Volgens de site van Breda is het toch echt Hoge Vucht.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef djenneke het volgende:
Dan mag je toch wel weten dat je in de Hoge Vught woont
Volgens het woonloket weer niet... stom...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Volgens de site van Breda is het toch echt Hoge Vucht.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 1.120 voor "Hoge Vught"
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 936 voor "Hoge Vucht"
Dat weet jij helemaal nietquote:
De gemeentepagina zegt toch met een c. Ik neem aan dat ze het daar toch wel wetenquote:
Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar zitten bij de gemeentequote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
De gemeentepagina zegt toch met een c. Ik neem aan dat ze het daar toch wel weten![]()
Misschien was het vroeger wel met een g, maar gaf dat teveel verwarring en hebben ze het veranderd naar een c.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
De gemeentepagina zegt toch met een c. Ik neem aan dat ze het daar toch wel weten![]()
Ja, meneer Adankquote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar zitten bij de gemeente
Toch is't best een aardige gast. Nooit les van gehad, wist niet eens dat-ie leraar was, maar wel eens gesproken in z'n huidige functie enzo.quote:
Uitzicht vanaf de kerktoren.quote:
Hij vond mij altijd leuk, omdat ik zo brutaal was, dat mocht hij wel, en dan kreeg ik altijd zwaar onterecht hele hoge punten... aardige man inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch is't best een aardige gast. Nooit les van gehad, wist niet eens dat-ie leraar was, maar wel eens gesproken in z'n huidige functie enzo.
Jep, die heb ik al een paar keer beklommen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Urnie het volgende:
[..]
Uitzicht vanaf de kerktoren.
Die toren heb ik 2 jaar geleden ook beklommen.
Ik nog nooitquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jep, die heb ik al een paar keer beklommen.![]()
Waar gaf die kerel eigenlijk les?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij vond mij altijd leuk, omdat ik zo brutaal was, dat mocht hij wel, en dan kreeg ik altijd zwaar onterecht hele hoge punten... aardige man inderdaad![]()
![]()
Zelfs op de ANWB-borden staat het met ch.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef djenneke het volgende:
Dan mag je toch wel weten dat je in de Hoge Vught woont
Vooruit, omdat je de economie mede draaiende houdt!quote:Op maandag 29 mei 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
Ik woon er vlakbij, Oosterhout, maar werk in Breda mag dat ook?
Stedelijk Gymnasium Nijmegen... woon pas sinds 5 jaar in Bredaquote:Op maandag 29 mei 2006 01:03 schreef Suuz_ het volgende:
op welke midd. bare school hebben jullie gezeten?
Oh?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:06 schreef Suuz_ het volgende:
goh zonde!
Heb ik dit jaar laten schieten... 25-jarig huwelijksfeest van pa en ma ging even voorquote:Op maandag 29 mei 2006 01:10 schreef Suuz_ het volgende:
Ja het is ook érg gezellig, gister was het ook super leuk in de stad met Jazz festival. alleen jammer van het weer maar ondanks dat toch super leuk
ja dat is ook belangrijk! ik vlieg volgende week naar Mexico ivm 25 huwelijksfeest van pa en ma...kan ik ook niet laten schietenquote:Op maandag 29 mei 2006 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar laten schieten... 25-jarig huwelijksfeest van pa en ma ging even voor.
Netjes!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:24 schreef Suuz_ het volgende:
ja dat is ook belangrijk! ik vlieg volgende week naar Mexico ivm 25 huwelijksfeest van pa en ma...kan ik ook niet laten schieten
Menciaquote:Op maandag 29 mei 2006 01:03 schreef Suuz_ het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:00 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
breeedaaaaaaaaaaaaaa, ik zit er nu
Ben er váák langsgefietst maar nog nooit binnen geweest.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:31 schreef Suuz_ het volgende:
Nog meer mensen die wel eens in "het pumpke" komen?
ik ook niet...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef timmeeeh het volgende:
Oké, ik ken dus echt heel die vent niet hè.
menciaquote:Op maandag 29 mei 2006 01:03 schreef Suuz_ het volgende:
vesteda heeft leuke flatjes in de lachappellestraat. maar dat is niet echt oost.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef hannekethemaster het volgende:
breda... ik wil er wonen.... dus als iemand nog een mooi appartement in Oost in de aanbieding heeft hou ik me aanbevolen
(tvp dus)
Daar hebben mijn ouders elkaar ontmoetquote:Op maandag 29 mei 2006 01:31 schreef Suuz_ het volgende:
Nog meer mensen die wel eens in "het pumpke" komen?
1 van de gezelligste kroegjes van Breda {alhoewel er echt veel gezellige kroegjes zijn!}
vroeger ging ik altijd naar de groene seal, zottekot, suykerkist. Maar nu bijna elke week Pumpke en dan soms nog kerkplein!
ik vrees trouwens dat veel mensen het pumpke niet eens kennen...het is al heel oud, héél klein maar toch heeeel gezellig
idd ja.. und schnell!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:58 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het mag wel weer lekker weer worden in breda
Zuid en Zuidwest zijn veel leuker!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef hannekethemaster het volgende:
breda... ik wil er wonen.... dus als iemand nog een mooi appartement in Oost in de aanbieding heeft hou ik me aanbevolen
(tvp dus)
Bijna mee eensch, Edisonplein en omstreken gaat ook wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Zuid en Zuidwest zijn veel leuker!
Ook duurder, trouwens.
Nee hoor, zo lang je alles ten Noorden van het spoor weet te mijden is het hier haast overal wel goed wonen.
Ook in de ghetto, Wensel Cobergherstraat genaamd toevallig?!quote:
Noord is anders prima te doen!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook duurder, trouwens.
Nee hoor, zo lang je alles ten Noorden van het spoor weet te mijden is het hier haast overal wel goed wonen.
Hm, boven het spoor maar onder de Noordelijke Rondweg... twijfelgevalletjequote:Op maandag 29 mei 2006 18:57 schreef hannekethemaster het volgende:
is lachapellestraat ook niet noord?? (tenminsnte volgens mijn kaartje) wel goed betaalbaar trouwens die vesteda app.
Een van die flats rondom het winkelcentrum?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:58 schreef DubzOne het volgende:
Noord is anders prima te doen!![]()
Ik kijk hier uit over de polder en zit dicht bij winkelcentrum Moerwijk...
totdat je de bult over gaat de oranjeboomstraat inquote:Op maandag 29 mei 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook duurder, trouwens.
Och, daar wordt er alleen af en toe eentje neergeknaldquote:Op maandag 29 mei 2006 19:23 schreef timmeeeh het volgende:
totdat je de bult over gaat de oranjeboomstraat in
hey, ik ook!!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
mencia
uitzicht op het park en de moskee. verder een rustige straat en buurt zover ik tot nu toe heb meegemaakt. en de geur van de Faam fabriekquote:Op maandag 29 mei 2006 19:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, boven het spoor maar onder de Noordelijke Rondweg... twijfelgevalletje.
Dat buurtje ken ik niet zo goed eigenlijk.
Hebben we een moskee in Breda?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef bassieVL het volgende:
uitzicht op het park en de moskee. verder een rustige straat en buurt zover ik tot nu toe heb meegemaakt. en de geur van de Faam fabriek![]()
jups, op de Archimedestraat. Achter de Faam zeg maar. Lijkt niet echt op een moskee. Dus geen minaret erbij. Volgens mij deed het gebouw vroeger dienst als iets anders.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Hebben we een moskee in Breda?
Een studiegenootje loopt nu stage bij de Faam, komt wel eens met kilozakken kikkertjes en zo aanzetten.
Wat gaf die dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:26 schreef casejunkie het volgende:
Ik kom uit Bavel en heb les ehad van de broer van dhr Adank op het florijn college
Dan ga ik daar ook maar vast eens een stageplaats regelen!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Hebben we een moskee in Breda?
Een studiegenootje loopt nu stage bij de Faam, komt wel eens met kilozakken kikkertjes en zo aanzetten.
Verrek, ik dacht al, volgens mij ken ik die gast ergens van.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hey, ik ook!!
vervolgens ook mn diploma gehaald daar trouwens
Nee, dat stuk van de wijk probeer ik toch wel te ontwijken.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ook in de ghetto, Wensel Cobergherstraat genaamd toevallig?!![]()
Nee, daarachter nog... ik woon in de laatste rij flats van het Noorden. Dat ligt echt direct aan de polder. Die flats waar jij het over hebt liggen op ongeveer 5 minuten loopafstand van mij.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Een van die flats rondom het winkelcentrum?
't Is geen enorm slechte buurt ofzo maar zou er zelf niet voor kiezen.
Had ooit een vriendin die naast het winkelcentrum 11-hoog woonde, wel mooi uitzicht.
Best mooi stukje hoor!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, dat stuk van de wijk probeer ik toch wel te ontwijken.![]()
Meestal na 2-en kansloos in de Nachtwacht!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:05 schreef richkes het volgende:
Da's inderdaad niet zo fijn, na tweeën: onder de drieëntwintig jaar naar de Graanbeurs daarboven naar de vloeibaar.
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef hannekethemaster het volgende:
is er eigenlijk een Irish pub in Breda?
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:53 schreef timmeeeh het volgende:
irish pub
O'Mearas heet ie. en het is een puike tent, want ik kom er regelmatig
tijdens het WK zit ik helaas in mijn huidige woonplaatsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Waarschijnlijk met het WK ook wel weer te vinden bij wedstrijden van Engeland![]()
sjuupke? pints guinness zul je drinken!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:47 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Vanmiddag nog ff in de O'Mearas gezeten .. lekker een juupke drinken en een tosti eten bij Peter
Dat wou ik zeggen ja... bij O'Mearas drink je Guinness!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
sjuupke? pints guinness zul je drinken!!
Njet, ik woon helaas al een tijdje niet meer in Breda, en die verrotte openingstijden maakt het dan vrij lastig om daarheen te gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:17 schreef DubzOne het volgende:
@ Ritchie: Ga jij, als D'n B Addict, nog weleens naar Super Ape- avonden in Mezz?!
Dan schiet het idd niet echt op om op en neer te gaan naar Breda nee...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:23 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Njet, ik woon helaas al een tijdje niet meer in Breda, en die verrotte openingstijden maakt het dan vrij lastig om daarheen te gaan.
Dan is Nighttown in Rotterdam een stuk handiger
Ben een aantal jaar geleden nog wel naar de allereerste dnb avond in Mezz geweest. Was toen met Technical Itch![]()
Newman Collegequote:Op maandag 29 mei 2006 01:03 schreef Suuz_ het volgende:
Oranjeboomquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef timmeeeh het volgende:
op z'n tijd gaat er bij mij wel een guinness in!
ze hebben ook Kilkenny's
of gewoon pints oranjeboom
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oranjeboom.
Bredaas trots.
Nee, ik vind het...smerig?.
Gelukkig is dat ook voldoende op voorraad in Breda!quote:
Dan was jij zeker ook een rebels niet luisterend ende brutaal scholiertje?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Newman College![]()
En ja dus ook les gehad van Adank, toffe vent![]()
whehehe... nee joh tuurlijk niet, ik was juist heeeeel braafquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan was jij zeker ook een rebels niet luisterend ende brutaal scholiertje?![]()
Ja, kom er net vandaan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef hannekethemaster het volgende:
is er eigenlijk een Irish pub in Breda?
Dat pijltje klopt vrij aardig ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef Angelcakes het volgende:
ja
volgens google wel
hier zou hij moeten zitten ..
[afbeelding]
Ik lees nu pas dat je vrouw bent... verklaart een hoopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
whehehe... nee joh tuurlijk niet, ik was juist heeeeel braafnot
![]()
Was wel opvallend tijdje terug op de reunie, dat de leraren allemaal direct m'n voor- en achternaam nog wisten op te lepelen, ben er verdorie al meer dan 10 jaar weg.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:09 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wat voor muziek wordt er in de irish pub gedraaid en wat voor volk komt er?
Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel hequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat je vrouw bent... verklaart een hoop![]()
En op zondagmiddag vaak in een live-versie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Ritchie het volgende:
Net zoals in elke andere ierse pub.
ierse muziek, en er komen veel engelsen/ieren.
Oerlemans bij mij niet, maar dat kwam omdat ik altijd het huiswerk van anderen aan het overpennen was tijdens de lesquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel heDat was trouwens pas erg bij Hulsbosch en Oerlemans
![]()
Toch heb ik er wel een grandioze tijd gehad
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Noel Shannon, wat een held, die komt regelmatig optreden in "de Pub"
Ben voor m'n HBO naar Breda gekomen, m'n VWO tijd was in Nijmegen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Verkeerskunde aan de NHTV, momenteel in de afrondende fasequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
welke HBO opleiding heb je gedaan ? Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
St. Ignatiusstraat, Bisonstraat, Beverweg... daar ergens?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
Dan heb ik de post nog wel eens bij je bezorgdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:10 schreef Henk_Telefoon het volgende:
net achter de beverweg, net naast het Brabantplein
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
quote:
Wie is jouw vriendje danquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.
Dan meld ik me ook maar even!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Als ik het goed heb tot HAVO 3 aan de La Reijweg en daarna uh... daarna Paul krugerlaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Zeg, Nassaugangers, op welk gebouw brachten jullie de dag door?.
Hij maakte er een sport van ninjasterren op de deur van meneer Koijen te gooien... Ik ga geen naam noemenquote:
Volgens mij heb ik zijn naam wel net genoemdquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb alleen MAVO gedaan aldaer. Met grote vriend conciërge..haat die vent nogsteeds.
3x raden wie ik bedoel..
Die man woonde bij mij om de hoek. En ik dacht altijd dat die heel veel geld hadden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij ook. Wat een zakkenwasser was dat zeg!.
Waar wasdat? Zijn adres was, vreemd genoeg, nergens terug te vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die man woonde bij mij om de hoek. En ik dacht altijd dat die heel veel geld hadden.
Die kinderen van hem waren altijd heel bekakt.
Als ik eerder had geweten hoe het zat, dan had ik zijn kinderen denk ik flink geklierd in plaats van andersom...![]()
daar kom ik ook vandaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:57 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie is een KSE ganger.. woonde in die tijd in Etten-Leur..
Basisschool wel in Breda gedaan.
Ik vind het wel wat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef eBay het volgende:
Ze zijn momenteel een derde perron aan het bouwen, wat uit zou maken van het nieuwe 'ov-terminal'
http://www.viabreda.nl/beeld/
Al beloofd dat nieuwe 'ov-terminal' niet bepaald mooi te worden.
Ik ook maar het huidge station is natuurlijk al lang aan vervanging toe. Vind dit niet lelijk, maar volgens mij heb ik eerdere ontwerpen gezien die stukken gaver waren.. helaas..quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef Superheld het volgende:
Ik vind het maar lelijk, maargoed ik hou dan ook van oude gebouwen.
hij woonde in de sikkelstraat... je hebt het niet van mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar wasdat? Zijn adres was, vreemd genoeg, nergens terug te vinden.
Isdat daar bij de poolseweg, of heb ik het dan mis?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
hij woonde in de sikkelstraat... je hebt het niet van mij![]()
het is er een zijstraat van...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Isdat daar bij de poolseweg, of heb ik het dan mis?
Eej, daarlangs is mijn opa Breda binnengekomen, met de eerste poolse pantserdivisie onder leiding van generaal Maczekquote:
ohnee, okay. dan vind ik de Poolseweg wél tof.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eej, daarlangs is mijn opa Breda binnengekomen, met de eerste poolse pantserdivisie onder leiding van generaal Maczek![]()
allebei de kantenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:18 schreef veldmuis het volgende:
Als je vanaf dat jappenrestaurant komt, richting die pauperschool, is de sikkelstraat dan links of rechts van de poolseweg?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:43 schreef veldmuis het volgende:
Dan weet ik het nog niet.
Begin, eind, waar?.
-edit-quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar... zie je die mooie rode stip? Daar woonde je geliefde concierge ergens... volgens mij het eerste huis naast het poortje (dus niet het hoekhuis zeg maar)...
Wat dacht je dan? Midden op straat? In de riolering?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Midden op straat? In de riolering?
Onze grote vriend werd weggedragen van het podium!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
oja, dancetour. ze hebben ieder jaar zo'n MC, weet niet of het steeds dezelfde is maar van mij mogen ze 'm thuislaten...
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Onze grote vriend werd weggedragen van het podium!
Opeens een shitload security en EHBO naar het podium rennen, en toen kwamen ze terug met da silva.
Denk dat ie door z'n enkel gegaan is!.
Liet ik nou net m'n camera bij hebben, dus plaatjes komen zo.
Of misschien valt ze op kalende ambulancemedewerkers.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wat zit dat wijf rechts verlekkerd naar da silva te kijken
Genoeg parkeerplaatsen hoor, je moet alleen weten waar. Ik kan altijd binnen een meter of 100 van het spanjaardsgat parkeren.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef djenneke het volgende:
Ah, dat is dus de reden dat we daar gisteren niet konden parkeren toen we uit eten gingen
Het turfschip-dat-er-al-lang-niet-meer-staat, inderdaad. Naast de gevangenis en het kantoor van OZ en de politie en zulks.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Aurelium het volgende:
maar dit is dus dat gebeuren op bij het turfschip toch? kan me daar nog wel van herinneren van vorige jaren
Laat me raden, onder die apartementjes door aan het begin van de adriaan van bergenstraat?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Genoeg parkeerplaatsen hoor, je moet alleen weten waar. Ik kan altijd binnen een meter of 100 van het spanjaardsgat parkeren.
Waar, is dan weer de logische vraag?quote:
En, hoe was dat?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb vrijdag bij dat tapas restaurant gegeten, hm, hoek van de haagdijk, bij het spanjaarsgat.. tegenover multivlaai ( of zit die daar al niet meer?)
Naam komt me erg bekend voor maar kan 'm even niet plaatsen.quote:
quote:
in de veemarktstraat tegenover de baron z'n vriendinquote:Op maandag 5 juni 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Naam komt me erg bekend voor maar kan 'm even niet plaatsen.
Ohja, dan heb ik er vast een keer vanaf het terras van de vulling tegenaan zitten kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:35 schreef djenneke het volgende:
in de veemarktstraat tegenover de baron z'n vriendin
Tnx. Zelfgemaakt ja...contacten hequote:Op zondag 4 juni 2006 23:30 schreef Aurelium het volgende:
Toffe foto's man.
Zelf gemaakt? Hoezo was jij op het podium?
Op die parkeerplaatsen van die bewoners zeker?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Genoeg parkeerplaatsen hoor, je moet alleen weten waar. Ik kan altijd binnen een meter of 100 van het spanjaardsgat parkeren.
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:02 schreef veldmuis het volgende:
Op die parkeerplaatsen van die bewoners zeker?.
Nog gratis ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
ja dat poortje heb ik ook wel een gebruikt, maar sinds een vriend van me daar een boete kreeg. (blijkbaar toch voor vergunninghouders?) parkeer ik daar toch maar niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef djenneke het volgende:
Dat is de adriaan van bergenstraat, en daar heb je ook nog een leuk poortje tussen de appartementen aan de overkant van waar medifit zat, en daar kan je ook gratis parkeren...
En nee, dat is niet voor vergunninghouders...
Je moet dat niet overdag doen, maar 's avonds is het vrij parkeren! Vergunninghouders is alleen overdag. En dan parkeer ik mijn auto toch in de barones, want dan hoef ik niet zo ver te lopen met al mijn tassenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja dat poortje heb ik ook wel een gebruikt, maar sinds een vriend van me daar een boete kreeg. (blijkbaar toch voor vergunninghouders?) parkeer ik daar toch maar niet meer.
Ah, is dat het.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet dat niet overdag doen, maar 's avonds is het vrij parkeren! Vergunninghouders is alleen overdag. En dan parkeer ik mijn auto toch in de barones, want dan hoef ik niet zo ver te lopen met al mijn tassen![]()
Meestal haal ik dan meteen de boodschappen bij die kleine albert hein onder de parkeergarage...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ah, is dat het.
Hoeveel tassen sleur jij doorgaans mee
Quick ofzo toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef veldmuis het volgende:
Waar vroeger de BurgerKing zat! En nog een andere hamburger-gigant...waarvan ik de naam ekkes niet meer weet..
jazeker. bij talloze cafe's. zal je niet veel moeite kosten om er eentje te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:44 schreef Ritchie het volgende:
daar zat daar voor nog de Bart Smit ..
ff een andere vraag, wordt zondag de wedstrijd nog ergens op een groot scherm uitgezonden in de binnenstad?
Volgens mij meer radicaal verbouwen dan slopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand misschien waarom ze het gebouw waar Etos eerst zat, in het centrum, schuin tegenover de mac dus ongeveer, aan het slopen zijn
De Bruine Pij heeft een aardig terras aan het Kerkplein, dat is vlak naast de Grote Markt. Als je bij het gebouw-in-aanbouw (de toekomstige Drie Gezusters) de Grote Markt verlaat kun je het niet missenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:10 schreef Angelcakes het volgende:
Wij gaan de 16e Breda onveilig maken... eerst voetbal kijken en daarna stappen
Iemand nog tips waar het leuk kijken is ? Dat scherm waar Ritchie het hierboven over heeft zal er de 16e dan ook wel staan neem ik aan, is dat een beetje in de buurt van de Grote Markt ?
ok dan, moet lukkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De Bruine Pij heeft een aardig terras aan het Kerkplein, dat is vlak naast de Grote Markt. Als je bij het gebouw-in-aanbouw (de toekomstige Drie Gezusters) de Grote Markt verlaat kun je het niet missen.
Mooi!quote:
en als je dat nu tegen iedereen zegt hebben wij straks geen tafeltje meer om aan te zittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:01 schreef timmeeeh het volgende:
in de vulling is het bier lekker goedkoop
je bedoelt een kruk aan de barquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en als je dat nu tegen iedereen zegt hebben wij straks geen tafeltje meer om aan te zitten![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Café de Buurman zend ook alle wedstrijden van Oranje uit .. op 3 mooie schermen, helaas wel binnen .. En zo zal vrijwel ieder café dat wel doen hoor !!
Heb je het weerbericht gezien? Ik ga liever voor het terras, met een koude hoegaarden.quote:
Ik denk dat dit een van de buitenlandse versies van Breda is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:40 schreef juiced het volgende:
Breda in de oertijd: [afbeelding]
[afbeelding]
VET! staan echt gave foto's tussen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef eBay het volgende:
http://www.beeldbank.breda.nl/
Hier kun je o.a oude fotos vinden, staan intressante foto's tussen
Ha, ik was er ook!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:31 schreef richkes het volgende:
Weet niet wat jullie doen, maar ik ben eens naar het Galderse meer.
Draaide ze toevallig the Butterfly effect?!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef JDude het volgende:
Vrijdag was film@park. Weliswaar een kutfilm, maar de voorraad Jupiler en Grolsch heeft ons gered. Volgende week herkansing voor de organisatie.
Nope, een film die bestond uit een aaneenschakeling van Neil Young-platen waarbij de lyrics in de film werden uitgebeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef DubzOne het volgende:
Draaide ze toevallig the Butterfly effect?!
Ok dan... ik dacht namelijk iets van the butterfly effect opgevangen te hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope, een film die bestond uit een aaneenschakeling van Neil Young-platen waarbij de lyrics in de film werden uitgebeeld.
De gehele(!) film bestond dus uit muziek, geen dialogen.
Misschien leuk als je Neil Young-fan bent of de lyrics heel secuur gaat zitten volgen, maar niet echt geschikt voor een avondje park, vind ik dan.
Klopt! 't Is ook een samenwerking met een van de cultvideotheken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef DubzOne het volgende:
Ok dan... ik dacht namelijk iets van the butterfly effect opgevangen te hebben.
Maar over het algemeen draaien ze toch ook alleen cult-films in het park?
Voor zover ik weet is er geen vast tijdstip, ze wachten meestal tot het donker genoeg is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben er ook één keer geweest. Een ontiegelijke boutfilm was het, die een half uur te laat begon.
Kijk, gratis, leuk, natuurlijk. Maar als je dat al een aantal keer gedaan hebt, weet je toch wel hoelaat je moet beginnen met de opbouw?.
Op de site van de organisatie:quote:
Ah kijk. Als dat vorig jaar ook zo was, is het redelijk op tijd gestartquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Op de site van de organisatie:
Zes vrijdagen gratis film
VALKENBERG BREDA iedere vrijdag vanaf 2 juni tussen ongeveer 22.15 en 22.30 uur als het donker is.
Als het regent gaat de voorstelling niet door!
Schopperdeschop! Morgen voetbal kijken bij de Bruine Pijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:01 schreef JDude het volgende:
Straks voetbal kijken in de Speeltuin-tuin!
Damn, en nu blijf ik es een keer thuis..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Schopperdeschop! Morgen voetbal kijken bij de Bruine Pij.
Waar in noord?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef DubzOne het volgende:
Morgen voetbal kijken in Breedje-da Noord![]()
m.a.w. gewoon thuisquote:
Wat een goed forum!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef Conflict het volgende:
Deze gaat mee naar ons geweldige nieuwe forum, Stad & streek
Zwaai maar naar mijn opa, die is aldaar gisteren 93 geworden...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Blueman het volgende:
Student te Breda met een kamertje in de Ypelaar!
Vandaar dat getoeter de hele dagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zwaai maar naar mijn opa, die is aldaar gisteren 93 geworden...![]()
Daar heb ik laatst nog een milkshake gehaaldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef martax het volgende:
*meldt*
ook Nassau-ganger ooit in een grijs verleden.
Woon overigens niet in Breda, maar in Dorst.
M'n ouders wonen in Dorst! Je gezicht komt me ook wel ergens bekend voor...ben je weleens bij die muziekavonden in de Clip?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef martax het volgende:
*meldt*
ook Nassau-ganger ooit in een grijs verleden.
Woon overigens niet in Breda, maar in Dorst.
Hebben ze die in breda niet dan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog een milkshake gehaald...
was een eindje fietsen.
Ik kom zelden of nooit in "de Klip" , wel in de "Kaszah" al valt dat de laatste jaren ook wel meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef juiced het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in Dorst! Je gezicht komt me ook wel ergens bekend voor...ben je weleens bij die muziekavonden in de Clip?
Jawel, maar het was mooi weer en dan ga ik graag een eindje door de omgeving touren.quote:
De Kaszah...mên...bestaat dat nog steeds?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef martax het volgende:
[..]
Ik kom zelden of nooit in "de Klip" , wel in de "Kaszah" al valt dat de laatste jaren ook wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |