppen want al d'r truien waren weer te klein.
Ze mogen direct doorverwijzen, Naam cb-arts verwijst door voor Naam huisarts, staat op de brief. Ze is wel weer helemaal beter.

Ik ben ook wel blij dat er weer naar gekeken wordt maar ik vind het gewoon vervelend. Steeds weer. Heeft ze nou iets of is het nou niets.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:12:11 #205
640 snoopy
peanuts
pi_38588446
Wat een liefie is het toch LB!
Hopelijk vallen heupjes en ruisje mee.
pi_38588689
Ik had Myrthe voor het vorige bezoek zelf opgemeten, 94 cm. Op het cb wilde ze niet meewerken en ik vond 't niet nodig haar te dwingen dus een 'officiele' meting is er toen niet geweest.

Logisch dat je het vervelend vindt.. maar hopelijk kun je deze keer dan definitief gerustgesteld worden, en je cb ook.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:45:57 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38589552
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:02 schreef Stiekemurd het volgende:
Wat een scheet is dat toch Luchtbel!
Kijk ze nou staan
He wat lief dat vond ik nou ook. Die jurken hingen ook maar te wachten op zomer dus we hebben er nu maar een broek onderaan gedaan maar het staat eigenlijk net zo schattig

Jolie wil nog gewoon in die bak liggen Poemojn, dat scheelt misschien.
  † In Memoriam † dinsdag 6 juni 2006 @ 17:18:48 #208
81992 Githa
pi_38596560
Ben ik weer een keertje
Jeetje, wat kletsen jullie veel zeg!

Vanmiddag met Jordy weer bij de chirurg geweest. De vingers zijn dus gedeeltelijk weer aan elkaar gegroeid en het littekenweefsel zorgt ervoor dat er een te kort aan huid is en de vingers een kromme stand hebben.
Hij moet nu bij een ergotherapeut een spalk aan laten meten voor die hand, in de hoop dat hij die ook aan zal gaan houden.
Daarnaast moet de operatie zo goed als overnieuw worden gedaan. Dit gaat 11 september gebeuren omdat de spalk eerst wat tijd nodig heeft.
Balen natuurlijk! wéér een huidtransplantatie, wéér een verbijf in het ziekenhuis en wéér die lange slopende herstel periode echt we zitten er al zo doorheen en we hebben het nog lang niet gehad want dit is nog steeds het eerste handje pas.

Heb van de arts momenteel medicatie gekregen om wat rust te vinden natuurlijk is Jordy niet de enige oorzaak en mag ik deze maand naar een psycholoog.
Werk is meer gericht op aanwezigheid dan productieviteit en om een beetje structuur en ritme in mijn leven te houden

Verder gaat het met Jordy goed, hij is vrolijk en energiek en hij heeft zelfs zijn tweede tand doorgekregen
Hopelijk blijft hij een beetje vrolijk met spalk en zeker na de operatie...zo sneu dat hij nu wéér moet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 juni 2006 @ 17:27:01 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38596765
Githa, wat vervelend zeg, dat de operatie eigenlijk is mislukt Aan die spalk zal Jordy wel wennen hoor, die kleintjes passen zich makkelijk aan, en ze zullen hem wel zó maken dat hij hem zelf niet loskrijgt. Maar weer het hele circus van een operatie is natuurlijk wel heel vervelend...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:30:55 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_38596862
dus toch niet goed gegaan he? jeetje wat een setback... kan me voorstellen dat dit samen met andere dingen te veel is voor je. doe rustig aan, fijn dat je daar zelf ook medicatie voor hebt gekregen. Eerst maar eens die spalk nu dan... sterkte
Wel fijn dat ie zijn 2e tand nu heeft!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:35:32 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38596975
Jeetje wat een ontzettende tegenvaller Githa

Heel veel sterkte komende tijd en pas goed op jezelf
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38596984
Githa wat een kl*te zooi! De spalk word idd over het algemeen snel aan gewend, maar het is wel rot dat dat nu eerst moet. De spalken zijn vaak snel gemaakt en het klittenband wat ze gebruiken vaak is behoorlijk stevig dus moeilijk los te krijgen voor Jordy. Kan me voorstellen dat je tegen de operatie op ziet, dat is ook niet gek na dit alles. Ik vind het heel goed van je dat je rust probert te zoeken en gaat praten. Een hele dikke knuffel en kus voor jou en Jordy
  † In Memoriam † dinsdag 6 juni 2006 @ 17:45:11 #213
81992 Githa
pi_38597219
Ik heb geen idee of hij die spalk aan zal gaan houden, ze dachten in het ziekenhuis namelijk van niet en ik zelf had zoiets, ik wil het toch proberen.
Het aanmeten duurt een uur geloof ik en dan moet hij 3 x terug. Nouja, ik moet nog een afspraak maken dus dan hoor ik het wel. het is het proberen waard.

Ze had het iig nog nooit meegemaakt dat het net als bij Jordy nu weer terug is aangegroeid, maarja, daar heb ik wat aan
Ik maak me alleen een beetje druk of het nu een tweede keer wél goed zal gaan, maar dat heb ik ook naar haar uitgesproken.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:45:50 #214
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38597236
Githa voor jou je vriendje en Jordy
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_38597486
De spalk is idd het proberen waard, het is niet eng en Jordy liet na de operatie zien dat hij weinig moeite ha om met 1 hand dingen te doen. Het 3x terug is om te kijken of de spalken aan gepast moeten worden of omdat hij ze toch lost krijgt of dat er verbetering in de stand van de vingers is.
Het is een soort plastic dat warm gemaakt word en dan langs de arm/hand gelegd word en dan word het in model gekneed. De afwerking, klittenband enzo is een groot deel van de tijd.

Heel goed dat jij je angsten uit spreekt tegen de arts! Want blijf onthouden zij zijn er om jou en Jordy te helpen!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:05:09 #216
640 snoopy
peanuts
pi_38597715
Jemig Githa, wat een dikke tegenvaller. Logisch dat je het helemaal hebt gehad! En dan straks weer dat hele circus. Heel veel sterkte meid.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:42:55 #217
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38599007
Githa, een hele, heeele dikke knuffel van mij. Van Luuke er ook een dikke kledderzoen bij voor je mooie, stoere zoon. Wat een tegenvaller. Je hebt er niks aan als ik hier met je mee ga zitten balen, maar dat doe ik toch. Ik vond het wel weer heel stoer van je dat je toch voor de spalk gaat. Laat ze maar lullen die doktoren, eerst zien, dan geloven! (En Jordy is al zo knap geweest met het gips, die spalk gaat zeker helpen, toch?)
Fijn dat je op je werk even een stapje terug mag doen, gewoon er zijn is vast ook wel goed voor jezelf. Zet 'm op, je bent de aller-, allerliefste mama-van_jordy van de wereld . Dikke kus erbij, ik denk aan jullie.
pi_38600870
Jee Githa het zit ook niet mee he.... Dikke zoen van Benthe en mij. Veel sterkte!
pi_38602076
Githa, dus jij had toch gelijk Sterkte voor Jordy en jullie, en hopelijk slaan je medicijnen snel aan.
pi_38603255
githa wat een rotbericht zeg. En vooral voor Jordy natuurlijk, die meer door die mallemolen moet misschien

Amber en Myrthe (van Poemojn) hebben vandaag geminimeet Ze waren zooo schattig met zijn tweeën aan het dansen op de trampoline
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:31:13 #221
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38603607
Githa, ik heb eigenlijk niks toe te voegen aan wat de rest hier al heeft geschreven. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd

Tot mijn derde jaar ben ik vanwege een klompvoetje een aantal keer geopereerd, heb ik lang in het ziekenhuis gelegen en is mijn beentje ook heel erg lang gespalkt geweest. Voor mijn ouders een rottijd, maar ik kan me er echt niks van herinneren. Je hebt er nu niks aan, maar wie weet is het fijn in je achterhoofd te houden dat Jordy zich er later waarschijnlijk weinig tot niks van zal herinneren.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_38603647
Ik heb hele leuke foto's zal ze straks eens op m'n pc zetten en mailen en dan komt er vast nog wel wat online

Dat met z'n tweeen samen was erg lief, maar met die oudere kinderen erbij vond ik het maar eng Myrthe keek ook totaal niet uit waar ze zich liet vallen dus ik was alleen maar bang dat 't toch nog fout zou gaan
pi_38603787
ja, dat was wel eng ja Die oudere kinderen kijken ook niet zo goed uit, die gaan gewoon wild in de rondte springen. En Myrthe liet zich idd rustig op de rand vallen En Amber was ook niet bepaald zachtzinnig
pi_38603832
En toch heb ik allemaal filmpjes waarop ze gieren van het lachen

O en Livelink, ik zag jouw vraag pas in het fototopic, maar er was nu ook weer een man die vroeg of ze een jongetje of een meisje was..ze gedraagt zich soms wat te onbesuisd voor een meisje
pi_38603859
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef poemojn het volgende:
En toch heb ik allemaal filmpjes waarop ze gieren van het lachen
ja, die wil ik Dat is zo leuk
  Jubileum moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 20:38:16 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38603887
Ach arme Jordy toch. Hoewel je logischerwijs wel een beetje kunt verwachten dat het niet bij 1 operatie blijft is dit wel heel erg zuur.

Jolietje wat ben je mooi, wijs en groot Wat gaat ze ineens hard Luchtbel, het is ineens een echt meisje
Wel goed dat er nu even grondig naar heupjes en ruisjes wordt gekeken!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38603942
als Myrthe zo in bed ligt ga ik boven zitten bij de pc alles selecteren en mailen ladyS even geduld nog dus
pi_38604419
Luchtbel wat onzeker voor jullie zeg! Ik kan me goed indenken hoe rot dat meot voelen
En Jolie die haar mondje spoelt wat goed! Jans slikt nog alles met grote slokken door

Githa jeetje joh! Je had het al een paar keer gezegd he dat je vond dat zijn handje niet goed stond. En nu moet het weer overnieuw! Wat gaan ze nu doen om te voorkomen dat het weer aan elkaar gaat groeien? Sterkte joh met alles
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:52:07 #229
3011 E.T.
pi_38604682
jeetje githa.. ondanks dat je het eigenlijk zelf al wist toch een behoorlijke tegenvaller

LB, niet leuk natuurlijk als niet alles 'perfect' is op het CB, maar eens goed naar ruisjes en heupjes laten kijken is natuurlijk best goed
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:14:38 #230
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38605616
Natuurlijk hoeft het niet perfect te zijn, ik maak me gewoon zorgen. Er is als eerder naar dat rusije geluisterd en er is ook al eerder een foto gemaakt van d'r heupjes. Waarom denk iemand nu dan wel dat er iets aan de hand is? Ik kan hier gewoon slecht tegen. Ik ga ook niet meer hier een foto laten maken nu maar ergens anders, het voelt gewoon heel rot. Als er niks is, is er niks, maar waarom is er dan wel iets?

Githa wat ontzettend rot. Zorg wel goed voor je zelf ook hoor

Groot is ze al he Lois, ik had het dit weekend met haar vader er over. Die had d'r ik geloof een maand of twee niet meer gezien en die schrok ervan. Dat ze ineens zo groot is en zoveel meer weer kan. Moet ik wel zeggen dat ze alles uit de kast haalt als hij er is, gewoon toevallig. Ze mag hem graag maar ze weet niet eens dat het haar vader is zo ziet hij wel binnen een uur alles wat ze kan. Ik kan het zelf gewoon haast niet geloven soms, dat dit Jolie is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 06-06-2006 21:40:25 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:36:08 #231
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38606537
Githa, wat ontzetten klote zeg! Ik weet dat jullie toch ondanks alle tegenslagen de moed wel weer op zullen pakken, maar je moet er eerst weer doorheen. Neem de tijd meid.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:49:32 #232
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38607152
Jolie grote dame

Bah Lb die onzekerheid zo

Jordy grote stoere man gefeli met je tweede tandje

Githa alles is eigenlijk al door de dames hierboven gezegt en van hier dan maar gewoon een dikke
pi_38609854
LB, bah, ik kan me je ongerustheid goed voorstellen. hopelijk nu dan echt snel duidelijkheid, en graag in positieve zin! jolie is inderdaad een lang end zeg, en ik vind 't ook razend knap wat zij allemaal al zegt/doet. ook leuk dat haar vader zo onder de indruk was, en terecht!

githa, sjonge wat een domper zeg, arme jordy (en jullie) nóg een extra operatie te doorstaan. wat ik me afvraag: hadden ze dit niet in een iets eerder stadium kunnen constateren, zodat ze tussentijds nog wat hadden kunnen doen aan dat weer aan elkaar groeien enzo? ik bedoel, jij had zelf ook al veel langer het gevoel dat 't niet helemaal goed zat, en jullie zijn toch op tussentijdse controles geweest? nou ja, voor nu in ieder geval sterkte en let ook maar heel goed op jezelf inderdaad.
  woensdag 7 juni 2006 @ 06:44:04 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_38615811
LB, das wel ff minder dan zo'n bezoekje aan het cb, moet je nu je laten doorverwijzen?
Het is wel een heerlijk wijfie he wat wordt ze groot joh! Zij is heel snel met dat soort dingen

wij moeten Liam momenteel heel kort houden, die is gewoonweg brutaal maar hij weet wel als ie te ver gaat, dan komt ie ineens een knuffel geven Hij heeft met veel dingen echt zo'n dwingend toontje en boos gezicht: mama moete helpe!!!!! mijn standaard reactie momenteel is: mama moet niks... en inmiddels komt daar dan nu een vraag achteraan op een lief toontje, dus opvoeden werkt gelukkig Maar het is wel eens vermoeiend.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:53:06 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38616616
Herkenbaar Belana, als Noah iets wilde dan ging ie altijd gillen, terwijl ie prima papa en mama kan zeggen. Had er zo genoeg van dat ik alleen nog maar reageerde als ie dat dus zei, en negeerde als ie alleen gilde. Dus nu noemt ie mij ook de hele dag papa Maar alles beter dan dat gegil
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 11:41:58 #236
81992 Githa
pi_38620393
Spannend LB, onzekerheid is dan nog het ergst. Wanneer heb je wat duidelijkheid, of heb ik daar over heen gelezen ?

Morgen mag Jordy al een spalk gaan aanmeten. Ze hadden nog een gaatje open...snel al!

Belana, hier ook een brutaal mannetje hoor. Nu vind ik wel dat er best wat pit in mag zitten, maar dat heeft toch echt wel zijn grenzen
Aan de andere kant kan hij toch ook wel verlegen / onzeker zijn. Als hij me na probeerd te zeggen met woordjes dan oefent hij eerst heel zachtjes en met een houding van 'doe ik dat wel goed' dat is dan zo een ander Jordy.
Als ik dan heel enthousiast doe dan zie je hem helemaal opfleuren en dan heeft hij lef genoeg om het hard op te doen waar hij dan wel weer in door kan slaan te hard... het liefste van alles hangt hij de clown uit, lekker gek doen en wild.
pi_38620600
Githa Jordy LB Jolie
pi_38620992
hoe gaat 't met myrthe, ladyBos?

githa, fijn dat je morgen al voor die spalk terecht kunt!
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 12:16:05 #239
81992 Githa
pi_38621361
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef jessie het volgende:

Githa jeetje joh! Je had het al een paar keer gezegd he dat je vond dat zijn handje niet goed stond. En nu moet het weer overnieuw! Wat gaan ze nu doen om te voorkomen dat het weer aan elkaar gaat groeien? Sterkte joh met alles
Ja, dat is een goeie! eigenlijk zou het niet kunnen en ze had het ook nog niet eerder meegemaakt, maar volgende maand hebben we daar een gesprek over.
Jordy is een snelle genezer zei ze toen al, misschien ligt daar het probleem wel
Het is iig wel iets waar ik me vreselijk druk om maak.
pi_38621628
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef bixister het volgende:
hoe gaat 't met myrthe, ladyBos?
Nog altijd d'r ondeugende zelf Ze begint echt te kletsen nu (alhoewel het alleen voor ons verstaanbaar is :-) Vorige week zaten we in de auto en ze zag een paard. Ze zei 'waf waf'. Dus ik nee, dat is een paardje, die doet hihihihi. Zitten we een dag later in de auto, ziet ze een paard, zegt ze hihihihi. Dat vind ik dan zo knap he. Dat ze dat na 1 keer zeggen al weet Het doorslapen was helaas van korte duur alhoewel ze de afgelopen twee nachten weer wel goed geslapen heeft. We zijn heel erg druk in de tuin bezig en vandaag komt het gras en dan is het bijna klaar, kan ze lekker buiten spelen. Het liefst is ze de hele dag buiten, ze komt regelmatig d'r schoenen en jas brengen en sleurt me zowat mee naar buiten zodra we in de buurt van de deur komen Op de camping van de week was er een meisje wat net zo oud was als Myrthe en die was gewoon een hele kop kleiner Dan is ze opeens zo groot ! En als ze dan in d'r blootje in bad zit is het nog maar zo'n frumpie, ze is ook graatmager en zo gespierd als wat. Geen babyspekken voor Myrthe Die had ze alleen de eerste paar dagen. Gisteren stond de DVD aan van Baby Einstein en dat vind ze echt geweldig. Meedansen, zingen, wijzen, dierengeluiden doen, het hele arsenaal komt langs, miauw, wafwaf, hihihihihi, moeh, aai aai. Zo verschrikkelijk lief klinkt dat, dat kleine stemmetje.
pi_38622681
ah leuk! en wat lief he die stemmetjes.

anna zingt de hele dag door, ook zo super. en steeds verstaanbaarder. in de manenschijn is momenteel erg favoriet. "Soo tieht detootuh e soo toeht depisss!" en verder wordt er heel wat afge-indegloooriiiiaaaaht.

[ Bericht 4% gewijzigd door bixister op 09-06-2006 09:41:20 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:31:02 #242
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38626921
Ooo, kleine kletskousjes...

Hoe gaan jullie om met angsten? Luuke is ineens heel bang voor startende auto's, motoren, brommers, vliegtuigen enz. Ze gaat dan een beetje bibberen en komt als een waanzinnige naar mij toe gerend. Ik pak haar altijd bij me en zegt dat het zo over is. Ze kijkt me dan heel hoopvol aan (en dat maakt dat ik het zo sneu vind) en zegt dat "Op? Op?". Help ik haar beter door de geluiden te negeren? Of er juist wel aandacht aan te geven? Voor mijn gevoel moet ik haar echt veiligheid geven op zo'n moment maar weet niet of dat ook echt zo is.
pi_38627098
ik zou 't niet negeren, maar benoemen, en haar lekker troosten/beschermen, samen hopen dat 't snel voorbij is. dus eigenlijk wel zo ongeveer wat jij al doet.
pi_38634769
Thijs is hier snot en snot verkouden, vanmiddag krijg hij ineens flinke verhonging super hangerig huilerig, dus heeft hij een zetpil gekregen en toen gebeurde het volgende (10 min later)

K3 was op de radio en ineens kwam daar de grote smile handjes de lucht in en zingen maar
Hij wilde weer spelen en helemaal happy.
(wat nou hangerige en zieke THijs)

Morgen eens kijken wat de kinderarts te vertellen heeft

[ Bericht 8% gewijzigd door Bar_en_Mar op 07-06-2006 19:55:46 ]
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 20:00:04 #245
81992 Githa
pi_38635191
Spannend Bar... ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.
K3 heeft een helende werking
  Jubileum moderator woensdag 7 juni 2006 @ 20:49:50 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38636354
Jeroen kwam vandaag Iris ophalen bij het kdv en kreeg gelijk te horen van Iris dat Bob kwam logeren. Jeroen schrok al een beetje, dacht aan een hamstertje, of zelfs een overgebleven kindje ofzo, maar nee.... het was Bob de logeerbeer!
Bob mocht mee, voorop de fiets, fier in Iris' armpjes kon hij alles goed zien zo voorop.
Toen ik thuiskwam kreeg ik in geuren en kleuren het verhaal van Bob te horen, en ook zijn logeerboekje te zien. Toen ik vroeg waar Bob was kreeg ik te horen "Bob zit ff buiten mama, ff lekker rustig"
Bob heeft daarna nog even lekker met wat babyspeelgoed gespeeld en we hebben een mooi bedje voor hem gemaakt naast Iris' bed. Bob blijft een week en als ik al die creatieve schrijfsels zie in Bobs boekje dan mag ik nog wel even hard mijn best gaan doen om leuke dingen met Bob te doen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38636519
veel plezier met bob de beer Lois en Iris
pi_38637099
Er zijn ook moeders die Flip de logeerbeer (kleuterklassen, komt een weekend) lekker een weekendje in de wasmachine gooien Lois, misschien een idee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 juni 2006 @ 21:30:50 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38637221
Bob knuffelt en slaapt vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:33:33 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38637283
Waar is dat dan voor? Een logeerknuffel?
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:57:03 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38637855
Luchtbel op de meeste scholen/creche's hebben ze een pakket dat heet de logeerbeer.
Elke week krijgt een kindje dan de beer een nachtje mee.
Het is de bedoeling dat beer overal mee heen gaat en dat daar een verslagje van gedaan wordt, vaak d.m.v foto's ook.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:28:41 #252
3011 E.T.
pi_38638780
Lishe, Saskia is ook regelmatig bang voor zulke dingen. (een motor die gestart wordt, de buurman van 4 huizen verder die een gaatje boort.. etc).
Wij troosten Saskia dan altijd, benoemen waar ze bang voor is. Verder probeer ik haar zo veel mogelijk uit te leggen wat er gebeurt, waar het geluid vandaan komt, wat het doet en vooral dat het dus eigenlijk niet eng is en dat er gewoon iemand herrie maakt.
Ik ga d'r trouwens niet bij voorbaat (als ik 't aan zie komen) al beschermend oppakken, ik wacht wel tot het echt zo ver is en ze dus ook echt een beetje bang is.
Ik kan ook alleen maar hopen dat ik het zo goed aanpak en dat ze me uiteindelijk gaat geloven en het niet meer eng gaat vinden.

Veel plezier met Bob, Lois
pi_38639835
Een goed half uur geleden heeft Thijs zijn 2de koortstuip achter de rug, hij heeft ook hoge koorts, ik heb hem uit zijn slaapzak gehaald shirtje uit en nu ligt hij in diepe slaap in zijn hempje en luier te slapen.

heb al die tijd met de huisartsenpost aan de telefoon geweest, ik hoefde geen zetpil meer te geven, maar hem gewoon koel leggen al is dat moeilijk met een kamer temp van 23 graden
tikkeltje eigenwijs, maar wel heel lief ;)
pi_38639955
dat was ik dus

Voor de rest goed in de gaten houden en omdat we morgen toch naar de kinderarts moeten was nu langskomen niet echt noodzakelijk nog.

Ik kreeg overgens wel een goede bruikbare tip mee :

mocht je net als bij ons de boven nogal warm hebben, maak een handdoek nat wring hem goed uit en leg die een poosje op het kindje dan koelen ze lekker af...
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:07:29 #255
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38640003
Het getsie Bar

Lishe, Zoë is erg bang voor vliegtuigen en springt me bijna in de armen, nu pak ik haar op zeg wat het is en we gaan het gewoon gedag zwaaien. Nu is ze al zover dat als ze er 1 hoord al begint te zwaaien en dag zeggen zonder me in me armen te springen.
pi_38640027
Bar sterkte ermee joh! Dat lijkt me echt schrikken zo'n koortstuip!
Succes ook morgen!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:45:04 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38646040
Bar, succes vandaag, ik zal aan jullie denken en ben benieuwd wat er gezegd en onderzocht wordt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:53:55 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_38646167
Bar sterkte, en suuces vandaag!!
stormy waters...
sailin'
pi_38649061
Uhm het zullen meerdere onderzoeken gaan worden, want ik vetrouw het nu helemaal niet meer.

Vannacht om half 3 ofzo zaten we in het ziekenhuis ivm koortstuip thijs, 3 uur ongeveer terug thuis.
Vanmorgen tegen half7 weer een aanval van Thijs
En zojuist om half 11 alweer een aanval van Thijs

Ik loop op van de zenuwen en vind het niet kloppen, Thijs is doodziek, ligt te schudden op de bank, hangt is ontzettend huilerig tussendoor
en na een aanval slaapt hij enorm diep
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:53:01 #260
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38649169
Nou Bar dat klinkt inderdaadheel erg rot allemaal. Ik zou het ook goed laten onderzoeken. Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')