Altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef golfer het volgende:
Nu stukjes getracheerde gerookte Canadese zalm.![]()
In dat kader daarna nog even wat gegrilde coctailgarnalen gemaakt en nu aan de Japanse saté gaat.quote:
Ik ben net wakker zegquote:Op zondag 28 mei 2006 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat kader daarna nog even wat gegrilde coctailgarnalen gemaakt en nu aan de Japanse saté gaat.
mhh lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 12:44 schreef Chielus het volgende:
Stokbroodje met gehakt, chorizo en mozzerella uit de oven met een glas melk en een mok koffie.
Dat klinkt bekend, en wordt smullenquote:Op zondag 28 mei 2006 09:50 schreef Fuente het volgende:
Vanavond: Tilapiafilet in Thaise saus met rijst erbij.
Uit de Allerhande zeker..... die wilde ik ook nog gaan maken.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend, en wordt smullen
Vanavond een variatie op een AH recept.
Gegrilde kogelbiefstuk in repen gesneden, met pasta (gigli), grana padano, courgette, rucola
Foto's volgen
Heb er ook nog maar een soort van tosti bij gemaakt:quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef Raissa het volgende:
Straks:Pain du boulogne Gebakken eitje Tomaatjes
sorry voor de brandwonden. maar het smaakt goedquote:
Daar is het hier nog een beetje vroeg voorquote:
Hij smaakte me ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Daar is het hier nog een beetje vroeg voor![]()
Momenteel bezig aan de snoepjes die hier op mn werk staan , maar eigenlijk zijn ze helemaal niet zo lekker![]()
Dat is echt iets uit de vorige eeuwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Waarom is de bakker hier altijd dicht tussen 12 en 13 echt belachelijk!
Als avond eten ?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als avond eten ?
Ik heb 2 kaasflappen gemaakt
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Dat was een footlong Subway broodje.
![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef Curiosity het volgende:
stokbrood met makreel
Dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vanavond witlof met ham en kaas in de oven, aardappelpuree en een salade.
volkoren boterham met pindakaas.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:56 schreef Walrik het volgende:
Iemand ideeen hoe een smulpaap die t liefst pannekoeken eet, gezond doch lekker kan blijven eten?? En zeg nou niet, rijstwafels, of spinazie. Ik wil voedsel dat vult.
ik ook niet, maar die op mijn werk wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is zo lekkermijn man lust geen witlof
![]()
Vanavond macaroni
Hier nog zo'n manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef Koningin het volgende:
Dat is zo lekkermijn man lust geen witlof
![]()
Omdat het viseters zijn deze nog een keertje :quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat ga je morgen maken dan Bluezz?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat het viseters zijn deze nog een keertje :
Recept in Allerhande en
Tilapia!
Met als voorafje mijn befaamde wortelamuse-soepje, zij hebben dit nl nog niet gehad
Hoppa dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Broodjes hebben geen zin om te koken
Nee, niets hoppaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoppa dus
Wij hebben lekker BK gegeten, zonder kikkers en lieveheersbeestjes.
Een angus voor golfer en een tendercrisp voor mij
Alleen de broodjes, de rest vinden we niet zo lekker.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:36 schreef Riann het volgende:
vanavond
gegrild beflapje met kruidenboter natuurlijk
krieltjes
roerbakgroente
Mag ik je even corrigeren? Babi betekent niet rund, maar varken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Kroketje het volgende:
Heb babi ketjap kruiden / marinade van conimex gekocht. Eigenlijk is dat voor rundvlees bedoeld (babi betekend rund) maar ik maak het met kip dan wordt het dus Ajam Ketjap.
Op de verpakking van de Babi Ketjap Mix staat dat je zelf rundvlees moet toevoegenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mag ik je even corrigeren? Babi betekent niet rund, maar varken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Kroketje het volgende:
Op de verpakking van de Babi Ketjap Mix staat dat je zelf rundvlees moet toevoegen![]()
Hier vind je lekkere authentieke varkensvleesgerechten uit de Indonesische/Indische keuken:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Kroketje het volgende:
Op de verpakking van de Babi Ketjap Mix staat dat je zelf rundvlees moet toevoegen![]()
Das mooi voor je. Gelukkig hoef je het ook niet te eten.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:06 schreef Kroketje het volgende:
[..]
Vind het er niet echt smakelijk uitzien als ik heel eerlijk ben.
Het wordt toch friet, hebben beiden geen zin om te koken, zouden het liefste de BBQ aanslingeren, maar de kolen zijn op, dan maar patatquote:Op zondag 4 juni 2006 10:37 schreef Fuente het volgende:
Vanmorgen lekker ovenbroodjes gehad. Vanavond wordt het een gehaktschotel uit de oven.
Het is een pastasalade geworden, niet met tonijn maar wel heeeerlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Nu een bakje kwark met nectarine, vanavond denk ik pastasalade met tonijn![]()
(M'n lieve moeder heeft deze arme student gisteren een hele grote zak groente meegegevenpaprika's, tomaten, sla, komkommer, ui
jeej.)
Conimex is dan ook zo nep als wat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Kroketje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |