abonnement Unibet Coolblue
pi_37238279
ik wacht nog steeds op mn cajon
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 24 april 2006 @ 11:06:35 #3
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37238454
Ok, speciaal voor ROooytjuh een digi drumkitje.. Wijkt beetje af van wat hij wil maarjah, het is wel stoer:

GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_37250570
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wacht nog steeds op mn cajon
Ik ga binnenkort denk ik ook een cajon kopen. Vet toffe dingen zijn dat kan me der uren mee vermaken
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_37250606
Waarschijnlijk ga ik binnenkort ook een electronisch drumstel aanschaffen
Wil het eigenlijk niet, maar anders kan ik thuis maar 1x per week oefenen, en dat trek ik echt niet
pi_37251109
quote:
Op maandag 24 april 2006 17:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort denk ik ook een cajon kopen. Vet toffe dingen zijn dat kan me der uren mee vermaken
trek er maar een maandje voor uit op heel veel plekken zijn ze uitverkocht omdat ze niet aan te slepen zijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 24 april 2006 @ 23:11:02 #7
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37263632
quote:
Op maandag 24 april 2006 17:50 schreef CasB het volgende:
Waarschijnlijk ga ik binnenkort ook een electronisch drumstel aanschaffen
Wil het eigenlijk niet, maar anders kan ik thuis maar 1x per week oefenen, en dat trek ik echt niet
Mischien handig...

Ik ben bezig met een oud drumkitje om te bouwen.. naja weinig te bouwen eigenlijk.. gewoon gaasvellen erop en triggers.
Ik zet er een Ddrum triggersetje op en die kan ik doorlinken naar m'n roland module. Mischien wel goedkoper dan complete digikit.
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_37263716
Nouja...ik heb geen zin om elke keer de gaasvellen eraf te halen en mn normale vellen erop te doen als ik een optreden heb. Sowieso is een gaasvel op mn bassdrum niks want ik heb er al 2 gesloopt...

En mijn accoustische drumstel is 100% van mij, en aangezien mijn moeder ook een beetje wil drummen, en mee wil betalen met de e-kit, koop ik liever een e-kit. Sowieso is geld niet echt een issue

Zoals ik op Drumforum al had gepost neig ik een beetje naarde Yammie DTXpress III Special...maarja, binnenkort maar ff naar Feedback of ergens anders om alles een beetje te testen
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:24:21 #9
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37266646
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef CasB het volgende:
Nouja...ik heb geen zin om elke keer de gaasvellen eraf te halen en mn normale vellen erop te doen als ik een optreden heb. Sowieso is een gaasvel op mn bassdrum niks want ik heb er al 2 gesloopt...

En mijn accoustische drumstel is 100% van mij, en aangezien mijn moeder ook een beetje wil drummen, en mee wil betalen met de e-kit, koop ik liever een e-kit. Sowieso is geld niet echt een issue

Zoals ik op Drumforum al had gepost neig ik een beetje naarde Yammie DTXpress III Special...maarja, binnenkort maar ff naar Feedback of ergens anders om alles een beetje te testen
oowzo,,
vandaar, jah ik heb 2 acoustische kitjes en 1 digikit.. en om even te hobbieeen leek het me wel grappig om dat setje om te bouwen.
Schijnt wel lekker te spelen ten opzichte van plastic pads..

Maar als je ma die kit betaald, gewoon td20 doen joh, haha
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_37270000
Naja, zoveel geld wil ze nu ook weer niet aan een e-kit uitgeven Ik trouwens ook niet
  woensdag 26 april 2006 @ 10:16:24 #11
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37304604
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

trek er maar een maandje voor uit op heel veel plekken zijn ze uitverkocht omdat ze niet aan te slepen zijn
via musikproduktiv krijg je ze binnen een week
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_37336612
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:16 schreef dazzled het volgende:

[..]

via musikproduktiv krijg je ze binnen een week
had ik eerder moeten weten ik wacht nu al een weekje of drie op feedback, maar hij zal er binnenkort wel zijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 27 april 2006 @ 11:00:01 #13
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37338313
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

had ik eerder moeten weten ik wacht nu al een weekje of drie op feedback, maar hij zal er binnenkort wel zijn
Ik had hem eerst ook besteld via feedback, maar ze vertelden me week later pas dat het nog langer zou kunnen duren,, tsjah, had ik beetje de pest in toen heb ik musikproduktiv gebeld en daar leverden ze hem binnen een week van het merk Schalloch. Merk is redelijk bekend wat goedkopere series betreft in percussie.. Maar ik heb dat ding gekocht puur voor de lol.. Blijft leuk apartigheden naast het drummen
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:12:49 #14
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37379902
Nog mensen die er gaan optreden van het weekend???

Wij zijn de 30ste in hoogeveen het podium te bezichtigen en 5 mei in assen

Groeten mij
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_37382195
Ik moet morgen 2 keer optreden!(!!!!!!!)
1 keer in Heerhugowaard en 1 keer in Sint Pancras.
Hopelijk word het toch nog wat met het weer
pi_37384438
Wat is er in Heerhugowaard? Dat is hier dichtbij dus ik zou heen kunnen
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_37424402
Zojuist heeft Nemephis mijn drumstel opgehaald. Aardige gozer. Kan ook best goed drummen

Echt stom, zit ik daar met mijn kater een drumstel te verkopen

Leuk meisje ook wel voor wie het drumstel eigenlijk bedoeld is Oh nee daar deze we het niet voor natuurlijk
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_37438220
Hallo mensjes, even een vraagje, weet iemand hier mss een site of winkel (in noord brabant dan graag) waar je drumboeken van bands kunt bestellen, en mss een lijst met wat er verkrijgbaar is op dat gebied? Ik vind namelijk nergens echt wat ik zoek, alvast bedankt!
pi_37448413
Hallo, ik heb een vraagje.
Mijn zus die wil gaan beginnen met drummen. Maar ze woont in een apartement wat best gehorig is dus daar kan ze geen drumstel neerzetten. Nou heeft ze wel vrienden die een drumstel hebben maar daar kan ze natuurlijk ook niet elke dag heen. Nou heb ik wel ooit es gehoord van elektrische drumstellen ofzo? Ik weet niet precies hoe dat zit, maar iig iets waarmee ze thuis geluidloos kan drummen Wat kan ze dan het beste aanschaffen? Of is dit niet mogelijk?
pi_37449195
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:24 schreef DuranK het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje.
Mijn zus die wil gaan beginnen met drummen. Maar ze woont in een apartement wat best gehorig is dus daar kan ze geen drumstel neerzetten. Nou heeft ze wel vrienden die een drumstel hebben maar daar kan ze natuurlijk ook niet elke dag heen. Nou heb ik wel ooit es gehoord van elektrische drumstellen ofzo? Ik weet niet precies hoe dat zit, maar iig iets waarmee ze thuis geluidloos kan drummen Wat kan ze dan het beste aanschaffen? Of is dit niet mogelijk?
Het ligt een beetje aan der budget...
Voor rond de 700 euro heb je wel een leuk electrisch kitje (tweede hands, je hebt ze ook wel nieuw maar dat is best bagger)

je kan ook met gaasvellen gaan drummen, maar dan heb je helemaal geen geluid.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_37454439
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Het ligt een beetje aan der budget...
Voor rond de 700 euro heb je wel een leuk electrisch kitje (tweede hands, je hebt ze ook wel nieuw maar dat is best bagger)

je kan ook met gaasvellen gaan drummen, maar dan heb je helemaal geen geluid.
Voor 700 euro kan je ook wel een mooie electronische kit maken van een "echt" drumstel.
(iets wat ik zelf ook altijd nog wil doen). Maar kijk ook even voor meer info op http://www.drumforum.nl/forum.php/list_topics/21
  maandag 1 mei 2006 @ 16:11:07 #22
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_37457461
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:00 schreef dazzled het volgende:

[..]

Ik had hem eerst ook besteld via feedback, maar ze vertelden me week later pas dat het nog langer zou kunnen duren,, tsjah, had ik beetje de pest in toen heb ik musikproduktiv gebeld en daar leverden ze hem binnen een week van het merk Schalloch. Merk is redelijk bekend wat goedkopere series betreft in percussie.. Maar ik heb dat ding gekocht puur voor de lol.. Blijft leuk apartigheden naast het drummen
ik vrees niet dat dat bij mij ook gaat gebeuren. ik zal ze binnenkort wel even bellen ( ik wil niet meteen zeuren als zo'n ding twee dagen te laat is, maar ze zeiden 2a3 weken en de drie weken zijn nu wel zo'n beetje om )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_37518647
Hee RoOoYtJuH!
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zojuist heeft Nemephis mijn drumstel opgehaald. Aardige gozer. Kan ook best goed drummen

Echt stom, zit ik daar met mijn kater een drumstel te verkopen

Leuk meisje ook wel voor wie het drumstel eigenlijk bedoeld is Oh nee daar deze we het niet voor natuurlijk
We hebben in een toffe file op de afsluitdijk gestaan op de terugweg! No shit, was gezellig!

Hebben thuis de Tama helemaal gedemonteerd, alles gepoetst en gedaan, vet aan alle draaiende delen, etc. etc. (en toen ook weer in elkaar gezet natuurlijk) Dat ding is echt perfect joh! D'r pa begon al te klagen dat dat toch wel meer herrie was dan ie gedacht had

Ow en Sara vond jou ook wel een mooie gespierde jongen
pi_37532108
Ohjee...snel msn uitwisselen dan
pi_37534675
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:00 schreef CasB het volgende:
Ohjee...snel msn uitwisselen dan
Helaas voor Roy .. ze is al voorzien..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')