Mag ik je even corrigeren? Babi betekent niet rund, maar varken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Kroketje het volgende:
Heb babi ketjap kruiden / marinade van conimex gekocht. Eigenlijk is dat voor rundvlees bedoeld (babi betekend rund) maar ik maak het met kip dan wordt het dus Ajam Ketjap.
Op de verpakking van de Babi Ketjap Mix staat dat je zelf rundvlees moet toevoegenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mag ik je even corrigeren? Babi betekent niet rund, maar varken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Kroketje het volgende:
Op de verpakking van de Babi Ketjap Mix staat dat je zelf rundvlees moet toevoegen![]()
Hier vind je lekkere authentieke varkensvleesgerechten uit de Indonesische/Indische keuken:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Kroketje het volgende:
Op de verpakking van de Babi Ketjap Mix staat dat je zelf rundvlees moet toevoegen![]()
Das mooi voor je. Gelukkig hoef je het ook niet te eten.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:06 schreef Kroketje het volgende:
[..]
Vind het er niet echt smakelijk uitzien als ik heel eerlijk ben.
Het wordt toch friet, hebben beiden geen zin om te koken, zouden het liefste de BBQ aanslingeren, maar de kolen zijn op, dan maar patatquote:Op zondag 4 juni 2006 10:37 schreef Fuente het volgende:
Vanmorgen lekker ovenbroodjes gehad. Vanavond wordt het een gehaktschotel uit de oven.
Het is een pastasalade geworden, niet met tonijn maar wel heeeerlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Nu een bakje kwark met nectarine, vanavond denk ik pastasalade met tonijn![]()
(M'n lieve moeder heeft deze arme student gisteren een hele grote zak groente meegegevenpaprika's, tomaten, sla, komkommer, ui
jeej.)
Conimex is dan ook zo nep als wat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Kroketje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |