dat gaan zelfs de koppels bij wie het bij aanvang nog wél lekker loopt,quote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef lookinforyou het volgende:
Ach, na het Blok, zullen ze echt wel uit elkaar zijn
laat dat vrij maar weg hoorquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat gaan zelfs de koppels bij wie het bij aanvang nog wél lekker loopt,
dus deze twee zijn idd vrij kansloos![]()
dan blijven er twee irritante en twee kansloze koppels over... zal 'n lekker program wordenquote:Op zondag 3 september 2006 21:17 schreef hardsilence het volgende:
of buurman en buurman omdat ze die als grote concurrent zien?
Je wil ook geen koppel in de buurt die alleen maar voor problemen zorgenquote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
als de winnaar van eht spel slim is houden ze de zusjes erbij....... dat is weinig concurentie
je geeft ze het meest van je af liggende appartementquote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Je wil ook geen koppel in de buurt die alleen maar voor problemen zorgen
dat dachten we in 't begin ook van Karla&Sophie [peking expres], maar die wonnen uiteindelijk welquote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
als de winnaar van eht spel slim is houden ze de zusjes erbij....... dat is weinig concurentie
maar die waren ook leukquote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dachten we in 't begin ook van Karla&Sophie [peking expres], maar die wonnen uiteindelijk wel
onvoorstelbaar toch, dat iemand zich zó laat aanspreken!?!?quote:Op zondag 3 september 2006 21:26 schreef Sanne het volgende:
Die jongen heeft echt helemaal niets te vertellen thuis!
Doet me denken aan Lieke en ??quote:Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
onvoorstelbaar toch, dat iemand zich zó laat aanspreken!?!?![]()
Michonquote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef lookinforyou het volgende:
Doet me denken aan Lieke en ??
Michonquote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Doet me denken aan Lieke en ??
teveel; het doet nu al pijn aan mn ogenquote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef Malahide het volgende:
Hoeveel verschillende roze kledingstukken hebben die zussen![]()
`quote:Op zondag 3 september 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
Is er iemand hier die Soraya wel leuk vindt?
nee, die Soraya moet er niet uit, die zorgt voor leuke tvquote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Eindelijk weer een leuke zondagavond
Ik hoop dat Soraya er uitvliegt, wat een heks! De zussen zijn wél leuk
marieke... och... sex in het blokquote:Op maandag 4 september 2006 10:23 schreef Fuente het volgende:
De zusjesik ben helemaal voor. Die Soraya mag echt oprotten evenals die Marieke, wat een maffe dozen.
En de buurmannen zijn ook ok
Baasje spelen in een kledingwinkelquote:Op maandag 4 september 2006 11:23 schreef MissX het volgende:
Wat doet die Soraya eigenlijk voor werk? Ik heb een stukje gemist en zag alleen dat ze weg moest.
Claudia Sträter in Den Bosch om precies te zijn...quote:
Dat idee heb ik ook. En ik denk dat Soraya een beetje de Marsja (of hoe schijf je dat) van dit jaar moet worden. Tevens ben ik bang voor FC Den Bosch dat ze meer gaan verliezen dan ze nu al gewend zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 13:40 schreef Flurrie het volgende:
Ik denk dat dat koppel wat eruit gestuurd wordt een soort van reserve koppel wordt, zoals vorig jaar.
Waarom heb ik dat net gemistquote:Op maandag 4 september 2006 16:03 schreef Tharalom het volgende:
Ook ik had het na die opmerking van Soraya over die auto het gelijk met haar gehad. Tis nu al de kenau van het blok.![]()
uh ik denk het want Jaeden heeft geen groot hoofd alleen zachte dikke wangetjesquote:Op maandag 4 september 2006 16:04 schreef Tharalom het volgende:
Overigens, is het mij nu als enige opgevallen dat het kindje van een van die zussen zo'n enorm groot hoofd had?![]()
zij zat toch alleen maar te hinniken & te krijsen?! ik vond er weinig grappig aan....quote:Op maandag 4 september 2006 19:26 schreef amaranta het volgende:
Mascha is de allerallergaafste! Topwijf, wat heb ik me daar enorm aan geërgerd. TopTV was dat!
Ja zij was dat paard. Gaaf wijf. Ik heb me weken aan haar en Paul geërgerd.quote:Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij zat toch alleen maar te hinniken & te krijsen?! ik vond er weinig grappig aan....
en ze was ook geen bitch, zoals die Soraya, ze zat juist onder de plak bij Paul
Idd en wat dacht je van de verbijstering over de wedstrijd bij Nancy en Sandy met hun roze helmen en trainingspakjes.quote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef Sanne het volgende:
Die verbijstering in die ogen toen ze hoorden dat ze er moesten slapen.
ik snap het ook niet helemaal, maar we hebben kennelijk een keer teveel geknipperdquote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb toch werkelijk die hele theo gemist, ik zag gewoon die Michel![]()
tuurlijk wel, die gaan gewoon alles uitbesteden, net als Brett & Tobias...quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die zusjes gaan niks voor elkaar krijgen
Hij was nog geen seconde in beeld, bij "Volgende week in het Blok"quote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet helemaal, maar we hebben kennelijk een keer teveel geknipperd![]()
Die blijven er wel gegarandeerd in, wie wil er niet zo'n tegenstandersquote:Op maandag 4 september 2006 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die zusjes gaan niks voor elkaar krijgen
ik ken hem niet, maar als hij al een imago had, zal hij die nu wel snel kwijt zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
En grappig dat Martijn van Strien meedoet trouwens![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:35 schreef amaranta het volgende:
Soraya en die kerel van dr mogen dr gelijk uit.
Ik vind het belachelijk dat ze op de 1e blokdag moest werken. En ze is nota bene assistent- filiaalmanager! Ze kan zichzelf gewoon niet zomaar vrijgeven als ze wil.
Kwatswijf.
En die marieke inderdaad, we geven elkaar een zoen. Nou wij zijn hier ook aan het verbouwen en ik hou heel veel van mijn vriend maar soms slaan we elkaar bijna de hersens in.....
Niks kusje en dan is het goed. Hier mokerhamer tegen je kutkop aan gaat het dan.
ja inderdaad, heb het net zelf maar even opgezocht, heerlijk actueel weerquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef bassieVL het volgende:
afgelopen maandag stukje gezien. Heb er weer zin in.
ik lees net dat Martijn bij Telstar speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |