Met Euro 2004 was de EK VI League nog een groot succes geworden op Fok.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, de VI manager is een leuke om aan mee te doen! Ik doe dus ook mee.
Zeker, deed ik met ik meen de eigenaar van Team Wolf (EnGCatjuh) de tussenstanden hier dacht ik? Of deed ik het met jou?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met Euro 2004 was de EK VI League nog een groot succes geworden op Fok.
Niet voor zover ik mij dat kan herinneren.quote:
Jawel, maar allemaal 1 team in deze league. De ander hoef je dan niet over te praten hier, ook al gaat die beter.quote:
18quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef ErikT het volgende:
Het wordt druk
We zijn al met 17!
Krijg nou wat! Ik dacht dat je pas op 1 juni je team kon maken! O jee, dat wordt een lange nacht
ok, ik doe sowieso maar met 1 team meequote:Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, maar allemaal 1 team in deze league. De ander hoef je dan niet over te praten hier, ook al gaat die beter.
Tijdens het WK is het erg, nu moet je de concurrentie niet wijzer maken vind ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:28 schreef WeebI het volgende:
inderdaad.
ik vind het nu al best lame om je team weg te doen, maar tijdens het WK helemaal
Tot 9 juni 17:00 geloof ik. Dan is de eerste deadline.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef X-fi het volgende:
Kan iknog meedoen?
Aangemeld!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tot 9 juni 17:00 geloof ik. Dan is de eerste deadline.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | diepFries United stefmans FC Neok Nummer1 (Bo Josten) (mc yodogg) Amsterdam Pride magnifor Die Man-shaft |
De link stond er eigenlijk al, maar werkte niet door de haakjes. Nu dus welquote:
Ik had hem niet gezien dan, mijn excuus.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De link stond er eigenlijk al, maar werkte niet door de haakjes. Nu dus wel
Nee. Fok heeft gewoon een grote achterban.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Zijn die andere subleagues zo klein dan?
Die andere subs groeien nog wel. De publiciteit op Fok! komt gewoon eerder op gang.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Zijn die andere subleagues zo klein dan?
Jij had ook nog minder geld gewild?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:36 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, moeilijk zeg om een team samen te stellen van dit budget.
Ronaldo voor 20 miljoen gekocht?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef DaiSaigo het volgende:
Ik heb een team samengesteld (Buffalo Bills) maar heb niet zo veel verstand van buitenlandse spelers, zouden jullie er eens naar kunnen kijken?![]()
Doel:
ABBONDANZIERI Roberto (9.00M)
Verdedigers:
MARCOS AIROSA (5.00M)
BAK Jacek (10.00M)
EDMAN Erik (11.00M)
POPOVIC Tony (5.00M)
Middenvelders:
MODRIC Luka (5.00M)
ZINHA (10.00M)
GALASEK Tomas (C) (11.00M)
TYMOSCHUK Anatoliy (9.00M)
Aanvallers:
VAN PERSIE Robin (15.00M)
RONALDO (20.00M)
Nee, dat moet ook niet de bedoeling zijn. Vind alleen dat er nu teveel spelers worden overgewaardeerd en teveel kosten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan kun je veel toppers kopen, zou jammer zijn.
Nou, noem eens iets beters dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronaldo voor 20 miljoen gekocht?![]()
![]()
Tevez 14 miljoenquote:
Klopt, zo heb ik nu nog Barnetta. Maar eigenlijk is 10 miljoen teveel van het goede.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dat moet ook niet de bedoeling zijn. Vind alleen dat er nu teveel spelers worden overgewaardeerd en teveel kosten.
Denk t ook, maar ik heb ook al een Italiaanse verdediger, omdat die standaard weinig tegengoals krijgen. Heb dus voor 18 miljoen Adriano vorin gezetquote:
en hoe wou je dat zien of we nadelige dingen doen als mensen hun teampagina niet openbaar hebben gemaakt, snuggerequote:Op zondag 28 mei 2006 09:14 schreef ErikT het volgende:
Het lijkt me leuk als we een beetje goed meedraaien in de subleague competitie, dus als je deadlines mist of andere nadelige dingen doet, verwijder ik je uit de subleague.
Denk je? Ik zie hem als een van de mogelijke verassingen van het WK... Het is alleen wel een gok...quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik nu nog Barnetta. Maar eigenlijk is 10 miljoen teveel van het goede.
geef een party aan je friendz with sum liquor and wheed and invite sum HOES, van die 3 milquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef Shibber het volgende:
[..]
Denk je? Ik zie hem als een van de mogelijke verassingen van het WK... Het is alleen wel een gok...
Dit is mijn team:
CECH Petr (16.00M)
MELLBERG Olof (10.00M)
OOIJER Andre (10.00M)
TERRY John (C) (16.00M)
ROTAN Ruslan (5.00M)
GRELLA Vince (10.00M)
BARNETTA Tranquillo (10.00M)
TOURE Yaya (5.00M)
KRANJCAR Niko (5.00M)
TORRES Fernando (15.00M)
PARK Chu Young (5.00M)
En dan houd ik nog 3M over... Weet nog niet wat ik daarmee ga doen, maar bij mij ziet mn team er toch dagelijks anders uit...
Ja, de aanvoerder krijgt dubbele punten. Dus haalt een speler bijvoorbeeld 2 punten en hij is je aanvoerder krijg je er 4quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is de bedoeling van captain kiezen trouwens.. krijg je dan meer punten voor diegene ofso??
Mja das het moeilijke, ik zou Lennon er iig uit halen.. het middenveld van Engeland is volgens mij : Cole - Lampard - Gerrard - Beckham.. Djourou weet ik ook niet zo zeker.. speelt amper bij Arsenallquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Tyfus, wat moeilijk zeg! Hier mijn eerste poging
Weet iemand een goed overzicht met waarschijnlijke basisspelers per land? Zou erg handig zijn.
Teamnaam: Plastic Fantastic
SHOVKOVSKIY Oleksandr (10.00M) Oekraïne
DJOUROU Johan (10.00M) Zwitserland
GRYGERA Zdenek (11.00M) Tsjechië
ODDO Massimo (11.00M) Italië
GAMARRA Carlos (9.00M) Paraguay
LENNON Aaron (10.00M) Engeland
BRESCIANO Marco (10.00M) Australië
PARDO Pavel (10.00M) Mexico
RODRIGUEZ Maxi (C) (11.00M) Argentinië
MC BRIDE Brian (9.00M) Verenigde Staten
RASIAK Grzegorz (9.00M) Polen
Dat jullie het eve weten, want ik heb dus Dong Jin Kim in mn team..even ruilenquote:Drie spelers missen start WK door schorsing
Door Olga (Nuongirl) op zaterdag 3 juni 2006 20:25
Bron: FOK!
Tijdens de start van het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland zijn er drie spelers, die niet meteen in actie mogen komen, omdat ze nog een schorsing moeten uitzitten.
Het gaat om Nemanja Vidic van Servië & Montenegro die de wedstrijd tegen Nederland aan de kant moet zitten, Mike Hanke van Duitsland die twee wedstrijden schorsing moet uitzitten en de Zuid-Koreaan Dong Jin Kim die één wedstrijd niet in actie mag komen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef 9christensen het volgende:
op www.ekmanager.nl kan je je team nog steeds zien van 't vorige EK (als je mee hebt gedaan toen).
Ja, ik de komende dagen even m'n huiswerk doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik zie mijn team nu.
Je hebt veel wisselspelers Plastic_Power...
ik had toen best een redelijk teamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef 9christensen het volgende:
op www.ekmanager.nl kan je je team nog steeds zien van 't vorige EK (als je mee hebt gedaan toen).
quote:4-3-3
SHOVKOVSKIY Oleksandr (10.00M)
Oekraïne
DOKHI Ahmed (5.00M)
Saudi-Arabië
OOIJER Andre (10.00M)
Nederland
DJORDJEVIC Nenad (11.00M)
Servië en Montenegro
CHIPPERFIELD Scott (9.00M)
Australië
WOLFE Anthony (3.00M)
Trinidad
KIM Do Heon (5.00M)
Zuid-Korea
ROMAO Alaixys (3.00M)
Togo
TREZEGUET David (16.00M)
Frankrijk
RONALDO (C) (20.00M)
Brazilië
PAULETA (16.00M)
Portugal
Ik denk dat jij gaat winnenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef Geitesollewok het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor de subleague.
mijn (voorlopige) team:
JOAO RICARDO (3.00M)
MILLIGAN Mark (3.00M)
GONZALEZ Leonardo (3.00M)
REASCO Neicer (5.00M)
KAABI Hossein (3.00M)
KRANJCAR Niko (5.00M)
RIVEROS Cristian (5.00M)
AZIZ Khaled (C) (3.00M)
SENAYA Yao Junior (5.00M)
CHUNG Kyung Ho (5.00M)
CHIKHAOUI Yassine (3.00M)
ga je hem nu uit de fok subleague verwijderen Erikt?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef Geitesollewok het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor de subleague.
mijn (voorlopige) team:
JOAO RICARDO (3.00M)
MILLIGAN Mark (3.00M)
GONZALEZ Leonardo (3.00M)
REASCO Neicer (5.00M)
KAABI Hossein (3.00M)
KRANJCAR Niko (5.00M)
RIVEROS Cristian (5.00M)
AZIZ Khaled (C) (3.00M)
SENAYA Yao Junior (5.00M)
CHUNG Kyung Ho (5.00M)
CHIKHAOUI Yassine (3.00M)
Het AD is héél betrouwbaar ja, ze zijn er schijnbaar eerder van op de hoogte dan ons dat Baraja is opgeroepen, ze hebben zowaar een primeurquote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Tip:
Op http://www.ad.nl/wkvoetbal/#profielen kan je de vermoedelijke opstellingen bekijken van de wk gangers!
Als je op een land klinkt en dan rechts naar beneden scrollt zie je de opstelling.
Heb mijn team maar weer aangepast:
ABBONDANZIERI Roberto (9.00M)
MELLBERG Olof (10.00M)
GRYGERA Zdenek (11.00M)
OOIJER Andre (10.00M)
ROTAN Ruslan (5.00M)
CULINA Jason (9.00M)
PARDO Pavel (10.00M)
AYOVI Marlon (10.00M)
DE ROSSI Daniele (11.00M)
PAULETA (16.00M)
STRELLER Marco (9.00M)
Als een speler niet speelt kan hij natuurlijk ook geen minpunten krijgen. Maar de kans dat een speler die speelt in de min eindigt is niet echt groot en verdedigers en keepers kunnen relatief snel vier punten scoren.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Frunnikje het volgende:
Wat denken jullie hier over?
Mag ik dan nog wisselen? Zonder enige kosten..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef mbn het volgende:
Trabelsi is duur en zal niet zo snel veel punten pakken. Kan je beter een verdediger hebben van een betere ploeg of eentje die vrije trappen of penalties voor zijn team neemt. Robben vind ik ook duur voor een speler die niet zo snel topscoorder gaat worden. Bij de keuze die je maakt voor enkele toppers en daarnaast opvulling, moeten je toppers ook wel echt veel punten scoren.
Hoe zit dat eigenlijk als de finale wordt gespeeld? Mag je dan wel meerdere spelers van één team selecteren?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Frunnikje het volgende:
Ok mn keuze is gemaakt, nu maar wachten tot ik meer spelers van Ukraine in mn teampjèn kan proppen
Vanaf de achtste finales al. Kijk maar op de site bij regels, daar staat een overzicht, over het aantal spelers per land in welke rondequote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als de finale wordt gespeeld? Mag je dan wel meerdere spelers van één team selecteren?
Ow. Dank, nog niet echt doorgelezen enzo. Toch bedankt!!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanaf de achtste finales al. Kijk maar op de site bij regels, daar staat een overzicht, over het aantal spelers per land in welke ronde![]()
TIP:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
Erg lastig.
Van de 'goedkope' spelers ken ik haast niemand.
Had ik al.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:38 schreef Plastic_Power het volgende:
WAARSCHUWING:
FC Knudde is hier Niks Bij: je hebt een budget van -81 mln euro![]()
AD maakt er een potje van, niet naar kijken dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Jelminho het volgende:
Op dat AD zal ik idd niet al te veel vertrouwen. Eerste land dat ik aanklik; Polen. Frankowski staat in de basis en gaat niet eens mee.
Ik begon heel even zelfs te twijfelen of Quim in plaats van Ricardo speeltquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
AD maakt er een potje van, niet naar kijken dus.
meestal wel jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef 9christensen het volgende:
Speelt Rotan in de basis bij Oekraïne?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:38 schreef Plastic_Power het volgende:
WAARSCHUWING:
FC Knudde is hier Niks Bij: je hebt een budget van -81 mln euro![]()
Moeilijke poule. En Argentinië krijgt altijd (...) wel een goaltje tegen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef BJB het volgende:
Ik doe mee. Teamnaam: Shock Diamonds
Eerste dat opvalt: de (vaste?) keeper van Argentinië voor maar 9 miljoen!?
Nou, ik heb niet zo'n zin om 70 teams te bekijken.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ga je hem nu uit de fok subleague verwijderen Erikt?![]()
Dit was de mijne. Vooral van Baros heb ik veel lol gehad. Die heb ik later ook aanvoerder gemaakt geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Na de kwartfinales stond ik 88e, daarna koos ik geen Griekenquote:Ricardo Portugal 8.95M
V Mikael Silvestre Frankrijk 8.10M
V Gianluca Zambrotta Italië 7.00M
V Carlos Marchena Spanje 5.30M
V Miguel Portugal 4.00M
M Karel Poborsky Tsjechië 10.00M
M Mauro Camoranesi Italië 7.00M
M David Beckham Engeland 18.10M
A Milan Baros Tsjechië 9.00M
A Thierry Henry Frankrijk 18.15M
A Fernando Morientes (C) Spanje
Ik stond 3e maar ik koos ook geen grieken..quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit was de mijne. Vooral van Baros heb ik veel lol gehad. Die heb ik later ook aanvoerder gemaakt geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Na de kwartfinales stond ik 88e, daarna koos ik geen Grieken
Jawel, maar geen griekenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
3e.Dus je ging niet voor alles of niets, jammer.
Matheaus - Beckenbauer - Sammer - linkequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Double_B het volgende:
Hoe zal de verdediging van Duitsland er ongeveer uit gaan zien?
Huth en Lahm in ieder geval.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Double_B het volgende:
Hoe zal de verdediging van Duitsland er ongeveer uit gaan zien?
http://www.worldcup2006net.com/nl/game/quote:TFB WK Game: Laatste kans op retroshirt
Gepubliceerd door: Tom Spierings
Gepubliceerd op: 08 juni 06 om 16:58 uur.
Naast een WK site presenteerde The Football Box eerder ook al een speciale WK game, waarin het verloop van het WK te voorspellen is. De inschrijving voor dit WK spel loopt nog tot vanavond 20.00. Iedere deelnemer maakt kans op een retroshirt van het Nederlands Elftal, mede ontworpen door Hugo Borst!
Deelname aan het TFB WK Voetbalspel 2006 is gratis en mogelijk voor members van The Football Box. Als je al member bent van The Football Box dan kun je inloggen en vervolgens beginnen met het voorspellen van het WK 2006.
Ben je nog geen member van The Football Box, dan kun je bovenaan op registreren klikken om je vervolgens aan te melden. Wanneer je je eenmaal hebt aangemeld kun je inloggen, waarna je de door jouw verwachte uitslagen kunt invullen.
NOS-teletekstquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mertesacker toch ook ?
Dat was de enige die zeker van zn plaats was dacht ik..
Gewoon wat aanklikken joh, van dat wikken en wegen wordt je gek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef ErikT het volgende:
Morgen 17:00 deadline!!!
En na anderhalve week klungelen is mn team nog steeds niet af![]()
Ik heb je mail ontvangenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:41 schreef ErikT het volgende:
Ik probeer een mailtje met een slechte grap en een deadline herinnering naar iedereen te sturen, maar de site doet raar. Mocht je dit mailtje nu 8 keer hebben, excuses. Mocht je hem niet hebben, dan snap je dat nu dus ook.
De vaste namen staan er wel in, ze zullen waarschijnlijk met een vijfmans middenveld aantreden dus veel kans dat je de goede eruit pikt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:20 schreef Omega het volgende:
Weet iemand wat het middenveld van Polen zal zijn?
Lekker vaagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De vaste namen staan er wel in, ze zullen waarschijnlijk met een vijfmans middenveld aantreden dus veel kans dat je de goede eruit pikt.
Ik speel daarom ook maar met drie verdedigers.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef Omega het volgende:
Ik vraag mij ook af wie ik aanvoerder moet maken. De spits die veel scoort? Of juist de middenvelder die veel gaat winnen en assists geven (en scoren), of die verdediger die zeker wel een paar keer de 0 gaat houden.
Ik heb juist vooral gekozen voor een goede verdediging want daar kun je punten verliezen. Een goedkope spits kan nog wel een goaltje mee pikken een goedkope verdediger zal waarschijnlijk veel goals tegen krijgen. Maar heb toch ook wel geld in middenveld en aanval gestopt, hoor.
jep, ik ook... 3-4-3...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik speel daarom ook maar met drie verdedigers.
Isakson mot je wisselen...die doet zowiezo 1e duel niet mee vanwege hersenschuddingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:08 schreef Robar het volgende:
Op dit moment heb ik dit, maar ik twijfel nog steeds, omdat ik wel een erg zwak middenveld heb moeten samenstellen door andere dure aankopen.
Men, ik weet wel zeker dat ik een en ander moet veranderen
ISAKSSON Andreas (10.00M)
BAK Jacek (10.00M)
HEITINGA John (9.00M)
NESMACHNIY Andriy (9.00M)
KOVAC Niko (11.00M)
AZIAWONOU Yao (5.00M)
FONSECA Danny (5.00M)
FIGUEIREDO (5.00M)
HENRY Thierry (C) (20.00M)
GYAN Asamoah (10.00M)
MILOSEVIC Savo (14.00M)
Oeh goed dat je het zegt . .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Isakson mot je wisselen...die doet zowiezo 1e duel niet mee vanwege hersenschudding
zag toevallig je team hoor..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Oeh goed dat je het zegt . .![]()
Tenzij ik juist zeker voor de 0 punten wil gaan![]()
Is het dan zeker dat James op doel staat bij Engeland?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zag toevallig je team hoor..![]()
had isaksson zelf ook... gisteravond nog gewisseld voor james...
ik dacht van wel... zal het effe navragen in het Engeland topicquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Is het dan zeker dat James op doel staat bij Engeland?
Daar zat ik namelijk ook aan te denken.
hmm..de eerste reactie is veelzeggend... al twee maanden duidelijk dat Robinson de keeper is/wordt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Is het dan zeker dat James op doel staat bij Engeland?
Daar zat ik namelijk ook aan te denken.
Dan wordt het dus Robinson!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm..de eerste reactie is veelzeggend... al twee maanden duidelijk dat Robinson de keeper is/wordt...
ik heb me team toch nog maar veranderd, om buffon te pakken...quote:
Jij bent Polen kenner, kun je een tip geven of het waarschijnlijk is dat Kosowski in de basis speelt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie een patroon qua keepers
Sorry hoor, maar als van Basten na deze oefenwedstrijden Kromkamp opstelt in plaats van Heitinga, dan heeft hij echt ongelofelijk veel stront in zijn ogen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef Omega het volgende:
Waarom al die Heijtinga's? Ze gaan toch met Kromkamp, Ooijer, Mathijssen, Gino spelen?
Crouch vind ik ook wel een risico, omdat hij waarschijnlijk maar één wedstrijd in de basis zal spelen. Hooguit 2 want dan zal Rooney helemaal fit zijn.
Meest gekozen speler; Abbondanzieri
Tot nu toe heb ik Ronaldinho erin, verwacht veel assists van hem. Hij is wel heel duur.
Ja ik vind Kromkamp ook niet goed genoeg, maar ja hij neemt Jaliens ook mee en laat o.a. Huntelaar thuis.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als van Basten na deze oefenwedstrijden Kromkamp opstelt in plaats van Heitinga, dan heeft hij echt ongelofelijk veel stront in zijn ogen.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Jij bent Polen kenner, kun je een tip geven of het waarschijnlijk is dat Kosowski in de basis speelt?
En inderdaad de meest gekozen speler is zeker de Argetijnse Keeper.
je hebt een rukteam!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:16 schreef Jelminho het volgende:
RICARDO (12.00M)
OOIJER Andre (10.00M)
GALLAS William (13.00M)
GROSSO Fabio (C) (11.00M)
MENDEZ Edison (5.00M)
ROTAN Ruslan (5.00M)
BARNETTA Tranquillo (10.00M)
KRANJCAR Niko (5.00M)
PODOLSKI Lukas (14.00M)
TORRES Fernando (15.00M)
CROUCH Peter (10.00M)
Commentaar ? Zat te twijfelen over Owen en Zurawski ipv Podolski en Crouch.. Daarnaast heb ik Gallas gedaan terwijl ik eerst Boumsong had, maar die speelt denk ik niet. Verder een middenveld met wat talenten. Schiet maar :p
wat wou je daarmee bereiken danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef ErikT het volgende:
Misschien een ideetje om allemaal je teamnaam in je dinges onder je username te zetten?
111 ga ik er niet onthouden, en ik heb geen zin t uit te zoeken en er een lijstje van te maken
Dan kan je kijken hoe iemand zn team eruitziet? Of als je je afvraagt 'van wie is dit team nou weer?' kan je ff kijken.quote:
Ik vond die 8 spam-mailtjes eigenlijk ook al niet zo leuk van je....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan kan je kijken hoe iemand zn team eruitziet? Of als je je afvraagt 'van wie is dit team nou weer?' kan je ff kijken.
Niet leuk?
Zijn ze toch aangekomen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik vond die 8 spam-mailtjes eigenlijk ook al niet zo leuk van je....
Hmm... ik had er 4quote:
Die van jou is anders nog potdichtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En gooien we de teams open!
Mooiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Yups, ongeacht positie (D,V,M,A) in het veld 2 punten per assist
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Dagenlang puzzelen, vergeet ik een aanvoerder te kiezen. Team niet geldig.
Oi.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Eten enzo, heb het team nu al een tijdje open.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die van jou is anders nog potdicht![]()
Zow dan doe je goede zakenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Klose is mijn aanvoerder.
Ook de mijne, beetje jammer dat klinsmann hem wisselde hij had er nog wel 1 mogen maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef X-fi het volgende:
Wanneer komen de eerste punten?
Gewoon elke speeldag dus?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:45 schreef dedeur het volgende:
[..]
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..
Ja, als het goed is allemaal basisspelers. Jammer van die Poolse verdediger...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?
Hetinga blijft afwachten natuurlijk of hij speelt.. Van Castro en Bouazizi weet ik het niet, maar jouw kennis rijkt wat dat betreft waarschijnlijk weer net iets verder dan de mijne (ik geloof je)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als het goed is allemaal basisspelers. Jammer van die Poolse verdediger...
Was ik vergeten, maar is nu inmiddels gebeurd. Dank voor de herinneringquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even het verzoek aan een aantal op het team open te gooien voor bezichtiging.
team is nu bezichtigbaarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even het verzoek aan een aantal op het team open te gooien voor bezichtiging.
Ik had vlak voor de deadline Mascherano gewisseld voor Smolarek en Zurawski voor Tevez. Als ik beide niet gewisseld had, had ik nu 6 punten gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |