Natuurlijk niet. Dan wordt ie juist weer het slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
De return komt wel op RTL7 dacht ik trouwens
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldinho denkt gewoon dat die god is. Die moet gewoon enkele keiharde trappen op z'n enkel krijgen..dan leert ie het wel af.
Dat wordt volgens mij ook niet ontkend. Het valt mij gewoon op dat hij steeds vuiler gaat spelen. Nou wordt hij ook fel aangepakt omdát hij zo goed is, maar hij zou zich niet zo moeten laten kennen. Die elleboog op Zabaleta gister was echt genant, daarvoor had hij ook al een soort worsteling met Fredson.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, die pass gisteren bij die goal was weer geniaal hoor. Het is gewoon een fantastische voetballer; dat zie je zelfs nog met je anti Barca bril op.
Die gast is heel goed! Let dit jaar maar goed op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Saviola het volgende:
26 miljoen? Is die gast zo goed dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |