mijn fout, ik was in de war met de Italiaanse Serie B. Die spelen wel 46x. Dan heeft Riga wel aardige cijfers. Hopen dat hij die lijn door kan trekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:00 schreef jojomen4 het volgende:
42 wedstrijdenDus speelde nog behoorlijk veel
En scoorde ook best veel.
Wat moet Valencia CF met nóg een spits? Ze hebben met David Villa en Fernando Morientes twee uitstekende spitsen en eventueel zou men Patrick Kluivert nog een kans kunnen geven vanaf de bank, want ik ga ervan uit dat Francesco Tavano, David Villa en Fernando Morientes geen genoegen zullen nemen met een plek op de reservebank? Daarbij vraag ik me af waarom Valencia CF opnieuw een Italiaanse spits haalt, Bernardo Corradi en Marco di Vaio waren geen groot succes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Valencia neemt Tavano over van Empoli. De spits scoorde afgelopen seizoen 19 maal. Niet verkeerd.
Beckham nam vorig seizoen ook regelmatig de rol van rechtsback over van Cicinho als die een aanval had afgerond. Ik ga er van uit dat - als Cicinho de rechtsback blijft - dat dit seizoen niet anders gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zie Ramos niet per se liever op rechts.. Cicinho kan daar heel goed uit de voeten. Maar met Cicinho daar ben je verdedigend wel iets kwetsbaarder omdat die vaak voorin te vinden is. Maarja.. als je verdedigend een blok hebt en daarvoor een Emerson en Diarra moeten 1 van die 2 daar wel deels ruimtes af kunnen dichten neem ik aan. En anders Beckham als die ziet dat die door Cicinho voorbij gelopen wordt. Maarja.. een ijzersterke verdediging met 6 pure verdedigend ingestelde spelers is moeilijk te doorbreken..![]()
Hmm ja via de site, en onze kaarten zijn 30 euro. Maarja, volgens de site nog 105 kaarten beschikbaar, dus t wordt vast wel een mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk wel dat die op zondag is. Ik ben vorige zomer bij een oefenwedstrijd van Espanyol geweest. Ze speelden toen tegen Olympique Marseille. Was wel een aardige wedstrijd, maar het stadion was bijna helemaal leeg en er ligt ook een atletiekbaan omheen. Het kijkt niet lekker, maar we hadden voor 10 euro goede plaatsen dus toch wel een leuke ervaring. Heb je die kaartjes gewoon via de site van Espanyol gekocht?
Is weer mooi gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:
Ohja, alle enge Barçafans mogen deze wel gebruiken:
[afbeelding]
Raúlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is weer mooi gemaakt
alleen Raul![]()
dat zou ik ook wel willen weten..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
Komt die wedstrijd om de supercup er vanavond nog op?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef WeebI het volgende:
Ohja, alle enge Barçafans mogen deze wel gebruiken:
[afbeelding]
Natuurlijk niet. Dan wordt ie juist weer het slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
De return komt wel op RTL7 dacht ik trouwens
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
Dat wordt volgens mij ook niet ontkend. Het valt mij gewoon op dat hij steeds vuiler gaat spelen. Nou wordt hij ook fel aangepakt omdát hij zo goed is, maar hij zou zich niet zo moeten laten kennen. Die elleboog op Zabaleta gister was echt genant, daarvoor had hij ook al een soort worsteling met Fredson.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.
Die gast is heel goed! Let dit jaar maar goed op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Saviola het volgende:
26 miljoen? Is die gast zo goed dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |