Viel Spass,quote:Op zondag 28 mei 2006 21:58 schreef borisz het volgende:
dat NL maar de finale mag halen![]()
en ik ga ook morgen ochtend naar berlijn dus alwast een![]()
boeiequote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
De TT is wel erg privé hè. Veel plezier borisz.
Nou, als je vanuit de camping kan, dan moet een hotel ook wel kunnenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
boeieiedereen mag weten dat ik een weekie weg ben, ik zal kijken of ik vanuit het hotel kan internetten
anders moet ik jullie nog missen
![]()
Hey het lukte mij zelfs aan de andere kant van de wereldquote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
boeieiedereen mag weten dat ik een weekie weg ben, ik zal kijken of ik vanuit het hotel kan internetten
anders moet ik jullie nog missen
![]()
Hey Bluezziequote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Zegguh Borissie, is dat nou steeds nodig, net zolang een hools volposten omdat je er 1tje klaar hebt staan![]()
Maar have fun als Berliner
He Dos.quote:
Nee klopt wel. Hier weer even buurten.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
He Dos.
Allang niet meer in HOOLS geweest, toch![]()
Dat heeft ze mooi op tijd gedaan.quote:
ok leuke titelsquote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Redelijk Lost seizoen 1, Lord of war, Hooligans. Zijn de laatste aanvullingen.
Zwangerschapsvergiftiging volgens de berichten.quote:
Dan ben je niet de enige... ik vind het ook niet echt wat.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zwangerschapsvergiftiging volgens de berichten.
Ben niet weg van de naam
Stoer vind ik wel meevallen en origineel vind ik het totaal niet. De naam komt veel voor. Had iets aparters van ons aller Sylvie verwacht.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Damian klinkt stoer. En origineel.
Ik vind hem nog wel gaan. Damian heeft wel wat.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zwangerschapsvergiftiging volgens de berichten.
Ben niet weg van de naam
Ja die moet ook heel z'n leven z'n naam spellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Mijn zoon heet Damiën, das net wat origineler.
Iedereen die ooit de fim The Omen heeft gezien weet hoe je die naam spelt.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ja die moet ook heel z'n leven z'n naam spellen.
Geld overquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef VoreG het volgende:
Mijn TV geeft goed en mooi beeld. Ook mn nieuwe schermpje voor mijn pc werkt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |