Njet, ik woon helaas al een tijdje niet meer in Breda, en die verrotte openingstijden maakt het dan vrij lastig om daarheen te gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:17 schreef DubzOne het volgende:
@ Ritchie: Ga jij, als D'n B Addict, nog weleens naar Super Ape- avonden in Mezz?!
Dan schiet het idd niet echt op om op en neer te gaan naar Breda nee...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:23 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Njet, ik woon helaas al een tijdje niet meer in Breda, en die verrotte openingstijden maakt het dan vrij lastig om daarheen te gaan.
Dan is Nighttown in Rotterdam een stuk handiger
Ben een aantal jaar geleden nog wel naar de allereerste dnb avond in Mezz geweest. Was toen met Technical Itch![]()
Newman Collegequote:Op maandag 29 mei 2006 01:03 schreef Suuz_ het volgende:
op welke midd. bare school hebben jullie gezeten?
Oranjeboomquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef timmeeeh het volgende:
op z'n tijd gaat er bij mij wel een guinness in!
ze hebben ook Kilkenny's
of gewoon pints oranjeboom
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oranjeboom.
Bredaas trots.
Nee, ik vind het...smerig?.
Gelukkig is dat ook voldoende op voorraad in Breda!quote:
Dan was jij zeker ook een rebels niet luisterend ende brutaal scholiertje?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Newman College![]()
En ja dus ook les gehad van Adank, toffe vent![]()
whehehe... nee joh tuurlijk niet, ik was juist heeeeel braafquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan was jij zeker ook een rebels niet luisterend ende brutaal scholiertje?![]()
Ja, kom er net vandaan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef hannekethemaster het volgende:
is er eigenlijk een Irish pub in Breda?
Dat pijltje klopt vrij aardig ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef Angelcakes het volgende:
ja
volgens google wel
hier zou hij moeten zitten ..
[afbeelding]
Ik lees nu pas dat je vrouw bent... verklaart een hoopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
whehehe... nee joh tuurlijk niet, ik was juist heeeeel braafnot
![]()
Was wel opvallend tijdje terug op de reunie, dat de leraren allemaal direct m'n voor- en achternaam nog wisten op te lepelen, ben er verdorie al meer dan 10 jaar weg.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:09 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wat voor muziek wordt er in de irish pub gedraaid en wat voor volk komt er?
Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel hequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat je vrouw bent... verklaart een hoop![]()
En op zondagmiddag vaak in een live-versie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Ritchie het volgende:
Net zoals in elke andere ierse pub.
ierse muziek, en er komen veel engelsen/ieren.
Oerlemans bij mij niet, maar dat kwam omdat ik altijd het huiswerk van anderen aan het overpennen was tijdens de lesquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel heDat was trouwens pas erg bij Hulsbosch en Oerlemans
![]()
Toch heb ik er wel een grandioze tijd gehad
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Noel Shannon, wat een held, die komt regelmatig optreden in "de Pub"
Ben voor m'n HBO naar Breda gekomen, m'n VWO tijd was in Nijmegen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Verkeerskunde aan de NHTV, momenteel in de afrondende fasequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
welke HBO opleiding heb je gedaan ? Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
St. Ignatiusstraat, Bisonstraat, Beverweg... daar ergens?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
Dan heb ik de post nog wel eens bij je bezorgdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:10 schreef Henk_Telefoon het volgende:
net achter de beverweg, net naast het Brabantplein
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
quote:
Wie is jouw vriendje danquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.
Dan meld ik me ook maar even!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |