abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:24:51 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40795698
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti) is een geweldige voetballer, wordt onderschat. Deze hakbal op Zinedine Zidane is echt één van de mooiste acties van vorig seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:48:03 #227
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40796328
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
José Maria Gutiérrez Hernández (Guti) is een geweldige voetballer, wordt onderschat. Deze hakbal op Zinedine Zidane is echt één van de mooiste acties van vorig seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E
Ik ben het er wel mee eens dat hij onderschat is in het team van Real Madrid. Hij is vooral belangrijk als vuilruimer voor de sterren en is daar heel goed in. Hij werkt hard maar hij laat zelf spelers niet beter spelen. Volgens mij zal hij heel wat goeds moeten doen voor Atletico om een beetje geliefd te worden bij de supporters. Volgens mij houden ze in Madrid niet zo van overlopers
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:49:45 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40796379
Maar Guti is niet alleen een harde werker. Die heeft techniek en een bepaalde stijl als die aan de bal is. Ik denk dat deze zich wel bovenwater kan houden als die bij Atletico aan de bak mag.

Voor 12 mil verkopen en anders niet. Hij is toch een van de belangrijkste spelers om als stand in te gaan spelen. Ik zie liever een Guti erin komen dan een Raul die er niks meer van bakt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:50:35 #229
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40796409
Hoe moet een Guti nou een Zidane, Raul (in z'n goeie dagen) en Ronaldo beter laten voetballen? Dat is onmogelijk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:51:20 #230
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40796443
Als die Atletico een keer een overwinning kan schenken door een mooie steekbal tegen Real kan die daar niet meer stuk.
pi_40796458
Guti is een geweldige speler, alleen jammer dat Real altijd spelers aankoopt die net iets beter zijn dan hij. Daardoor is een basisplaats net buiten zijn bereik.

De wedstrijd tegen Sevilla vorig jaar, waar Guti en Zidane met zijn tweeën de minst gepasseerde verdediging van de competitie oprolden staat nog steeds in mijn geheugen gegrift
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:53:44 #232
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40796530
Zijn jullie ook al zenuwachtig voor de awards ?
pi_40796588
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn jullie ook al zenuwachtig voor de awards ?
nou, ik zit op het puntje van mijn stoel....

jojomen4 gaat em winnen denk ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 14-08-2006 16:08:52 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:55:12 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40798902
Mooie strijd jongens! Volgend jaar pakken jullie hem! Heeft 1 van jullie 2 op zichzelf gestemd? Ik zelf uiteraard niet, als FIFA fairplay strijder!
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:01:58 #235
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40799222
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie strijd jongens! Volgend jaar pakken jullie hem! Heeft 1 van jullie 2 op zichzelf gestemd? Ik zelf uiteraard niet, als FIFA fairplay strijder!
Gefeliciteerd Jojo . Hij is je gegund, want ik heb ook op je gestemd. Volgend jaar zien we nog wel een keer. Eerst maar eens een mooi seizoen primera division
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:04:27 #236
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40799335
Dat lijkt me gegarandeerd! PD =

Atletico voorzitter heeft aangegeven niet voor Guti te gaan na een gesprek met voorzitter Calderon (dat gesprek dat ze zouden hebben over de overgang van Jurado). Er is niks aan het contract met Jurado veranderd en ik denk dat de vraagprijs van Guti te hoog was. Hij noemde Maniche of een andere speler voor het invullen van die positie op het middenveld.
pi_40799560
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
Dat lijkt me gegarandeerd! PD =

Atletico voorzitter heeft aangegeven niet voor Guti te gaan na een gesprek met voorzitter Calderon (dat gesprek dat ze zouden hebben over de overgang van Jurado). Er is niks aan het contract met Jurado veranderd en ik denk dat de vraagprijs van Guti te hoog was. Hij noemde Maniche of een andere speler voor het invullen van die positie op het middenveld.
quote:
AS reported that Atlético Madrid is interested in Sergio. Miguel Ángel Gil Marín (Atletico's official) said that the Catalan is an alternative if the negotiating for Maniche fails. He didn't want to confirm if the Madrilian club will negotiate with Lendoiro now that the squad is in La Coruña playing the Teresa Herrera, he just said that's an 'interesting option'.
Van Deportivo dus .
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:13:48 #238
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40799736
Nou.. als je Sergio over wilt nemen van Depor dan heb je het ook lastig denk ik. Volgens mij speeld die geregeld op de positie waar Valeron speeld als die niet geblesseerd is, en dat is die nu wel nog voor een lange periode. En het feit dat die Lendoiro een van de moeilijkste mannen is om mee te onderhandelen.

Denk dat die voor die speler ook al 10 miljoen durft te vragen. Of je daar zo blij mee moet zijn. Leg dan wat extra's neer voor Maniche, dan heb je echt een wereldtopper in huis.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:13:58 #239
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40799740
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
pi_40799940
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef jojomen4 het volgende:
Nou.. als je Sergio over wilt nemen van Depor dan heb je het ook lastig denk ik. Volgens mij speeld die geregeld op de positie waar Valeron speeld als die niet geblesseerd is, en dat is die nu wel nog voor een lange periode. En het feit dat die Lendoiro een van de moeilijkste mannen is om mee te onderhandelen.

Denk dat die voor die speler ook al 10 miljoen durft te vragen. Of je daar zo blij mee moet zijn. Leg dan wat extra's neer voor Maniche, dan heb je echt een wereldtopper in huis.
Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.

Het middenveld, staat op Coloccini als verdedigende middenvelder na, nog niet vas bij Deportivo. En aangezien de coach voor talent gaat past het wel in het plaatje van Depor dit seizoen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:24:10 #241
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40800074
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Voor 8m mocht Sergio vertekken naar Espanyol maar dat wilde hij zelf niet. Te koop isie dus wel.

Het middenveld, staat op Coloccini als verdedigende middenvelder na, nog niet vas bij Deportivo. En aangezien de coach voor talent gaat past het wel in het plaatje van Depor dit seizoen.
Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.

En wanneer was dat van 8m? Tijdens de blessure van Valeron? Das dan niet veel nee
pi_40800180
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de strijd onderin. Levante, Recreativo en Nastic er meteen weer uit of gaan er andere namen naar beneden? Ik heb weinig kijk op deze ploegen, maar ik denk dat één of twee ploegen het wel kunnen redden. Hopelijk gaat Mallorca er eindelijk eens uit. Die spelen al jaren afbraakvoetbal en volgens mij hebben ze weinig goede aankopen gedaan deze zomer.
Recreativo, Mallorca en hopelijk Espanyol gaan eruit.

Maar waarschijnlijk zal Espanyol wel weer net overleven en gaat Nastic terug naar de SD. Ik verwacht dat Levante wel leuk mee kan in de middenmoot.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:29:02 #243
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40800197
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat deze 3 clubs er dit jaar weer gelijk uitgaan. Niet perse omdat ze zo slecht zijn maar eigenlijk omdat het lastig is genoeg sponsors te vinden enzo die met het grote geld komen. Voor een club die al jarenlang in de PD speelt is dat al standaard.

Mallorca denk ik wel dat die het goed doen onder Manzano (toen die kwam ging het ook beter), tis een echte Mallorca man. En de rest van de clubs die het vorig jaar slecht deden.. Betis.. Athletic... Espanol.. Sociedad.. dat zijn toch clubs die in potentie veel meer kunnen. Ik denk dat die dit jaar niet weer zo'n seizoen zullen draaien.
pi_40800379
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Vind jij Sergio geen talent hebben? Vind dat altijd een hardwerkende jongen met genoeg balcontrole die ook wel gevaarlijk kan zijn voorin met steekballen.

En wanneer was dat van 8m? Tijdens de blessure van Valeron? Das dan niet veel nee
Jawel, zeker een goede . En je kan niet alleen jonkies hebben natuurlijk. Wanneer dat was weet ik zo niet, denk idd voor Valerons blessure.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:27:43 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40845944
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef WeebI het volgende:

Ik verwacht dat Levante wel leuk mee kan in de middenmoot.
Dat denk ik ook . Zullen denk ik in ieder geval de best presterende van de drie promovendi zijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:31:12 #246
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40846084
Soldado scoort de enige goal in de wedstrijd tegen Shakter Donetsk in de Reyna Navarra cup ofzo.. de huiscup van Osasuna dus. Volgens mij is het maar 1 pot dus hij haalt gelijk de titel binnen voor z'n nieuwe club En ik zag hem tegen HSV al in de basis staan en de hele pot uitspelen. Volgens mij gaat die er dit jaar echt een hele berg inknallen!

Edit: lees net ook dat ie er geblesseerd uit moest met een overbelasting of zoiets. Hopelijk kan die volgende week meedoen in de return.
pi_40846208
Het blijft ongelooflijk hoe Riga (levante) zich heeft ontwikkeld. Bij Vitesse was het een neger met rasta-vlechten die lekker kon dribbelen, maar voorzetten ho maar. Dan was het of mis (ingooi), doeltrap of helemaal niemand bereikt. Bij Sparta een niveau lager meer dan beslissend, en dan vervolgens Levante naar een van de mooiste compeities ter wereld brengen. Petje af hoor
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:38:23 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40846404
We zullen zien of die potten kan breken.. als ik jou promotieverhaal moet geloven gaat ie heel wat laten zien

Heb je hem trouwens een beetje gevolgd? Speelde die vorig jaar veel?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:36:14 #249
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40849276
Voor mijn gevoel speelde hij niet echt veel vorig seizoen. Ik heb de segunda een klein beetje gevolgd, maar hij was nooit zeker van een basisplaats. Ff opgezocht: Hij startte 31x in de basis en 7x kwam hij in het veld als wisselspeler. Hij scoorde 11x dat seizoen, maar de competitie heeft ook 46 wedstrijden in de segenda. Volgens mij komt hij wel tekort in de primera division, net als veel spelers uit de Segunda
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:00:42 #250
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40860416
42 wedstrijden Dus speelde nog behoorlijk veel En scoorde ook best veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')