die was ik gewoon vergetenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:25 schreef Baraja het volgende:
zet bij toptransfers even Morientes, dan is de OP helemaal top
bedoel je Villarreal of David Villa?quote:
Staat er nog niet tussenquote:'Lampard overweegt Barcelona'
Geschreven door Jurre de Ruiter op zaterdag, 27 mei om 23:41
Volgens verschillende Spaanse media denkt Frank Lampard serieus na over een transfer naar Barcelona. De vriendin van de Engelse international is van Spaanse afkomst en zou zich graag in Spanje willen vestigen. Lampard zou ook wel wat zien in een Catalaans avontuur.
Het is echter onwaarschijnlijk dat Chelsea onmiddelijk akkoord gaat met een transfer van sterspeler Lampard. Wel heeft de Engelse kampioen de afgelopen maand Michael Ballack al binnengehaald. De Duitse middenvelder kan prima uit de voeten op de positie van Lampard.
Davidquote:
quote:Lange tijd werd aangenomen dat Tsjechisch sterspeler Tomás Rosický naar Atlético Madrid zou verkassen, dit bleek achteraf echter niet mogelijk te zijn, waarna de international richting Arsenal vertrok.
Geen daden maar woorden bij Atlético Madrid, als ze Sergio Agüero niet halen, staan ze mooi voor lul.quote:De Argentinië-onder-21 speler Sergio Agüero zou voor veel geld naar Atlético Madrid verkassen. De jongeling zou ook onder belangstelling staan van andere Europese clubs.
okquote:
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/24838quote:Op maandag 29 mei 2006 12:37 schreef Minotarumon het volgende:
- Ex-Barcelona speler Gabri staat in de belangstelling van Villarreal en Ajax. Naar verluidt hebben de Amsterdammers de beste papieren.
ja? ik dacht juist van niet wegens de famillie van Gabri
Barça hier..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:58 schreef WeebI het volgende:
Wie support wie (vertel in dit topic welke club(s) je supportert en dan zet ik je erbij) ?
Pas wanneer hij met het rood-witte shirt wordt voorgesteld aan de pers, ga ik ervanuit dat het definitief rond is. Maar de transfer lijkt wel dichtbij te komen:quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
Er werdt vandaag bij een persconferentie van Atletico Madrid gesproken over de transfers en daarbij werdt o.a. Aguero genoemt als gehaalde spelers. Die moet dus wel binnen zijn.
Verder heeft Atletico Madrid de oud TD van Valencia aangetrokken. Ene Mr.Pitarch.
quote:Volgens een bestuurslid van Atlético Madrid zal Sergio Agüero aanstaand weekend een medische keuring doorstaan in Madrid. (Marca)
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Atlético wint strijd om supertalent Agüero
Naast Agüero had Gil Marín nog meer te melden. Volgens hem zouden ook de transfers van Mariano Pernia en Zé Castro zijn afgerond.
Ten slotte verlengde Atlético het contract van Antonio López tot de zomer van 2012. De 24-jarige rechtsback maakt deel uit van de Spaanse WK-selectie.
Dat was CSKA meen ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:19 schreef jojomen4 het volgende:
Abraham heeft daar toch ook aandelen in?
Dat speelt al enkele weken, Villarreal lijkt nog niet echt geïnteresseerd. Atlético Madrid zou het wél zien zitten in Javier Saviola, eventueel als opvolger van Mateja Kezman.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens wil Barcelona nu Saviola aanbieden aan Villarreal in de Forlán-deal.
quote:Argentijn Pernia krijgt plek in Spaanse WK-selectie
Mariano Pernia hield zijn mobiele telefoon al goed in de gaten. De verdediger, pas kort in bezit van een Spaans paspoort, verwachtte een belletje van de Spaanse bond. Het verlossende telefoontje kwam ook: hij gaat naar het WK.
Pernia (29) gold als beoogde vervanger van Asier Del Horno, die door een achillespeesblessure heeft moeten afhaken voor het WK. Maar het was wachten op toestemming van de FIFA om de mutatie ook daadwerkelijk door te voeren. En dus leefde Pernia op zijn vakantiebestemming, en geboorteland Argentinië tussen hoop en vrees.
Het geduld werd beloond. De FIFA gaf permissie, hetgeen voor Pernia het sein is zo snel mogelijk naar Spanje terug te keren. Voor de back heeft het wel enige gevolgen, omdat hij plannen had deze zomer in het huwelijk te treden.
Met de uitnodiging komt toch een droom van Pernia uit. De verdediger nam in maart de Spaanse nationaliteit aan ten einde voor de kleuren van zijn nieuwe land op het WK te kunnen verdedigen. Bondscoach Luis Aragones nam de back van Getafe niet op in zijn selectie.
Als het aan mij ligt niet.. niks voor Barca imo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
Kuijt naar Barça?Dat lijkt me interessant
quote:Ramón Calderón, presidentskandidaat bij Real Madrid, liet weten dat Kaká positief heeft gereageerd op een transfer naar Real Madrid. (AS)
De zaakwaarnemer van Diego Forlán is gearriveerd in Spanje en zal de komende dagen onderhandelen met Barcelona. (El Mundo Deportivo)
Plan A: Forlán, Plan B: Gudjohnsen en Plan C: Crespo. (Sport)
Diego Forlán is ook in beeld bij Valencia als opvolger van de wellicht vertrekkende Pablo Aimar. (Sport)
De Argentijn Pablo Aimar staat op zijn beurt weer in de belangstelling van Liverpool, maar is niet bereid heel diep in de buidel te tasten. (The Times)
Emiliano Moretti heeft aan zijn zaakwaarnemer laten weten een andere club te zoeken. De Italiaanse linksback is ontevreden over de beloofde contractverbetering van Valencia. (Marca)
Electronic Arts (EA) heeft David Villa uitgekozen als imago voor de editie van EA FIFA 07 en volgt daarmee Ronaldinho en Wayne Rooney op. (Marca)
Sevilla ziet in Alexander Kerzhakov van Zenith Sint-Petersburg de ideale opvolger voor Javier Saviola. (Marca, AS)
kan alleen de OP niet meer aanpassen. Vraag even in FB of ze je erbij zettenquote:
Ik lees mee, maar goed dat je wijst op FB.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
kan alleen de OP niet meer aanpassen. Vraag even in FB of ze je erbij zetten
eng hoorquote:
kan een modje even de OP aanpassen en Nástic bij de 'voorlopigen' weghalen?quote:Nástic komt komend seizoen uit in de Primera Division. De club uit Catalonië had aan een 0-0 remise tegen Xerez CD voldoende.
Nástic speelde slechts drie seizoenen op het hoogste niveau; voor het laatst bijna zestig jaar geleden. De ploeg die haar thuiswedstrijden speelt in het intimiderende Estadi Nou promoveerde in 2003/2004 naar de Segunda Division, na een verblijf van een kwart eeuw in de spelonken van het Spaanse voetbal. Recreativo Huelva en Levante maken de beste kansen op de overige twee promotietickets. Ook Ciudad Murcia en Lorca zijn nog kansrijk.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Presidentskandidaat van Real Juan Miguel Villar belooft Messi voor 150 miljoen binnen te halen.![]()
Whehequote:Op maandag 19 juni 2006 13:33 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er nog meer beloftes gedaan worden door de voorzitterskandidaten bij Real Madrid.
Linksback, schat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:36 schreef WeebI het volgende:
Pernía naar Atlético (twee rechtsback internationals bij één club?)
sorry, dat bedoelde ik ookquote:
Ik meende te hebben gelezen op BBC dat Celtic hem wou.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Diego Tristan traint komende week niet mee met Depor zodat ie niet gebleseerd raakt en (na z'n blessure) niet meer verkocht kan worden. Trainer Caparros heeft duidelijk aangegeven de speler niet meer te willen hebben en de speler zelf wil alleen in Spanje gaan spelen. Probleem is dat nog niemand zich gemeld heeft en hij waarschijnlijk bij Depor zal blijven. Beetje sneu aangezien die dan geen tot weinig minuten zal pakken. Was ooit toch een goeie spits, jammer!
Oh, en even hierover nog:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Damia dus naar Betis voor 5 jaar en kost 1 miljoen. Ze hebben in het contract opgenomen dat Barca hem terug mag kopen wanneer ze willen voor het zelfde bedrag. Beetje vreemde constructie vind ik aangezien Betis eventueel niet de voordelen heeft als Damia zich als een beest ontwikkeld en eventueel 10 miljoen waard zou worden.
Dat vertelden ze niet op Radio Marca.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:46 schreef Saviola het volgende:
[..]
Oh, en even hierover nog:
Barça have also included two options to resign the player. The first comes at the end of the 2006/07 campaign, when he can be bought back for 1million, while the Catalan club can also sign him back at the conclusion of the 2007/08 season for 3 million.
![]()
Ik ben ook nieuwsgierig. Niet zozeer wie tegen wie moet op een bepaalde datum, maar meer om te zien welke wedstrijden er gespeeld worden in Madrid de tweede competitiehelft. Ik ben daar van januari tot juniquote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef xJapser het volgende:
Potverdorie, ik wil weten tegen wie Barca speelt rond 15 november en of het dan uit of thuis is. Ik zit dan in Barca, maar nergens nog info over speelschema
Gewoon dom van die jongen. Hij weet toch dat het bekend wordt gemaakt voor de verkiezingen en hij weet dat als z'n president niet wint hij een probleem heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk trouwens, dat verhaal rond Pablo Ibañez.
Die had een voorcontract met één van de presidentskandidaten van Real, maar die won de verkiezingen niet. Nu blijft hij bij zijn huidige club en dat is..... juist, Atlético! Hij moest dus diep door het stof voor de fans.
Raar verhaal ja. Die moet heel diep door het stof en het was absoluut niet slim van hem. Als je wegwilt oké, maar niet naar de aartsrivaal. Atletico Madrid kan volgend jaar een serieuze concurrent zijn van Real Madridquote:Op zondag 16 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk trouwens, dat verhaal rond Pablo Ibañez.
Die had een voorcontract met één van de presidentskandidaten van Real, maar die won de verkiezingen niet. Nu blijft hij bij zijn huidige club en dat is..... juist, Atlético! Hij moest dus diep door het stof voor de fans.
Dat klopt, maar ik zie ze ook niet als kampioen. Ik zie ze kandidaat voor de plaatsen 2 tot 5. Dat is Real Madrid ook en mss als kampioenskandidaat als Capello er een team van kan maken. Ze lijken elk jaar een goed seizoen te draaien, maar het loopt elk jaar weer anders. Toch denk ik dat het dit jaar een mooi seizoen kan worden met spelers als Maxi, Torres, Pernia, Agueroquote:Op zondag 16 juli 2006 19:41 schreef jojomen4 het volgende:
Hou op zeg! Bij Atletico denken ze jaarlijks dat ze om de titel mee gaan spelen. Dat ze 1 goeie speler halen wil niet zeggen dat je gelijk op het niveau van Barca zit (neem nu Barca ff omdat die nu ff de beste zijn). Atletico mag blij zijn als ze zich voor de CL kunnen plaatsen.
quote:Sluit Real een miljardendeal?
Het Spaanse mediabedrijf Mediapro wil de audiovisuele rechten van Real Madrid kopen. Het productiehuis is bereid om 1,19 miljard euro op te hoesten voor zeven seizoenen. Nu krijgt Real Madrid elk seizoen 55 miljoen euro voor zijn tv-rechten van Sogecable, het Spaanse Canal Plus. Die overeenkomst loopt tot en met het seizoen 2007-08. Mediapro sloot in juni al een miljardendeal af voor zeven seizoenen met FC Barcelona.
0-0 was het toen, maar zo kan ik ook nog wel wat uitslagen van Real opnoemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef WeebI het volgende:
Villarreal thuis. Lastig, lastig. Moet echter wel te doen zijn.
Barça begint uit, maar Celta zouden ze toch om moeten kunnen leggen. (net als Alavés vorig jaar)
quote:De eerste ontmoeting van El clásico del fútbol, het duel tussen Real Madrid en Barcelona, zal op 22 oktober in het Santiago Bernabéu worden gespeeld.
op de site van lfp, www.lfp.es, daar kwam ik een word-bestandje tegen met alle speeldagen: http://www.lfp.es/calendario1_06.docquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef WeebI het volgende:
waar zie je die speeldagen trouwens?
wanneer zijn:
Barça - Real
Real - Valencia
Valencia - Real
Barça - Valencia
Valencia - Barça
Atletico - Real
Real - Atletico
?
Zou wel leuk zijn als Ruud nou toch nog verkocht wordt. Dan neemt ManU Torres denk ik over en kan Atletico Kuijt binnenhalen en Feijenoord Adriano overnemen.quote:Topscorer Portugal naar promovendus Levante
25/7/2006 17:38
Albert Meyong Ze gaat aan de slag bij Levante. De Spaanse promovendus nam de 25-jarige spits over van Belenenses.
Namens die Portugese club maakte Meyong afgelopen competitie zeventien doelpunten, waarmee de Kameroener als topscorer van de Superliga eindigde. Hij kon echter niet voorkomen dat Belenenses degradeerde.
Levante betaalt circa twee miljoen euro voor Meyong, die een seizoen bij Belenses speelde na jarenlang te hebben gevoetbald voor Vitória Setúbal.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=82248/sc=48113b
Torres heeft aangegeven dat hij gewoon blijft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:31 schreef jojomen4 het volgende:
Getafe heeft vandaag ook een Kameronees vast gelegd.
[..]
Zou wel leuk zijn als Ruud nou toch nog verkocht wordt. Dan neemt ManU Torres denk ik over en kan Atletico Kuijt binnenhalen en Feijenoord Adriano overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |