Genoeg parkeerplaatsen hoor, je moet alleen weten waar. Ik kan altijd binnen een meter of 100 van het spanjaardsgat parkeren.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef djenneke het volgende:
Ah, dat is dus de reden dat we daar gisteren niet konden parkeren toen we uit eten gingen
Het turfschip-dat-er-al-lang-niet-meer-staat, inderdaad. Naast de gevangenis en het kantoor van OZ en de politie en zulks.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Aurelium het volgende:
maar dit is dus dat gebeuren op bij het turfschip toch? kan me daar nog wel van herinneren van vorige jaren
Laat me raden, onder die apartementjes door aan het begin van de adriaan van bergenstraat?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Genoeg parkeerplaatsen hoor, je moet alleen weten waar. Ik kan altijd binnen een meter of 100 van het spanjaardsgat parkeren.
En, hoe was dat?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb vrijdag bij dat tapas restaurant gegeten, hm, hoek van de haagdijk, bij het spanjaarsgat.. tegenover multivlaai ( of zit die daar al niet meer?)
quote:
in de veemarktstraat tegenover de baron z'n vriendinquote:Op maandag 5 juni 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Naam komt me erg bekend voor maar kan 'm even niet plaatsen.
Ohja, dan heb ik er vast een keer vanaf het terras van de vulling tegenaan zitten kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:35 schreef djenneke het volgende:
in de veemarktstraat tegenover de baron z'n vriendin
Tnx. Zelfgemaakt ja...contacten hequote:Op zondag 4 juni 2006 23:30 schreef Aurelium het volgende:
Toffe foto's man.
Zelf gemaakt? Hoezo was jij op het podium?
Op die parkeerplaatsen van die bewoners zeker?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Genoeg parkeerplaatsen hoor, je moet alleen weten waar. Ik kan altijd binnen een meter of 100 van het spanjaardsgat parkeren.
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:02 schreef veldmuis het volgende:
Op die parkeerplaatsen van die bewoners zeker?.
Nog gratis ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
ja dat poortje heb ik ook wel een gebruikt, maar sinds een vriend van me daar een boete kreeg. (blijkbaar toch voor vergunninghouders?) parkeer ik daar toch maar niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef djenneke het volgende:
Dat is de adriaan van bergenstraat, en daar heb je ook nog een leuk poortje tussen de appartementen aan de overkant van waar medifit zat, en daar kan je ook gratis parkeren...
En nee, dat is niet voor vergunninghouders...
Je moet dat niet overdag doen, maar 's avonds is het vrij parkeren! Vergunninghouders is alleen overdag. En dan parkeer ik mijn auto toch in de barones, want dan hoef ik niet zo ver te lopen met al mijn tassenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja dat poortje heb ik ook wel een gebruikt, maar sinds een vriend van me daar een boete kreeg. (blijkbaar toch voor vergunninghouders?) parkeer ik daar toch maar niet meer.
Ah, is dat het.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet dat niet overdag doen, maar 's avonds is het vrij parkeren! Vergunninghouders is alleen overdag. En dan parkeer ik mijn auto toch in de barones, want dan hoef ik niet zo ver te lopen met al mijn tassen![]()
Meestal haal ik dan meteen de boodschappen bij die kleine albert hein onder de parkeergarage...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ah, is dat het.
Hoeveel tassen sleur jij doorgaans mee
Quick ofzo toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef veldmuis het volgende:
Waar vroeger de BurgerKing zat! En nog een andere hamburger-gigant...waarvan ik de naam ekkes niet meer weet..
jazeker. bij talloze cafe's. zal je niet veel moeite kosten om er eentje te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:44 schreef Ritchie het volgende:
daar zat daar voor nog de Bart Smit ..
ff een andere vraag, wordt zondag de wedstrijd nog ergens op een groot scherm uitgezonden in de binnenstad?
Volgens mij meer radicaal verbouwen dan slopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand misschien waarom ze het gebouw waar Etos eerst zat, in het centrum, schuin tegenover de mac dus ongeveer, aan het slopen zijn
De Bruine Pij heeft een aardig terras aan het Kerkplein, dat is vlak naast de Grote Markt. Als je bij het gebouw-in-aanbouw (de toekomstige Drie Gezusters) de Grote Markt verlaat kun je het niet missenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:10 schreef Angelcakes het volgende:
Wij gaan de 16e Breda onveilig maken... eerst voetbal kijken en daarna stappen
Iemand nog tips waar het leuk kijken is ? Dat scherm waar Ritchie het hierboven over heeft zal er de 16e dan ook wel staan neem ik aan, is dat een beetje in de buurt van de Grote Markt ?
ok dan, moet lukkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De Bruine Pij heeft een aardig terras aan het Kerkplein, dat is vlak naast de Grote Markt. Als je bij het gebouw-in-aanbouw (de toekomstige Drie Gezusters) de Grote Markt verlaat kun je het niet missen.
en als je dat nu tegen iedereen zegt hebben wij straks geen tafeltje meer om aan te zittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:01 schreef timmeeeh het volgende:
in de vulling is het bier lekker goedkoop
je bedoelt een kruk aan de barquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en als je dat nu tegen iedereen zegt hebben wij straks geen tafeltje meer om aan te zitten![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Café de Buurman zend ook alle wedstrijden van Oranje uit .. op 3 mooie schermen, helaas wel binnen .. En zo zal vrijwel ieder café dat wel doen hoor !!
Heb je het weerbericht gezien? Ik ga liever voor het terras, met een koude hoegaarden.quote:
Ik denk dat dit een van de buitenlandse versies van Breda is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:40 schreef juiced het volgende:
Breda in de oertijd: [afbeelding]
[afbeelding]
VET! staan echt gave foto's tussen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef eBay het volgende:
http://www.beeldbank.breda.nl/
Hier kun je o.a oude fotos vinden, staan intressante foto's tussen
Ha, ik was er ook!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:31 schreef richkes het volgende:
Weet niet wat jullie doen, maar ik ben eens naar het Galderse meer.
Draaide ze toevallig the Butterfly effect?!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef JDude het volgende:
Vrijdag was film@park. Weliswaar een kutfilm, maar de voorraad Jupiler en Grolsch heeft ons gered. Volgende week herkansing voor de organisatie.
Nope, een film die bestond uit een aaneenschakeling van Neil Young-platen waarbij de lyrics in de film werden uitgebeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef DubzOne het volgende:
Draaide ze toevallig the Butterfly effect?!
Ok dan... ik dacht namelijk iets van the butterfly effect opgevangen te hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope, een film die bestond uit een aaneenschakeling van Neil Young-platen waarbij de lyrics in de film werden uitgebeeld.
De gehele(!) film bestond dus uit muziek, geen dialogen.
Misschien leuk als je Neil Young-fan bent of de lyrics heel secuur gaat zitten volgen, maar niet echt geschikt voor een avondje park, vind ik dan.
Klopt! 't Is ook een samenwerking met een van de cultvideotheken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef DubzOne het volgende:
Ok dan... ik dacht namelijk iets van the butterfly effect opgevangen te hebben.
Maar over het algemeen draaien ze toch ook alleen cult-films in het park?
Voor zover ik weet is er geen vast tijdstip, ze wachten meestal tot het donker genoeg is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben er ook één keer geweest. Een ontiegelijke boutfilm was het, die een half uur te laat begon.
Kijk, gratis, leuk, natuurlijk. Maar als je dat al een aantal keer gedaan hebt, weet je toch wel hoelaat je moet beginnen met de opbouw?.
Op de site van de organisatie:quote:
Ah kijk. Als dat vorig jaar ook zo was, is het redelijk op tijd gestartquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Op de site van de organisatie:
Zes vrijdagen gratis film
VALKENBERG BREDA iedere vrijdag vanaf 2 juni tussen ongeveer 22.15 en 22.30 uur als het donker is.
Als het regent gaat de voorstelling niet door!
Schopperdeschop! Morgen voetbal kijken bij de Bruine Pijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:01 schreef JDude het volgende:
Straks voetbal kijken in de Speeltuin-tuin!
Damn, en nu blijf ik es een keer thuis..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Schopperdeschop! Morgen voetbal kijken bij de Bruine Pij.
Waar in noord?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef DubzOne het volgende:
Morgen voetbal kijken in Breedje-da Noord![]()
m.a.w. gewoon thuisquote:
Wat een goed forum!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef Conflict het volgende:
Deze gaat mee naar ons geweldige nieuwe forum, Stad & streek
Zwaai maar naar mijn opa, die is aldaar gisteren 93 geworden...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Blueman het volgende:
Student te Breda met een kamertje in de Ypelaar!
Vandaar dat getoeter de hele dagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zwaai maar naar mijn opa, die is aldaar gisteren 93 geworden...![]()
Daar heb ik laatst nog een milkshake gehaaldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef martax het volgende:
*meldt*
ook Nassau-ganger ooit in een grijs verleden.
Woon overigens niet in Breda, maar in Dorst.
M'n ouders wonen in Dorst! Je gezicht komt me ook wel ergens bekend voor...ben je weleens bij die muziekavonden in de Clip?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef martax het volgende:
*meldt*
ook Nassau-ganger ooit in een grijs verleden.
Woon overigens niet in Breda, maar in Dorst.
Hebben ze die in breda niet dan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog een milkshake gehaald...
was een eindje fietsen.
Ik kom zelden of nooit in "de Klip" , wel in de "Kaszah" al valt dat de laatste jaren ook wel meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef juiced het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in Dorst! Je gezicht komt me ook wel ergens bekend voor...ben je weleens bij die muziekavonden in de Clip?
Jawel, maar het was mooi weer en dan ga ik graag een eindje door de omgeving touren.quote:
De Kaszah...mên...bestaat dat nog steeds?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef martax het volgende:
[..]
Ik kom zelden of nooit in "de Klip" , wel in de "Kaszah" al valt dat de laatste jaren ook wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |