1 woord: HEERLIJK!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ook in de aanbieding bij het Kruidvat.
Lekker koekje of niet?
TS begint: Ik vind het niet echt een lekker koekje.
Hmm, fried Bush-on-a-stick !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers van andere Amerikaanse producten, zie de volgende site:
americangoodies.nl
Toen ik de titel las dacht ik inderdaad meteen "ik snap niet wat er zo bijzonder aan is".quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Ik snap de hele hype er niet van...veize dingen...
Chocolade en vanillequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb et nog nooit op.
Waar smaakt het naar?
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Naar een aangebrand koekje met wit spul er tussen.
Ja, met die slogan wordt het wel geadverteerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn dat echt de populairste koekjes ter werled?![]()
Klinkt niet echt lekker dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Naar een aangebrand koekje met wit spul er tussen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers van andere Amerikaanse producten, zie de volgende site:
americangoodies.nl
Bij de food village op schiphol betaal je 2,75 voor alle oreo's behalve de normalequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef Gesloten het volgende:
Op schiphol kun je Oreo`s kopen met 2 keer zoveel vanillievulling![]()
Receptquote:Op zondag 28 mei 2006 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
De verjaardagstaart heb ik ook een keer gebakken!Heeeerlijk!!!
OREO CAKEquote:
Roflol! Das toch wel een Master-Oreo! En dat "glas" melk erbijquote:Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef Rapaille het volgende:
Ook voor de freaks: pimp my oreo: http://www.pimpmysnack.com/project.php?projectID=85
America Today, Food Village op schiphol en ik zag ze vandaag in een advertentie van Kruidvat.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef Nolius het volgende:
Ik dacht dat die er alleen maar in het buitenland waren. Maar wel erg lekker!
Wij hebben die ook in Spanje gekocht idd! We hebben er nu nog 1 in de kast liggen, lekker spul!!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:28 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
OREO CAKE
1 pkg. Pillsbury Plus white cake mix
1 1/4 c. water
1/3 c. oil
3 egg whites
1 c. coarsely crushed Oreos
Heat oven to 350 degrees. Grease and flour two 9 or 8 inch round cake pans. In large bowl combine all cake ingredients, except crushed cookies, at low speed until moistened. Beat 2 minutes at highest speed. Gently stir in 1 cup coarsely crushed cookies. Pour batter into prepared pans. Bake at 350 degrees for 25-35 minutes or until toothpick inserted in center comes out clean. Cool 10 minutes. Remove from pans.
FROSTING:
3/4 c. shortening
3 c. powdered sugar
1 tsp. vanilla
2 egg whites
In small bowl, combine 1/2 cup of powdered sugar, shortening, vanilla, and eggs. Blend well. Beat in remaining powdered sugar until frosting is smooth and creamy. Fill and frost cake. Garnish with Oreos and-or Oreo crumbs.
Foto!![]()
[afbeelding]
Alleen wordt ie groter dan zo'n gebakje formaat. Ik had het pak overigens hier in Spanje gekocht. Een soort Betty Crocker packet alleen dan van Oreo.
Heb je wel eens naar die bruine busjes daar gekeken?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:03 schreef ymme het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, verkoopt de c1000 oreo koekjes
Van de week in de tv serie (met die dikke man, en die mooie slanke vrouw) at hij ook oreo's.
Maar toen hij het de spaanse huishoudster moest vragen waar deze stonden zeiden hun ORIO's en zo stond het ook in de ondertiteling. Maar toen ik ze daadwerkelijk zag, waren het zoals wij het hier de oreo's noemen![]()
.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef Stansfield het volgende:
Die aflevering van king of queens heb ik ook gezien en dat moest dan de spaanse vertaling van oreo's voorstellen en het pakje was gewoon oreo's.
Ik heb vanacht gedroomd dat ik wakker werdt in een bed vol met Oreo's..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef kabouter.muts het volgende:
Zal ze eens kopen als ik ze tegenkom.
Jullie maken me toch nieuwschierig.
Anders voor verkoopadressen een mailtje sturen naar office@americanfood.nlquote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb de c1000 gemaild of ze naast de oreo koekjes misschien ook oreo's cereal gaan verkopen. Nu maar een reactie afwachten.
Heb toen gevraagd waar ze wel te koop zijn en dit was hun reactie daaropquote:Heel hartelijk bedankt voor uw interesse, wij verkopen inderdaad de cereals maar aan de Delicatessen en Surinaamse Toko’s. Het product is te duur voor de supermarkten.
Mvg.
Beetje jammer. Zal nog eens informeren wat de verkooppprijs is.quote:U kunt het kopen bij Jac. Borstelaar op de Steenweg in Utrecht.
Mvg.
Ga ik morgen even langs denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:56 schreef Stansfield het volgende:
Heb al een reactie teruggehad van americanfood.nl
[..]
Heb toen gevraagd waar ze wel te koop zijn en dit was hun reactie daarop
[..]
Beetje jammer. Zal nog eens informeren wat de verkooppprijs is.
Doe ikquote:Op maandag 29 mei 2006 19:23 schreef Stansfield het volgende:
Zou je dan kunnen informeren hoe duur oreo's cereal daar zijn?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ikken het winkeltje wel, ben er alleen nog nooit geweest.
Milkshakes? Vertel!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Met een glas melk goed te eten.
Ik doe er altijd milkshakes van maken
Wat je nodig hebt is een blender, ijs, melk en oreo koekjes en blenden maar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Milkshakes? Vertel!
En twinkies.. niet gewoon bij de AH?
Volgens mij heb ik ze daar wel eens meegenomen.. "ooit"
Weet je toevallig ook hoe duur oreo cerael daar is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:Double Stuffed Oreo's! Ook bij dat winkeltje in Utrecht! Ze zijn allen wel 9 euro per pak en áltijd uitverkocht
Maar ze hebben ook CHocolate Stuffed Oreo's en die zijn ook lekker
En je kan ze bij deze online-winkel bestelen: http://www.americangoodies.nl/catalog/index.php?language=nl
In de Steenstraat? Volgens mij is zo'n beetje alles wat in de winkeltje wordt verkocht over de datum heen. Let er in ieder geval maar op. Hoewel Oreo's producten wel snel verkocht worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:05 schreef Stansfield het volgende:
was ik vandaag in Utrecht dus ik even langs dat winkeltje. Was die dicht. Zag het wel in de etalage staan, maar geen prijs erbij.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:21 schreef arj1o1 het volgende:
bij de c1000, oreos in de aanbieding, + oreos mychoc white and milk
Heb al een paar pakken opquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zag gisteren bij de digros oreo's met een dikke laag echte chocola eromheen, zijn die nieuw?
zag eruit.
Ik zag ze ook in de Allerhande (blaadje van de AH) staan als reclameboodschap, ik gok er dus op dat ze binnenkort ook bij de AH in de schappen zullen liggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zag gisteren bij de digros oreo's met een dikke laag echte chocola eromheen, zijn die nieuw?
zag eruit.
En weet je toevallig ook hoe duur ze waren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die ontbijt-oreo's kwam ik tegen bij de Afro Indian Market in Den Haag, Wagenstraat 64 (met de Bijkorf aan je linkerhand en de Replay achter je loop je de straat uit, kruispunt over, ongeveer de derder winkel aan je linkerkant).
Mocht iemand het willen weten![]()
En ik heb nu 482 gr aan Oreo koekjes voor mijn neus liggen. Mét chocoladecreme
Wel gekeken, maar niets gevonden zo nel. Maar er stonden dan ook drie dikke dames voor mijn neeusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En weet je toevallig ook hoe duur ze waren?
De AH heeft opeens 3 soorten Oreo´s... de normale en 2 versies met chocolade; witte chocoladequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef qbvdw het volgende:
oreo gedoopt in de melk chocolade bij ah te koop
HEERLIJK !!!!!
Hebben ze die bij alle vestigingenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die ontbijt-oreo's kwam ik tegen bij de Afro Indian Market in Den Haag, Wagenstraat 64 (met de Bijkorf aan je linkerhand en de Replay achter je loop je de straat uit, kruispunt over, ongeveer de derder winkel aan je linkerkant).
Mocht iemand het willen weten![]()
En ik heb nu 482 gr aan Oreo koekjes voor mijn neus liggen. Mét chocoladecreme
Koekquote:Op zondag 9 juli 2006 23:32 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben het in 2 AH's nog niet tegengekomen, maar daar hadden ze dus helemaal geen oreo of ligt het niet bij de koekjes maar bij de chocolade ofzo dan?
Verkeerd gekeken, dacht dat je Bijenkorf bedoeldequote:Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee, dus probeer het eens zou ik zeggen![]()
Waar in amsterdam zijn dan surinaamse toko's?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef Aventura het volgende:
Je moet ze niet in een delicatessenzaak halen, veel te duur. Als je in een wat grotere stad bent, kun je het beste naar een surinaamse toko gaan. Daar hebben ze vaak veel Amerikaanse etenswaar. Oreo's hebben ze vaak ook.
In de volksbuurten, bv. rond de Dappermarkt, Albert Cuyp, Ten Catemarkt, in Zuid-Oost ookwel Bijlmerquote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar in amsterdam zijn dan surinaamse toko's?
Haha, nee, daar moet je lángs!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken, dacht dat je Bijenkorf bedoelde![]()
Nee joh ik weet geen adressen, maar al rondzwervend kom je echt wel een aantal tokootjes tegen. Kan niet missenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef Stansfield het volgende:
heb je misschien een adres en naam van een winkel. Bij voorkeur op de albert cuyp, die weet ik nog wel te vinden.
Vandaag in Amsterdam geweest, de hele nieuwmarkt en omstreken alle toko's afgezocht. O.a. oriental & co en dun yong ofzo. Die allebei op een soort hoek zaten maar geen stelling USA producten gevonden en dus ook geen oreo. Die delicatessenzaak op de leidse straat had het ook niet meer. Nu dus maar eens proberen een surinaamse toko te vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee joh ik weet geen adressen, maar al rondzwervend kom je echt wel een aantal tokootjes tegen. Kan niet missen
Misschien hebben ze het zelfs wel in die Chinese toko's rond de Nieuwmarkt/gelderse kade. Ik weet er eentje die in een hoek een hele stelling heeft vol USA produkten.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:00 schreef snopprinses het volgende:
ik heb vorige zomer het Oreo with a twist kookboek gekregen.
Heb tot nu toe de Velvet Chocolate Cheesecake gemaakt, Oreoijs en German Chocolate Cake..
zal vanavond of morgen wat overtypenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
(zou je het recept hier willen plaatsen?)
Zo dat is zeker duur, maar ik weet nu in welke chinese en surinaamse toko's het te koop is en zoals eerder genoemd is hier is het daar goedkoper.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Stansfield, de oreo ceral is 8 eujro 95 bij dat winkeltje in Utrecht.
Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Tegeno ver welke makro? Delft of amsterdam?
Ik typ hem even in het engels over:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
(zou je het recept hier willen plaatsen?)
Mij lukt het altijd hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Met gewone oreo's is het bijna onmogeijk om ze van elkaar te draaien zonder ze compleet te slopen... Met double stuffed gaat t een stuk beter, maar ik sop ze nooit in melk...
Al gevonden?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik typ hem even in het engels over:
German Chocolate Cake
Prep time: 20 min * Bake Time: 25 min. plus cooling
If you're a fan of classic German chocolate cake, you'll love this streamlined Oreo version. For the chocolate lover in your crowd, substitute chocolate frosting for the vanilla.
1 (18.25-ounce)* package German chocolate cake mix
1 (16-ounce) can vanilla frosting
¾ cup flaked coconut
¾ cup pecans, chopped **
1/3 cup thick caramel ice cream topping
12 oreo chocolate sanwich cookies, finely chopped***
1) Mix cake mix in large bowl with electric mixer at low speed until moistened. Beat 2 minutes at medium speed. Pour into 2 greased and floured 9-inch round cake pans.
2) Bake at 350°F**** for 25 to 35 minutes or until toothpick inserted near center comes out clean. Cool in pans on wire rack 10 minutes; remove from pans. Cool completely.
3) Mix frosting, coconut, pecans and caramel topping. Place 1 cake layer on serving plate; spread with half the frosting mixture. Top with ½ cup chopped cookies, pressing gently into frosting.
4) Top with remaining cake layer; spread top with remaining frosting mixture. Sprinkle with remaining chopped cookies, pressing gently into frosting. Makes 12 servings.
* 500 gram
** Chopped: cut them into small uniform pieces about the size of blueberries.
*** Finely chopped: use a sharp knife to cut them into tiny uniform pieces about the size of peppercorns.
**** 350°F: 175 graden
Volgens mij klopt het zo, als er nog vragen of onduidelijkheden zijn hoor ik het wel
als ik de nederlandse vertaling kan vinden die ik gemaakt heb, post ik die ook nog wel
ja, alleen nog geen tijd/zin gehad over te typen.quote:
Bij 'het winkeltje' in utrecht, naast de schoenenreus, op www.americangoodies.nl en wellicht in surinaamse toko's.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:53 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou die double stuffed wel eens willen proberen, maar waar kun je die krijgen?
De Appie verkoopt 3 soorten. De gewone en dubbel omhuld met witte of gewone chocolade.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand waar ik op dit tijdstip nog oreo's vandaan kan halen?
Want albert heijn verkoopt ze volgens mij niet he?
Yup.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Leep het volgende:
lijkt het eik op die prince koekjes?
Jij bent zeker blind en hebt hem gevoeld? En toen voelde je 2 "dekseltjes" en dacht je dat is ongeveer het zelfde?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Leep het volgende:
lijkt het eik op die prince koekjes?
Kerel! Heet die winkel ook echt Orientel? Ik ben 2 weken geleden nog in zo'n Chinese zaak geweest tegenover de Macro en daar hadden ze dus alleen 2 pakjes van de Originals. Ik zoek de cereal eigenlijk ook want die lijken me echt supersuper lekker. En wat is de prijs ongeveer? 1malig wil ik wel 7/8 euro lappen voor een pak maar da kan ik niet blijven doen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:59 schreef Stansfield het volgende:
Donderdag ga ik eindelijk oreo's cereal kopen. Alleen nog even bekijken waar. Het is te koop bij supertoko met vestigingen op het bijlmerplein, redelijk makkelijk te bereiken dus met OV of bij oriental dat tegenover de marcro zit en dat is volgens mij wel een eindje lopen vanaf duivendrecht of van der made weg ofzo.
ff offtopic, tijdens mijn vakantie in frankrijk heb ik ook wel lekkere cereal gegeven van crunch en lion. Beter dan die gore kellogs enz wat ze in de nederlandse supermarkten alleen maar hebben.
Die cake op de foto ziet er echtquote:Double Stuf, Mint chocolate covered Oreos, Fudge Covered Oreos, Springtime Oreos, Reduced Fat Oreos, White Fudge Covered Oreos, Halloween Oreos (Orange Colored 'Stuf') Holiday Red Creme Oreos ("same great taste"), Oreo Magic Dunkers (these turned your mouth blue — I've only read about these) Oreo Big Stuff, Oreo Pie Crust, Oreo ice cream and ice cream bars, Oreo Chocolate Cones (for ice cream), Frozen Oreo Cookies n' Cream Cones Oreo Granola Bars, Cookies 'N' Creme Flavor Hershey's Nuggets chocolate candy), Pillsbury Oreo bars Deluxe, bar mix ('made with real Oreo pieces'), KFC/Oreo Brownie, Oreo Snack Packs, Oreo Crunchies. Oreo chocolate hazelnut bar (Japan), Oreo Megacookie. Oreo snack cake mix, Ready-to-Spread Oreo Frosting, Oreo Twist, Oreo Cake, Oreo Madness (a dessert offered at TGI Friday's), Mini Oreos (first introduced in 1991, reintroduced in October 2000). Chocolate Creme Oreos (introduced June 2001)
Idd. Ik kijk volgende keer wel ff bij die Chinees. Anders ben ik volgende week ook 1 dag in de Bijlmer.. dan loop ik daar ook ff langs. Hou je uiteraard ook op de hoogtequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:16 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben er vandaag niet aan toegekomen om naar die toko te gaan. Wel kwam ik in de leidsestraat een winkel tegen een andere dan die delicatessenzaak in het begin (bij het koningsplein) maar wat verder richting leidseplein, naast de belcompany en daar hadden ze het wel maar om er nou 9,95 voor te betalen vind ik wel heel erg veel geld.
hahha.. op het moment dat ik je post las (die van 10 euro) dacht ik gelijk.. "tering hey.. 22 gulden voor een pak cereals"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:50 schreef Stansfield het volgende:
Super dat je me ff op de hoogte wilt houden. Ik twijfelde wel om het toch nog te kopen maar vond 22 gulden toch echt te veel.
En als ik zo'n kind zou hebben zou hij elke dag een paar tikken kunnen krijgen als hij erom vroeg.
zo dat is irritant. Maar zou je er met een macro pas wel binnen kunnen komen? Die hebben mijn ouders namelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:07 schreef jojomen4 het volgende:
Na een hele zoektocht door de Amsterdamse poort vond ik eindelijk de "supertoko". Hebben ze geen Oreo Cereals..![]()
Nu maar bij de Chinees tegenover de Macro proberen.
In een post hierboven werd ook gezegd dat je een Macropas moet hebben om bij die Chinees naar binnen te mogen.. ik weet dat er bij veel Chinezen daar gekocht kan worden zonder een pas
Maar dat is de duurste avondwinkel van A'dam. Big Bananas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Ik snap best dat zo'n winkel in de leidsestraat hoge kosten heeft aan huur enz en dat ze dus veel winstmarge moeten hebben. Ik denk dat een beetje de grachtengordel daar hun speciale boodschappen doet ofzo. Anders zou ik het ook niet weten hoe zo'n winkel kan blijven bestaan.
Uhm.. ik kwam er wel in omdat die vrouw de andere kant op keek gedurende 10 seconde en toen dacht ik: "ik loop wel door, HOER!". Maar er stond dus wel een bordje "laat pas zien". Het kan dus zijn dat je ook wel door kan lopen ofzo of als je het lief vraagt.. maar het kan volgens mij zijn dat ze je het pasje nog eens vragen als je wilt afrekenen.. ik weet het niet omdat ik verder ook nooit in die Chineze zaken kom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:46 schreef Stansfield het volgende:
Zo dat is irritant zeg. En kwam je daarin met een makro pas?
Oe oe oe vertel eens welke appie en Trekpleistert?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef schatje het volgende:
[..]
De Appie verkoopt 3 soorten. De gewone en dubbel omhuld met witte of gewone chocolade.
Verder kun je de gewone ook bij de Trekpleister kopen. Ik heb ze daar gisteren nog zien liggen.
och daar kan je toch ook makkelijk zelf aan komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef Marruk het volgende:
Kijk iemand met een groothandelspasje eens lief aan
WTF waar koop je ze. Ze zijn overal 1,19 (ok misschien AH niet). C1000 heeft ze, Dirk van de Broek, Plus. Sommige hebben nu ook met witte chocola.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Chen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]Weet iemand of het mogelijk is om deze heerlijke koekjes op internet te bestellen? Grotere bestellingen dan, ik vind ze in Nederland zo duur, logisch eigelijk 1,75 per pak terwijl ze in de USA vrij goedkoop zijn. Ik heb een beetje zoeken, maar ik heb niks gevonden maar misschien weet iemand wat
Kijk alleen niet op van de prijsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij 'het winkeltje' in utrecht, naast de schoenenreus, op www.americangoodies.nl en wellicht in surinaamse toko's.
Topics zijn gemergedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:Oreo ben ik evil? ^_^
Oreo's, het populairste koekje ter wereld
Ik moest vandaag naar de media markt dus ik dacht ga ik even naar de vestiging van supertoko op het bijlmerplein. Weet ik veel dat dat hetzelfde is als de amsterdamse poort. Maar ja ze hadden het dus nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:07 schreef jojomen4 het volgende:
Na een hele zoektocht door de Amsterdamse poort vond ik eindelijk de "supertoko". Hebben ze geen Oreo Cereals..![]()
Ow man! Ik dacht dat je uit Amsterdam kwamquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik moest vandaag naar de media markt dus ik dacht ga ik even naar de vestiging van supertoko op het bijlmerplein. Weet ik veel dat dat hetzelfde is als de amsterdamse poort. Maar ja ze hadden het dus nog steeds niet.
nog nooit op wel zien liggenin de winkel mischien toch een keertje halen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ook in de aanbieding bij het Kruidvat.
Lekker koekje of niet?
TS begint: Ik vind het niet echt een lekker koekje.
Dat is goed nieuws. Daar hebben ze wel meer amerikaanse dingen las ik ergens dus daar maar eens een bezoekje aan brengen. En 8,50 gaat nog net ja. In ieder geval niet 10 euro zoals ze bij die delicatesse zaken vragen. Dinsdag maar eens naar schiphol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:36 schreef heaven7 het volgende:
Op Schiphol bij dat supertje hebben ze Oreo cereal. Reteduur, iets van ¤8,50 ofzoAnders hadden wij het ook meegenomen!
Laten we even duidelijk aangeven waar we het over hebben. Jij hebt het denk ik over de gewone standaard koekies.. niet de cereals. Anders staat er maandag morgen en rij van hier tot gunter voor de America Today in R'ttm.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Bij ons in R'dam, bij America Today zijn die pakken 1,25. En als je 5 pakken koopt, 5 euro.
IDD. Sorry voor het ev. misverstandquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Laten we even duidelijk aangeven waar we het over hebben. Jij hebt het denk ik over de gewone standaard koekies.. niet de cereals. Anders staat er maandag morgen en rij van hier tot gunter voor de America Today in R'ttm.
Waar haal je die?quote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aaaahhh heerlijk gewoon, die nieuwe Oreo's met een laag chocolade er omheen (Oreo Choc Milk), ben ze nu ook aan het eten tijdens het fappen, fap fap fap fap.
[afbeelding]
die heeft mijn supermarkt niet.quote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aaaahhh heerlijk gewoon, die nieuwe Oreo's met een laag chocolade er omheen (Oreo Choc Milk), ben ze nu ook aan het eten tijdens het fappen, fap fap fap fap.
[afbeelding]
Ik zoek die dubbel stuffed peanut butter Oreo`squote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Chen het volgende:
Godverdomme, geen enkele AH in Den Haag heeft ze, alleen bij de plaatstelijke poelier liggen ze soms en bij de USA Today.
Nou de AH op het Savornin Lohmanplein heeft ze iig welquote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Chen het volgende:
Godverdomme, geen enkele AH in Den Haag heeft ze, alleen bij de plaatstelijke poelier liggen ze soms en bij de USA Today.
De nieuwe Jumbo aan de Annemoonstraat heeft ze ook. witte bruine en gewone.quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou de AH op het Savornin Lohmanplein heeft ze iig wel. Die met die laag witte of bruine chocolade eromheen.
Die had ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
nee de c1000quote:Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
De Jumbo bij jou in de buurt?
De AH bij de Bijenkorf wel! En als ze daar niet zijn heb je nog kans dat ze bij de Chill Out liggenquote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Chen het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nasty.... En zonde voor dat heerlijke koekje man!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat ook heerlijk is; Oreo met pindakaasGewoon lekker wat pindakaas op smeren
![]()
Ik was er woensdag geweest in de hoop dat ze het hadden maar helaas. Wel een heel schap vol met alle soorten oreo koekjes en zelfs namaak oreo koekjes. Alleen geen cereal. Ik heb de hele winkel doorgelopen maar nergens gevonden. Het is toch die supermarkt tegenover de burger king?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:36 schreef heaven7 het volgende:
Op Schiphol bij dat supertje hebben ze Oreo cereal. Reteduur, iets van ¤8,50 ofzoAnders hadden wij het ook meegenomen!
dat is met de oreo's met een laag witte chocola jammergenoeg ook het gevalquote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Mystery1212 het volgende:
Die vind ik dus niet zo lekker; door de chocola proef je de oreo's niet meer
kben t met je eens miereneterquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef heiden6 het volgende:
Oreo's zijn lekker, alleen ze zo uit elkaar pulken...Dan zit je eerst die mierzoete witte meuk op te liken en dan droog spul te eten. Juist de combinatie maakt het lekker.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou de AH op het Savornin Lohmanplein heeft ze iig wel. Die met die laag witte of bruine chocolade eromheen.
ik heb vanavond 3 koekjes op en ik ben het ongeremd eensm et isabeau, ze zijn echt goddelijk, MAAR ze zijn ZO zoet dat ik echt met een glas water na moest spoelen om mijn gezicht niet scheef te laten trekken van de zoetigheid. Dus petje af dat je een heel pak op kan, ik kan net zo'n kleine sub-portie op.quote:Op maandag 25 september 2006 05:46 schreef Isabeau het volgende:
Deze week een pak oreo's met chocoladelaagje gekocht en die waren echt super goddelijk lekker! Nadat ik het pak op helemaal op had bekeek ik het aantal kcal nog even507 per 100 gram
![]()
Ik heb dat pak niet in 1x opgegeten hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef hassanjassan het volgende:
ik heb vanavond 3 koekjes op en ik ben het ongeremd eensm et isabeau, ze zijn echt goddelijk, MAAR ze zijn ZO zoet dat ik echt met een glas water na moest spoelen om mijn gezicht niet scheef te laten trekken van de zoetigheid. Dus petje af dat je een heel pak op kan, ik kan net zo'n kleine sub-portie op.
Waar is hier?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Je kan hier trouwens taartbodems kopen van oreo-koekjes, en er zijn jello verpakkingen met oreo-smaak. Binnen vijf minuten heb je dus heerlijke oreo-"taart/pudding" als toetje. Ziet er NIET uit (ranzig grijs) maar smaakt wel erg lekker
oooooh men, waar hebben ze die dan? Ik wil ook!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 01:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Deze zijn ook lekker![]()
[afbeelding]
Gemberkoekjes met creamvulling![]()
Prima koopquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:43 schreef Tiesemans het volgende:
Ik heb onlangs bij Worldofsweets.de een grote doos Oreo's melk choco gekocht.
Voor 30 euro 10 doosjes van 6 duo verpakkingen incl verzending vanuit Duitsland.
Een prima koop dacht ik zo ...
Smack smack...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |