Ik ben al heul lang MOD met een pauze geweest... tis opquote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Euc- het volgende:
Bluezzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom.. Zo snel..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De koek was op.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al heul lang MOD met een pauze geweest... tis opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik blijf gewoon maar dan als userom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Die smiliequote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
De koek was op.
Snappie 'm? Koek. CUL. [afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
De koek was op.
the best! samen met bluezz en andere vrouwelijke mods op fok!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef Reese het volgende:
Die TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..... wat een dooie mus...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer Bluezz, dat je ermee stopt. Ter ere van jou ga ik een topic in Cul openen. En nee, dat is géén verkapte sollicitatie. Kan Oblivion niet terug komen, die was leuk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor Bloes!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
*solliciteren gaat*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
De koek was op.
jij bent toch ook i-spy?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef Euc- het volgende:
Ik ga nog niet eens meer solliciteren, de vorige keren is niet eens de moeite genomen een mailtje te sturen dat de sollicitant het niet was geworden. Nu al 4 keer geprobeerd, laat maar zitten ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onderkoffer wel ja, sjjjjquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Yup, tis hartstikke jammer zelfs.
hé shmoopy, kun jij gewoon niet mod van cul worden? Er zijn vast genoeg mensen die FA wel zien zitten?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Yup, tis hartstikke jammer zelfs.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:27 schreef skiczukie het volgende:
Misschien heeft Pietverdriet wel interesse?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan heb je echt een topmod.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop