Ja, ik de komende dagen even m'n huiswerk doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik zie mijn team nu.
Je hebt veel wisselspelers Plastic_Power...
ik had toen best een redelijk teamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef 9christensen het volgende:
op www.ekmanager.nl kan je je team nog steeds zien van 't vorige EK (als je mee hebt gedaan toen).
quote:4-3-3
SHOVKOVSKIY Oleksandr (10.00M)
Oekraïne
DOKHI Ahmed (5.00M)
Saudi-Arabië
OOIJER Andre (10.00M)
Nederland
DJORDJEVIC Nenad (11.00M)
Servië en Montenegro
CHIPPERFIELD Scott (9.00M)
Australië
WOLFE Anthony (3.00M)
Trinidad
KIM Do Heon (5.00M)
Zuid-Korea
ROMAO Alaixys (3.00M)
Togo
TREZEGUET David (16.00M)
Frankrijk
RONALDO (C) (20.00M)
Brazilië
PAULETA (16.00M)
Portugal
Ik denk dat jij gaat winnenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef Geitesollewok het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor de subleague.
mijn (voorlopige) team:
JOAO RICARDO (3.00M)
MILLIGAN Mark (3.00M)
GONZALEZ Leonardo (3.00M)
REASCO Neicer (5.00M)
KAABI Hossein (3.00M)
KRANJCAR Niko (5.00M)
RIVEROS Cristian (5.00M)
AZIZ Khaled (C) (3.00M)
SENAYA Yao Junior (5.00M)
CHUNG Kyung Ho (5.00M)
CHIKHAOUI Yassine (3.00M)
ga je hem nu uit de fok subleague verwijderen Erikt?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef Geitesollewok het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor de subleague.
mijn (voorlopige) team:
JOAO RICARDO (3.00M)
MILLIGAN Mark (3.00M)
GONZALEZ Leonardo (3.00M)
REASCO Neicer (5.00M)
KAABI Hossein (3.00M)
KRANJCAR Niko (5.00M)
RIVEROS Cristian (5.00M)
AZIZ Khaled (C) (3.00M)
SENAYA Yao Junior (5.00M)
CHUNG Kyung Ho (5.00M)
CHIKHAOUI Yassine (3.00M)
Het AD is héél betrouwbaar ja, ze zijn er schijnbaar eerder van op de hoogte dan ons dat Baraja is opgeroepen, ze hebben zowaar een primeurquote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Tip:
Op http://www.ad.nl/wkvoetbal/#profielen kan je de vermoedelijke opstellingen bekijken van de wk gangers!
Als je op een land klinkt en dan rechts naar beneden scrollt zie je de opstelling.
Heb mijn team maar weer aangepast:
ABBONDANZIERI Roberto (9.00M)
MELLBERG Olof (10.00M)
GRYGERA Zdenek (11.00M)
OOIJER Andre (10.00M)
ROTAN Ruslan (5.00M)
CULINA Jason (9.00M)
PARDO Pavel (10.00M)
AYOVI Marlon (10.00M)
DE ROSSI Daniele (11.00M)
PAULETA (16.00M)
STRELLER Marco (9.00M)
Als een speler niet speelt kan hij natuurlijk ook geen minpunten krijgen. Maar de kans dat een speler die speelt in de min eindigt is niet echt groot en verdedigers en keepers kunnen relatief snel vier punten scoren.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Frunnikje het volgende:
Wat denken jullie hier over?
Mag ik dan nog wisselen? Zonder enige kosten..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef mbn het volgende:
Trabelsi is duur en zal niet zo snel veel punten pakken. Kan je beter een verdediger hebben van een betere ploeg of eentje die vrije trappen of penalties voor zijn team neemt. Robben vind ik ook duur voor een speler die niet zo snel topscoorder gaat worden. Bij de keuze die je maakt voor enkele toppers en daarnaast opvulling, moeten je toppers ook wel echt veel punten scoren.
Hoe zit dat eigenlijk als de finale wordt gespeeld? Mag je dan wel meerdere spelers van één team selecteren?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Frunnikje het volgende:
Ok mn keuze is gemaakt, nu maar wachten tot ik meer spelers van Ukraine in mn teampjèn kan proppen
Vanaf de achtste finales al. Kijk maar op de site bij regels, daar staat een overzicht, over het aantal spelers per land in welke rondequote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als de finale wordt gespeeld? Mag je dan wel meerdere spelers van één team selecteren?
Ow. Dank, nog niet echt doorgelezen enzo. Toch bedankt!!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanaf de achtste finales al. Kijk maar op de site bij regels, daar staat een overzicht, over het aantal spelers per land in welke ronde![]()
TIP:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
Erg lastig.
Van de 'goedkope' spelers ken ik haast niemand.
Had ik al.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:38 schreef Plastic_Power het volgende:
WAARSCHUWING:
FC Knudde is hier Niks Bij: je hebt een budget van -81 mln euro![]()
AD maakt er een potje van, niet naar kijken dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Jelminho het volgende:
Op dat AD zal ik idd niet al te veel vertrouwen. Eerste land dat ik aanklik; Polen. Frankowski staat in de basis en gaat niet eens mee.
Ik begon heel even zelfs te twijfelen of Quim in plaats van Ricardo speeltquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
AD maakt er een potje van, niet naar kijken dus.
meestal wel jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef 9christensen het volgende:
Speelt Rotan in de basis bij Oekraïne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |