abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40735505
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
De helft die je nu op gaat noemen is afgedankt bij topclubs of vleugelverdediger. Zo ken ik er ook nog wel 20. Ik heb het over betaalbare centrale verdedigers waarvan je weet dat je een topper in huis haalt die zich bewezen heeft en die er gelijk staat.
Lugano
Botinelli
Chivu
Mexes
Alex
Cris
Juan
Burdisso
Coloccini
Gallas
Boula
Mathijsen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 07:24:35 #202
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40735556
Mathijsen? een zwakste schakel van NL lijkt me niet een versterking voor Real
Lugano is ook niet echt een ster, zou trouwens naar Fenerbahce gaan....

Enige echte interessante spelers voor Real zouden Boula, Gallas en Coloccini zijn.. in de rest zie ik het niet echt zitten..
pi_40736223
Ze moeten eigenlijk een scheermes achterin hebben
pi_40736260
VinoTinto 'support' Real Betis Sevilla.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_40737220
Coloccini wordt verdedigende middenvelder bij Deportivo. Ik denk, ik zeg het even .
pi_40737316
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:58 schreef VinoTinto het volgende:
VinoTinto 'support' Real Betis Sevilla.
leuk.

er is alleen geen mod die dat even in de OP kan zetten
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40737399
Betis heeft vast wel leuke Spaanse verdedigers voor Real, of niet?
pi_40737487
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 07:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mathijsen? een zwakste schakel van NL lijkt me niet een versterking voor Real
Lugano is ook niet echt een ster, zou trouwens naar Fenerbahce gaan....

Enige echte interessante spelers voor Real zouden Boula, Gallas en Coloccini zijn.. in de rest zie ik het niet echt zitten..
Lugano en Botinelli heb je dus nog nooit gezien

Lugano is inderdaad dicht bij een overgang naar Fener maar daar komt natuurlijk verandering in als Real komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40737519
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Coloccini wordt verdedigende middenvelder bij Deportivo. Ik denk, ik zeg het even .
Kan ie best denk ik
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:06:57 #210
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40738346
Ik zal het nog een keer uitleggen voordat je met nog eens 20 namen komt. Ik zeg dat ik Ayala graag wil omdat die goedkoop zou moeten zijn (hij heeft nog maar 1 jaar contract en wil per se weg), hij nog niet heel lang geleden werd gezien als een van de beste verdedigers op de wereld (en ik denk dat die nog steeds op dat niveau zit), hij het niveau van Real makkelijk aankan en hij haalbaar is omdat die dus aangegeven heeft per se weg te willen.

Wat ik in de eerste post aangaf voordat deze "discussie" begon was. Ik denk niet dat er veel jonge topverdedigers zijn die makkelijk te halen zijn (waarvan de club denkt: "deze speler wil niet meer bij ons ballen dus we moeten hem maar voor een schijntje weg doen"). Is dit niet het geval dan zul je al snel met de club moeten onderhandelen terwijl de club de speler niet heel graag kwijt is.. dan moet je al snel denken aan 20/25miljoen euro (in vergelijking met 6/7 miljoen voor een Ayala).

Dat deze jonge speler gelijk op het niveau van Real zit en al jarenlang CL ervaring heeft (je kunt je vragen of dat mogelijk is als je jong bent maar dat kan dus wel, kijk naar een Ramos als die 24 is, een Chivu heeft CL ervaring maar dies gewoon niet goed genoeg) en het daarin ook heel goed heeft gedaan.

Dan vraag ik nogmaals, noem maar enkele spelers op die goedkoop kunnen komen. Die jongen die jij noemt en in Europa spelen kosten al snel zo'n 20 miljoen en weet je niet of ze het niveau wel aankunnen. Alles leuk en aardig.. maar een Mathijsen heeft zich op CL niveau nog niet bewezen, het zelfde geld voor Boulah, Chivu afgelopen jaren sinds die bij Roma zit en een Mexes volgens mij.

Al die Zuid-Amerikaanse spelers die jij opnoemt kunnen misschien best goed zijn maar daar ga ik ff niet vanuit. Als ze zo top waren hadden ze al in Europa gespeeld en Diogo was ook vaste rechtsback van River en die is gewoon niet goed genoeg voor Real. Dat je in Z-Amerika dus goed bent betekend hier niks.

Ik noem nu ook een lager bedrag voor Ayala omdat die nieuwe regel dus in de mode lijkt te zijn... dat als je langer dan 3 jaar voor een club speelt, je ouder bent dan 28 en je nog maar 1 jaar een contract hebt je weg zou mogen gaan voor het bedrag dat je totale salaris is dat laatste jaar. Ayala verdient denk ik geen 7 miljoen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:07:49 #211
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40738360
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan ie best denk ik
Hij heeft al genoeg clubs versleten die vonden dat ie dat niet kon. Depor zet hem nou ook niet voor niets op een andere positie denk ik.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40738399
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Betis heeft vast wel leuke Spaanse verdedigers voor Real, of niet?
Nano.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_40738438
Ayala kopen is een gebrek aan visie, maar dat is typisch Real
pi_40738541
Diogo is een prutspeler, maar das een typische Real aankoop
pi_40738585
Diogo is geen prutspeler, hij is gewoon niet beter dan Salgado en Cicinho.
pi_40738651
Dus prut want Salgado is niet geweldig

Verder speelde hij niet rechtsback bij River, maar het is je vergeven

pi_40783601
Voor de Primera Division toto is er nog 1 plekje vrij... Wie het eerst komt, mag meespelen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40793837
Depor gisteren met 3-1 van Milan gewonnen. Ben toch echt benieuwd wat ze dit seizoen kunnen .
pi_40794007
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Depor gisteren met 3-1 van Milan gewonnen. Ben toch echt benieuwd wat ze dit seizoen kunnen .
Maximaal 5e. Iedere plaats die ze hoger eindigen zou me verbazen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:05:03 #220
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40794097
Mij ook. Ik zie Barca, Real 1 of 2 worden. Daarnaast zie ik Sevilla, Valencia en Villarreal voor de overige 2 plekken strijden. Getafe, Depor, Celta en Atletico voor de Uefa.
pi_40794184
Ik zie Atlético eerder meestrijden voor de CL dan Villarreal, hoor. Afgelopen seizoen speelde Villarreal al erg matig en nu willen ze al hun goede spelers verkopen (Sorín, Senna en Pompey wil Forlán kopen).
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:19:07 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40794370
Forlan vertrekt niet zo snel denk ik. En die andere 2 (vind ik wel belangrijk voor ze) maar die willen ze voor veel geld verkopen. Denk dat ze daar wel andere spelers voor hebben of al op het oog hebben.

Dat zwakke seizoen had denk ik ook te maken met de CL. Dat is het jaarlijks terugkerende syndroom in Spanje. Kijk naar Betis, Sociedad en andere clubs die CL haalde.
pi_40794482
We zullen zien. Ik verwacht Atlético in ieder geval veel hoger dit seizoen dan vorig seizoen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:51:07 #224
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40795078
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:23 schreef WeebI het volgende:
We zullen zien. Ik verwacht Atlético in ieder geval veel hoger dit seizoen dan vorig seizoen.
Laten we het hopen! nog een dikke maand voordat ik naar het Vicente Calderon ga, kan niet wachten!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:18:48 #225
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40795536
Atletico is Guti nog niet vergeten. Volgens Marca biedt Atletico 5 miljoen voor de speler, terwijl Real 15 miljoen vraagt.

Ik vind 15 miljoen wel veel geld voor een speler zoals Guti. Ik denk overigens niet dat hij een succes zal worden bij een andere club dan Real. Dat zijn van die cultvoetballers zoals Phil Neville. Zo zijn er nog wel meer voetballers, maar ik probeer er mee te zeggen. Eigenlijk middelmatige voetballers die door hard werken een cultstatus krijgen en zo jarenlang bij een topclub spelen. Bij Neville valt het op dat sinds hij bij Everton speelt eigenlijk maar een middelmatige voetballer is. Dat zie ik met Guti ook wel gebeuren.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:24:51 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40795698
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti) is een geweldige voetballer, wordt onderschat. Deze hakbal op Zinedine Zidane is echt één van de mooiste acties van vorig seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:48:03 #227
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40796328
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti) is een geweldige voetballer, wordt onderschat. Deze hakbal op Zinedine Zidane is echt één van de mooiste acties van vorig seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E
Ik ben het er wel mee eens dat hij onderschat is in het team van Real Madrid. Hij is vooral belangrijk als vuilruimer voor de sterren en is daar heel goed in. Hij werkt hard maar hij laat zelf spelers niet beter spelen. Volgens mij zal hij heel wat goeds moeten doen voor Atletico om een beetje geliefd te worden bij de supporters. Volgens mij houden ze in Madrid niet zo van overlopers
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:49:45 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40796379
Maar Guti is niet alleen een harde werker. Die heeft techniek en een bepaalde stijl als die aan de bal is. Ik denk dat deze zich wel bovenwater kan houden als die bij Atletico aan de bak mag.

Voor 12 mil verkopen en anders niet. Hij is toch een van de belangrijkste spelers om als stand in te gaan spelen. Ik zie liever een Guti erin komen dan een Raul die er niks meer van bakt.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:50:35 #229
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40796409
Hoe moet een Guti nou een Zidane, Raul (in z'n goeie dagen) en Ronaldo beter laten voetballen? Dat is onmogelijk.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:51:20 #230
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40796443
Als die Atletico een keer een overwinning kan schenken door een mooie steekbal tegen Real kan die daar niet meer stuk.
pi_40796458
Guti is een geweldige speler, alleen jammer dat Real altijd spelers aankoopt die net iets beter zijn dan hij. Daardoor is een basisplaats net buiten zijn bereik.

De wedstrijd tegen Sevilla vorig jaar, waar Guti en Zidane met zijn tweeën de minst gepasseerde verdediging van de competitie oprolden staat nog steeds in mijn geheugen gegrift
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:53:44 #232
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40796530
Zijn jullie ook al zenuwachtig voor de awards ?
pi_40796588
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn jullie ook al zenuwachtig voor de awards ?
nou, ik zit op het puntje van mijn stoel....

jojomen4 gaat em winnen denk ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 14-08-2006 16:08:52 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:55:12 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40798902
Mooie strijd jongens! Volgend jaar pakken jullie hem! Heeft 1 van jullie 2 op zichzelf gestemd? Ik zelf uiteraard niet, als FIFA fairplay strijder!
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:01:58 #235
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40799222
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie strijd jongens! Volgend jaar pakken jullie hem! Heeft 1 van jullie 2 op zichzelf gestemd? Ik zelf uiteraard niet, als FIFA fairplay strijder!
Gefeliciteerd Jojo . Hij is je gegund, want ik heb ook op je gestemd. Volgend jaar zien we nog wel een keer. Eerst maar eens een mooi seizoen primera division
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:04:27 #236
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40799335
Dat lijkt me gegarandeerd! PD =

Atletico voorzitter heeft aangegeven niet voor Guti te gaan na een gesprek met voorzitter Calderon (dat gesprek dat ze zouden hebben over de overgang van Jurado). Er is niks aan het contract met Jurado veranderd en ik denk dat de vraagprijs van Guti te hoog was. Hij noemde Maniche of een andere speler voor het invullen van die positie op het middenveld.
pi_40799560
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Dat lijkt me gegarandeerd! PD =

Atletico voorzitter heeft aangegeven niet voor Guti te gaan na een gesprek met voorzitter Calderon (dat gesprek dat ze zouden hebben over de overgang van Jurado). Er is niks aan het contract met Jurado veranderd en ik denk dat de vraagprijs van Guti te hoog was. Hij noemde Maniche of een andere speler voor het invullen van die positie op het middenveld.
quote:
AS reported that Atlético Madrid is interested in Sergio. Miguel Ángel Gil Marín (Atletico's official) said that the Catalan is an alternative if the negotiating for Maniche fails. He didn't want to confirm if the Madrilian club will negotiate with Lendoiro now that the squad is in La Coruña playing the Teresa Herrera, he just said that's an 'interesting option'.
Van Deportivo dus .
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:13:48 #238
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40799736
Nou.. als je Sergio over wilt nemen van Depor dan heb je het ook lastig denk ik. Volgens mij speeld die geregeld op de positie waar Valeron speeld als die niet geblesseerd is, en dat is die nu wel nog voor een lange periode. En het feit dat die Lendoiro een van de moeilijkste mannen is om mee te onderhandelen.

Denk dat die voor die speler ook al 10 miljoen durft te vragen. Of je daar zo blij mee moet zijn. Leg dan wat extra's neer voor Maniche, dan heb je echt een wereldtopper in huis.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:13:58 #239
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40799740
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
pi_40799940
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef jojomen4 het volgende:
Nou.. als je Sergio over wilt nemen van Depor dan heb je het ook lastig denk ik. Volgens mij speeld die geregeld op de positie waar Valeron speeld als die niet geblesseerd is, en dat is die nu wel nog voor een lange periode. En het feit dat die Lendoiro een van de moeilijkste mannen is om mee te onderhandelen.

Denk dat die voor die speler ook al 10 miljoen durft te vragen. Of je daar zo blij mee moet zijn. Leg dan wat extra's neer voor Maniche, dan heb je echt een wereldtopper in huis.
Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.

Het middenveld, staat op Coloccini als verdedigende middenvelder na, nog niet vas bij Deportivo. En aangezien de coach voor talent gaat past het wel in het plaatje van Depor dit seizoen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:24:10 #241
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40800074
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.

Het middenveld, staat op Coloccini als verdedigende middenvelder na, nog niet vas bij Deportivo. En aangezien de coach voor talent gaat past het wel in het plaatje van Depor dit seizoen.
Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.

En wanneer was dat van 8m? Tijdens de blessure van Valeron? Das dan niet veel nee
pi_40800180
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
Recreativo, Mallorca en hopelijk Espanyol gaan eruit.

Maar waarschijnlijk zal Espanyol wel weer net overleven en gaat Nastic terug naar de SD. Ik verwacht dat Levante wel leuk mee kan in de middenmoot.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:29:02 #243
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40800197
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat deze 3 clubs er dit jaar weer gelijk uitgaan. Niet perse omdat ze zo slecht zijn maar eigenlijk omdat het lastig is genoeg sponsors te vinden enzo die met het grote geld komen. Voor een club die al jarenlang in de PD speelt is dat al standaard.

Mallorca denk ik wel dat die het goed doen onder Manzano (toen die kwam ging het ook beter), tis een echte Mallorca man. En de rest van de clubs die het vorig jaar slecht deden.. Betis.. Athletic... Espanol.. Sociedad.. dat zijn toch clubs die in potentie veel meer kunnen. Ik denk dat die dit jaar niet weer zo'n seizoen zullen draaien.
pi_40800379
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.

En wanneer was dat van 8m? Tijdens de blessure van Valeron? Das dan niet veel nee
Jawel, zeker een goede . En je kan niet alleen jonkies hebben natuurlijk. Wanneer dat was weet ik zo niet, denk idd voor Valerons blessure.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:27:43 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40845944
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef WeebI het volgende:

Ik verwacht dat Levante wel leuk mee kan in de middenmoot.
Dat denk ik ook . Zullen denk ik in ieder geval de best presterende van de drie promovendi zijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:31:12 #246
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40846084
Soldado scoort de enige goal in de wedstrijd tegen Shakter Donetsk in de Reyna Navarra cup ofzo.. de huiscup van Osasuna dus. Volgens mij is het maar 1 pot dus hij haalt gelijk de titel binnen voor z'n nieuwe club En ik zag hem tegen HSV al in de basis staan en de hele pot uitspelen. Volgens mij gaat die er dit jaar echt een hele berg inknallen!

Edit: lees net ook dat ie er geblesseerd uit moest met een overbelasting of zoiets. Hopelijk kan die volgende week meedoen in de return.
pi_40846208
Het blijft ongelooflijk hoe Riga (levante) zich heeft ontwikkeld. Bij Vitesse was het een neger met rasta-vlechten die lekker kon dribbelen, maar voorzetten ho maar. Dan was het of mis (ingooi), doeltrap of helemaal niemand bereikt. Bij Sparta een niveau lager meer dan beslissend, en dan vervolgens Levante naar een van de mooiste compeities ter wereld brengen. Petje af hoor
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:38:23 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40846404
We zullen zien of die potten kan breken.. als ik jou promotieverhaal moet geloven gaat ie heel wat laten zien

Heb je hem trouwens een beetje gevolgd? Speelde die vorig jaar veel?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:36:14 #249
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40849276
Voor mijn gevoel speelde hij niet echt veel vorig seizoen. Ik heb de segunda een klein beetje gevolgd, maar hij was nooit zeker van een basisplaats. Ff opgezocht: Hij startte 31x in de basis en 7x kwam hij in het veld als wisselspeler. Hij scoorde 11x dat seizoen, maar de competitie heeft ook 46 wedstrijden in de segenda. Volgens mij komt hij wel tekort in de primera division, net als veel spelers uit de Segunda
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:00:42 #250
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40860416
42 wedstrijden Dus speelde nog behoorlijk veel En scoorde ook best veel.
pi_40860948
Soldado is inderdaad lekker bezig. Maar dat was ie voor El Castilla ook al vorig seizoen.

Ik hoop dat ie uitgroeit tot weer eens een echte Spaanse spits voor Real Madrid.
pi_40865336
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef jojomen4 het volgende:
42 wedstrijden Dus speelde nog behoorlijk veel En scoorde ook best veel.
mijn fout, ik was in de war met de Italiaanse Serie B. Die spelen wel 46x. Dan heeft Riga wel aardige cijfers. Hopen dat hij die lijn door kan trekken.

Racing Santander denkt aan Ivan de la Peña. De kleine Boedha heeft nog wel een contract voor een seizoen. Die heeft ook al veel clubs versleten
pi_40874333
Als ik me niet vergis was hij iig (gedeeld?) topscorer, dus dan doe je het goed, ongeacht of je nou alle 42 wedstrijden in de basis stond of niet.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:23:02 #254
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40878824
Valencia neemt Tavano over van Empoli. De spits scoorde afgelopen seizoen 19 maal. Niet verkeerd.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:52:07 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40894759
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Valencia neemt Tavano over van Empoli. De spits scoorde afgelopen seizoen 19 maal. Niet verkeerd.
Wat moet Valencia CF met nóg een spits? Ze hebben met David Villa en Fernando Morientes twee uitstekende spitsen en eventueel zou men Patrick Kluivert nog een kans kunnen geven vanaf de bank, want ik ga ervan uit dat Francesco Tavano, David Villa en Fernando Morientes geen genoegen zullen nemen met een plek op de reservebank? Daarbij vraag ik me af waarom Valencia CF opnieuw een Italiaanse spits haalt, Bernardo Corradi en Marco di Vaio waren geen groot succes.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40903619
Even een vraagje aan de Spanje volgers hier, ik ben bezig met het boeken van 3 kaarten voor Espanyol tegen Gymnastic, maar kan iemand hier het zekere aanvangstijdstip voor die wedstrijd opzoeken?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_40904317
Waarom in hemelsnaam die wedstrijd? Als je dan toch in Barcelona bent..

Aanvangstijden worden pas bekend gemaakt in de week voor de betreffende speelronde. Ik weet niet wanneer de wedstrijd gespeeld wordt, maar ik neem aan dat het op zondagmiddag gespeeld wordt. zaterdagavond is toch meestal gereserveerd voor de teams met Champ. League verplichtingen in die week. Als Espanyol uefa cup speelt in de week ervoor kun je er van uit gaan dat de wedstrijd op zondag gespeelt wordt
pi_40904486
Ahh ok thnx, nou ja Barca speelt uit he bij Celta. Dus daar konden we sowieso niet heen. En we zitten maar een weekje in Spanje, dus dit leek ons wel een aardig potje.

Voor zover ik nu kan zien speelt Espanyol geen uefa cup de week ervoor of erna. Dus dan zou het zondagmiddag worden? Zou namelijk voor ons wel het meest ideaal zijn.
pi_40904562
Match
RCD Espanyol vs Nàstic ('La Liga')

Date
27 / Aug / 06 (It could be played on Saturday)

Zojuist mijn bevestiging gehad voor de kaarten. Maar ik zal dus nog moeten afwachten wat de daadwerkelijke speeldag wordt? Ik hoop wel dat dat voor aanstaande maandag bekend wordt gemaakt, aangezien ik dan op weg ga
pi_40906746
Ik denk wel dat die op zondag is. Ik ben vorige zomer bij een oefenwedstrijd van Espanyol geweest. Ze speelden toen tegen Olympique Marseille. Was wel een aardige wedstrijd, maar het stadion was bijna helemaal leeg en er ligt ook een atletiekbaan omheen. Het kijkt niet lekker, maar we hadden voor 10 euro goede plaatsen dus toch wel een leuke ervaring. Heb je die kaartjes gewoon via de site van Espanyol gekocht?
pi_40906814
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:40 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik zie Ramos niet per se liever op rechts.. Cicinho kan daar heel goed uit de voeten. Maar met Cicinho daar ben je verdedigend wel iets kwetsbaarder omdat die vaak voorin te vinden is. Maarja.. als je verdedigend een blok hebt en daarvoor een Emerson en Diarra moeten 1 van die 2 daar wel deels ruimtes af kunnen dichten neem ik aan. En anders Beckham als die ziet dat die door Cicinho voorbij gelopen wordt. Maarja.. een ijzersterke verdediging met 6 pure verdedigend ingestelde spelers is moeilijk te doorbreken..
Beckham nam vorig seizoen ook regelmatig de rol van rechtsback over van Cicinho als die een aanval had afgerond. Ik ga er van uit dat - als Cicinho de rechtsback blijft - dat dit seizoen niet anders gaat.

Eigenlijk hoop ik wel dat Ramos, Cicinho en Beckham alledrie gewoon in de basis staan.
pi_40906828
Ohja, alle enge Barçafans mogen deze wel gebruiken:

pi_40906935
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk wel dat die op zondag is. Ik ben vorige zomer bij een oefenwedstrijd van Espanyol geweest. Ze speelden toen tegen Olympique Marseille. Was wel een aardige wedstrijd, maar het stadion was bijna helemaal leeg en er ligt ook een atletiekbaan omheen. Het kijkt niet lekker, maar we hadden voor 10 euro goede plaatsen dus toch wel een leuke ervaring. Heb je die kaartjes gewoon via de site van Espanyol gekocht?
Hmm ja via de site, en onze kaarten zijn 30 euro. Maarja, volgens de site nog 105 kaarten beschikbaar, dus t wordt vast wel een mooie wedstrijd.
En die atletiekbaan is gewoon kut inderdaad.
pi_40907101
tsja...het is ook wel een streekderby, dus hopen dat er ook nog wat supporters van Nastic zijn. Dan is er ook nog wel een beetje sfeer. Ik denk trouwens dat de wedstrijd van Valencia of die van de Baskische derby op zaterdagavond zijn. Soms is het ook wel een beetje in te schatten.
pi_40907168
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:

[afbeelding]
Is weer mooi gemaakt

alleen Raul

[ Bericht 11% gewijzigd door dndiek op 17-08-2006 16:36:13 ]
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40907444
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef dndiek het volgende:

[..]

Is weer mooi gemaakt

alleen Raul
Raúl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:00:55 #267
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_40915316
Komt die wedstrijd om de supercup er vanavond nog op?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_40915453
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
Komt die wedstrijd om de supercup er vanavond nog op?
dat zou ik ook wel willen weten..
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:

[afbeelding]

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 17-08-2006 21:17:34 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:30:21 #269
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_40916341
Misschien op TVE?
29.10 Novastar HMH
pi_40919815
1-0 Barca, Giuly

Mooie goal hoor, schitterende pass van Ronaldinho
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:58:39 #271
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40922305
Klote Giuly

Jammer voor Espanol.. is toch een hoofdprijs voor ze.
pi_40922334
1-0 gebleven.

Redelijke pot van Barca, Ronaldinho was al lekker op dreef.Hadden wel wat meer goaltjes kunnen vallen, ook misschien wel 1 voor Espanyol.
pi_40922369
Mooi zo.

Waar heb je die wedstrijd bekeken bliksem, welke zender?
pi_40922518
thanks.

stom stom dat ik niet even in dat topic heb gekeken.
pi_40925198
Mensen al is naar een wedstrijd in Spanje geweest?

Ik ben een jaar of 6 of 7 geleden met mn ma naar Barcelona - Real Madrid geweest. Voetbalarragement voor 2 dagen via een reisbureau die dat is een keer deed. Erg vet! En we wonnen met 2 of 3-1

Het leuke is dat we in het hotel zaten waar ook de selectie van Real Madrid zat. Zaten we in de lounge met al die spelers. Nog gepraat met Seedorf en Karambeu met mn moeder . Frank Rijkaard ook nog even mee gebabbeld. Was makkelijk veel fotos en handtekeningen scoren .
Seedorf nog tegen mn moeder: Je hoeft niet verlegen te zijn, ik bijt niet, omdat mn ma het nogal verlegen was tegen an die profvoetballers zo om der heen
pi_40929466
Ronaldinho had ook een mooie elleboogstoot in huis, begint steeds meer verwaande trekjes te vertonen. Bovendien is die glimlach van hem steeds minder vaak te zien.
pi_40929717
Espanyol heeft trouwens een protest ingediend wegens een vermeende onregelmentaire opstelling van Barcelona. Xavi en Puyol hadden zich geblesseerd afgemeld bij het Spaanse elftal en volgens het bestuurslid van de stadsgenoot mogen ze dan de eerste vijf dagen geen officiele wedstrijd spelen bij hun eigen club.

Verder zijn de harde supporterskernen van beide clubs voor de wedstrijd slaags met elkaar geraakt.

In het veld ging het er ook vrij hard aan toe, wordt een leuke pot zondag!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:07:08 #279
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_40929742
De return komt wel op RTL7 dacht ik trouwens
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:08:51 #280
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40929774
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
pi_40930566
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
Natuurlijk niet. Dan wordt ie juist weer het slachtoffer.

Laat hem maar mooi met z'n armen zwaaien en rode kaarten krijgen, dan kunnen die Barçafannetjes ook zien dat hij ook maar een mens is.
pi_40930623
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
De return komt wel op RTL7 dacht ik trouwens
pi_40930691
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.
pi_40931075
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.
Dat wordt volgens mij ook niet ontkend. Het valt mij gewoon op dat hij steeds vuiler gaat spelen. Nou wordt hij ook fel aangepakt omdát hij zo goed is, maar hij zou zich niet zo moeten laten kennen. Die elleboog op Zabaleta gister was echt genant, daarvoor had hij ook al een soort worsteling met Fredson.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:39:48 #285
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40951120
Cadiz in de finale van El Trofeo Ramon de Carranza 2-2 gespeeld tegen Villarreal en in de penalties gewonnen!

Real staat op dit moment 0-1 achter tegen Real Betis Balompie! Wedstrijd is net 20 minuten bezig. 6deminuut scoorde Dani.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:03:25 #286
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40952303
Ruudje maakt de 1-1 net voor rust uit een strafschop. Er was hands gemaakt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:12:23 #287
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40952718
1-2 in Cadiz!

Who cares? Beste nieuws van de Zomer!!!!!! OL meld op z'n website dat ze een overeenkomst met Real Madrid hebben voor Diarra!

vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:24:15 #288
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40953331
Marca meld 26 miljoen euro.. precies het bedrag dat ik noemde.. geil!

Diarraaaaaaaa bienvenidooooooooooo!!!
pi_40953580
poeh, Diarra, geweldige speler.
pi_40953873
YAY! Betis 2-2 gemaakt
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40954177
26 miljoen? Is die gast zo goed dan..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:50:03 #292
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40954380
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Saviola het volgende:
26 miljoen? Is die gast zo goed dan..
Die gast is heel goed! Let dit jaar maar goed op.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:03:44 #293
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40954918
3-2 Cannavaro!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:26:27 #294
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40957687
Jezus.. laatste minuten maakt Betis gelijk uit een strafschop nadat Helguera (speelde alleen 2de helft) weer eens als een debiel inkwam. Die kerel mogen ze echt wel weg saneren. In de penalties scoorde iedereen totdat Roberto Carlos de bal hard door het midden knalde en de keeper hem stopte. Betis dus morgen in de finale tegen Cadiz en Villarreal tegen Real (deze 2 laatste clubs spelen volgende week bij de opening van de competitie ook tegen elkaar).

Ruud maakt een goal een geeft een assist.
pi_40963323
Waarom moest Helguera ook zonodig invallen
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:13:54 #296
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40964215
Maandag haalt Atletico Maniche binnen voor 12 miljoen euro. Leuke club voor een grote voetballer
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:27:33 #297
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40964624
Valencia haalt vandaag of morgen Joaquin binnen voor een bedrag van 24 miljoen euro of 18 miljoen inclusief Regueiro. Ongelooflijk wat een geld voor zo'n onstabielie voetballer. Hij zal 1.5 miljoen euro per jaar netto verdienen en tekent voor 5 jaar.
pi_40964662
Onstabiel? Dat vind ik wel meevallen. Die knul heeft jarenlang bij de meest wisselvallige club uit Spanje gespeeld. Tijd dat hij het nu bij een echte topclub probeert.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:32:50 #299
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40964756
Ene wedstrijd is die onhoudbaar en een dag later zie je hem niet. Het is wel idd tijd dat ie een topclub probeert. Als die nu niet slaagt kan die terug naar een mindere club.
pi_40964762
Flinke aderlating voor Betis.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')