Luganoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
De helft die je nu op gaat noemen is afgedankt bij topclubs of vleugelverdediger. Zo ken ik er ook nog wel 20. Ik heb het over betaalbare centrale verdedigers waarvan je weet dat je een topper in huis haalt die zich bewezen heeft en die er gelijk staat.
leuk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:58 schreef VinoTinto het volgende:
VinoTinto 'support' Real Betis Sevilla.
Lugano en Botinelli heb je dus nog nooit gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mathijsen?een zwakste schakel van NL lijkt me niet een versterking voor Real
Lugano is ook niet echt een ster, zou trouwens naar Fenerbahce gaan....
Enige echte interessante spelers voor Real zouden Boula, Gallas en Coloccini zijn.. in de rest zie ik het niet echt zitten..
Kan ie best denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Coloccini wordt verdedigende middenvelder bij Deportivo. Ik denk, ik zeg het even.
Hij heeft al genoeg clubs versleten die vonden dat ie dat niet kon. Depor zet hem nou ook niet voor niets op een andere positie denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan ie best denk ik
Nano.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Betis heeft vast wel leuke Spaanse verdedigers voor Real, of niet?
Maximaal 5e. Iedere plaats die ze hoger eindigen zou me verbazen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Depor gisteren met 3-1 van Milan gewonnen. Ben toch echt benieuwd wat ze dit seizoen kunnen.
Laten we het hopen! nog een dikke maand voordat ik naar het Vicente Calderon ga, kan niet wachten!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:23 schreef WeebI het volgende:
We zullen zien. Ik verwacht Atlético in ieder geval veel hoger dit seizoen dan vorig seizoen.
Ik ben het er wel mee eens dat hij onderschat is in het team van Real Madrid. Hij is vooral belangrijk als vuilruimer voor de sterren en is daar heel goed in. Hij werkt hard maar hij laat zelf spelers niet beter spelen. Volgens mij zal hij heel wat goeds moeten doen voor Atletico om een beetje geliefd te worden bij de supporters. Volgens mij houden ze in Madrid niet zo van overlopersquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti) is een geweldige voetballer, wordt onderschat. Deze hakbal op Zinedine Zidane is echt één van de mooiste acties van vorig seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E
nou, ik zit op het puntje van mijn stoel....quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn jullie ook al zenuwachtig voor de awards ?![]()
Gefeliciteerd Jojoquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie strijd jongens! Volgend jaar pakken jullie hem! Heeft 1 van jullie 2 op zichzelf gestemd? Ik zelf uiteraard niet, als FIFA fairplay strijder!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Dat lijkt me gegarandeerd! PD =![]()
Atletico voorzitter heeft aangegeven niet voor Guti te gaan na een gesprek met voorzitter Calderon (dat gesprek dat ze zouden hebben over de overgang van Jurado). Er is niks aan het contract met Jurado veranderd en ik denk dat de vraagprijs van Guti te hoog was. Hij noemde Maniche of een andere speler voor het invullen van die positie op het middenveld.
Van Deportivo dusquote:AS reported that Atlético Madrid is interested in Sergio. Miguel Ángel Gil Marín (Atletico's official) said that the Catalan is an alternative if the negotiating for Maniche fails. He didn't want to confirm if the Madrilian club will negotiate with Lendoiro now that the squad is in La Coruña playing the Teresa Herrera, he just said that's an 'interesting option'.
Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef jojomen4 het volgende:
Nou.. als je Sergio over wilt nemen van Depor dan heb je het ook lastig denk ik. Volgens mij speeld die geregeld op de positie waar Valeron speeld als die niet geblesseerd is, en dat is die nu wel nog voor een lange periode. En het feit dat die Lendoiro een van de moeilijkste mannen is om mee te onderhandelen.
Denk dat die voor die speler ook al 10 miljoen durft te vragen. Of je daar zo blij mee moet zijn. Leg dan wat extra's neer voor Maniche, dan heb je echt een wereldtopper in huis.
Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.
Het middenveld, staat op Coloccini als verdedigende middenvelder na, nog niet vas bij Deportivo. En aangezien de coach voor talent gaat past het wel in het plaatje van Depor dit seizoen.
Recreativo, Mallorca en hopelijk Espanyol gaan eruit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
Ik denk dat deze 3 clubs er dit jaar weer gelijk uitgaan. Niet perse omdat ze zo slecht zijn maar eigenlijk omdat het lastig is genoeg sponsors te vinden enzo die met het grote geld komen. Voor een club die al jarenlang in de PD speelt is dat al standaard.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
Jawel, zeker een goedequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.
En wanneer was dat van 8m? Tijdens de blessure van Valeron?Das dan niet veel nee
Dat denk ik ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef WeebI het volgende:
Ik verwacht dat Levante wel leuk mee kan in de middenmoot.
mijn fout, ik was in de war met de Italiaanse Serie B. Die spelen wel 46x. Dan heeft Riga wel aardige cijfers. Hopen dat hij die lijn door kan trekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef jojomen4 het volgende:
42 wedstrijdenDus speelde nog behoorlijk veel
En scoorde ook best veel.
Wat moet Valencia CF met nóg een spits? Ze hebben met David Villa en Fernando Morientes twee uitstekende spitsen en eventueel zou men Patrick Kluivert nog een kans kunnen geven vanaf de bank, want ik ga ervan uit dat Francesco Tavano, David Villa en Fernando Morientes geen genoegen zullen nemen met een plek op de reservebank? Daarbij vraag ik me af waarom Valencia CF opnieuw een Italiaanse spits haalt, Bernardo Corradi en Marco di Vaio waren geen groot succes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Valencia neemt Tavano over van Empoli. De spits scoorde afgelopen seizoen 19 maal. Niet verkeerd.
Beckham nam vorig seizoen ook regelmatig de rol van rechtsback over van Cicinho als die een aanval had afgerond. Ik ga er van uit dat - als Cicinho de rechtsback blijft - dat dit seizoen niet anders gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zie Ramos niet per se liever op rechts.. Cicinho kan daar heel goed uit de voeten. Maar met Cicinho daar ben je verdedigend wel iets kwetsbaarder omdat die vaak voorin te vinden is. Maarja.. als je verdedigend een blok hebt en daarvoor een Emerson en Diarra moeten 1 van die 2 daar wel deels ruimtes af kunnen dichten neem ik aan. En anders Beckham als die ziet dat die door Cicinho voorbij gelopen wordt. Maarja.. een ijzersterke verdediging met 6 pure verdedigend ingestelde spelers is moeilijk te doorbreken..![]()
Hmm ja via de site, en onze kaarten zijn 30 euro. Maarja, volgens de site nog 105 kaarten beschikbaar, dus t wordt vast wel een mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk wel dat die op zondag is. Ik ben vorige zomer bij een oefenwedstrijd van Espanyol geweest. Ze speelden toen tegen Olympique Marseille. Was wel een aardige wedstrijd, maar het stadion was bijna helemaal leeg en er ligt ook een atletiekbaan omheen. Het kijkt niet lekker, maar we hadden voor 10 euro goede plaatsen dus toch wel een leuke ervaring. Heb je die kaartjes gewoon via de site van Espanyol gekocht?
Is weer mooi gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:
Ohja, alle enge Barçafans mogen deze wel gebruiken:
[afbeelding]
Raúlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is weer mooi gemaakt
alleen Raul![]()
dat zou ik ook wel willen weten..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
Komt die wedstrijd om de supercup er vanavond nog op?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:
Ohja, alle enge Barçafans mogen deze wel gebruiken:
[afbeelding]
Natuurlijk niet. Dan wordt ie juist weer het slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
De return komt wel op RTL7 dacht ik trouwens
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
Dat wordt volgens mij ook niet ontkend. Het valt mij gewoon op dat hij steeds vuiler gaat spelen. Nou wordt hij ook fel aangepakt omdát hij zo goed is, maar hij zou zich niet zo moeten laten kennen. Die elleboog op Zabaleta gister was echt genant, daarvoor had hij ook al een soort worsteling met Fredson.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.
Die gast is heel goed! Let dit jaar maar goed op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Saviola het volgende:
26 miljoen? Is die gast zo goed dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |