ik ook niet...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef timmeeeh het volgende:
Oké, ik ken dus echt heel die vent niet hè.
menciaquote:Op maandag 29 mei 2006 01:03 schreef Suuz_ het volgende:
op welke midd. bare school hebben jullie gezeten?
vesteda heeft leuke flatjes in de lachappellestraat. maar dat is niet echt oost.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef hannekethemaster het volgende:
breda... ik wil er wonen.... dus als iemand nog een mooi appartement in Oost in de aanbieding heeft hou ik me aanbevolen
(tvp dus)
Daar hebben mijn ouders elkaar ontmoetquote:Op maandag 29 mei 2006 01:31 schreef Suuz_ het volgende:
Nog meer mensen die wel eens in "het pumpke" komen?
1 van de gezelligste kroegjes van Breda {alhoewel er echt veel gezellige kroegjes zijn!}
vroeger ging ik altijd naar de groene seal, zottekot, suykerkist. Maar nu bijna elke week Pumpke en dan soms nog kerkplein!
ik vrees trouwens dat veel mensen het pumpke niet eens kennen...het is al heel oud, héél klein maar toch heeeel gezellig
idd ja.. und schnell!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:58 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het mag wel weer lekker weer worden in breda
Zuid en Zuidwest zijn veel leuker!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef hannekethemaster het volgende:
breda... ik wil er wonen.... dus als iemand nog een mooi appartement in Oost in de aanbieding heeft hou ik me aanbevolen
(tvp dus)
Bijna mee eensch, Edisonplein en omstreken gaat ook wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Zuid en Zuidwest zijn veel leuker!
Ook duurder, trouwens.
Nee hoor, zo lang je alles ten Noorden van het spoor weet te mijden is het hier haast overal wel goed wonen.
Ook in de ghetto, Wensel Cobergherstraat genaamd toevallig?!quote:
Noord is anders prima te doen!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook duurder, trouwens.
Nee hoor, zo lang je alles ten Noorden van het spoor weet te mijden is het hier haast overal wel goed wonen.
Hm, boven het spoor maar onder de Noordelijke Rondweg... twijfelgevalletjequote:Op maandag 29 mei 2006 18:57 schreef hannekethemaster het volgende:
is lachapellestraat ook niet noord?? (tenminsnte volgens mijn kaartje) wel goed betaalbaar trouwens die vesteda app.
Een van die flats rondom het winkelcentrum?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:58 schreef DubzOne het volgende:
Noord is anders prima te doen!![]()
Ik kijk hier uit over de polder en zit dicht bij winkelcentrum Moerwijk...
totdat je de bult over gaat de oranjeboomstraat inquote:Op maandag 29 mei 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook duurder, trouwens.
Och, daar wordt er alleen af en toe eentje neergeknaldquote:Op maandag 29 mei 2006 19:23 schreef timmeeeh het volgende:
totdat je de bult over gaat de oranjeboomstraat in
hey, ik ook!!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
mencia
uitzicht op het park en de moskee. verder een rustige straat en buurt zover ik tot nu toe heb meegemaakt. en de geur van de Faam fabriekquote:Op maandag 29 mei 2006 19:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, boven het spoor maar onder de Noordelijke Rondweg... twijfelgevalletje.
Dat buurtje ken ik niet zo goed eigenlijk.
Hebben we een moskee in Breda?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef bassieVL het volgende:
uitzicht op het park en de moskee. verder een rustige straat en buurt zover ik tot nu toe heb meegemaakt. en de geur van de Faam fabriek![]()
jups, op de Archimedestraat. Achter de Faam zeg maar. Lijkt niet echt op een moskee. Dus geen minaret erbij. Volgens mij deed het gebouw vroeger dienst als iets anders.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Hebben we een moskee in Breda?
Een studiegenootje loopt nu stage bij de Faam, komt wel eens met kilozakken kikkertjes en zo aanzetten.
Wat gaf die dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:26 schreef casejunkie het volgende:
Ik kom uit Bavel en heb les ehad van de broer van dhr Adank op het florijn college
Dan ga ik daar ook maar vast eens een stageplaats regelen!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Hebben we een moskee in Breda?
Een studiegenootje loopt nu stage bij de Faam, komt wel eens met kilozakken kikkertjes en zo aanzetten.
Verrek, ik dacht al, volgens mij ken ik die gast ergens van.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hey, ik ook!!
vervolgens ook mn diploma gehaald daar trouwens
Nee, dat stuk van de wijk probeer ik toch wel te ontwijken.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ook in de ghetto, Wensel Cobergherstraat genaamd toevallig?!![]()
Nee, daarachter nog... ik woon in de laatste rij flats van het Noorden. Dat ligt echt direct aan de polder. Die flats waar jij het over hebt liggen op ongeveer 5 minuten loopafstand van mij.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Een van die flats rondom het winkelcentrum?
't Is geen enorm slechte buurt ofzo maar zou er zelf niet voor kiezen.
Had ooit een vriendin die naast het winkelcentrum 11-hoog woonde, wel mooi uitzicht.
Best mooi stukje hoor!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, dat stuk van de wijk probeer ik toch wel te ontwijken.![]()
Meestal na 2-en kansloos in de Nachtwacht!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:05 schreef richkes het volgende:
Da's inderdaad niet zo fijn, na tweeën: onder de drieëntwintig jaar naar de Graanbeurs daarboven naar de vloeibaar.
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef hannekethemaster het volgende:
is er eigenlijk een Irish pub in Breda?
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:53 schreef timmeeeh het volgende:
irish pub
O'Mearas heet ie. en het is een puike tent, want ik kom er regelmatig
tijdens het WK zit ik helaas in mijn huidige woonplaatsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Waarschijnlijk met het WK ook wel weer te vinden bij wedstrijden van Engeland![]()
sjuupke? pints guinness zul je drinken!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:47 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Vanmiddag nog ff in de O'Mearas gezeten .. lekker een juupke drinken en een tosti eten bij Peter
Dat wou ik zeggen ja... bij O'Mearas drink je Guinness!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
sjuupke? pints guinness zul je drinken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |