Dat pijltje klopt vrij aardig ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef Angelcakes het volgende:
ja
volgens google wel
hier zou hij moeten zitten ..
[afbeelding]
Ik lees nu pas dat je vrouw bent... verklaart een hoopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
whehehe... nee joh tuurlijk niet, ik was juist heeeeel braafnot
![]()
Was wel opvallend tijdje terug op de reunie, dat de leraren allemaal direct m'n voor- en achternaam nog wisten op te lepelen, ben er verdorie al meer dan 10 jaar weg.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:09 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wat voor muziek wordt er in de irish pub gedraaid en wat voor volk komt er?
Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel hequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat je vrouw bent... verklaart een hoop![]()
En op zondagmiddag vaak in een live-versie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Ritchie het volgende:
Net zoals in elke andere ierse pub.
ierse muziek, en er komen veel engelsen/ieren.
Oerlemans bij mij niet, maar dat kwam omdat ik altijd het huiswerk van anderen aan het overpennen was tijdens de lesquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel heDat was trouwens pas erg bij Hulsbosch en Oerlemans
![]()
Toch heb ik er wel een grandioze tijd gehad
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Noel Shannon, wat een held, die komt regelmatig optreden in "de Pub"
Ben voor m'n HBO naar Breda gekomen, m'n VWO tijd was in Nijmegen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Verkeerskunde aan de NHTV, momenteel in de afrondende fasequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
welke HBO opleiding heb je gedaan ? Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
St. Ignatiusstraat, Bisonstraat, Beverweg... daar ergens?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
Dan heb ik de post nog wel eens bij je bezorgdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:10 schreef Henk_Telefoon het volgende:
net achter de beverweg, net naast het Brabantplein
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
quote:
Wie is jouw vriendje danquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.
Dan meld ik me ook maar even!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Als ik het goed heb tot HAVO 3 aan de La Reijweg en daarna uh... daarna Paul krugerlaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:
Zeg, Nassaugangers, op welk gebouw brachten jullie de dag door?.
Hij maakte er een sport van ninjasterren op de deur van meneer Koijen te gooien... Ik ga geen naam noemenquote:
Volgens mij heb ik zijn naam wel net genoemdquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb alleen MAVO gedaan aldaer. Met grote vriend conciërge..haat die vent nogsteeds.
3x raden wie ik bedoel..
Die man woonde bij mij om de hoek. En ik dacht altijd dat die heel veel geld hadden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij ook. Wat een zakkenwasser was dat zeg!.
Waar wasdat? Zijn adres was, vreemd genoeg, nergens terug te vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die man woonde bij mij om de hoek. En ik dacht altijd dat die heel veel geld hadden.
Die kinderen van hem waren altijd heel bekakt.
Als ik eerder had geweten hoe het zat, dan had ik zijn kinderen denk ik flink geklierd in plaats van andersom...![]()
daar kom ik ook vandaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:57 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie is een KSE ganger.. woonde in die tijd in Etten-Leur..
Basisschool wel in Breda gedaan.
Ik vind het wel wat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef eBay het volgende:
Ze zijn momenteel een derde perron aan het bouwen, wat uit zou maken van het nieuwe 'ov-terminal'
http://www.viabreda.nl/beeld/
Al beloofd dat nieuwe 'ov-terminal' niet bepaald mooi te worden.
Ik ook maar het huidge station is natuurlijk al lang aan vervanging toe. Vind dit niet lelijk, maar volgens mij heb ik eerdere ontwerpen gezien die stukken gaver waren.. helaas..quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef Superheld het volgende:
Ik vind het maar lelijk, maargoed ik hou dan ook van oude gebouwen.
hij woonde in de sikkelstraat... je hebt het niet van mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar wasdat? Zijn adres was, vreemd genoeg, nergens terug te vinden.
Isdat daar bij de poolseweg, of heb ik het dan mis?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
hij woonde in de sikkelstraat... je hebt het niet van mij![]()
het is er een zijstraat van...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Isdat daar bij de poolseweg, of heb ik het dan mis?
Eej, daarlangs is mijn opa Breda binnengekomen, met de eerste poolse pantserdivisie onder leiding van generaal Maczekquote:
ohnee, okay. dan vind ik de Poolseweg wél tof.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eej, daarlangs is mijn opa Breda binnengekomen, met de eerste poolse pantserdivisie onder leiding van generaal Maczek![]()
allebei de kantenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:18 schreef veldmuis het volgende:
Als je vanaf dat jappenrestaurant komt, richting die pauperschool, is de sikkelstraat dan links of rechts van de poolseweg?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:43 schreef veldmuis het volgende:
Dan weet ik het nog niet.
Begin, eind, waar?.
-edit-quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar... zie je die mooie rode stip? Daar woonde je geliefde concierge ergens... volgens mij het eerste huis naast het poortje (dus niet het hoekhuis zeg maar)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |