abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41810596
Aaaahhh heerlijk gewoon, die nieuwe Oreo's met een laag chocolade er omheen (Oreo Choc Milk), ben ze nu ook aan het eten tijdens het fappen, fap fap fap fap.

Die vind ik dus niet zo lekker; door de chocola proef je de oreo's niet meer
Soms valt het mee, soms valt het tegen...
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:36:26 #277
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41822418
Ik woon al bijna vier maanden in Amerika en ik heb nog geen Oreo gehad

Wel oreopudding Ziet er niet uit maar smaakt heerlijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_41830034
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef Mystery1212 het volgende:
Aaaahhh heerlijk gewoon, die nieuwe Oreo's met een laag chocolade er omheen (Oreo Choc Milk), ben ze nu ook aan het eten tijdens het fappen, fap fap fap fap.

Die vind ik dus niet zo lekker; door de chocola proef je de oreo's niet meer
dat is met de oreo's met een laag witte chocola jammergenoeg ook het geval verkrijgbaar in de Schiphol-deli...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_41830371
Oreo's zijn lekker, alleen ze zo uit elkaar pulken... Dan zit je eerst die mierzoete witte meuk op te liken en dan droog spul te eten. Juist de combinatie maakt het lekker.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 17 september 2006 @ 01:31:35 #280
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41877792
Bij de Jumbo hadden ze nu ook Oreo Choc White, ook heerlijk net als Oreo Choc Milk en de gewone Oreo's
The truth is relative, pick one that works!
  zondag 17 september 2006 @ 01:38:05 #281
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_41877915
Deze zijn ook lekker

Gemberkoekjes met creamvulling
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_41878172
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef heiden6 het volgende:
Oreo's zijn lekker, alleen ze zo uit elkaar pulken... Dan zit je eerst die mierzoete witte meuk op te liken en dan droog spul te eten. Juist de combinatie maakt het lekker.
kben t met je eens miereneter
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42105864
Deze week een pak oreo's met chocoladelaagje gekocht en die waren echt super goddelijk lekker! Nadat ik het pak op helemaal op had bekeek ik het aantal kcal nog even 507 per 100 gram
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 september 2006 @ 09:54:46 #284
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42107199
Ik heb die witte geproefd. HEERLIJK HEERLIJK HEERLIJK! En straks moet ik die met melkchocolade maar eens meenemen uit de AH

Ik probeer ondertussen de calorieëninfo die Isabeau net gaf te verdringen
  maandag 25 september 2006 @ 10:24:11 #285
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_42107642
Goei spul. Ik koop ze bij de Jumbo.
pi_42110269
pff...gelukkig is het topic bijna vol! T moet snel verdwijnen uit mn AT's, want ik krijg elke keer trek als ik m weer bovenaan zie staan!
(:
pi_42114693
Ik ben nog steeds op zoek naar die cereal, dus dan open ik wel een deel 2
pi_42210331
over een paar jaar ofzo heeft onze AH ze ook. Ze gaan uitbreiden, over een jaar ofzo, dan wordt het ook EEN GROTE.
Lekkere oreo's met chocola en peanut butter. Ik kijk er nu al naar uit.
Ik heb trouwens een heerlijk recepr met oreo's, helemaal niet ongezond en vet.
Komt uit de Tip Culinair van deze maand:

cookies and cream

Tip: je kunt het beste een dag vantevoren met dit recept beginnen, omdat het in de koelkast moet om op te stijven.

Voor 12 stuks:
350 g oreokoekjes (een pak van 4x2 is 176 g ofzoiets)
150 g ongezouten boter, gesmolten
2 tl poedergelatine (bakafdeling supermarkt)
400 g roomkaas
300 ml slagroom
1 tl vanille-extract
110 g fijne kristalsuiker
200 g witte chocolade, gesmolten
gesmolten pure chocolade voor de versiering
-----------------------------
Bekleed een 4 cm diepe bakvorm van 18x25 cm met plasticfolie. Doe 250 g van de koekjes in de keukenmachine en maal ze tot fijne kruimels. Voeg de boter toe en mix die door de koekkruimels. Druk het mengsel uit in de bakvorm en zet deze 30 min. in de koelkast.

Strooi de gelatine in een hittebestendige beker met 60 ml (= 3 el) koud water. Zet de beker in een pan met zachtjes kokend water en roer tot de gelatine is opgelost (je kunt ook blaadjes gebruiken, 2 of 3, zacht laten worden in beetje water, effe opwarmen in de magnetron, wel roeren, tot gelatine opgelost is) Verwerk verder zoals in het recept staat beschreven.

Klop in een kom de roomkaas, room, vanille en suiker met een handmixer tot een glad mengsel. Roer er de opgeloste gelatine door en de gesmolten witte chocolade door. Breek de resterende koekjes in grove stukken en roer ze door het roomkaasmengsel. Schenk de roomkaas over de afgekoelde bodem. Dek af met plasticfolie en laat het gebak een nacht in de koelkast staan. Versier het gebak vlak voor het serveren met de gesmolten pure chocolade en snijd het in stukken.

Smakelijk
Ik heb het ook gemaakt en het was HEERLIJK!!!!!!
Absoluut niet vet, hoe kom je erbij
Alleen zorgen dat de gelatineblaadjes helemaal zijn opgelost, ander heb je stukjes gelatineblaadjes in je gebak en dat is echt niet lekker, ziet er ook niet lekker uit.

Maar lekker.......
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Nou de AH op het Savornin Lohmanplein heeft ze iig wel . Die met die laag witte of bruine chocolade eromheen.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_42210402
Hey, ik eh...ik vind de oreo's met witte chocolade helemaal niet lekker
Gratis doosje af te halen.

Volgende keer gewoon weer met gewone chocolade.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42216236
quote:
Op maandag 25 september 2006 05:46 schreef Isabeau het volgende:
Deze week een pak oreo's met chocoladelaagje gekocht en die waren echt super goddelijk lekker! Nadat ik het pak op helemaal op had bekeek ik het aantal kcal nog even 507 per 100 gram
ik heb vanavond 3 koekjes op en ik ben het ongeremd eensm et isabeau, ze zijn echt goddelijk, MAAR ze zijn ZO zoet dat ik echt met een glas water na moest spoelen om mijn gezicht niet scheef te laten trekken van de zoetigheid. Dus petje af dat je een heel pak op kan, ik kan net zo'n kleine sub-portie op.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  donderdag 28 september 2006 @ 22:32:25 #291
71919 wonderer
pi_42216500
Je kan hier trouwens taartbodems kopen van oreo-koekjes, en er zijn jello verpakkingen met oreo-smaak. Binnen vijf minuten heb je dus heerlijke oreo-"taart/pudding" als toetje. Ziet er NIET uit (ranzig grijs) maar smaakt wel erg lekker
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_42216903
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef hassanjassan het volgende:
ik heb vanavond 3 koekjes op en ik ben het ongeremd eensm et isabeau, ze zijn echt goddelijk, MAAR ze zijn ZO zoet dat ik echt met een glas water na moest spoelen om mijn gezicht niet scheef te laten trekken van de zoetigheid. Dus petje af dat je een heel pak op kan, ik kan net zo'n kleine sub-portie op.
Ik heb dat pak niet in 1x opgegeten hoor In twee dagen
pi_42218949
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Je kan hier trouwens taartbodems kopen van oreo-koekjes, en er zijn jello verpakkingen met oreo-smaak. Binnen vijf minuten heb je dus heerlijke oreo-"taart/pudding" als toetje. Ziet er NIET uit (ranzig grijs) maar smaakt wel erg lekker
Waar is hier?
  donderdag 28 september 2006 @ 23:30:35 #294
71919 wonderer
pi_42219045
NH, Amerika
pi_42223506
taartbodem is ook heel gemakkelijk te maken van oreokoekjes, en zit er lekker uit
pi_42239726
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Deze zijn ook lekker

[afbeelding]

Gemberkoekjes met creamvulling
oooooh men, waar hebben ze die dan? Ik wil ook!!!!!!!!!
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_42247676
Ik heb vandaag bij de toko nep oreo koekjes gehaald. Een hele zak vol voor 2,50. Ze zijn wel iets minder lekker maar wel ideaal voor shakes/taarten en dat soort werk.
pi_42249099
bijna vol...yay

(overigens ben ik nog steeds op zoek naar een scene uit family guy waarin peter aan chris uitlegt hoe je een oreo moet opeten..geniaaal...)
(:
  maandag 9 oktober 2006 @ 02:43:47 #299
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_42501315
Ik heb onlangs bij Worldofsweets.de een grote doos Oreo's melk choco gekocht.
Voor 30 euro 10 doosjes van 6 duo verpakkingen incl verzending vanuit Duitsland.
Een prima koop dacht ik zo ...
Smack smack...
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:36:47 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_42514680
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 02:43 schreef Tiesemans het volgende:
Ik heb onlangs bij Worldofsweets.de een grote doos Oreo's melk choco gekocht.
Voor 30 euro 10 doosjes van 6 duo verpakkingen incl verzending vanuit Duitsland.
Een prima koop dacht ik zo ...
Smack smack...
Prima koop Bij de Appie ben je voor 10 van die doosjes iets van 18 euro kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')