Altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef golfer het volgende:
Nu stukjes getracheerde gerookte Canadese zalm.![]()
In dat kader daarna nog even wat gegrilde coctailgarnalen gemaakt en nu aan de Japanse saté gaat.quote:
Ik ben net wakker zegquote:Op zondag 28 mei 2006 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat kader daarna nog even wat gegrilde coctailgarnalen gemaakt en nu aan de Japanse saté gaat.
mhh lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 12:44 schreef Chielus het volgende:
Stokbroodje met gehakt, chorizo en mozzerella uit de oven met een glas melk en een mok koffie.
Dat klinkt bekend, en wordt smullenquote:Op zondag 28 mei 2006 09:50 schreef Fuente het volgende:
Vanavond: Tilapiafilet in Thaise saus met rijst erbij.
Uit de Allerhande zeker..... die wilde ik ook nog gaan maken.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend, en wordt smullen
Vanavond een variatie op een AH recept.
Gegrilde kogelbiefstuk in repen gesneden, met pasta (gigli), grana padano, courgette, rucola
Foto's volgen
Heb er ook nog maar een soort van tosti bij gemaakt:quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef Raissa het volgende:
Straks:Pain du boulogne Gebakken eitje Tomaatjes
sorry voor de brandwonden. maar het smaakt goedquote:
Daar is het hier nog een beetje vroeg voorquote:
Hij smaakte me ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Daar is het hier nog een beetje vroeg voor![]()
Momenteel bezig aan de snoepjes die hier op mn werk staan , maar eigenlijk zijn ze helemaal niet zo lekker![]()
Dat is echt iets uit de vorige eeuwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Waarom is de bakker hier altijd dicht tussen 12 en 13 echt belachelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |