quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Dagenlang puzzelen, vergeet ik een aanvoerder te kiezen. Team niet geldig.
Oi.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Eten enzo, heb het team nu al een tijdje open.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die van jou is anders nog potdicht![]()
Zow dan doe je goede zakenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Klose is mijn aanvoerder.
Ook de mijne, beetje jammer dat klinsmann hem wisselde hij had er nog wel 1 mogen maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef Devano het volgende:
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef X-fi het volgende:
Wanneer komen de eerste punten?
Gewoon elke speeldag dus?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:45 schreef dedeur het volgende:
[..]
Bij het EK gebeurde dit 's nachts altijd..
Ja, als het goed is allemaal basisspelers. Jammer van die Poolse verdediger...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Rest van je team ziet er ook aardig uit, niet allemaal basisspelers toch? Bewuste keuze?
Hetinga blijft afwachten natuurlijk of hij speelt.. Van Castro en Bouazizi weet ik het niet, maar jouw kennis rijkt wat dat betreft waarschijnlijk weer net iets verder dan de mijne (ik geloof je)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als het goed is allemaal basisspelers. Jammer van die Poolse verdediger...
Was ik vergeten, maar is nu inmiddels gebeurd. Dank voor de herinneringquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even het verzoek aan een aantal op het team open te gooien voor bezichtiging.
team is nu bezichtigbaarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even het verzoek aan een aantal op het team open te gooien voor bezichtiging.
Ik had vlak voor de deadline Mascherano gewisseld voor Smolarek en Zurawski voor Tevez. Als ik beide niet gewisseld had, had ik nu 6 punten gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |