zo dat is irritant. Maar zou je er met een macro pas wel binnen kunnen komen? Die hebben mijn ouders namelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:07 schreef jojomen4 het volgende:
Na een hele zoektocht door de Amsterdamse poort vond ik eindelijk de "supertoko". Hebben ze geen Oreo Cereals..![]()
Nu maar bij de Chinees tegenover de Macro proberen.
In een post hierboven werd ook gezegd dat je een Macropas moet hebben om bij die Chinees naar binnen te mogen.. ik weet dat er bij veel Chinezen daar gekocht kan worden zonder een pas
Maar dat is de duurste avondwinkel van A'dam. Big Bananas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef Stansfield het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Ik snap best dat zo'n winkel in de leidsestraat hoge kosten heeft aan huur enz en dat ze dus veel winstmarge moeten hebben. Ik denk dat een beetje de grachtengordel daar hun speciale boodschappen doet ofzo. Anders zou ik het ook niet weten hoe zo'n winkel kan blijven bestaan.
Uhm.. ik kwam er wel in omdat die vrouw de andere kant op keek gedurende 10 seconde en toen dacht ik: "ik loop wel door, HOER!". Maar er stond dus wel een bordje "laat pas zien". Het kan dus zijn dat je ook wel door kan lopen ofzo of als je het lief vraagt.. maar het kan volgens mij zijn dat ze je het pasje nog eens vragen als je wilt afrekenen.. ik weet het niet omdat ik verder ook nooit in die Chineze zaken kom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:46 schreef Stansfield het volgende:
Zo dat is irritant zeg. En kwam je daarin met een makro pas?
Oe oe oe vertel eens welke appie en Trekpleistert?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef schatje het volgende:
[..]
De Appie verkoopt 3 soorten. De gewone en dubbel omhuld met witte of gewone chocolade.
Verder kun je de gewone ook bij de Trekpleister kopen. Ik heb ze daar gisteren nog zien liggen.
och daar kan je toch ook makkelijk zelf aan komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef Marruk het volgende:
Kijk iemand met een groothandelspasje eens lief aan
WTF waar koop je ze. Ze zijn overal 1,19 (ok misschien AH niet). C1000 heeft ze, Dirk van de Broek, Plus. Sommige hebben nu ook met witte chocola.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Chen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]Weet iemand of het mogelijk is om deze heerlijke koekjes op internet te bestellen? Grotere bestellingen dan, ik vind ze in Nederland zo duur, logisch eigelijk 1,75 per pak terwijl ze in de USA vrij goedkoop zijn. Ik heb een beetje zoeken, maar ik heb niks gevonden maar misschien weet iemand wat
Kijk alleen niet op van de prijsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij 'het winkeltje' in utrecht, naast de schoenenreus, op www.americangoodies.nl en wellicht in surinaamse toko's.
Topics zijn gemergedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:Oreo ben ik evil? ^_^
Oreo's, het populairste koekje ter wereld
Ik moest vandaag naar de media markt dus ik dacht ga ik even naar de vestiging van supertoko op het bijlmerplein. Weet ik veel dat dat hetzelfde is als de amsterdamse poort. Maar ja ze hadden het dus nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:07 schreef jojomen4 het volgende:
Na een hele zoektocht door de Amsterdamse poort vond ik eindelijk de "supertoko". Hebben ze geen Oreo Cereals..![]()
Ow man! Ik dacht dat je uit Amsterdam kwamquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik moest vandaag naar de media markt dus ik dacht ga ik even naar de vestiging van supertoko op het bijlmerplein. Weet ik veel dat dat hetzelfde is als de amsterdamse poort. Maar ja ze hadden het dus nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |