die was ik gewoon vergetenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:25 schreef Baraja het volgende:
zet bij toptransfers even Morientes, dan is de OP helemaal top
bedoel je Villarreal of David Villa?quote:
Staat er nog niet tussenquote:'Lampard overweegt Barcelona'
Geschreven door Jurre de Ruiter op zaterdag, 27 mei om 23:41
Volgens verschillende Spaanse media denkt Frank Lampard serieus na over een transfer naar Barcelona. De vriendin van de Engelse international is van Spaanse afkomst en zou zich graag in Spanje willen vestigen. Lampard zou ook wel wat zien in een Catalaans avontuur.
Het is echter onwaarschijnlijk dat Chelsea onmiddelijk akkoord gaat met een transfer van sterspeler Lampard. Wel heeft de Engelse kampioen de afgelopen maand Michael Ballack al binnengehaald. De Duitse middenvelder kan prima uit de voeten op de positie van Lampard.
Davidquote:
quote:Lange tijd werd aangenomen dat Tsjechisch sterspeler Tomás Rosický naar Atlético Madrid zou verkassen, dit bleek achteraf echter niet mogelijk te zijn, waarna de international richting Arsenal vertrok.
Geen daden maar woorden bij Atlético Madrid, als ze Sergio Agüero niet halen, staan ze mooi voor lul.quote:De Argentinië-onder-21 speler Sergio Agüero zou voor veel geld naar Atlético Madrid verkassen. De jongeling zou ook onder belangstelling staan van andere Europese clubs.
okquote:
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/24838quote:Op maandag 29 mei 2006 12:37 schreef Minotarumon het volgende:
- Ex-Barcelona speler Gabri staat in de belangstelling van Villarreal en Ajax. Naar verluidt hebben de Amsterdammers de beste papieren.
ja? ik dacht juist van niet wegens de famillie van Gabri
Barça hier..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:58 schreef WeebI het volgende:
Wie support wie (vertel in dit topic welke club(s) je supportert en dan zet ik je erbij) ?
Pas wanneer hij met het rood-witte shirt wordt voorgesteld aan de pers, ga ik ervanuit dat het definitief rond is. Maar de transfer lijkt wel dichtbij te komen:quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
Er werdt vandaag bij een persconferentie van Atletico Madrid gesproken over de transfers en daarbij werdt o.a. Aguero genoemt als gehaalde spelers. Die moet dus wel binnen zijn.
Verder heeft Atletico Madrid de oud TD van Valencia aangetrokken. Ene Mr.Pitarch.
quote:Volgens een bestuurslid van Atlético Madrid zal Sergio Agüero aanstaand weekend een medische keuring doorstaan in Madrid. (Marca)
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Atlético wint strijd om supertalent Agüero
Naast Agüero had Gil Marín nog meer te melden. Volgens hem zouden ook de transfers van Mariano Pernia en Zé Castro zijn afgerond.
Ten slotte verlengde Atlético het contract van Antonio López tot de zomer van 2012. De 24-jarige rechtsback maakt deel uit van de Spaanse WK-selectie.
Dat was CSKA meen ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:19 schreef jojomen4 het volgende:
Abraham heeft daar toch ook aandelen in?
Dat speelt al enkele weken, Villarreal lijkt nog niet echt geïnteresseerd. Atlético Madrid zou het wél zien zitten in Javier Saviola, eventueel als opvolger van Mateja Kezman.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens wil Barcelona nu Saviola aanbieden aan Villarreal in de Forlán-deal.
quote:Argentijn Pernia krijgt plek in Spaanse WK-selectie
Mariano Pernia hield zijn mobiele telefoon al goed in de gaten. De verdediger, pas kort in bezit van een Spaans paspoort, verwachtte een belletje van de Spaanse bond. Het verlossende telefoontje kwam ook: hij gaat naar het WK.
Pernia (29) gold als beoogde vervanger van Asier Del Horno, die door een achillespeesblessure heeft moeten afhaken voor het WK. Maar het was wachten op toestemming van de FIFA om de mutatie ook daadwerkelijk door te voeren. En dus leefde Pernia op zijn vakantiebestemming, en geboorteland Argentinië tussen hoop en vrees.
Het geduld werd beloond. De FIFA gaf permissie, hetgeen voor Pernia het sein is zo snel mogelijk naar Spanje terug te keren. Voor de back heeft het wel enige gevolgen, omdat hij plannen had deze zomer in het huwelijk te treden.
Met de uitnodiging komt toch een droom van Pernia uit. De verdediger nam in maart de Spaanse nationaliteit aan ten einde voor de kleuren van zijn nieuwe land op het WK te kunnen verdedigen. Bondscoach Luis Aragones nam de back van Getafe niet op in zijn selectie.
Als het aan mij ligt niet.. niks voor Barca imo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
Kuijt naar Barça?Dat lijkt me interessant
quote:Ramón Calderón, presidentskandidaat bij Real Madrid, liet weten dat Kaká positief heeft gereageerd op een transfer naar Real Madrid. (AS)
De zaakwaarnemer van Diego Forlán is gearriveerd in Spanje en zal de komende dagen onderhandelen met Barcelona. (El Mundo Deportivo)
Plan A: Forlán, Plan B: Gudjohnsen en Plan C: Crespo. (Sport)
Diego Forlán is ook in beeld bij Valencia als opvolger van de wellicht vertrekkende Pablo Aimar. (Sport)
De Argentijn Pablo Aimar staat op zijn beurt weer in de belangstelling van Liverpool, maar is niet bereid heel diep in de buidel te tasten. (The Times)
Emiliano Moretti heeft aan zijn zaakwaarnemer laten weten een andere club te zoeken. De Italiaanse linksback is ontevreden over de beloofde contractverbetering van Valencia. (Marca)
Electronic Arts (EA) heeft David Villa uitgekozen als imago voor de editie van EA FIFA 07 en volgt daarmee Ronaldinho en Wayne Rooney op. (Marca)
Sevilla ziet in Alexander Kerzhakov van Zenith Sint-Petersburg de ideale opvolger voor Javier Saviola. (Marca, AS)
kan alleen de OP niet meer aanpassen. Vraag even in FB of ze je erbij zettenquote:
Ik lees mee, maar goed dat je wijst op FB.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
kan alleen de OP niet meer aanpassen. Vraag even in FB of ze je erbij zetten
eng hoorquote:
kan een modje even de OP aanpassen en Nástic bij de 'voorlopigen' weghalen?quote:Nástic komt komend seizoen uit in de Primera Division. De club uit Catalonië had aan een 0-0 remise tegen Xerez CD voldoende.
Nástic speelde slechts drie seizoenen op het hoogste niveau; voor het laatst bijna zestig jaar geleden. De ploeg die haar thuiswedstrijden speelt in het intimiderende Estadi Nou promoveerde in 2003/2004 naar de Segunda Division, na een verblijf van een kwart eeuw in de spelonken van het Spaanse voetbal. Recreativo Huelva en Levante maken de beste kansen op de overige twee promotietickets. Ook Ciudad Murcia en Lorca zijn nog kansrijk.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Presidentskandidaat van Real Juan Miguel Villar belooft Messi voor 150 miljoen binnen te halen.![]()
Whehequote:Op maandag 19 juni 2006 13:33 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er nog meer beloftes gedaan worden door de voorzitterskandidaten bij Real Madrid.
Linksback, schat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:36 schreef WeebI het volgende:
Pernía naar Atlético (twee rechtsback internationals bij één club?)
sorry, dat bedoelde ik ookquote:
Ik meende te hebben gelezen op BBC dat Celtic hem wou.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Diego Tristan traint komende week niet mee met Depor zodat ie niet gebleseerd raakt en (na z'n blessure) niet meer verkocht kan worden. Trainer Caparros heeft duidelijk aangegeven de speler niet meer te willen hebben en de speler zelf wil alleen in Spanje gaan spelen. Probleem is dat nog niemand zich gemeld heeft en hij waarschijnlijk bij Depor zal blijven. Beetje sneu aangezien die dan geen tot weinig minuten zal pakken. Was ooit toch een goeie spits, jammer!
Oh, en even hierover nog:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Damia dus naar Betis voor 5 jaar en kost 1 miljoen. Ze hebben in het contract opgenomen dat Barca hem terug mag kopen wanneer ze willen voor het zelfde bedrag. Beetje vreemde constructie vind ik aangezien Betis eventueel niet de voordelen heeft als Damia zich als een beest ontwikkeld en eventueel 10 miljoen waard zou worden.
Dat vertelden ze niet op Radio Marca.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:46 schreef Saviola het volgende:
[..]
Oh, en even hierover nog:
Barça have also included two options to resign the player. The first comes at the end of the 2006/07 campaign, when he can be bought back for 1million, while the Catalan club can also sign him back at the conclusion of the 2007/08 season for 3 million.
![]()
Ik ben ook nieuwsgierig. Niet zozeer wie tegen wie moet op een bepaalde datum, maar meer om te zien welke wedstrijden er gespeeld worden in Madrid de tweede competitiehelft. Ik ben daar van januari tot juniquote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef xJapser het volgende:
Potverdorie, ik wil weten tegen wie Barca speelt rond 15 november en of het dan uit of thuis is. Ik zit dan in Barca, maar nergens nog info over speelschema
Gewoon dom van die jongen. Hij weet toch dat het bekend wordt gemaakt voor de verkiezingen en hij weet dat als z'n president niet wint hij een probleem heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk trouwens, dat verhaal rond Pablo Ibañez.
Die had een voorcontract met één van de presidentskandidaten van Real, maar die won de verkiezingen niet. Nu blijft hij bij zijn huidige club en dat is..... juist, Atlético! Hij moest dus diep door het stof voor de fans.
Raar verhaal ja. Die moet heel diep door het stof en het was absoluut niet slim van hem. Als je wegwilt oké, maar niet naar de aartsrivaal. Atletico Madrid kan volgend jaar een serieuze concurrent zijn van Real Madridquote:Op zondag 16 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk trouwens, dat verhaal rond Pablo Ibañez.
Die had een voorcontract met één van de presidentskandidaten van Real, maar die won de verkiezingen niet. Nu blijft hij bij zijn huidige club en dat is..... juist, Atlético! Hij moest dus diep door het stof voor de fans.
Dat klopt, maar ik zie ze ook niet als kampioen. Ik zie ze kandidaat voor de plaatsen 2 tot 5. Dat is Real Madrid ook en mss als kampioenskandidaat als Capello er een team van kan maken. Ze lijken elk jaar een goed seizoen te draaien, maar het loopt elk jaar weer anders. Toch denk ik dat het dit jaar een mooi seizoen kan worden met spelers als Maxi, Torres, Pernia, Agueroquote:Op zondag 16 juli 2006 19:41 schreef jojomen4 het volgende:
Hou op zeg! Bij Atletico denken ze jaarlijks dat ze om de titel mee gaan spelen. Dat ze 1 goeie speler halen wil niet zeggen dat je gelijk op het niveau van Barca zit (neem nu Barca ff omdat die nu ff de beste zijn). Atletico mag blij zijn als ze zich voor de CL kunnen plaatsen.
quote:Sluit Real een miljardendeal?
Het Spaanse mediabedrijf Mediapro wil de audiovisuele rechten van Real Madrid kopen. Het productiehuis is bereid om 1,19 miljard euro op te hoesten voor zeven seizoenen. Nu krijgt Real Madrid elk seizoen 55 miljoen euro voor zijn tv-rechten van Sogecable, het Spaanse Canal Plus. Die overeenkomst loopt tot en met het seizoen 2007-08. Mediapro sloot in juni al een miljardendeal af voor zeven seizoenen met FC Barcelona.
0-0 was het toen, maar zo kan ik ook nog wel wat uitslagen van Real opnoemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef WeebI het volgende:
Villarreal thuis. Lastig, lastig. Moet echter wel te doen zijn.
Barça begint uit, maar Celta zouden ze toch om moeten kunnen leggen. (net als Alavés vorig jaar)
quote:De eerste ontmoeting van El clásico del fútbol, het duel tussen Real Madrid en Barcelona, zal op 22 oktober in het Santiago Bernabéu worden gespeeld.
op de site van lfp, www.lfp.es, daar kwam ik een word-bestandje tegen met alle speeldagen: http://www.lfp.es/calendario1_06.docquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef WeebI het volgende:
waar zie je die speeldagen trouwens?
wanneer zijn:
Barça - Real
Real - Valencia
Valencia - Real
Barça - Valencia
Valencia - Barça
Atletico - Real
Real - Atletico
?
Zou wel leuk zijn als Ruud nou toch nog verkocht wordt. Dan neemt ManU Torres denk ik over en kan Atletico Kuijt binnenhalen en Feijenoord Adriano overnemen.quote:Topscorer Portugal naar promovendus Levante
25/7/2006 17:38
Albert Meyong Ze gaat aan de slag bij Levante. De Spaanse promovendus nam de 25-jarige spits over van Belenenses.
Namens die Portugese club maakte Meyong afgelopen competitie zeventien doelpunten, waarmee de Kameroener als topscorer van de Superliga eindigde. Hij kon echter niet voorkomen dat Belenenses degradeerde.
Levante betaalt circa twee miljoen euro voor Meyong, die een seizoen bij Belenses speelde na jarenlang te hebben gevoetbald voor Vitória Setúbal.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=82248/sc=48113b
Torres heeft aangegeven dat hij gewoon blijft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef jojomen4 het volgende:
Getafe heeft vandaag ook een Kameronees vast gelegd.
[..]
Zou wel leuk zijn als Ruud nou toch nog verkocht wordt. Dan neemt ManU Torres denk ik over en kan Atletico Kuijt binnenhalen en Feijenoord Adriano overnemen.
My thoughts exactlyquote:
Volgens mij waren z'n woorden iets in de trant van "Ik blijf als er geen goeie club komt". Das wel heel makkelijk te roepen vind ik. Die opmerking van Feyenoord en Adriano was natuurlijk een geintjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef Skwish het volgende:
[..]
Torres heeft aangegeven dat hij gewoon blijft.
quote:Ath. Bilbao
Athletic
Félix Sarriugarte (nuevo)
* Félix Sarriugarte (entrenador, Athletic B)
* Álex García (Racing B)
* Martins (Athletic B)
* Garmendia (Athletic B)
* Beñat (Athletic B)
* Iturriaga (Athletic B)
* Sarriegi (Alavés)
* Javi Martínez (Osasuna)
* Gabilondo (Real Sociedad)
* Karanka (Colorado Rapids)
* Escalona
* Felipe
* Bordas
* Javier Clemente (entrenador, destituido)
Atletico de Madrid
Atlético
Javier Aguirre (nuevo)
* Javier Aguirre (entrenador, Osasuna)
* Pernía (Getafe)
* Seitaridis (Dinamo Moscú)
* Costinha (Dinamo Moscú)
* Agüero (Independiente de Avellaneda)
* Zé Castro (Académica de Coimbra)
* Jorge (vuelve tras cesión, Celta)
* Marcelo Sosa (Osasuna)
* Miguel (Hércules)
* Mista (Valencia)
* Pepe Murcia (entrenador)
* Manu del Moral (Getafe)
* Velasco (Espanyol)
* Colsa (Racing)
* Zahínos (Almería)
Barça
Barcelona
Frank Rijkaard
* Saviola (vuelve tras cesión, Sevilla)
* Johan Neeskens (segundo entrenador)
* Gudjohnsen (Chelsea)
* Zambrotta (Juventus)
* Thuram (Juventus)
* Henk Ten Cate (entrenador, Ajax)
* Larsson (Helsinborg)
* Gabri (Ajax)
* Maxi López (Mallorca)
* Óscar López (Barcelona)
Betis
Betis
Javier Irureta (nuevo)
* Javier Irureta (entrenador)
* Benjamín (vuelve tras cesión, Cádiz)
* Juanlu (Albacete)
* Oliveira (vuelve tras cesión, Sao Paulo)
* Óscar López (Barcelona)
* Fernando Vega (Lorca)
* Maldonado (vuelve tras cesión, Lorca)
* Casto Espinosa (Albacete)
* Romero (Deportivo)
* Damiá (Barcelona)
* Serra Ferrer (entrenador, AEK Atenas)
* Cañas
* Varela (Mallorca)
* Israel (Castilla)
Celta
Celta
Fernando Vázquez
* Guayre (Villarreal)
* Jorge
* Lequi
* George Lucas
* Nené (Alavés)
* Juan Sánchez (retirado)
* Giovanella
* Silva (baja tras cesión, Valencia)
* José Enrique (baja tras cesión, Valencia)
* Méndez
* Bouzón (Recreativo de Huelva)
Deportivo
Deportivo
Joaquín Caparrós
* Lopo (Espanyol)
* Pablo Álvarez (Sporting)
* Juan Rodríguez (Málaga)
* Riki (Getafe)
* Cristian Hidalgo (Barcelona B)
* Bodipo (Alavés)
* Barragán (Liverpool)
* Estoyanoff (Valencia)
* Rodri (Barcelona B)
* Arbeloa (Real Madrid)
* César
* Romero
* Molina
* Jesús Muñoz
* Gallardo (Sevilla)
* Dani Mallo (Braga)
Español
Espanyol
Ernesto Valverde (nuevo)
* Ernesto Valverde (entrenador)
* Moha (Osasuna)
* Lacruz (Athletic)
* Rufete (Valencia)
* Domi
* Lopo (Deportivo)
* Miguel Ángel Lotina (entrenador)
* Juanfran (RM Castilla)
* Pochettino (sin equipo)
* Jofre (Murcia)
Getafe
Getafe
Bernd Schuster
* Manu del Moral (Atlético)
* Sousa (Valladolid)
* Alexis (Málaga)
* Nacho (Málaga)
* Casquero (Racing)
* Cortés (Mallorca)
* Albín (Nacional)
* Abbondanzieri (Boca Juniors)
* Lucas Licht (Gimnasia y Esgrima)
* Pernía (Atlético)
* Craioveanu (retirado)
* Matellán
* Gavilán (bajas tras cesión, Valencia)
* Calatayud
* Riki (Deportivo)
* Rivas (R. Sociedad)
* Nano (Cádiz)
Getafe
Gimnàstic
Luis Ángel César
* Mingo (Albacete)
* Juan Díaz (Sporting)
* Campano (Mallorca)
* Bizzarri (Valladolid)
* Ruz (Valencia )
* Generelo (Zaragoza)
* Matellán (Getafe)
* -
Getafe
Levante
Juan Ramón López Caro (nuevo)
* Nino (Elche)
* Manolo (Almería)
* Juan Ramón López Caro (Racing)
* Robert (Benfica)
* Dehú (O. Marsella)
* César (Deportivo)
* Álvaro (Zaragoza)
* Meyong Zé (Belenenses)
* Congo
* Lombardi
Mallorca
Mallorca
Gregorio Manzano
* Varela (Betis)
* Maxi López (Barcelona)
* Jordi López (Sevilla)
* Dorado (Sporting)
* Campano (Nàstic)
* Farinós
* Okubo (Cerezo Osaka)
* Tuzzio
* Borja (Real Madrida)
* Potenza
* Maciel
* Yordi
* Braulio
Osasuna
Osasuna
José Angel ''Cuco'' Ziganda (nuevo)
* José Angel "Cuco" Ziganda (entrenador)
* Monreal
* Javad Nekounam (Al Sharjah FC)
* Héctor Font (Villarreal)
* Soldado (Real Madrid)
* Javier Aguirre (entrenador, Atlético)
* Ortiz
* Marcelo Sosa (Atlético)
* Clavero
* Brit
* Moha (Espanyol)
* Javi Martínez (Athletic)
Racing de Santander
Racing
Miguel Ángel Portugal (nuevo)
* Alfaro
* Colsa (Atlético)
* Miguel Ángel Portugal (entrenador, RM Castilla)
* Luis Fernández (Betis)
* Antoñito (baja tras cesión, Sevilla)
* Valencia
* Pinilla
* Pablo Casar
* Casquero (Getafe)
* Juan Ramón López Caro (Levante)
Real Madrid
Real Madrid
Fabio Capello (nuevo)
* Fabio Capello (entrenador, Juventus)
* Cannavaro (Juventus)
* Emerson (Juventus)
* Zidane (retirado)
* Juan Ramón López Caro (entrenador, Racing)
* Arbeloa (Deportivo)
Real Sociedad
Real Sociedad
José María Bakero
* Juan Domínguez
* Zubikarai
* Markel Bergara
* Rossato (Sporting Braga)
* Fabio Felicio (União Leiria)
* Claudio Bravo (Colo Colo)
* Juanito (Alavés)
* Gerardo (Málaga)
* Rivas (Getafe)
* Nihat (Villarreal)
* Mark González (Liverpool)
* Alberto (retirado)
* Barkero
* De Paula (Cádiz)
* Boris
Real Sociedad
Recreativo
Marcelino García Toral
* Arzo (cedido, Villarreal)
* Jesús Vázquez (Tenerife)
* Edu Moya (Tenerife)
* López Vallejo (cedido, Villarreal)
* Cazorla (Villarreal)
* Bouzón (Celta)
* Mateo
* Iber Begoña
* Gastón Casas
* Galván
* Valero
* Pedro Vaquero
Sevilla
Sevilla
Juande Ramos
* Antonio López (vuelve tras cesión, Málaga)
* Gallardo (vuelve tras cesión, Deportivo)
* Antoñito (vuelve tras cesión, Racing)
* Dani Bautista
* Poulsen (Schalke 04)
* Hinkel (Stuttgart)
* Duda (Málaga)
* Cobeño (Real Madrid Castilla)
* Saviola (bajas tras cesión, Barcelona)
* Antoñito (cedido al Murcia)
Valencia
Valencia
Quique Sánchez Flores
* Morientes (Liverpool)
* Gavilán (vuelve tras cesión, Getafe)
* Silva (vuelve tras cesión, Celta)
* Di Vaio (vuelve tras cesión, Mónaco)
* Corradi (vuelve tras cesión, Parma)
* Fiore (vuelve tras cesión, Fiorentina)
* José Enrique (vuelve tras cesión, Celta)
* Estoyanoff (vuelve tras cesión, Cádiz)
* Del Horno (Chelsea)
* Carboni (retirado)
* Fabio Aurelio (Liverpool)
* José Enrique (Villarreal)
* Rufete (rescisión de contrato)
* Ruz (Nástic)
* Corradi (Manchester City)
* Caneira (seguirá cedido en Sporting Portugal)
* Mista (Atlético)
Villareal
Villarreal
Manuel Pellegrini
* Nihat (Real Sociedad)
* Pires (Arsenal)
* Cani (Zaragoza)
* José Enrique (Valencia)
* Calleja
* Guayre (Celta)
* Roger
* Cazorla (Recreativo)
* Arzo (cedido, Recreativo)
* López Vallejo (cedido, Recreativo)
* Héctor Font (Osasuna)
Zaragoza
Zaragoza
Víctor Fernández (nuevo)
* Víctor Fernández (entrenador)
* D'Alessandro (Wolfsburgo)
* Juanfran (Besiktas)
* Sergio (Celta)
* Cani (Villarreal)
* Toledo (Kayserispor)
* Valbuena
* Savio
* Generelo (Gimnástic)
* Álvaro (Levante)
Misschien vertrekt hij bij Barcelona B, dat is niet de eerste selectiequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef dndiek het volgende:
Damia staat ook niet bij de vertrekkende spelers van Barca
Staat bij nieuwe spelers van Betis Barcelona achterquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Misschien vertrekt hij bij Barcelona B, dat is niet de eerste selectie
Ik zat er ook naar te kijken. Best treurig iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef jojomen4 het volgende:
Zie net toevallig dat Karanka naar de Colorado Rapids ofzo gaat... altijd treurig als het zo afloopt met een speler die ooit nog bij het grote Real werd binnen gehaald.
Zou dat echt zo zijn? Bij real-Barca zijn er altijd maar 200 aanhangers v/d tegenpartij ofzo. Valencia is idd ook niet verkeerd en Zaragoza is ook best leuk dunkt me...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:49 schreef jojomen4 het volgende:
Uit of thuis is moeilijk aan te komen. Volgens mij even lastig als een Real - Barca. Tegen Valencia zou ook geen verkeerde pot zijn.
Bij een Real - Barca zitten er volgens mij rond de 1000 van de tegenpartij. Een stadsderby in Madrid brengt ook heel veel gevoelens mee naar boven, vooral voor Atletico supporters (omdat dat de kleinere club is tegen de grotere en het DE wedstrijd van het jaar is voor ze). Real speelt tegen Barca ook grote derby's en in de CL nog vaak tegen hele grote clubs.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn? Bij real-Barca zijn er altijd maar 200 aanhangers v/d tegenpartij ofzo. Valencia is idd ook niet verkeerd en Zaragoza is ook best leuk dunkt me...
Nee als ik ga is het Real-atletico in het Bernabeu! Maatje van me die daar werkt kent een Atletico die-hard, dus misschien valt er wat te regelen. Dat ik er heen ga is bijna zo goed als zeker... Alleen nog ff kijken welke wedstrijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
e die wedstrijd geleefd wordt denk ik. Hij zit onder de prijs van Barca maar niet heel veel lager.
Maar als je daar een kaartje voor zou kunnen krijgen.. Dan maak je volgens mij wel de pot van je leven mee in dat "kleine" stadionnetje dat dan bomvol zit! Succes!
True, maar als je kijkt wat voor namen er zijn bijgekomen... Zijn toch niet echt de minsten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zouden ze vorig jaar ook al hebben.
Ja maar ook die liggen er in de voorronde van de Uefa er al uit dit jaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt maar ze kopen vooral namen terwijl bijvoorbeeld Villarreal vooral spelers koopt die goed bij elkaar passen en nog beter kunnen worden
Klopt. Al vrees ik wel dat Forlán wel eens zou kunnen vertrekken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel zonder een aantal WK spelers volgens mij, maar dat mag natuurlijk niet.
Villarreal heeft nu wel alle tijd om zich te richten op de competitie en beker
en ze gaan winnen ook, omdat ze boos zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:43 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk ook niet dat Forlan weggaat. Die gaan een leuk seizoen draaien zonder Uefa-ellende. Ze doen vast wel mee voor de CL-plaatsen. Ze openen het seizoen trouwens in Bernabeu![]()
ik postte het netquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef jojomen4 het volgende:
Aimar naar Zaragoza is uiteindelijk toch doorgegaanMisschien dat ie daar wat constanter kan voetballen.
Waar heb jij Spaans geleerd Weebl?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik postte het net![]()
Aimar naar Real Zaragoza
babelfish.altavista.com?quote:
verdediging?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:47 schreef Terreros85 het volgende:
Goeie versterking voor Zaragoza![]()
Roberto Carlos naar Fenerbahçe, een versterking voor de verdediging van Real![]()
Real is ineens wel heel goed bezig zegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:47 schreef Terreros85 het volgende:
Goeie versterking voor Zaragoza![]()
Roberto Carlos naar Fenerbahçe, een versterking voor de verdediging van Real![]()
Ga jij der nog anders ff grappen over maken.quote:
Ik lees het ook net. Eindelijk een goede beslissing van Guti en het zou een forse aderlating zijn voor Real door zo'n karakterspeler weg te laten gaan. Hij is zo belangrijk geweest de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti), één van mijn persoonlijke favorieten, heeft Real Madrid medegedeeld een plek op de reservebank niet te zien zitten en Atlético Madrid heeft zich meteen gemeld, zou echt een geweldige aankoop zijn!
Maar ja, de afgelopen jaren ging het wel kut met Real... Ik vind het niet zo'n geweldige speler die Guti en nu Real toch schoon schip wil maken, kunnen ze hem beter ook laten vertrekken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:50 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik lees het ook net. Eindelijk een goede beslissing van Guti en het zou een forse aderlating zijn voor Real door zo'n karakterspeler weg te laten gaan. Hij is zo belangrijk geweest de afgelopen jaren.
Gister of eregister 9-0 gewonnen van VBL (klopt dit?) Leverkusen op Duitse bodem. Flinke klapper gemaakt dusquote:
Ow. Dacht eind aug?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef dndiek het volgende:
Sevilla begint ook over 2 weken hoor
Eind augustus is over 2 wekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ow. Dacht eind aug?![]()
Najah..dan zijn ze alsnog veel sterker dan de Engelse subtop![]()
Bolten speelt jaarlijks mee voor de UEFA cup plekken dus die vind ik wel een subtopper. En VFL speelt volgens mij zeg maar in de Duitse eerste divisie. Het kan zijn dat ik het verkeerd heb gelezen maar dat dacht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik beschouw Bolton niet tot de Engelse subtop. Het is meer goede middenmoot . VFL Leverkusen is geen Bayer Leverkusen dus Getafe heeft van een amateurclub gewonnen. Niet echt heel bijzonder dus. Sevilla speelt vrijdag 25 augustus voor de Supercub en dinsdag 29 augustus spelen ze de eerste thuiswedstrijd voor de competitie tegen Levante.
Dat klopt.. maar ik zie niet veel jonge verdedigers die zo 1-2-3 te koop zijn en die er gelijk staan. Voor dat geld krijg je een speler die nog wel 2/3 jaar op topniveau mee kan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:28 schreef WeebI het volgende:
mwa, dan heb je weer zo'n ouwetje erbij
investeren in relatief jonge spelers lijkt me nu beter, want alle 3 aankopen van nu zijn 30+
Ik zie Ramos niet per se liever op rechts.. Cicinho kan daar heel goed uit de voeten. Maar met Cicinho daar ben je verdedigend wel iets kwetsbaarder omdat die vaak voorin te vinden is. Maarja.. als je verdedigend een blok hebt en daarvoor een Emerson en Diarra moeten 1 van die 2 daar wel deels ruimtes af kunnen dichten neem ik aan. En anders Beckham als die ziet dat die door Cicinho voorbij gelopen wordt. Maarja.. een ijzersterke verdediging met 6 pure verdedigend ingestelde spelers is moeilijk te doorbreken..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Cannavaro en Ramos zijn toch 2 prima centrale verdedigers? Of zie jij Ramos liever op rechts?
En linksback misschien Capdevilla?
Niet echt bijna rondquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:42 schreef DeVinger het volgende:
Ik hoor het al, lekker attractief komend seizoen. Diarra bijna rond dus?
Luganoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
De helft die je nu op gaat noemen is afgedankt bij topclubs of vleugelverdediger. Zo ken ik er ook nog wel 20. Ik heb het over betaalbare centrale verdedigers waarvan je weet dat je een topper in huis haalt die zich bewezen heeft en die er gelijk staat.
leuk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:58 schreef VinoTinto het volgende:
VinoTinto 'support' Real Betis Sevilla.
Lugano en Botinelli heb je dus nog nooit gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mathijsen?een zwakste schakel van NL lijkt me niet een versterking voor Real
Lugano is ook niet echt een ster, zou trouwens naar Fenerbahce gaan....
Enige echte interessante spelers voor Real zouden Boula, Gallas en Coloccini zijn.. in de rest zie ik het niet echt zitten..
Kan ie best denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Coloccini wordt verdedigende middenvelder bij Deportivo. Ik denk, ik zeg het even.
Hij heeft al genoeg clubs versleten die vonden dat ie dat niet kon. Depor zet hem nou ook niet voor niets op een andere positie denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan ie best denk ik
Nano.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Betis heeft vast wel leuke Spaanse verdedigers voor Real, of niet?
Maximaal 5e. Iedere plaats die ze hoger eindigen zou me verbazen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Depor gisteren met 3-1 van Milan gewonnen. Ben toch echt benieuwd wat ze dit seizoen kunnen.
Laten we het hopen! nog een dikke maand voordat ik naar het Vicente Calderon ga, kan niet wachten!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:23 schreef WeebI het volgende:
We zullen zien. Ik verwacht Atlético in ieder geval veel hoger dit seizoen dan vorig seizoen.
Ik ben het er wel mee eens dat hij onderschat is in het team van Real Madrid. Hij is vooral belangrijk als vuilruimer voor de sterren en is daar heel goed in. Hij werkt hard maar hij laat zelf spelers niet beter spelen. Volgens mij zal hij heel wat goeds moeten doen voor Atletico om een beetje geliefd te worden bij de supporters. Volgens mij houden ze in Madrid niet zo van overlopersquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti) is een geweldige voetballer, wordt onderschat. Deze hakbal op Zinedine Zidane is echt één van de mooiste acties van vorig seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E
nou, ik zit op het puntje van mijn stoel....quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn jullie ook al zenuwachtig voor de awards ?![]()
Gefeliciteerd Jojoquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie strijd jongens! Volgend jaar pakken jullie hem! Heeft 1 van jullie 2 op zichzelf gestemd? Ik zelf uiteraard niet, als FIFA fairplay strijder!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Dat lijkt me gegarandeerd! PD =![]()
Atletico voorzitter heeft aangegeven niet voor Guti te gaan na een gesprek met voorzitter Calderon (dat gesprek dat ze zouden hebben over de overgang van Jurado). Er is niks aan het contract met Jurado veranderd en ik denk dat de vraagprijs van Guti te hoog was. Hij noemde Maniche of een andere speler voor het invullen van die positie op het middenveld.
Van Deportivo dusquote:AS reported that Atlético Madrid is interested in Sergio. Miguel Ángel Gil Marín (Atletico's official) said that the Catalan is an alternative if the negotiating for Maniche fails. He didn't want to confirm if the Madrilian club will negotiate with Lendoiro now that the squad is in La Coruña playing the Teresa Herrera, he just said that's an 'interesting option'.
Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef jojomen4 het volgende:
Nou.. als je Sergio over wilt nemen van Depor dan heb je het ook lastig denk ik. Volgens mij speeld die geregeld op de positie waar Valeron speeld als die niet geblesseerd is, en dat is die nu wel nog voor een lange periode. En het feit dat die Lendoiro een van de moeilijkste mannen is om mee te onderhandelen.
Denk dat die voor die speler ook al 10 miljoen durft te vragen. Of je daar zo blij mee moet zijn. Leg dan wat extra's neer voor Maniche, dan heb je echt een wereldtopper in huis.
Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.
Het middenveld, staat op Coloccini als verdedigende middenvelder na, nog niet vas bij Deportivo. En aangezien de coach voor talent gaat past het wel in het plaatje van Depor dit seizoen.
Recreativo, Mallorca en hopelijk Espanyol gaan eruit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
Ik denk dat deze 3 clubs er dit jaar weer gelijk uitgaan. Niet perse omdat ze zo slecht zijn maar eigenlijk omdat het lastig is genoeg sponsors te vinden enzo die met het grote geld komen. Voor een club die al jarenlang in de PD speelt is dat al standaard.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
Jawel, zeker een goedequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.
En wanneer was dat van 8m? Tijdens de blessure van Valeron?Das dan niet veel nee
Dat denk ik ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef WeebI het volgende:
Ik verwacht dat Levante wel leuk mee kan in de middenmoot.
mijn fout, ik was in de war met de Italiaanse Serie B. Die spelen wel 46x. Dan heeft Riga wel aardige cijfers. Hopen dat hij die lijn door kan trekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef jojomen4 het volgende:
42 wedstrijdenDus speelde nog behoorlijk veel
En scoorde ook best veel.
Wat moet Valencia CF met nóg een spits? Ze hebben met David Villa en Fernando Morientes twee uitstekende spitsen en eventueel zou men Patrick Kluivert nog een kans kunnen geven vanaf de bank, want ik ga ervan uit dat Francesco Tavano, David Villa en Fernando Morientes geen genoegen zullen nemen met een plek op de reservebank? Daarbij vraag ik me af waarom Valencia CF opnieuw een Italiaanse spits haalt, Bernardo Corradi en Marco di Vaio waren geen groot succes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Valencia neemt Tavano over van Empoli. De spits scoorde afgelopen seizoen 19 maal. Niet verkeerd.
Beckham nam vorig seizoen ook regelmatig de rol van rechtsback over van Cicinho als die een aanval had afgerond. Ik ga er van uit dat - als Cicinho de rechtsback blijft - dat dit seizoen niet anders gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zie Ramos niet per se liever op rechts.. Cicinho kan daar heel goed uit de voeten. Maar met Cicinho daar ben je verdedigend wel iets kwetsbaarder omdat die vaak voorin te vinden is. Maarja.. als je verdedigend een blok hebt en daarvoor een Emerson en Diarra moeten 1 van die 2 daar wel deels ruimtes af kunnen dichten neem ik aan. En anders Beckham als die ziet dat die door Cicinho voorbij gelopen wordt. Maarja.. een ijzersterke verdediging met 6 pure verdedigend ingestelde spelers is moeilijk te doorbreken..![]()
Hmm ja via de site, en onze kaarten zijn 30 euro. Maarja, volgens de site nog 105 kaarten beschikbaar, dus t wordt vast wel een mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk wel dat die op zondag is. Ik ben vorige zomer bij een oefenwedstrijd van Espanyol geweest. Ze speelden toen tegen Olympique Marseille. Was wel een aardige wedstrijd, maar het stadion was bijna helemaal leeg en er ligt ook een atletiekbaan omheen. Het kijkt niet lekker, maar we hadden voor 10 euro goede plaatsen dus toch wel een leuke ervaring. Heb je die kaartjes gewoon via de site van Espanyol gekocht?
Is weer mooi gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:
Ohja, alle enge Barçafans mogen deze wel gebruiken:
[afbeelding]
Raúlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is weer mooi gemaakt
alleen Raul![]()
dat zou ik ook wel willen weten..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
Komt die wedstrijd om de supercup er vanavond nog op?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:
Ohja, alle enge Barçafans mogen deze wel gebruiken:
[afbeelding]
Natuurlijk niet. Dan wordt ie juist weer het slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
De return komt wel op RTL7 dacht ik trouwens
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
Dat wordt volgens mij ook niet ontkend. Het valt mij gewoon op dat hij steeds vuiler gaat spelen. Nou wordt hij ook fel aangepakt omdát hij zo goed is, maar hij zou zich niet zo moeten laten kennen. Die elleboog op Zabaleta gister was echt genant, daarvoor had hij ook al een soort worsteling met Fredson.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.
Die gast is heel goed! Let dit jaar maar goed op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Saviola het volgende:
26 miljoen? Is die gast zo goed dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |