Viel Spass,quote:Op zondag 28 mei 2006 21:58 schreef borisz het volgende:
dat NL maar de finale mag halen![]()
en ik ga ook morgen ochtend naar berlijn dus alwast een![]()
boeiequote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
De TT is wel erg privé hè. Veel plezier borisz.
Nou, als je vanuit de camping kan, dan moet een hotel ook wel kunnenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
boeieiedereen mag weten dat ik een weekie weg ben, ik zal kijken of ik vanuit het hotel kan internetten
anders moet ik jullie nog missen
![]()
Hey het lukte mij zelfs aan de andere kant van de wereldquote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
boeieiedereen mag weten dat ik een weekie weg ben, ik zal kijken of ik vanuit het hotel kan internetten
anders moet ik jullie nog missen
![]()
Hey Bluezziequote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Zegguh Borissie, is dat nou steeds nodig, net zolang een hools volposten omdat je er 1tje klaar hebt staan![]()
Maar have fun als Berliner
He Dos.quote:
Nee klopt wel. Hier weer even buurten.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
He Dos.
Allang niet meer in HOOLS geweest, toch![]()
Dat heeft ze mooi op tijd gedaan.quote:
ok leuke titelsquote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Redelijk Lost seizoen 1, Lord of war, Hooligans. Zijn de laatste aanvullingen.
Zwangerschapsvergiftiging volgens de berichten.quote:
Dan ben je niet de enige... ik vind het ook niet echt wat.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zwangerschapsvergiftiging volgens de berichten.
Ben niet weg van de naam
Stoer vind ik wel meevallen en origineel vind ik het totaal niet. De naam komt veel voor. Had iets aparters van ons aller Sylvie verwacht.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Damian klinkt stoer. En origineel.
Ik vind hem nog wel gaan. Damian heeft wel wat.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zwangerschapsvergiftiging volgens de berichten.
Ben niet weg van de naam
Ja die moet ook heel z'n leven z'n naam spellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Mijn zoon heet Damiën, das net wat origineler.
Iedereen die ooit de fim The Omen heeft gezien weet hoe je die naam spelt.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ja die moet ook heel z'n leven z'n naam spellen.
Geld overquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef VoreG het volgende:
Mijn TV geeft goed en mooi beeld. Ook mn nieuwe schermpje voor mijn pc werkt
.
Of het is een profetische boodschap dat Nederland over 6 weken. (Nu 6 weken - 1 dag.) in Berlijn staat.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
De TT is wel erg privé hè. Veel plezier borisz.
quote:
bier?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen luitjes!
Zaterdag vrijgezellenfeest in Arnhem, iemand tips?
Spijkerkwartierquote:Op maandag 29 mei 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen luitjes!
Yep. De dagactiviteiten zijn al gepland!quote:Op maandag 29 mei 2006 09:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Spijkerkwartier
Wij zijn trouwens in Arnhem geweest bij een oud zwembad waar ze allerlei survival-achtige dingen doen, was best leuk !
Maar jij bedoelt waarschijnlijk een kroeg ofzo ?
korenmarkt?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen luitjes!
Jullie zijn iets te vroeg voor het concert van Marco Borsatoquote:Op maandag 29 mei 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen luitjes!
Naar het station en dan een enkeltje Den Bosch nemen?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen luitjes!
Het meest saaie centrum waar ik ooit geweest ben!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Naar het station en dan een enkeltje Den Bosch nemen?
Dit weekend alleen maar jazz DS en TR, geen optie dus voor een VGF.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het meest saaie centrum waar ik ooit geweest ben!
Op een druilerige vrijdagmiddag in februari wel ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het meest saaie centrum waar ik ooit geweest ben!
Op een vrijdagmiddag hoort je centrum gewoon vol te zitten.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op een druilerige vrijdagmiddag in februari wel ja.
Verkeerde kroegs geweest dan..quote:Op maandag 29 mei 2006 10:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op een vrijdagmiddag hoort je centrum gewoon vol te zitten.
Voordat we naar DB gingen hebben we toen eerst nog in Heerlen op terras gezeten, daar zat alles stampvol. Kom je in DB kun je een kanon aflaten zo rustig, alle kroegen leeg...
Als je om 11.15 in Tilburg moet zijn en nu nog lekker in Vlissingen zit wel jaquote:
Sandje...Column staat erop hoor !!!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je om 11.15 in Tilburg moet zijn en nu nog lekker in Vlissingen zit wel ja
Nee dus, want zo wel met de treinquote:
Als jij het zegt, naderhand van andere mijn mening bevestigd gekregen.quote:
quote:
Kan me niet heugen dat ik het ooit saai heb gehad op vrijdagmiddag in de stad. Ook toen niet trouwens.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als jij het zegt, naderhand van andere mijn mening bevestigd gekregen.
Ben op andere doordeweekse dagen ook in andere gezelligere centrums geweest.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat ik het ooit saai heb gehad op vrijdagmiddag in de stad. Ook toen niet trouwens.
Als je je verslaapt.. moet je het ook goed doenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je om 11.15 in Tilburg moet zijn en nu nog lekker in Vlissingen zit wel ja
We hadden een huisje gehuurd.. ergens in de buurt.. ben ff de naam van het dorpje vergeten.quote:
Hee diekie ouwe spammertquote:
Of het echt normaal is weet ik niet, maar het komt wel vaker voorquote:Op maandag 29 mei 2006 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee diekie ouwe spammert
ff een vraagje...ik heb de belastingaangifte van mij en mijn vriendin samen tegelijk vertuurd (met DigID) mijn vriendin heeft al ruim een maand haar geld binnen en ik nog niet....is dat normaal of vreemd ?
er achteraan bellen zal wel niet zoveel zin hebben denk ik ?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Of het echt normaal is weet ik niet, maar het komt wel vaker voor
Het antwoord dat je zult krijgen is dat je voor 1 juli een reactie zult krijgen... Verder kunnen ze er weinig aan doen. Een belletje zorgt niet voor een snellere verwerkingquote:Op maandag 29 mei 2006 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
er achteraan bellen zal wel niet zoveel zin hebben denk ik ?
geduld is dus een schone zaakquote:Op maandag 29 mei 2006 12:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het antwoord dat je zult krijgen is dat je voor 1 juli een reactie zult krijgen... Verder kunnen ze er weinig aan doen. Een belletje zorgt niet voor een snellere verwerking
quote:
Wat is dat een kutnummer zeg..quote:
knalt er net uit nadat de stroom weer terug was in Amsterdam, vreemd....quote:Op maandag 29 mei 2006 14:53 schreef Bos81 het volgende:
Zo, we waren weer weg. Nog steeds niet snel, maar we doen het weer
Ik sterf van de honger, maar een whopper,quote:Op maandag 29 mei 2006 15:03 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige die zin heeft in een Whopper.
ik wil haring!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:03 schreef VoreG het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Als zelfs sportfok er uit ligt is er iets goed mis.
Ik wil nu gewoon ongezond vet fastfood vreten....quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik sterf van de honger, maar een whopper,.
Ik eigenlijk ook wel. Eens kijken wat de catering hier nog voor lekkers heeftquote:Op maandag 29 mei 2006 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wil nu gewoon ongezond vet fastfood vreten....
Burger Kingquote:Op maandag 29 mei 2006 15:03 schreef VoreG het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:03 schreef VoreG het volgende:
Afgelopen weekend langs de burger king geweestquote:
Je denkt toch zeker niet dat ik in mijn eentje honger ga zitten lije. Dat doen we met z'n alle potdomme!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, kutVoreG.
Nu heb ik ook honger. Geen trek, maar honger. Als een ware Afrikaan!
Ik denk dat vanavond het toernooi ten einde is voor de jongens van Foppequote:Op maandag 29 mei 2006 16:04 schreef Bjoro het volgende:
en wat denken jullie ...vanavond tegen Italie ?
Heb 3 Mac's, 1BK & 1 KFC op enkele minuten hiervandaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:50 schreef Dos37 het volgende:
BK
MAC
KT
Maar we hebben niks in ons pitoreske dorpje
ik denk het ook...al hoop ik natuurlijk op wat andersquote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat vanavond het toernooi ten einde is voor de jongens van Foppe
Mwa redelijk. Echt leven doet dat toernooi niet bij mij, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk het ook...al hoop ik natuurlijk op wat anders
maar dat zal jij ook wel hebben neem ik aan !
bij mij ook niet heel echt, maar vind het wel leuk als ze het zouden redden !quote:Op maandag 29 mei 2006 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Echt leven doet dat toernooi niet bij mij, om eerlijk te zijn.
Dat uiteraard ook jaquote:Op maandag 29 mei 2006 16:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij mij ook niet heel echt, maar vind het wel leuk als ze het zouden redden !
Soms is dat wel lekker (de MAC dan). Over al die andere FasfFood dingen kan ik niet oordelen. Pas 1 keer bij Burger King gegeten en nog nooit bij Kentuckyquote:Op maandag 29 mei 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
mmm BK, MacD nu heb ik ook honger en trek tegelijk....
Wat denk je van 4 bitterballen voor ¤1? Nieuwe Euroknallersquote:Op maandag 29 mei 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
mmm BK, MacD nu heb ik ook honger en trek tegelijk....
Dus je kon ff niks doen?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Suijk het volgende:
Ik ben voor mijn internet afhankelijk van Amsterdam dus had ook last van de stroomstoring.
Tering, dat zijn toch geen prijzenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat denk je van 4 bitterballen voor ¤1? Nieuwe Euroknallers
Ik had genoeg te doen, was zelfs wel even rustig zo zonder emails enzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus je kon ff niks doen?
boekje lezen, vrouw bellen... enz enz
4 hele bitterballen voor een hele euro?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat denk je van 4 bitterballen voor ¤1? Nieuwe Euroknallers
Had ik ook een keer bij planet.. stroomstoring.. was een erg rustige avond toen.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had genoeg te doen, was zelfs wel even rustig zo zonder emails enzo.
Kan ik beter naar de Jumboquote:Op maandag 29 mei 2006 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
4 hele bitterballen voor een hele euro?
een stroomstoring misschienquote:Op maandag 29 mei 2006 16:45 schreef VoreG het volgende:
En toen lag de stroom in het huis er opeens uit. Erg rare situatie, de elektriciteitsmensen van koopstudio snapte er niks van, maar ik heb het weer helemaal zelf opgelost. Al weet ik niet wat ik gedaan heb, maar dat heb ik vaker.
Zeer plaatselijk dan aangezien de buren nergens last van hadden en daarnaast deed de electra in het 'souteterrain-dinges' het wel en de kookplaten etc etc etc. Alleen de netstroom van begane grond, verdieping 1,2 en 3 lagen eruit.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb 3 Mac's, 1BK & 1 KFC op enkele minuten hiervandaan.
ah, dan zal dat wel niet. er was namelijk een vrij grote stroomstoring vanmiddag in Amsterdam en Utrecht.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer plaatselijk dan aangezien de buren nergens last van hadden en daarnaast deed de electra in het 'souteterrain-dinges' het wel en de kookplaten etc etc etc. Alleen de netstroom van begane grond, verdieping 1,2 en 3 lagen eruit.
Dat was ook mijn 1e gedachte dat dat ook hier aan de hand was, maar toen bleek dat er maar 2 van de 20 groepen oid, uitlagen.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, dan zal dat wel niet. er was namelijk een vrij grote stroomstoring vanmiddag in Amsterdam en Utrecht.
Over een kwartier regent het nog, dus je komt sowieso doorweekt thuis aan. Een kwartier eerder of een kwartier laterquote:Op maandag 29 mei 2006 17:08 schreef Bjoro het volgende:
de hele middag is het hier droog, maar op het moment dat ik naar huis mag komt het hemelwater weer eens met bakken naar beneden
Ik wacht nog een kwartiertje
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:09 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden groet iedereen vanuit een warm Puerto Rico
Heb jij even pech, hier is het heerlijk weer!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:09 schreef Eilanden het volgende:
* Dos37 is jaloersquote:Op maandag 29 mei 2006 17:09 schreef Eilanden het volgende:
Aijlantsjeeeeeeeeequote:Op maandag 29 mei 2006 17:09 schreef Eilanden het volgende:
Buitje om af te koelen toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef VoreG het volgende:
He kut.. het regent
Hier ook niet, zelfs bijna heel de dag een zonnetjequote:Op maandag 29 mei 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
regen, hier nog geen druppel gezien vandaag
Dat dusquote:Op maandag 29 mei 2006 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook niet, zelfs bijna heel de dag een zonnetje.
wordt beter het weekendquote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Hier hoost het al de hele dag...
@ pascalheister: Zal wel lekker worden op de camping komend weekend
Eetsequote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Gollemrulez het volgende:
zometeen naar de mac... heb er gewoon zin an....![]()
heb ik dan echt geen leven![]()
over brandalarm gesproken, vandaag vloog er een heftruck op het werk in de fik, brandalarm deed z'n werk goedquote:Op maandag 29 mei 2006 19:14 schreef VoreG het volgende:
Dan maar zelf fastfood maken.
Volgende keer alleen nite vergeten het brandalarm uit te zetten, want ik heb nog geen afzuigkap.
dat is wel het laatste wat ik van jou verwacht hadquote:Op maandag 29 mei 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van die arme Mirko Vucinic. Geen WK.
Morgen naar de film met mijn klas, ben benieuwd wat voor moois ze ons voorschotelen.
http://methodmich.hyves.nl
Ach, ze vroegen of ik een profiel wilde aanmaken. Dus vooruit dan maar. Jij mag ook op mijn lijstje als je wilt hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is wel het laatste wat ik van jou verwacht had![]()
Ideaal hoor, eindelijk van die !@%@# mailtjes af 'wil jij je ook aanmelden!?'quote:Op maandag 29 mei 2006 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is wel het laatste wat ik van jou verwacht had![]()
Forza Italia!quote:
mwoah, vond de Jong een beetje vervelend worden !quote:Op maandag 29 mei 2006 20:46 schreef Dos37 het volgende:
Mooi interview met Kluivert bij Holland sport.
Je hebt gelijk, we zien meestal alleen de slechte kant van iemand.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Mijn post in het Kluivert topic :
De huidige lichting moet de prestaties van Kluivert eerst maar eens zien te evenaren. Ik snap werkelijk niet waarom er altijd zo badinerend over hem wordt gesproken. Het is de nationale pispaal terwijl het nergens op slaat. Toen Kluivert in 98 Oranje naar de verlenging kopte tegen Brazilië zat ik op m'n knieën deze meester te aanbidden. Dat ie met twee wereldgoals tegen Ierland Nederland naar het EK-96 schoot wordt gewoon vergeten. Dat ie vrijwel in zijn eentje Joegoslavië versloeg tijdens het EK-2000 hoor je nooit meer. Dat ie een ongekend aantal goals heeft gescoord in Oranje wordt gewoon zelden vermeld. Kluievert speelt de laatste jaren niet best. Mede door blessures. Maar vergeet ajb niet wat ie daarvoor heeft gepresteerd voordat je weer onzin gaat uitkramen.
Süddeutsche Zeitung: ,,Hij versloeg Joegoslavië bijna in zijn eentje. Kluivert treedt hiermee in de voetsporen van Marco van Basten, die twaalf jaar geleden Europees kampioen en topscorer werd. Joegoslavië kreeg van Oranje een lesje in modern voetbal
Eens!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
De huidige lichting moet de prestaties van Kluivert eerst maar eens zien te evenaren. Ik snap werkelijk niet waarom er altijd zo badinerend over hem wordt gesproken. Het is de nationale pispaal terwijl het nergens op slaat. Toen Kluivert in 98 Oranje naar de verlenging kopte tegen Brazilië zat ik op m'n knieën deze meester te aanbidden. Dat ie met twee wereldgoals tegen Ierland Nederland naar het EK-96 schoot wordt gewoon vergeten. Dat ie vrijwel in zijn eentje Joegoslavië versloeg tijdens het EK-2000 hoor je nooit meer. Dat ie een ongekend aantal goals heeft gescoord in Oranje wordt gewoon zelden vermeld. Kluievert speelt de laatste jaren niet best. Mede door blessures. Maar vergeet ajb niet wat ie daarvoor heeft gepresteerd voordat je weer onzin gaat uitkramen.
Süddeutsche Zeitung: ,,Hij versloeg Joegoslavië bijna in zijn eentje. Kluivert treedt hiermee in de voetsporen van Marco van Basten, die twaalf jaar geleden Europees kampioen en topscorer werd. Joegoslavië kreeg van Oranje een lesje in modern voetbal
wat DIGGER ook al zei, slecht nieuws doet het gewoon beter in de media...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we zien meestal alleen de slechte kant van iemand.
Kluivert is gewoon een erg goed voetballer, jammer dat het allemaal zo is gelopen.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eens!
Maarja in 1996 waren veel users nog maar net 4 jaar oud he...
ik heb net Springwatch op de BBC zitten kijken ipv. voetbalquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Voor na het voetballen :
[GEZ] Modjes!!
[GEZ] Nieuwe Mod
Mailt!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben begaan met natuurfilms en eet graag, mailen?
jaquote:Op maandag 29 mei 2006 22:05 schreef DIGGER het volgende:
Denk jij bij de naam "Chelsea" ook gelijk aan de Chelsea flower show, AZ?
Heeft Meki al gemailed?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Voor na het voetballen :
[GEZ] Modjes!!
[GEZ] Nieuwe Mod
die gast moeten we in Amsterdam hebben volgend seizoen!quote:
Dat viel me ook al opquote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
En niemand kijkt verbaast op dat Bluezz ermee stopt.
stopt ze er mee?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
En niemand kijkt verbaast op dat Bluezz ermee stopt.
Ja, daarom mag hij wel een rondje gevenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef Superheld het volgende:
Nou nou, De Ridder raakt ook eens iets
Ja zonde he.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Hé, Bluezzie gaat binnenkort op zwart!
Kamasutra ?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga mijn bed maar eens in, spannend boek aan het lezen
Nopequote:
Spannend is een understatement.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope
Wheel of time
van Robert Jordan
Hè jesses, niet nog een zwartkijker.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Hé, Bluezzie gaat binnenkort op zwart!
Heb er een paar gekocht in Australië.. voor $10 dus ¤ 6,60quote:Op maandag 29 mei 2006 23:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Spannend is een understatement.
(Broese in Utrecht heeft de meeste WoT boeken wel voor 13 euro per boek in 't Engels.)
Ik bedoelde de boot Clauwheeequote:Op maandag 29 mei 2006 23:29 schreef clauwheee het volgende:
Hier wel aardig Tong..vaak vind ik um wat...nep.
Ik duik zo m'n nest in met A Crown of Swords, zaterdag bij Broese Winter's Heart, Crossroads of Twilight en The Path of Daggers opgepikt. (Deel 9, 10 en 8 in die volgorde.) Ik zit wel goed voor de vakantie.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb er een paar gekocht in Australië.. voor $10 dus ¤ 6,60
scorende Bootquote:
Ik las het netquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:17 schreef Bjoro het volgende:
Eilandje....we zijn door naar de halve finale
ja de kromme praat eindelijk eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef Eilanden het volgende:
Schijnbaar interessant, want Tong heeft al een aantal minuten niet gepost in Hools
Vergeet zijn doelpunt niet in de CL finale van Ajaxquote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Nou Bjoro, voor mij was het toernooi eigenlijk na die 1-4 tegen Engeland al afgelopen... wat een grafwedstrijd was dat zegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vergeet zijn doelpunt niet in de CL finale van Ajax
Zijn goal tegen Engeland EK96 waardoor we doorgingen naar de 2e ronde
en de 1-0 tegen Argentinie WK98 !
Om er nog maar een paar te noemen !
voor ons was het toernooi ook afgelopen, totdat Kluivert.............quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou Bjoro, voor mij was het toernooi eigenlijk na die 1-4 tegen Engeland al afgelopen... wat een grafwedstrijd was dat zeg
Ben ik het mee eens. BNN is ook zeker een toevoeging aan het huidige aanbod.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
Over mijn lijk was weer indrukwekkend mooi gemaakt.
Mag van mij dit jaar de Nipkovschijf winnen.
Dit weekend VPRO's mevrouw Jansen nog gezien, Tong ?quote:
Net gepost het topic loopt al 3 jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dit weekend VPRO's mevrouw Jansen nog gezien, Tong ?
ik dacht eerst dat de eerste aflevringen herhaald werden, maar dit zijn gewoon weer hele nieuwe !quote:
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat de eerste aflevringen herhaald werden, maar dit zijn gewoon weer hele nieuwe !
* Bjoro voelt zich aangesproken, want hij gaat nuquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:50 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat er weer vandoor ... vriendin en schoonzus zijn teruggekomen van het shoppen ... welterusten voor iedereen die straks naar bed gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |