quote:„Je hoeft geen Bob de Bouwer te zijn om te winnen”
Kluskoppels ’HET BLOK’ aan de slag
door RONNEKE VAN DER GENUGTEN
Ze wisten helemaal niets! Jeroen en André, Ellen en Erik, Martijn en Soraya, Nancy en Sandy en Marieke en JP. Voor deze koppels begon dit weekeinde een spannend avontuur in een nieuwe reeks van Het Blok. De deelnemers hebben zich opgegeven, zonder enige voorkennis van plaats, locatie of tijdsbestek. Afgelopen vrijdag was de verrassing dan ook groot toen ze opgeroepen werden om aan het avontuur te beginnen. Waar de verbouwing zich ging afspelen, wisten de kandidaten nog steeds niet.
In de nieuwe reeks van Het Blok, die vanaf september door Net 5 wordt uitgezonden, is gekozen voor een andere samenstelling van de koppels. Niet alleen liefdesparen hebben zich opgegeven, ook buurmannen, zusjes en zelfs twee exen durven het verbouwingsavontuur aan. Ellen (31) en Erik (32) gingen in december vorig jaar uit elkaar, maar hebben zich toch aangemeld. „Misschien is dat zelfs wel ons sterkste punt. We hebben al zo veel lastige dingen met elkaar meegemaakt en zo veel stress doorstaan”, zijn de woorden van dit strijdlustige koppel.
Nancy (22) en Sandy (20), twee zussen uit Almere, proberen met hun deelname een andere dimensie te geven aan Het Blok. „We zijn waarschijnlijk de jongsten die meedoen, maar durven de uitdaging aan. Alleen al om te bewijzen dat je geen Bob de Bouwer hoeft te heten om dit programma te winnen”, aldus Nancy. „Onze relatie is heel anders dan die van een span. We weten precies wat we aan elkaar hebben en wat we van elkaar kunnen verwachten.”
Prof
Van een relatie kun je bij Jeroen (33) en André (31) niet spreken. De twee zijn buurmannen en drinken af en toe een bak koffie. „Ik probeerde eerst mijn partner te strikken”, vertelt Jeroen. „Maar we zijn net zelf klaar met een verbouwing.” André is met zijn vak van elektricien de enige prof in het gezelschap. Bepaald geen geruststelling voor Marieke (27) en haar even oude vriend JP, die beiden juist de hoop uitspraken dat er geen klussende Nico’s tussen zitten. Profvoetballer Martijn (27) uit Den Bosch, die naar eigen zeggen nauwelijks een verfkwast kan hanteren, hoopt samen met vriendin Soraya (27) de winst te kunnen pakken via een goede planning.
Inmiddels hebben de deelnemers elkaar leren kennen en moeten ze er de komende weken flink tegenaan. De grootste verrassing is er nu af. Althans… dat denken zij! Presentator Erik van der Hoff weet wel beter…
Ik vond het afgelopen jaar de finale juist wel bevredigend. Dat was bij de eerste serie wel wat andersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:33 schreef Sammy3000 het volgende:
Het Blok is leuk!![]()
Heb zin in een nieuwe serie. Geinige is... bij dit programma is de finale is de minst leuke aflevering! Beetje anti-climax.
Ben benieuwd naar de koppels en de omgang tussen de koppels.
2 September als ik me niet vergis (in ieder geval begin september).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:35 schreef Tharalom het volgende:
Weet iemand wanneer de serie start? Heb er veel zin aan, goed programma!
Zouden ze de koppels gaan mixen? zodat ze steeds met iemand anders moeten samen werken?quote:De grootste verrassing is er nu af. Althans… dat denken zij! Presentator Erik van der Hoff weet wel beter…
Dankjewel!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:02 schreef CryARiver het volgende:
[..]
2 September als ik me niet vergis (in ieder geval begin september).
Precies!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef static het volgende:
Gaat weer een leuke zondagavond worden.
Inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef Sanne het volgende:
Die verbijstering in die ogen toen ze hoorden dat ze er moesten slapen.
ik dacht al bijna dat het aan mij lagquote:Op zondag 3 september 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Soraya nu al verschrikkelijk.
Vooral het "Aan de auto te zien hebben die al genoeg geld" deed m'n maag omdraaien. Met d'r nepbontje.quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
ik dacht al bijna dat het aan mij lag
Net weer gemistquote:Op zondag 3 september 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vooral het "Aan de auto te zien hebben die al genoeg geld" deed m'n maag omdraaien. Met d'r nepbontje.
Blijkbaarquote:Op zondag 3 september 2006 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer? Die met die krullen die haar man onder de duim heeft?
mwah daar vind ik ook nog weinig aan, kunnen zich volgens mij best aanstellen...quote:Op zondag 3 september 2006 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die zusjes vind ik daarentegen dan wel weer cool.
ik had mn oordeel al na 1 minuutquote:Op zondag 3 september 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:[maar ach, wat kun je eigenlijk zeggen na 20 min.]
Het Blok is een test om te kijken of ze samen verdergaan, of uit elkaarquote:Op zondag 3 september 2006 21:01 schreef rubbereend het volgende:
gescheiden maar we ritsen gezellig de slaapzakken aan elkaar?
Fijn dat ze dan toch nog tegen JP aan kon kruipen vannacht. Toch?quote:Op zondag 3 september 2006 21:01 schreef lookinforyou het volgende:
En Marieke wil ook steeds bevesting van JP. Onzeker typje dus.
Voor haar misschien wel ja.quote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Fijn dat ze dan toch nog tegen JP aan kon kruipen vannacht. Toch?
ik denk alleen maar die shakes en het geld!quote:Op zondag 3 september 2006 21:04 schreef Adelante het volgende:
Ik denk niet dat die Martijn heel veel heeft in te brengen thuis
ik ook!quote:Op zondag 3 september 2006 21:01 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ga voor buurman&buurman
kom weer eens wat meer in het PSVtopic enzoquote:
Ik lurk veel momenteel en post ook wel hoor daar.quote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom weer eens wat meer in het PSVtopic enzo
"we zijn exen"........................quote:Op zondag 3 september 2006 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het Blok is een test om te kijken of ze samen verdergaan, of uit elkaar
binnenkort komt de actiegroep bij elkaarquote:Op zondag 3 september 2006 21:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik lurk veel momenteel en post ook wel hoor daar.
Wil jou in de RvC.
"Humor"quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef rubbereend het volgende:
"we zijn exen"........................
Toch zeiden ze op de introductie dat het een test wasquote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"we zijn exen"........................
Ach, na het Blok, zullen ze echt wel uit elkaar zijnquote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch zeiden ze op de introductie dat het een test was
En nu weer niet![]()
lijkt me heerlijkquote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef Bruce117 het volgende:
oei, de winnaar krijgt meteen de rottige taak om een koppel weg te sturen
dat gaan zelfs de koppels bij wie het bij aanvang nog wél lekker loopt,quote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef lookinforyou het volgende:
Ach, na het Blok, zullen ze echt wel uit elkaar zijn
laat dat vrij maar weg hoorquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat gaan zelfs de koppels bij wie het bij aanvang nog wél lekker loopt,
dus deze twee zijn idd vrij kansloos![]()
dan blijven er twee irritante en twee kansloze koppels over... zal 'n lekker program wordenquote:Op zondag 3 september 2006 21:17 schreef hardsilence het volgende:
of buurman en buurman omdat ze die als grote concurrent zien?
Je wil ook geen koppel in de buurt die alleen maar voor problemen zorgenquote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
als de winnaar van eht spel slim is houden ze de zusjes erbij....... dat is weinig concurentie
je geeft ze het meest van je af liggende appartementquote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Je wil ook geen koppel in de buurt die alleen maar voor problemen zorgen
dat dachten we in 't begin ook van Karla&Sophie [peking expres], maar die wonnen uiteindelijk welquote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
als de winnaar van eht spel slim is houden ze de zusjes erbij....... dat is weinig concurentie
maar die waren ook leukquote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dachten we in 't begin ook van Karla&Sophie [peking expres], maar die wonnen uiteindelijk wel
onvoorstelbaar toch, dat iemand zich zó laat aanspreken!?!?quote:Op zondag 3 september 2006 21:26 schreef Sanne het volgende:
Die jongen heeft echt helemaal niets te vertellen thuis!
Doet me denken aan Lieke en ??quote:Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
onvoorstelbaar toch, dat iemand zich zó laat aanspreken!?!?![]()
Michonquote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef lookinforyou het volgende:
Doet me denken aan Lieke en ??
Michonquote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Doet me denken aan Lieke en ??
teveel; het doet nu al pijn aan mn ogenquote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef Malahide het volgende:
Hoeveel verschillende roze kledingstukken hebben die zussen![]()
`quote:Op zondag 3 september 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
Is er iemand hier die Soraya wel leuk vindt?
nee, die Soraya moet er niet uit, die zorgt voor leuke tvquote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Eindelijk weer een leuke zondagavond
Ik hoop dat Soraya er uitvliegt, wat een heks! De zussen zijn wél leuk
marieke... och... sex in het blokquote:Op maandag 4 september 2006 10:23 schreef Fuente het volgende:
De zusjesik ben helemaal voor. Die Soraya mag echt oprotten evenals die Marieke, wat een maffe dozen.
En de buurmannen zijn ook ok
Baasje spelen in een kledingwinkelquote:Op maandag 4 september 2006 11:23 schreef MissX het volgende:
Wat doet die Soraya eigenlijk voor werk? Ik heb een stukje gemist en zag alleen dat ze weg moest.
Claudia Sträter in Den Bosch om precies te zijn...quote:
Dat idee heb ik ook. En ik denk dat Soraya een beetje de Marsja (of hoe schijf je dat) van dit jaar moet worden. Tevens ben ik bang voor FC Den Bosch dat ze meer gaan verliezen dan ze nu al gewend zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 13:40 schreef Flurrie het volgende:
Ik denk dat dat koppel wat eruit gestuurd wordt een soort van reserve koppel wordt, zoals vorig jaar.
Waarom heb ik dat net gemistquote:Op maandag 4 september 2006 16:03 schreef Tharalom het volgende:
Ook ik had het na die opmerking van Soraya over die auto het gelijk met haar gehad. Tis nu al de kenau van het blok.![]()
uh ik denk het want Jaeden heeft geen groot hoofd alleen zachte dikke wangetjesquote:Op maandag 4 september 2006 16:04 schreef Tharalom het volgende:
Overigens, is het mij nu als enige opgevallen dat het kindje van een van die zussen zo'n enorm groot hoofd had?![]()
zij zat toch alleen maar te hinniken & te krijsen?! ik vond er weinig grappig aan....quote:Op maandag 4 september 2006 19:26 schreef amaranta het volgende:
Mascha is de allerallergaafste! Topwijf, wat heb ik me daar enorm aan geërgerd. TopTV was dat!
Ja zij was dat paard. Gaaf wijf. Ik heb me weken aan haar en Paul geërgerd.quote:Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij zat toch alleen maar te hinniken & te krijsen?! ik vond er weinig grappig aan....
en ze was ook geen bitch, zoals die Soraya, ze zat juist onder de plak bij Paul
Idd en wat dacht je van de verbijstering over de wedstrijd bij Nancy en Sandy met hun roze helmen en trainingspakjes.quote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef Sanne het volgende:
Die verbijstering in die ogen toen ze hoorden dat ze er moesten slapen.
ik snap het ook niet helemaal, maar we hebben kennelijk een keer teveel geknipperdquote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb toch werkelijk die hele theo gemist, ik zag gewoon die Michel![]()
tuurlijk wel, die gaan gewoon alles uitbesteden, net als Brett & Tobias...quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die zusjes gaan niks voor elkaar krijgen
Hij was nog geen seconde in beeld, bij "Volgende week in het Blok"quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet helemaal, maar we hebben kennelijk een keer teveel geknipperd![]()
Die blijven er wel gegarandeerd in, wie wil er niet zo'n tegenstandersquote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die zusjes gaan niks voor elkaar krijgen
ik ken hem niet, maar als hij al een imago had, zal hij die nu wel snel kwijt zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
En grappig dat Martijn van Strien meedoet trouwens![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:35 schreef amaranta het volgende:
Soraya en die kerel van dr mogen dr gelijk uit.
Ik vind het belachelijk dat ze op de 1e blokdag moest werken. En ze is nota bene assistent- filiaalmanager! Ze kan zichzelf gewoon niet zomaar vrijgeven als ze wil.
Kwatswijf.
En die marieke inderdaad, we geven elkaar een zoen. Nou wij zijn hier ook aan het verbouwen en ik hou heel veel van mijn vriend maar soms slaan we elkaar bijna de hersens in.....
Niks kusje en dan is het goed. Hier mokerhamer tegen je kutkop aan gaat het dan.
ja inderdaad, heb het net zelf maar even opgezocht, heerlijk actueel weerquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef bassieVL het volgende:
afgelopen maandag stukje gezien. Heb er weer zin in.
ik lees net dat Martijn bij Telstar speelt.
Nee! Dat kan niet! Dan mogen de zusjes niet meedoen en die zijn juist leuk!quote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef PhalanX het volgende:
vorig jaar was het gewoon niet leuk.
Die kandidaten voerden geen zak uit. Van mij mag het een regel worden dat jonge ouders niet mee mogen doen.
Ik ook!quote:
De zusjes zijn geen concurrentie, maar ik weet niet of ik ze maanden in mn buurt zou willen hebbenquote:
De zusjes zijn geen enkele concurrentie, denk dat ze die juist houden.quote:
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef MissX het volgende:
Volgens mij gaan Marieke en JP eruit. S&M zeiden zoiets toch al toen ze aan iedereen vroegen wie ze eruit wilden.
Ik hoop als "reserve"quote:Op zondag 10 september 2006 21:01 schreef MissX het volgende:
Zouden ze nog terugkomen op een of andere manier?
Ja zij gaan bepalen wie er uiteindelijk wintquote:Op zondag 10 september 2006 21:01 schreef MissX het volgende:
Zouden ze nog terugkomen op een of andere manier?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef Maerycke het volgende:
De broers buurmannen eruit!Dat had ik dus echt niet verwacht...
Het watje.quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Andre belt normaal ook 20 keer per dag met zijn vrouw. Of zij met hem.
Dan weet je toch al genoeg?
Hallo je gaat meedoen aan het blok. Dan ga je toch niet bij een beetje tegenslag naar huis.quote:Op zondag 10 september 2006 21:17 schreef Emmetje37 het volgende:
Wanneer je moe bent en je moet dan nog midden in de nacht een tent opzetten ( als je niet van kamperen houdt) dan is elke kleine tegenslag voldoende om boven je enkels af te knappen. Niks watje of huilie , gewoon normale reactie.
De opmerking van Saroya vond ik idioot ( met zo'n auto heb je het geld niet nodig).
Dat is hip. Naar het schijnt.quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef MissX het volgende:
Wat heeft die Marieke nou weer voor broek aan
Zou het dan een goed excuus zijn om zo te doenquote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Sanne het volgende:
Zou Soraya ongesteld zijn of is ze altijd zo?
Dat is niet oneerlijk, dat is leuk!quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef octopussy het volgende:
Beetje oneerlijk dat JP en Marieke hun appartement nog moeten opbouwen.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef Prowl het volgende:
Shit, hele aflevering zowat gemist
Wanneer is de herhaling?![]()
En helemaal mooi dat zij juist appartement 4 hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is niet oneerlijk, dat is leuk!![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Soraya zou zomaar een seiemoordenaar kunnen worden; daar vind ik haar wel het type voor.
Dat zei ze echt jaquote:Op zondag 10 september 2006 22:01 schreef amaranta het volgende:
nee dat zei ze toch niet?
Idd en dat diva gedrag van haarquote:Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
Soraya is echt een gruwelijk mens. Wat een kutchagrijnige uitstraling heeft ze.
Of ze heeft gewoon een goede band met de camera...quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef amaranta het volgende:
Soraya is gruwelijk. In dat restaurant zat ze heeeeeeeeeeeel vuil te kijken en toen de camera naar haar keek knipoogte ze vies.
Maken we deze ff volquote:Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef Sammy3000 het volgende:
Ben zo vrij geweest een OP te maken voor deel 2:
Het Blok 2006 #2: Koppels, zusjes, buren en exen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |