Ga jij der nog anders ff grappen over maken.quote:
Ik lees het ook net. Eindelijk een goede beslissing van Guti en het zou een forse aderlating zijn voor Real door zo'n karakterspeler weg te laten gaan. Hij is zo belangrijk geweest de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti), één van mijn persoonlijke favorieten, heeft Real Madrid medegedeeld een plek op de reservebank niet te zien zitten en Atlético Madrid heeft zich meteen gemeld, zou echt een geweldige aankoop zijn!
Maar ja, de afgelopen jaren ging het wel kut met Real... Ik vind het niet zo'n geweldige speler die Guti en nu Real toch schoon schip wil maken, kunnen ze hem beter ook laten vertrekken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:50 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik lees het ook net. Eindelijk een goede beslissing van Guti en het zou een forse aderlating zijn voor Real door zo'n karakterspeler weg te laten gaan. Hij is zo belangrijk geweest de afgelopen jaren.
Gister of eregister 9-0 gewonnen van VBL (klopt dit?) Leverkusen op Duitse bodem. Flinke klapper gemaakt dusquote:
Ow. Dacht eind aug?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef dndiek het volgende:
Sevilla begint ook over 2 weken hoor
Eind augustus is over 2 wekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ow. Dacht eind aug?![]()
Najah..dan zijn ze alsnog veel sterker dan de Engelse subtop![]()
Bolten speelt jaarlijks mee voor de UEFA cup plekken dus die vind ik wel een subtopper. En VFL speelt volgens mij zeg maar in de Duitse eerste divisie. Het kan zijn dat ik het verkeerd heb gelezen maar dat dacht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:06 schreef Terreros85 het volgende:
Ik beschouw Bolton niet tot de Engelse subtop. Het is meer goede middenmoot . VFL Leverkusen is geen Bayer Leverkusen dus Getafe heeft van een amateurclub gewonnen. Niet echt heel bijzonder dus. Sevilla speelt vrijdag 25 augustus voor de Supercub en dinsdag 29 augustus spelen ze de eerste thuiswedstrijd voor de competitie tegen Levante.
Dat klopt.. maar ik zie niet veel jonge verdedigers die zo 1-2-3 te koop zijn en die er gelijk staan. Voor dat geld krijg je een speler die nog wel 2/3 jaar op topniveau mee kan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:28 schreef WeebI het volgende:
mwa, dan heb je weer zo'n ouwetje erbij
investeren in relatief jonge spelers lijkt me nu beter, want alle 3 aankopen van nu zijn 30+
Ik zie Ramos niet per se liever op rechts.. Cicinho kan daar heel goed uit de voeten. Maar met Cicinho daar ben je verdedigend wel iets kwetsbaarder omdat die vaak voorin te vinden is. Maarja.. als je verdedigend een blok hebt en daarvoor een Emerson en Diarra moeten 1 van die 2 daar wel deels ruimtes af kunnen dichten neem ik aan. En anders Beckham als die ziet dat die door Cicinho voorbij gelopen wordt. Maarja.. een ijzersterke verdediging met 6 pure verdedigend ingestelde spelers is moeilijk te doorbreken..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Cannavaro en Ramos zijn toch 2 prima centrale verdedigers? Of zie jij Ramos liever op rechts?
En linksback misschien Capdevilla?
Niet echt bijna rondquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:42 schreef DeVinger het volgende:
Ik hoor het al, lekker attractief komend seizoen. Diarra bijna rond dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |