Oeh goed dat je het zegt . .quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Isakson mot je wisselen...die doet zowiezo 1e duel niet mee vanwege hersenschudding
zag toevallig je team hoor..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Oeh goed dat je het zegt . .![]()
Tenzij ik juist zeker voor de 0 punten wil gaan![]()
Is het dan zeker dat James op doel staat bij Engeland?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zag toevallig je team hoor..![]()
had isaksson zelf ook... gisteravond nog gewisseld voor james...
ik dacht van wel... zal het effe navragen in het Engeland topicquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Is het dan zeker dat James op doel staat bij Engeland?
Daar zat ik namelijk ook aan te denken.
hmm..de eerste reactie is veelzeggend... al twee maanden duidelijk dat Robinson de keeper is/wordt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Is het dan zeker dat James op doel staat bij Engeland?
Daar zat ik namelijk ook aan te denken.
Dan wordt het dus Robinson!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm..de eerste reactie is veelzeggend... al twee maanden duidelijk dat Robinson de keeper is/wordt...
ik heb me team toch nog maar veranderd, om buffon te pakken...quote:
Jij bent Polen kenner, kun je een tip geven of het waarschijnlijk is dat Kosowski in de basis speelt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie een patroon qua keepers
Sorry hoor, maar als van Basten na deze oefenwedstrijden Kromkamp opstelt in plaats van Heitinga, dan heeft hij echt ongelofelijk veel stront in zijn ogen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef Omega het volgende:
Waarom al die Heijtinga's? Ze gaan toch met Kromkamp, Ooijer, Mathijssen, Gino spelen?
Crouch vind ik ook wel een risico, omdat hij waarschijnlijk maar één wedstrijd in de basis zal spelen. Hooguit 2 want dan zal Rooney helemaal fit zijn.
Meest gekozen speler; Abbondanzieri
Tot nu toe heb ik Ronaldinho erin, verwacht veel assists van hem. Hij is wel heel duur.
Ja ik vind Kromkamp ook niet goed genoeg, maar ja hij neemt Jaliens ook mee en laat o.a. Huntelaar thuis.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als van Basten na deze oefenwedstrijden Kromkamp opstelt in plaats van Heitinga, dan heeft hij echt ongelofelijk veel stront in zijn ogen.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Jij bent Polen kenner, kun je een tip geven of het waarschijnlijk is dat Kosowski in de basis speelt?
En inderdaad de meest gekozen speler is zeker de Argetijnse Keeper.
je hebt een rukteam!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:16 schreef Jelminho het volgende:
RICARDO (12.00M)
OOIJER Andre (10.00M)
GALLAS William (13.00M)
GROSSO Fabio (C) (11.00M)
MENDEZ Edison (5.00M)
ROTAN Ruslan (5.00M)
BARNETTA Tranquillo (10.00M)
KRANJCAR Niko (5.00M)
PODOLSKI Lukas (14.00M)
TORRES Fernando (15.00M)
CROUCH Peter (10.00M)
Commentaar ? Zat te twijfelen over Owen en Zurawski ipv Podolski en Crouch.. Daarnaast heb ik Gallas gedaan terwijl ik eerst Boumsong had, maar die speelt denk ik niet. Verder een middenveld met wat talenten. Schiet maar :p
wat wou je daarmee bereiken danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef ErikT het volgende:
Misschien een ideetje om allemaal je teamnaam in je dinges onder je username te zetten?
111 ga ik er niet onthouden, en ik heb geen zin t uit te zoeken en er een lijstje van te maken
Dan kan je kijken hoe iemand zn team eruitziet? Of als je je afvraagt 'van wie is dit team nou weer?' kan je ff kijken.quote:
Ik vond die 8 spam-mailtjes eigenlijk ook al niet zo leuk van je....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan kan je kijken hoe iemand zn team eruitziet? Of als je je afvraagt 'van wie is dit team nou weer?' kan je ff kijken.
Niet leuk?
Zijn ze toch aangekomen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:21 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik vond die 8 spam-mailtjes eigenlijk ook al niet zo leuk van je....
Hmm... ik had er 4quote:
Die van jou is anders nog potdichtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En gooien we de teams open!
Mooiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Yups, ongeacht positie (D,V,M,A) in het veld 2 punten per assist
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Dagenlang puzzelen, vergeet ik een aanvoerder te kiezen. Team niet geldig.
Oi.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Eten enzo, heb het team nu al een tijdje open.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die van jou is anders nog potdicht![]()
Zow dan doe je goede zakenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Klose is mijn aanvoerder.
Ook de mijne, beetje jammer dat klinsmann hem wisselde hij had er nog wel 1 mogen maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef X-fi het volgende:
Wanneer komen de eerste punten?
Gewoon elke speeldag dus?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:45 schreef dedeur het volgende:
[..]
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..
Ja, als het goed is allemaal basisspelers. Jammer van die Poolse verdediger...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?
Hetinga blijft afwachten natuurlijk of hij speelt.. Van Castro en Bouazizi weet ik het niet, maar jouw kennis rijkt wat dat betreft waarschijnlijk weer net iets verder dan de mijne (ik geloof je)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als het goed is allemaal basisspelers. Jammer van die Poolse verdediger...
Was ik vergeten, maar is nu inmiddels gebeurd. Dank voor de herinneringquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even het verzoek aan een aantal op het team open te gooien voor bezichtiging.
team is nu bezichtigbaarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even het verzoek aan een aantal op het team open te gooien voor bezichtiging.
Ik had vlak voor de deadline Mascherano gewisseld voor Smolarek en Zurawski voor Tevez. Als ik beide niet gewisseld had, had ik nu 6 punten gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |