Nou eigenlijk jij dus he... maar goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken.![]()
edit: LaPo, wie maakt de nieuwe?
Nee, die gitaar is eigenlijk van mijn broer, maar omdat ik wat actiever ben op Internet, verkoop ik de gitaar voor hem.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En daarom moet je Epi ES-335 eraan geloven, of niet
Oeh, wat voor Gretsch (Foto!)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef Shedfire het volgende:
Ik heb net een Gretch en een VOX AD30VT gekocht bij de Feedback
Dat heeft te maken met het verschil tussen de (goedkope) single coil elementen en de humbuckers (ze heten niet voor niks humbuckersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat probleempje met die brom is inderdaad waarschijnlijk een slechte aarde. Ook de gitaar zelf kan verschil maken, mijn Squier Strat bromt enorm, en met mijn Columbus Les Paul kan ik de GAIN voluit zetten zonder dat hij bromt als ik niets doe.
Die Squier heeft volgens mij 5 verschillende standen, en het klinkt allemaal kut. Ik heb ooit ergens gelezen dat veel Squier Strats enorm slecht geshield worden, en dat ze daarom brommen. Klopt ook trouwens, want als ik mijn strat kantel in de lucht dat de achterkant niet tegen mijn buik aan hangt, bromt hij een stuk minder. Hij vangt de straling op uit mijn lichaam, heel apart.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het verschil tussen de (goedkope) single coil elementen en de humbuckers (ze heten niet voor niks humbuckers).
ja maar ik ben te lui om helemaal zo'n OP te maken.quote:
das wel maf ja..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Die Squier heeft volgens mij 5 verschillende standen, en het klinkt allemaal kut. Ik heb ooit ergens gelezen dat veel Squier Strats enorm slecht geshield worden, en dat ze daarom brommen. Klopt ook trouwens, want als ik mijn strat kantel in de lucht dat de achterkant niet tegen mijn buik aan hangt, bromt hij een stuk minder. Hij vangt de straling op uit mijn lichaam, heel apart.
Het gaat lekker met de band! Gefeliciteerd!quote:
Ook al bij die goedkope squiertjes? Vaak is het inderdaad zo dat het middelste elementen 'reverse wound/reverse polarity' is, zodat de tussenstandjes humcancelling zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmm, meestal heb je inderdaad veel minder buzz als je die singlecoils (:r,) in zo'n tussenstand hebt (mid-brug en mid-nek enzo).
Logisch, want gebruikelijkerwijs staat het middenelement uit fase met de brug en nekelementenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmm, meestal heb je inderdaad veel minder buzz als je die singlecoils (:r,) in zo'n tussenstand hebt (mid-brug en mid-nek enzo).
Sowwy!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Logisch, want gebruikelijkerwijs staat het middenelement uit fase met de brug en nekelementen.
Zoals Teleluvr net zegt dus.
ik kocht n nieuwe dot studio voor 240 euroquote:omdat ie liever een Studio Dot kocht voor 360 euro....
ziet er wel super cool uit zo met die kersen erop! ook mooi, die strat van hendrix op monterey die hij in brand stakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:20 schreef Hammet het volgende:
Btw, mijn strat projectje staat al een tijdje on hold. Ik heb de body helemaal kaal, maar t lakken blijft een probleem.
Plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier een schets van wat ik in gedachte had: (de kersen slaan op mijn achternaam: Morel, een kersensoort).
[afbeelding]
Ik hoorde gisteren van een kennis dat hij misschien via zn werk wat mensen kende die de gitaar wel zouden willen spuiten/airbrushen. Voor een vriendenprijsje, of misschien zelfs wel gratis!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:42 schreef Jorikjet het volgende:
werp eens een blik op deze pagina; http://www.harmony-central.com/Events/WNAMM97/Guitar/page2.html
aparte fenders...
Jammer dat er geen handsvat in zit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind deze Ibanez er wel goed uit zien, hij is ook maar $3,599.99
Wauw!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Shedfire het volgende:
Nou het begint goed.
1. Het brommen is opgelost, gedeeltelijk door jullie goede tips en gedeeltelijk door instellingen op het ding zelf en als laatste gedeeltelijk door het volume op de gitaar op het hoogst te zetten. Dank u dank u.
2. En toen was het na elven en ik wilde het ding gaan gebruiken waarvoor ik hem "officieel" had gekocht: om over de koptelefoon te spelen na elven vanwege het buurkind.
Ik grote jack plug verloopje er in en spelen maar. Alleen er klonk nog een beetje een brom, dus ik jack er uit.
Blijft de kop er fucking in hangen... Dus nu kan ik nog niets. GoT topic al gemaakt en morgen komt er een vriend van me langs om hopelijk die kop er uit te sleuren met een tangetje...
3. Foto van het geheel in gelukkigere tijden
[afbeelding]
Big ass versie: http://members.home.nl/mloon/P5270050.JPG
Hij is wel wauw hequote:
wat ga je halen dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
hoihoi ik ben er weer
vanmiddag even naar feedback!
Het eerste deel is ongeveer zo:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:42 schreef Gitarist het volgende:
* Gitarist meldt
Wat ik in het vorige topic vroeg:
Ik ben nu voor m'n gitaarles bezig met het nummer Twisted blues van Wes Montgomery... Weet iemand in welke toonsoorten dat staat? Ik kan er niet echt een touw aan vastknopen...
Ik vermoed dat er i.i.g. een toonsoort van Db in voorkomt...
Neej jij mag hier niet komen, hup naar je eigen topicquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:33 schreef dazzled het volgende:
Dan zeg ik hier nog een keer hoi
Hey bedankt man!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Het eerste deel is ongeveer zo:
| Gb7 | G7 | Gb7 | G7 | Gb7 | G7 | Gb7 | G7 |
Het venijnige is dat die Gb7 werkt als een IV akkoord van Db, de toonsoort is hier dus Db en je kunt er met de Db bluesladder overheen soleren (het thema'tje is ook een Db-bluesladder)
Dan:
| Gb7 | Gdim | Dbmaj7 | Bm7 E7 | Bbm7 Eb7 | Em7 A7 | Ebm7 Ab7 | Dm7 G7 |
Dit is tricky om overheen te soleren, die Bm7 E7 | Bbm7 Eb7 etc. zijn allemaal ii-V progressies die steeds moduleren. Bm7 E7 is in toonsoort A, Bbm7 Eb7 is in Ab, Em7 A7 is in D, etc.
Hier staat een filmpje, kun je ook zien hoe Wes Montgomery 't zelf ongeveer doet: http://www.youtube.com/watch?v=UkzG_SF0gi4&search=wes%20montgomery%20twisted
Hoera, het gaat weer eens over spelen in plaats van plaatjes en gear-blaat.
Waarom wil je zo graag de toneport en niet de guitarport?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:44 schreef Jorikjet het volgende:
vanmiddag gaat een vriend van me die in utrecht woont even bij feedback kijken of ze een toneport ux1 hebben, en dan voor me kopen! helaas moet ik hem wel terug betalendinsdag heb ik hem dan hier
als ik zoiets zie wil ik dolgraag op gitaarles! geniaal dat je zo weet wat hij allemaal doet enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Het eerste deel is ongeveer zo:
| Gb7 | G7 | Gb7 | G7 | Gb7 | G7 | Gb7 | G7 |
Het venijnige is dat die Gb7 werkt als een IV akkoord van Db, de toonsoort is hier dus Db en je kunt er met de Db bluesladder overheen soleren (het thema'tje is ook een Db-bluesladder)
Dan:
| Gb7 | Gdim | Dbmaj7 | Bm7 E7 | Bbm7 Eb7 | Em7 A7 | Ebm7 Ab7 | Dm7 G7 |
Dit is tricky om overheen te soleren, die Bm7 E7 | Bbm7 Eb7 etc. zijn allemaal ii-V progressies die steeds moduleren. Bm7 E7 is in toonsoort A, Bbm7 Eb7 is in Ab, Em7 A7 is in D, etc.
Hier staat een filmpje, kun je ook zien hoe Wes Montgomery 't zelf ongeveer doet: http://www.youtube.com/watch?v=UkzG_SF0gi4&search=wes%20montgomery%20twisted
Hoera, het gaat weer eens over spelen in plaats van plaatjes en gear-blaat.
Heeft de toneport inderdaad meer effecten en amps? Dat is eigenlijk wel vreemd!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:03 schreef Jorikjet het volgende:
zang en bass gitaar kun je er ook mee opnemen, en nog een extra line in, dus je zou er ook een mixertje aan kunnen hangen en zo drums opnemen enzo. vind ik een meerwaarde hebben, en dat terwijl het 15 euro goedkoper is. ook meer modelling amps, cabinetten en effecten. en die koppeling met de internet site van line6 vind ik niet nodig, van dat je kunt mee spelen met de muziek van hendrix enzo
en van de guitarportquote:GearBox's meticulously crafted recreations of a dream collection of 16 classic and modern guitar amplifiers,24 guitar speaker cabinet models, 5 must-have bass amp and cab models, and 24 stompbox and studio effects capture the range of tone found on the best tracks ever recorded.
maar je zal we betalen voor de extra software die bij de guitarport zit, dus dat van het meejammen met tracks enzo.quote:With 16 classic guitar amplifier models and 19 stompbox and studio effects that work, sound & feel like the originals, you’ll sound great while doing it all.
Wij danken u. Wellicht is de toneport dan een betere keus... ook voor mij.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:16 schreef Jorikjet het volgende:
stukje van de toneport
[..]
en van de guitarport
[..]
maar je zal we betalen voor de extra software die bij de guitarport zit, dus dat van het meejammen met tracks enzo.
Dat zou hij ook voor mij zijn geweest, ware het niet dat de Guitarport op het moment van kopen toch echt de enige keus was (budgettair gezien). Nou ja, dat en de V-Amp van Behringer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wij danken u. Wellicht is de toneport dan een betere keus... ook voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kweek eelt, ga stug door, en begin met de basisakkoorden te meesteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:12 schreef maxor het volgende:
Alvast wat voorzichtige schreden in dit topic doen.
Ga binnenkort een 2e hands bitaar kopen en daar zwaar amateuristisch mee aan de slag
Nog tips van ervaren bitariften voor deze beginner?
Het is een electrische en ik wil me vooral richting rock / metal gaan begeven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef Desensitized het volgende:
Wat zoek je ongeveer. Wat voor stijl wil je gaan spelen?
En belangrijkste, electrisch of akoestisch?
^^ juistem!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Alleen genoegen nemen met perfectie!
Gefeliciteerd...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
mijn maverick is verkocht
nu op zoek naar een stratocaster![]()
je broer had er toch ook 1 te koop staan een tijdje geleden ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...
Stratocaster genoeg te koop, zowel nieuw als tweedehands, dus veel plezier met zoeken! (voorpret is ook leuk!)
Ja, mijn broer heeft zoveel te koop (en te koop gehad).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je broer had er toch ook 1 te koop staan een tijdje geleden ?
voorpret is idd leuk, ik heb al op het 1 en ander geboden
edit: nu aan het mailen met de eigenaar van deze strat, maar beetje vaag allemaal!
Prijs geen idee, foto (van het net):quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:53 schreef guitarist.nl het volgende:
een deluxe?? en strat deluxe?
prijs, foto ??
Zoals gezegd, foto van het net... Ik denk niet dat de gitaar aan jou verkocht zal worden, aangezien ie niet graag iemand hoort vloeken (refinishenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef guitarist.nl het volgende:
de kleur van de body vind ik zelf niet zo, als ik hem dan zou kopen zal ik hem refinischen
kun je voor mij eens informeren naar de prijs?
wat een foute achtergrond btw
lijkt me gewoon gaaf om een keertje te doen, zelf over spuiten.. maar ik dan uiteraard met een goedkope squierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoals gezegd, foto van het net... Ik denk niet dat de gitaar aan jou verkocht zal worden, aangezien ie niet graag iemand hoort vloeken (refinishen)
Dat klinkt al beter... op een forum zag ik laatst een gerifinishte squier, zag er best tof uit!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lijkt me gewoon gaaf om een keertje te doen, zelf over spuiten.. maar ik dan uiteraard met een goedkope squier
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Trouwens, hoe verkracht je een gitaar (advertentie van marktplaats):
[afbeelding]
Ga es smaak kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef guitarist.nl het volgende:
de kleur van de body vind ik zelf niet zo, als ik hem dan zou kopen zal ik hem refinischen
kun je voor mij eens informeren naar de prijs?
wat een foute achtergrond btw
ja zat laatst te bladeren op gitaar.net, iemand had hier toen een linkje geplaatst naar dat zelfbouw forum, zaten idd paar mooie tussen, ff fender decal er bij opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter... op een forum zag ik laatst een gerifinishte squier, zag er best tof uit!
Wegens deze enthousiaste reactie, vooruit, een echte foto... kleur komt niet mooi uit foto's, gek genoeg. Het is inderdaad wel even wennen, maar wel stylish:quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:11 schreef guitarist.nl het volgende:
ik denk dat iedereen hier wel last van GAS heeft
laat eens horen! hoe slechter het klinkt is juist goed, dan hoor je de foutjes nooit zo goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb met een ingebouwde microfoon in een webcam wat opgenomen...
Het klinkt echt verschrikkelijk...
(niet wat ik speel, maar hoe het klinkt)
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:11 schreef guitarist.nl het volgende:
ik denk dat iedereen hier wel last van GAS heeft
Astu:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt
Hehe, ik vind hem echt prachtig. Later als ik groot ben koop ik wel zo'n soort gitaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wegens deze enthousiaste reactie, vooruit, een echte foto... kleur komt niet mooi uit foto's, gek genoeg. Het is inderdaad wel even wennen, maar wel stylish:
[afbeelding]
zoals ik al zei: het is opgenomen met een ingebouwde webcammicrofoonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DuranK het volgende:
Auw, doe wat aan die irritante ruis tussen door![]()
auw mn orenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
zoals ik al zei: het is opgenomen met een ingebouwde webcammicrofoon
verder heb ik een buttPC en geen programma's om het te bewerken
het piept en ruist en kraakt
luisteren op eigen verantwoordelijkheid
Ja, het doodbloeden is echt in volle gang...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:43 schreef Even het volgende:
Bitariftentopic![]()
Zo bloedt het gitaristentopic wel dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er veel dingen bij kopen zoals gitaarband, plectra, snoer dat kreeg ik er dan altijd gratis bijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips hoe je een beetje kan afdingen bij een gitaar zaak, ik wil toch ff nog wat kortin hebben eigenlijk![]()
......Signature-loos......
Liefhebberkorting!! Heeft een maat van me eens ergens met iets geprobeerd, weet niet meer wat, maar het werkte wel!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips hoe je een beetje kan afdingen bij een gitaar zaak, ik wil toch ff nog wat kortin hebben eigenlijk![]()
Gewoon domweg vragen naar korting. Of gewoon zeggen wat je ervoor wilt geven... klant is koning...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
gast, zie ik nou dat je een JS gaat kopen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je nog snel ff langs feedback rotterdam gaat kan je er nog ff op spelen voordat ik em wegkaapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
gast, zie ik nou dat je een JS gaat kopen?
wanneer mag ik langskomen?
*mega jaloers is
Ligt ook aan de prijs natuurlijk: Is de prijs al scherp, dan moet je er niet teveel van verwachten. Is de prijs in verhouding hoog, maar koop je liever bij hem, dan kun je altijd vragen naar wat korting. 5-10% is vaak op zo'n bedrag al geen probleem! Of vraag naar een extra'tje erbij: Koffer, (duur) snoer of een pedaaltje dat ergens ligt te verstoffen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
hoeveel korting is realisch op zeg zo'n 1250 euro
Koffer krijg je er standaard al bij dus dat is wel mooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook aan de prijs natuurlijk: Is de prijs al scherp, dan moet je er niet teveel van verwachten. Is de prijs in verhouding hoog, maar koop je liever bij hem, dan kun je altijd vragen naar wat korting. 5-10% is vaak op zo'n bedrag al geen probleem! Of vraag naar een extra'tje erbij: Koffer, (duur) snoer of een pedaaltje dat ergens ligt te verstoffen!
Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen... Niet al te enthousiast overkomen, ze moeten natuurlijk niet van 10 km afstand al merken dat je de gitaar toch wel meeneemt!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koffer krijg je er standaard al bij dus dat is wel mooi.
Het gaat al om een occasion, nieuw kost hij 1550.
Maar juist om het feit dat het al een 2e hands is kan je in principe wel nog wat er af dingen.
Of idd nog ff een mooi pedaaltje erbij. Dat moet sowieso wel lukken aangezien deze zo'n 60 euro kost .
Ik heb nog geen slechte ervaring er mee gehad, ik hoor wel slechte ervaringen er over. Maar de laatste keren toen ik allemaal gitaren ging uitproberen om te kiezen welke het zou worden waren ze juist heel erg behulpzaam en vriendelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het gaat om Feedback? Daar kun je het hoogstwaarschijnlijk wel vergeten: Het kopje klantvriendelijkheid bestaat daar niet meer!
Nee precies, ik ben er de laatste tijd al 3 x geweest om te proberen enz en steeds twijfelen, maar wat ze toen vertelden was dat als je je oude gitaar inleverd of effectenpedaal enz noeme maar iets op, dat zij het als occasion verkopen en dat je dan 70% van de prijs krijgt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen... Niet al te enthousiast overkomen, ze moeten natuurlijk niet van 10 km afstand al merken dat je de gitaar toch wel meeneemt!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nog snel ff langs feedback rotterdam gaat kan je er nog ff op spelen voordat ik em wegkaap![]()
Ze stellen de gitaar daar precies voor je af hebben ze verteld, je moet gewoon een keer op een ochtend erlangs gaan als het heel rustig is dan zijn ze gewoon erg behulpzaam en vriendelijk, zoadra het drukker word is het wel minder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:03 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
breng 'm dan maar eerst even bij de gitaarboer...
de gemiddelde gitaar die daar hangt is verschrikkelijk afgesteld..
Inderdaad, 10 jaar geleden van de Feedback in R'dam wel ok, tegenwoordig prut... Ik durf alleen nog snaren daar te halen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:15 schreef Desensitized het volgende:
Rotterdam zuigt.
Het enige wat ik in m'n stemming verander is van E naar drop D dat is gewoon te doen met en floyd rose maar als je naar bijvoorbeeld een C wilt gaan stemmen dan ga je problemen krijgen met de afstelling heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:13 schreef Even het volgende:
Dat Floyd Rose gebeuren lijkt mij heel onhandig maar dat is meer omdat ik er nog nooit mee "gewerkt" heb... Het lijkt me vervelend dat je niet ff in een andere stemming kan over gaan... T is mss wel handig met tremelogebruik enzo maja dat gebruik ik toch niet
Ik weet niet hoe erg heb bij de andere Feedbacks is, maar ik ben hier tot nu toe altijd goed geholpen, nooit problemen ergens mee gehad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:14 schreef Zanderrr het volgende:
De ene Feedback is de andere ook niet.... Op zich vind ik die in Rotterdam best goed te doen, maar in Utrecht is het personeel zo ongeinteresseerd en onwetend dat ik daar zelfs geen plectrums of gitaarsnaren meer wil kopen.
Nu het toch over snaren gaat, wat voor snaren gebruiken jullie, en wat kosten ze zo ongeveer ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 jaar geleden van de Feedback in R'dam wel ok, tegenwoordig prut... Ik durf alleen nog snaren daar te halen...![]()
Had ik ook, brak regelmatig een van Ernie Ball. d'Addario's veeel minder. Heb ook dat 009 setje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:23 schreef Zanderrr het volgende:
Ik gebruik D'Addario XL, 009 setje. Volgens het pakje dat ik hier heb liggen kosten ze bij mijn lokale gitaarboer E 8,60.
Eerlijk gezegd maakt het me ook niet bijster veel uit, zolang het maar niet de allergoedkoopsten zijn, ik heb eerst jarenlang Ernie Ball Super Slinkys gebruikt. Heb wel de indruk dat die D'Addario snaren wel iets langer goed blijven.
Ach ja, maar wat is je alternatief? Stafhorst?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:14 schreef Zanderrr het volgende:
De ene Feedback is de andere ook niet.... Op zich vind ik die in Rotterdam best goed te doen (wel een beetje een 'supermarkt' natuurlijk), maar in Utrecht is het personeel zo ongeinteresseerd en onwetend dat ik daar zelfs geen plectrums of gitaarsnaren meer wil kopen.
Een beetje goede 'relatie' met je lokale gitaarboer doet ook wonderen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ach ja, maar wat is je alternatief? Stafhorst?
Kan je ook ergens nazoeken wat ongeveer de inkoopprijs zal zijn voor bijvoorbeeld Feedback om zo'n gitaar te kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een beetje goede 'relatie' met je lokale gitaarboer doet ook wonderen...
Een vriend van mij krijgt kortingen tot 30% op de prijzen daar en dan is ie zeer concurrerend met bijvoorbeeld Feedback.
Je moet ze via Lord of the strings halen (dubieuze naam maar jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat valt me wel op ik gebruik zelf ook die D'addario, en bij feedback zijn ze echt supergoedkoop vergeleken bij elke andere zaak, vaak minder dan de helft van de prijs
Bij feedback krijg je 10 pakjes voor 35 euro, best goedkoop dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef VASND het volgende:
Klote winkel hier in boxtel
Bij de Wave hier vragen ze 12,50 per pakje snaren
Je ik weet het, die winkel hier is gewoon echt te duur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij feedback krijg je 10 pakjes voor 35 euro, best goedkoop dus
Wat was er dan ?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb één goed ding over Feedback Rotterdam:
Ze verkochten me een al open gemaakt doosje snaren van D'addario
Er was al een pakje uitgehaald...
Het ontbrekende pakje hebben ze me netjes opgestuurd
Mij tref je er iig niet snel aan...
flink gezeur gehad met een versterker
MIJN SNAREN OP MIJN AKOESTISCHE GITAAR ZIJN EINDELIJK KAPOT!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien wel een stomme vraag ofzo..
Maar maken de snaren zo ontzettend veel verschil in het geluid dat je voortbrengt
Ja dus, het was echt een slecht geluid. Snel terug naar mijn oude merk.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
MIJN SNAREN OP MIJN AKOESTISCHE GITAAR ZIJN EINDELIJK KAPOT!
Ja, dan maken ze wel uit in het geluid wat je voortbrengt, jaquote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, ik denk dat het niet zo super veel zal uitmaken. Je moet natuurlijk geen supergare snaren hebben. Maar denk dat het over het algemeen niet zo veel uitmaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien wel een stomme vraag ofzo..
Maar maken de snaren zo ontzettend veel verschil in het geluid dat je voortbrengt
Wel dusquote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, ik denk dat het niet zo super veel zal uitmaken. Je moet natuurlijk geen supergare snaren hebben. Maar denk dat het over het algemeen niet zo veel uitmaakt
Losdraaien vind ik altijd erg leuk. Dat je je 3 lagere snaren een mooie BOEMMMM kan laten trillen. DJOINZ DJONGGGGZZZquote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dan maken ze wel uit in het geluid wat je voortbrengt, ja.
Nee, dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, ik denk dat het niet zo super veel zal uitmaken. Je moet natuurlijk geen supergare snaren hebben. Maar denk dat het over het algemeen niet zo veel uitmaakt
Ik had niet nagedacht bij een akkoestische gitaar maar ging automatisch van een elektrische uit. Geen idee hoe het dus bij akkoestische zit.quote:
Ook. Luister het verschil maar eens tussen een .009 en een .011 setje.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar het gaat nu om "verse" snaren
Misschien als je een écht héle goeie gitaar hebt dat je het daarmee kan merken, maar volgens mij is het verschil dan nog minimaalquote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Bij electrische heb ik ook nog nooit echt veel verschil gemerkt. Ligt meer aan je elementen denk ik.
pfffquote:Op zondag 28 mei 2006 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook. Luister het verschil maar eens tussen een .009 en een .011 setje.
En ook nog zelfde materiaal? Dan lijkt het verschil me wel heel erg beperkt, jaquote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pfff![]()
het ging om verschillende merken, dus wel zelfde dikte und so
Geen idee wat voor verschillende materialen je allemaal voor snaren voor elektrische gitaren hebt. Heb me er nooit in verdieptquote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog zelfde materiaal? Dan lijkt het verschil me wel heel erg beperkt, ja.
http://www.daddario.com/DADFaqAnswer.aspx?ID=276quote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee wat voor verschillende materialen je allemaal voor snaren voor elektrische gitaren hebt. Heb me er nooit in verdiept
Jep, dat bedoelde ikquote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog zelfde materiaal? Dan lijkt het verschil me wel heel erg beperkt, ja.
Mja ik blijf erbij dat het volgens mij niet zo veel zal uitmakenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://www.daddario.com/DADFaqAnswer.aspx?ID=276
Nikkel en roestvrij staal voor elektrische gitaren, om maar even de site van één welbekende fabrikant te pakken.
Okee, ik vind die andere mooier eignelijk, maar ieder zijn smaak hequote:Op zondag 28 mei 2006 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
sorry, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier:
[afbeelding]
dat model van die strats is zo "gewoontjes"quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef DuranK het volgende:
Pff, twee zielige ibanezjes. Die strat van twee pagina's terug daarentegen
![]()
Misschien moet je eens wat Joe Satriani gaan spelen. Je hebt niet voor niets de JS serie genomen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie weet er nog een aantal leuke rocknummers om te spelen, ik wil morgen ff goed aan de slag maar ik weet niet wat.
Gewoon een paar dingen opdreunen dus![]()
quote:b-snaar: 4h5s7~ 7s9~ 7 5 4 5
g-snaar: -------------------------------4~ 4s6s8s9 8 6
d-snaar -------------------------------------------------------4
Dat ik daar zelf niet op was gekomenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat Joe Satriani gaan spelen. Je hebt niet voor niets de JS serie genomen.
Korte raad-de-tab:
[..]
Steve Vaiquote:Op zondag 28 mei 2006 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet je ook nog specifieke nummers
En andere bandjes, iets ruiger/harder mag wel
TOOL.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Nóg iets harder![]()
Het liefst iets waar een beetje toffe riffs in zitten redelijk tempo in ieder geval.
Alles.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welke nummers, ik ken echt maar 3 nummers van tool![]()
Er is nog een appart topic voor basgitaar maar dat is wat minder druk, dus op zich kan je hier ook wel terechtquote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef SR505 het volgende:
Ik heb mij hier een paar dagen geleden ook maar geregistreert, geen zin om het helemaal uit te gaan zoeken. Voor de basgitaar zit ik hier ook aan het juiste adres?
Iron Maidenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie weet er nog een aantal leuke rocknummers om te spelen, ik wil morgen ff goed aan de slag maar ik weet niet wat.
Gewoon een paar dingen opdreunen dus![]()
Welkom!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef SR505 het volgende:
Ik heb mij hier een paar dagen geleden ook maar geregistreert, geen zin om het helemaal uit te gaan zoeken. Voor de basgitaar zit ik hier ook aan het juiste adres?
En Metallica, Pantera, Bullet For My Valentine, Amon Amarth, die shitquote:
Je gaat Iron Maiden toch niet vergelijken met Bullet for my Valentine he?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:58 schreef VASND het volgende:
[..]
En Metallica, Pantera, Bullet For My Valentine, Amon Amarth, die shit
Dat gitaarspel is echt niet veel moeilijker hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat Iron Maiden toch niet vergelijken met Bullet for my Valentine he?![]()
Tsja.. BfmV zijn volgens mij echt alleen maar wat powerchords en wat barre's...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat gitaarspel is echt niet veel moeilijker hoor.
En die muziek is ook niet veel mis mee btw.
BfmV is lastig hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja.. BfmV zijn volgens mij echt alleen maar wat powerchords en wat barre's...
Terwijl IM veel meer losse noten en wat meer gepiel gebruikt..
Misschien denk ik te moeilijk over Iron Maiden en te makkelijk over Bullet for my Valentine...
maar da's dus wat ik denk
Edit: Iron Maiden valt volgens mij voor de meeste gitaristen niet onder de noemer "Makkelijke Muziek"![]()
Koel, heb je daar een tab van? Ik zou het zelf uitzoeken, maar ik heb even geen gitaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ok, hier is ie
Het was een oefening die ik een keer gekregen heb, maar ik heb 'm wat bewerkt.
er zitten een aantal foutjes in, maar ik had weinig tijd om 'm goed op te nemen.
first time, go easy on me
Metallica!!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Nóg iets harder![]()
Het liefst iets waar een beetje toffe riffs in zitten redelijk tempo in ieder geval.
quote:Ik bied aan:een lichtblauwe nep-Fender. Met realistisch logo. Kleur: blauw-grijs. Inclusief Pearl-slagplaat (erg mooi, op maat laten maken). Een heel redelijk geluid, met de echte "Tele-twang" Jij weet dat het geen Fender is, maar je publiek niet.
Hoe heb je dat nu uiteindelijk voorelkaar gekregen??quote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:18 schreef Desensitized het volgende:
Wat een naaier!
Ik ga ook een Fender decal op de headstock plakken en duurder verkopen
Heb voor 4 euro een echt lijkende stikker, kan je er zo 100 meer voor vragen. Dikke handel!
Fender en stoer?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:40 schreef Jorikjet het volgende:
nee dat doetie niet, maar ik vind het zo kansloos, je koopt dus een fender gitaar voor het publiek en om stoer te doen?
Je weet dat Parabola in B staat heh?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alles.
Lateralus, Parabola, Eulogy, Shishm, Stinkfist, begin daar maar mee.
quote:
Jep daat ben ik ook al mee bezig geweest, nouja battery nothing else matters en master of puppets dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:03 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Metallica!!![]()
Enter Sandman, Sad But True, One, Unforgiven I en II, Fade 2 Black, Nothing Else Matters, Battery, Fuel, The Memory Remains
![]()
'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wij danken u. Wellicht is de toneport dan een betere keus... ook voor mij.
Mhmm, Death - Crystal Mountain.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:22 schreef sXe het volgende:
Iets van Death is ook wel leuk.
Ik draaide de snaren wat losser zodat ik de brugkam eruit kon halenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:18 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu uiteindelijk voorelkaar gekregen??
Vraag hem het serienummer.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:13 schreef guitarist.nl het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/36035070.html
volgens de verkoper is dit een usa, maar hij ziet er helemaal niet usa uit
is het een highway ofzo ?
Pantera! Domination! Fucking hostile! The great southern trendkill! 5 minutes alone! The sleep (solo)! Strength beyond strength!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Nóg iets harder![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef guitarist.nl het volgende:
er zit geen serie nummer op
gelijk maar ff mijn bod er af gehaald dus
1234 fucking hostileeeeeee!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:30 schreef Verenjano het volgende:
[..]
Pantera! Domination! Fucking hostile! The great southern trendkill! 5 minutes alone! The sleep (solo)! Strength beyond strength!
zo heel gek duur zijn die fenders niet of wel? Het is dat ik geen Fender nodig heb...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kijk, een bodemprijs (¤ 300.400.600,00) voor 3 strats.
http://www.marktplaats.nl(...)A%253D%253D%26df%3D1
Gaat dat nu niet erg rammelen of valt dat meequote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Ik heb mijn explorer nu in drop C staan, man wat klinkt dat tof.
Dat valt nog reuze mee, .10's erop nu.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaat dat nu niet erg rammelen of valt dat mee![]()
Hmmz ik wil maybe nog een strat maar is die rode wel een fender en zo ja: ist wat ?!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kijk, een bodemprijs (¤ 300.400.600,00) voor 3 strats.
http://www.marktplaats.nl(...)A%253D%253D%26df%3D1
De huidige slagplaat is wel een pietsje lelijk...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef guitarist.nl het volgende:
die rode heeft hij alverkocht, hij heeft alleen nog maar die groene usa, ik heb hem net gemailt
wit slagplaatje er op, dan is 'ie best mooi![]()
/spamquote:A mixture of Rock/HipHop/RnB/Urban/Metal/Whatever...help us out by telling us what we sound like in ur comments!
Cool, Schism is wel één van de moeilijkste nrs die er op staan, vind ik. Er staat een tab van in die ene Guitar World waar Jones ook in staat, maar ik heb er nog niet naar gekeken. Ik heb wel laatst Parabola helemaal uitgezocht, die is ook te gek. Je moet alleen efkens omstemmen naar B-E-D-G-B-E.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:26 schreef Hammet het volgende:
Ik kan trouwens Schism helemaal meespelen![]()
![]()
Mijn doel: het volledig mee kunnen spelen van het hele album Lateralus van Tool
Ik denk het lastigste album van Tool, maar t moet wel een uitdaging blijven![]()
![]()
Ik heb em nog niet, deze week gaat hij gehaald wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe is je gitaar, dribbel?
Die clips van tool vind ik altijd wel tof! Mysterieus en innovatiefquote:Op maandag 29 mei 2006 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ook ff die clip van Schism gedownload, ik blijf het een stoere clip vinden
ja, doe dan helemaal in Cquote:
Goed man!!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef Neidropje het volgende:
whoei terug van tour in duitsland, 1 festival gespeeld en toen spontaan gevraagd om de volgende dag nog een gig te doen! stampvolle zaal! Gekkenhuis!
Volgens mij heb ik ergens overheen gelezenquote:
Thanks, ik zal eens mailen...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef Jorikjet het volgende:
he teleluvr, http://koopjes.marktplaat(...)fecten/36535516.html
Mooi ding, maar ik gok dat ie niet voor onder de 1000 euro weggaat. Bovendien is het toch veel cooler om een gitaar te relicen door em gewoon te bespelen?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:53 schreef guitarist.nl het volgende:
hmmmz
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/36568046.html
hjehehe nee de bigmuff heb ik neit gebruikt, sterker nog hij ligt helemaal uit elkaar, wat een bende van binnen dat ding zeg:P Moet er maar eens goed de tijd voor nemen en alle draadjes vervangen (schema's geven neit echt een duidelijk beeld). Maar ooit zal hij weer werkenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens overheen gelezen
idd erg gaaf
heb je de big muff nog gebruikt ??
Je beperkt jezelf wel een beetje qua pickups...quote:
Ik ben echt heel benieuwd. Voor thuis lijkt het me echt leuk, wat amp modellers enzo. Het voordeel is dat ik wat beter mijn volume kan bepalen... En mijn speakers van mijn stereo zijn echtquote:Op maandag 29 mei 2006 16:00 schreef Jorikjet het volgende:
morgen haal ik hem op!
Is het niet gewoon makkelijker om deze te verkopen via marktplaats/gitaarmarkt?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:31 schreef Desensitized het volgende:
Even meldingkje:
[TK] Marshall 100 HDFX top [100 watt] nu slechts 300 euro.
Schism is idd lastig, het heeft me veel tijd gekost. Parabola ben ik nu in Drop D aan het uitzoeken. Het klopt dan niet precies, maar 't is goed genoeg.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool, Schism is wel één van de moeilijkste nrs die er op staan, vind ik. Er staat een tab van in die ene Guitar World waar Jones ook in staat, maar ik heb er nog niet naar gekeken. Ik heb wel laatst Parabola helemaal uitgezocht, die is ook te gek. Je moet alleen efkens omstemmen naar B-E-D-G-B-E.
Van die nieuwe plaat speel ik nu met The Pot mee, maar sommige stukjes heb ik nog niet genaild.Maar goed, Tool
![]()
niet om vervelend te doen hoor, maar kosten die dingen nieuw ook niet ongeveer zoveel?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:31 schreef Desensitized het volgende:
Even meldingkje:
[TK] Marshall 100 HDFX top [100 watt] nu slechts 300 euro.
gewoon een normale 9 volt adapter die ze in iedere electronica zaak verkopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:07 schreef Even het volgende:
Heb net snaren besteld op Lordofthestrings.com..
3 pakjes electrisch + 2 pakjes acoustisch = 29 euro.. Vind ik netjes![]()
Aangezien je bij de gitaartoko hiero 10 per pakje betaald
En ik wil kijken of ik ergens een adapter voor mn Boss pedaal kan vinden, want hij slurpt batterijen.. Ik haal netjes de snoeren eruit enzo maar toch.. En die dingen van Boss zelf zijn vet duur (adapter) weet iemand een goed alternatief?!
Bij Tonika in Groningen staat hij nu nieuw in de uitverkoop voor 359 euroquote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef sXe het volgende:
[..]
niet om vervelend te doen hoor, maar kosten die dingen nieuw ook niet ongeveer zoveel?
Klinkt goedquote:Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
gewoon een normale 9 volt adapter die ze in iedere electronica zaak verkopen.
precies, dan had ik het daar dus gezien...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef sanderp het volgende:
[..]
Bij Tonika in Groningen staat hij nu nieuw in de uitverkoop voor 359 euro![]()
Ja maar dan slurpt ie nog meer batterijenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef sXe het volgende:
volgens mij kan je alle nieuwere boss-pedalen vaak als powersupply voor je andere pedalen gebruiken. Hang je er gewoon zo´n daisy-chain aan (weet aleen niet waar je die kan halen). Heb zelf een psm5 pedaal, daarmee voedt je ook je andere pedalen en hij fungeert meteen als effectloop die je aan en uit kan zetten.
Ik neem aan dat er geboden mag worden...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef sXe het volgende:
[..]
niet om vervelend te doen hoor, maar kosten die dingen nieuw ook niet ongeveer zoveel?
wel zorgen dattie geisoleerd is en genoeg ampere.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar dan slurpt ie nog meer batterijenMn wah en mn distortion op 1 batterij.. Ik moet gewoon ff morgen zo'n adapter halen
![]()
Waar wacht je op ??quote:Op maandag 29 mei 2006 20:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er geboden mag worden...
ja voor eentje moet je wel een adapter hebben natuurlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar dan slurpt ie nog meer batterijenMn wah en mn distortion op 1 batterij.. Ik moet gewoon ff morgen zo'n adapter halen
![]()
Zonde, zonde, zonde!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef guitarist.nl het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/36712869.html
daar is 'ie weer
Een tientje moet toch lukken!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja eigenlijk wel ja!
je mag ook bieden
hmmz, 475 ??quote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een tientje moet toch lukken!
Welke prijs had je in gedachten?![]()
quote:Hallo,
Ik heb in principe wel interesse in een (in)ruil met
mijn USA strat. Is er een met ’54 custom shop pickups
maple neck, zwarte body en mintgroene slagplaat
De strat is uit 1996 (anniversary sticker achterop de kop)
En in zeer mooie staat met D-hals. Erg goede gitaar maar
ligt al een tijdje in de koffer omdat ik de voorkeur geef aan
het bespelen van mij tele’s. Ik heb nog geen met humbucker
dus vandaar mijn interesse. Ik weet niet precies wat de
verschillen in marktwaarde zijn maar laat eerst maar horen
of je interesse hebt. Ik heb helaas geen foto.
Hmmm, net wat aan de hoge kant voor mij... Ik hoop van de week wat te verkopen, wellicht dat ik dan een bod uit kan brengen. Heb je een paar high-res foto's voor me?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, 475 ??
nu al mailtje gehad btw
[..]
Ik hoor het welquote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmmm, net wat aan de hoge kant voor mij... Ik hoop van de week wat te verkopen, wellicht dat ik dan een bod uit kan brengen. Heb je een paar high-res foto's voor me?
hmmz, ik wil eigenlijk ook geen zwartequote:Klinkt op zich goed, die strat, ligt er ook een beetje aan wat ie erbij gelegd wil zien en of het wel een echte is! (Er wordt een hoop troep verkocht onder het mom van Fender USA)
Mooi, mooi, mooi...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik hoor het wel
http://members.home.nl/guitarist/tele/
[..]
hmmz, ik wil eigenlijk ook geen zwarte
Ik heb met mn pa een sony adapter omgebouwd tot effectenpedaaladapterquote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
wel zorgen dattie geisoleerd is en genoeg ampere.
Dat word ikquote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef guitarist.nl het volgende:
btw voor de gene die het nieuwe topic opend zet ff gas in de tt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |