quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:38 schreef Plastic_Power het volgende:
WAARSCHUWING:
FC Knudde is hier Niks Bij: je hebt een budget van -81 mln euro![]()
Moeilijke poule. En Argentinië krijgt altijd (...) wel een goaltje tegen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef BJB het volgende:
Ik doe mee. Teamnaam: Shock Diamonds
Eerste dat opvalt: de (vaste?) keeper van Argentinië voor maar 9 miljoen!?
Nou, ik heb niet zo'n zin om 70 teams te bekijken.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ga je hem nu uit de fok subleague verwijderen Erikt?![]()
Dit was de mijne. Vooral van Baros heb ik veel lol gehad. Die heb ik later ook aanvoerder gemaakt geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Na de kwartfinales stond ik 88e, daarna koos ik geen Griekenquote:Ricardo Portugal 8.95M
V Mikael Silvestre Frankrijk 8.10M
V Gianluca Zambrotta Italië 7.00M
V Carlos Marchena Spanje 5.30M
V Miguel Portugal 4.00M
M Karel Poborsky Tsjechië 10.00M
M Mauro Camoranesi Italië 7.00M
M David Beckham Engeland 18.10M
A Milan Baros Tsjechië 9.00M
A Thierry Henry Frankrijk 18.15M
A Fernando Morientes (C) Spanje
Ik stond 3e maar ik koos ook geen grieken..quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit was de mijne. Vooral van Baros heb ik veel lol gehad. Die heb ik later ook aanvoerder gemaakt geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Na de kwartfinales stond ik 88e, daarna koos ik geen Grieken
Jawel, maar geen griekenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
3e.Dus je ging niet voor alles of niets, jammer.
Matheaus - Beckenbauer - Sammer - linkequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Double_B het volgende:
Hoe zal de verdediging van Duitsland er ongeveer uit gaan zien?
Huth en Lahm in ieder geval.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Double_B het volgende:
Hoe zal de verdediging van Duitsland er ongeveer uit gaan zien?
http://www.worldcup2006net.com/nl/game/quote:TFB WK Game: Laatste kans op retroshirt
Gepubliceerd door: Tom Spierings
Gepubliceerd op: 08 juni 06 om 16:58 uur.
Naast een WK site presenteerde The Football Box eerder ook al een speciale WK game, waarin het verloop van het WK te voorspellen is. De inschrijving voor dit WK spel loopt nog tot vanavond 20.00. Iedere deelnemer maakt kans op een retroshirt van het Nederlands Elftal, mede ontworpen door Hugo Borst!
Deelname aan het TFB WK Voetbalspel 2006 is gratis en mogelijk voor members van The Football Box. Als je al member bent van The Football Box dan kun je inloggen en vervolgens beginnen met het voorspellen van het WK 2006.
Ben je nog geen member van The Football Box, dan kun je bovenaan op registreren klikken om je vervolgens aan te melden. Wanneer je je eenmaal hebt aangemeld kun je inloggen, waarna je de door jouw verwachte uitslagen kunt invullen.
NOS-teletekstquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mertesacker toch ook ?
Dat was de enige die zeker van zn plaats was dacht ik..
Gewoon wat aanklikken joh, van dat wikken en wegen wordt je gek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef ErikT het volgende:
Morgen 17:00 deadline!!!
En na anderhalve week klungelen is mn team nog steeds niet af![]()
Ik heb je mail ontvangenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:41 schreef ErikT het volgende:
Ik probeer een mailtje met een slechte grap en een deadline herinnering naar iedereen te sturen, maar de site doet raar. Mocht je dit mailtje nu 8 keer hebben, excuses. Mocht je hem niet hebben, dan snap je dat nu dus ook.
De vaste namen staan er wel in, ze zullen waarschijnlijk met een vijfmans middenveld aantreden dus veel kans dat je de goede eruit pikt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:20 schreef Omega het volgende:
Weet iemand wat het middenveld van Polen zal zijn?
Lekker vaagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De vaste namen staan er wel in, ze zullen waarschijnlijk met een vijfmans middenveld aantreden dus veel kans dat je de goede eruit pikt.
Ik speel daarom ook maar met drie verdedigers.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef Omega het volgende:
Ik vraag mij ook af wie ik aanvoerder moet maken. De spits die veel scoort? Of juist de middenvelder die veel gaat winnen en assists geven (en scoren), of die verdediger die zeker wel een paar keer de 0 gaat houden.
Ik heb juist vooral gekozen voor een goede verdediging want daar kun je punten verliezen. Een goedkope spits kan nog wel een goaltje mee pikken een goedkope verdediger zal waarschijnlijk veel goals tegen krijgen. Maar heb toch ook wel geld in middenveld en aanval gestopt, hoor.
jep, ik ook... 3-4-3...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik speel daarom ook maar met drie verdedigers.
Isakson mot je wisselen...die doet zowiezo 1e duel niet mee vanwege hersenschuddingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:08 schreef Robar het volgende:
Op dit moment heb ik dit, maar ik twijfel nog steeds, omdat ik wel een erg zwak middenveld heb moeten samenstellen door andere dure aankopen.
Men, ik weet wel zeker dat ik een en ander moet veranderen
ISAKSSON Andreas (10.00M)
BAK Jacek (10.00M)
HEITINGA John (9.00M)
NESMACHNIY Andriy (9.00M)
KOVAC Niko (11.00M)
AZIAWONOU Yao (5.00M)
FONSECA Danny (5.00M)
FIGUEIREDO (5.00M)
HENRY Thierry (C) (20.00M)
GYAN Asamoah (10.00M)
MILOSEVIC Savo (14.00M)