Ik denk dat dit een van de buitenlandse versies van Breda is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:40 schreef juiced het volgende:
Breda in de oertijd: [afbeelding]
[afbeelding]
VET! staan echt gave foto's tussen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef eBay het volgende:
http://www.beeldbank.breda.nl/
Hier kun je o.a oude fotos vinden, staan intressante foto's tussen
Ha, ik was er ook!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:31 schreef richkes het volgende:
Weet niet wat jullie doen, maar ik ben eens naar het Galderse meer.
Draaide ze toevallig the Butterfly effect?!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef JDude het volgende:
Vrijdag was film@park. Weliswaar een kutfilm, maar de voorraad Jupiler en Grolsch heeft ons gered. Volgende week herkansing voor de organisatie.
Nope, een film die bestond uit een aaneenschakeling van Neil Young-platen waarbij de lyrics in de film werden uitgebeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef DubzOne het volgende:
Draaide ze toevallig the Butterfly effect?!
Ok dan... ik dacht namelijk iets van the butterfly effect opgevangen te hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope, een film die bestond uit een aaneenschakeling van Neil Young-platen waarbij de lyrics in de film werden uitgebeeld.
De gehele(!) film bestond dus uit muziek, geen dialogen.
Misschien leuk als je Neil Young-fan bent of de lyrics heel secuur gaat zitten volgen, maar niet echt geschikt voor een avondje park, vind ik dan.
Klopt! 't Is ook een samenwerking met een van de cultvideotheken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef DubzOne het volgende:
Ok dan... ik dacht namelijk iets van the butterfly effect opgevangen te hebben.
Maar over het algemeen draaien ze toch ook alleen cult-films in het park?
Voor zover ik weet is er geen vast tijdstip, ze wachten meestal tot het donker genoeg is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben er ook één keer geweest. Een ontiegelijke boutfilm was het, die een half uur te laat begon.
Kijk, gratis, leuk, natuurlijk. Maar als je dat al een aantal keer gedaan hebt, weet je toch wel hoelaat je moet beginnen met de opbouw?.
Op de site van de organisatie:quote:
Ah kijk. Als dat vorig jaar ook zo was, is het redelijk op tijd gestartquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Op de site van de organisatie:
Zes vrijdagen gratis film
VALKENBERG BREDA iedere vrijdag vanaf 2 juni tussen ongeveer 22.15 en 22.30 uur als het donker is.
Als het regent gaat de voorstelling niet door!
Schopperdeschop! Morgen voetbal kijken bij de Bruine Pijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:01 schreef JDude het volgende:
Straks voetbal kijken in de Speeltuin-tuin!
Damn, en nu blijf ik es een keer thuis..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Schopperdeschop! Morgen voetbal kijken bij de Bruine Pij.
Waar in noord?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef DubzOne het volgende:
Morgen voetbal kijken in Breedje-da Noord![]()
m.a.w. gewoon thuisquote:
Wat een goed forum!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef Conflict het volgende:
Deze gaat mee naar ons geweldige nieuwe forum, Stad & streek
Zwaai maar naar mijn opa, die is aldaar gisteren 93 geworden...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Blueman het volgende:
Student te Breda met een kamertje in de Ypelaar!
Vandaar dat getoeter de hele dagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zwaai maar naar mijn opa, die is aldaar gisteren 93 geworden...![]()
Daar heb ik laatst nog een milkshake gehaaldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef martax het volgende:
*meldt*
ook Nassau-ganger ooit in een grijs verleden.
Woon overigens niet in Breda, maar in Dorst.
M'n ouders wonen in Dorst! Je gezicht komt me ook wel ergens bekend voor...ben je weleens bij die muziekavonden in de Clip?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef martax het volgende:
*meldt*
ook Nassau-ganger ooit in een grijs verleden.
Woon overigens niet in Breda, maar in Dorst.
Hebben ze die in breda niet dan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog een milkshake gehaald...
was een eindje fietsen.
Ik kom zelden of nooit in "de Klip" , wel in de "Kaszah" al valt dat de laatste jaren ook wel meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef juiced het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in Dorst! Je gezicht komt me ook wel ergens bekend voor...ben je weleens bij die muziekavonden in de Clip?
Jawel, maar het was mooi weer en dan ga ik graag een eindje door de omgeving touren.quote:
De Kaszah...mên...bestaat dat nog steeds?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef martax het volgende:
[..]
Ik kom zelden of nooit in "de Klip" , wel in de "Kaszah" al valt dat de laatste jaren ook wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |