Hebben ze die bij alle vestigingenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die ontbijt-oreo's kwam ik tegen bij de Afro Indian Market in Den Haag, Wagenstraat 64 (met de Bijkorf aan je linkerhand en de Replay achter je loop je de straat uit, kruispunt over, ongeveer de derder winkel aan je linkerkant).
Mocht iemand het willen weten![]()
En ik heb nu 482 gr aan Oreo koekjes voor mijn neus liggen. Mét chocoladecreme
Koekquote:Op zondag 9 juli 2006 23:32 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben het in 2 AH's nog niet tegengekomen, maar daar hadden ze dus helemaal geen oreo of ligt het niet bij de koekjes maar bij de chocolade ofzo dan?
Verkeerd gekeken, dacht dat je Bijenkorf bedoeldequote:Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee, dus probeer het eens zou ik zeggen![]()
Waar in amsterdam zijn dan surinaamse toko's?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef Aventura het volgende:
Je moet ze niet in een delicatessenzaak halen, veel te duur. Als je in een wat grotere stad bent, kun je het beste naar een surinaamse toko gaan. Daar hebben ze vaak veel Amerikaanse etenswaar. Oreo's hebben ze vaak ook.
In de volksbuurten, bv. rond de Dappermarkt, Albert Cuyp, Ten Catemarkt, in Zuid-Oost ookwel Bijlmerquote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar in amsterdam zijn dan surinaamse toko's?
Haha, nee, daar moet je lángs!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken, dacht dat je Bijenkorf bedoelde![]()
Nee joh ik weet geen adressen, maar al rondzwervend kom je echt wel een aantal tokootjes tegen. Kan niet missenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef Stansfield het volgende:
heb je misschien een adres en naam van een winkel. Bij voorkeur op de albert cuyp, die weet ik nog wel te vinden.
Vandaag in Amsterdam geweest, de hele nieuwmarkt en omstreken alle toko's afgezocht. O.a. oriental & co en dun yong ofzo. Die allebei op een soort hoek zaten maar geen stelling USA producten gevonden en dus ook geen oreo. Die delicatessenzaak op de leidse straat had het ook niet meer. Nu dus maar eens proberen een surinaamse toko te vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee joh ik weet geen adressen, maar al rondzwervend kom je echt wel een aantal tokootjes tegen. Kan niet missen
Misschien hebben ze het zelfs wel in die Chinese toko's rond de Nieuwmarkt/gelderse kade. Ik weet er eentje die in een hoek een hele stelling heeft vol USA produkten.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:00 schreef snopprinses het volgende:
ik heb vorige zomer het Oreo with a twist kookboek gekregen.
Heb tot nu toe de Velvet Chocolate Cheesecake gemaakt, Oreoijs en German Chocolate Cake..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |