quote:Op donderdag 1 december 2005 12:46 schreef dazzled het volgende:
LANG LEVE MUSIKPRODUKTIV!!!
zoals paar mensen weten had ik een dw5000 turbo pedaal besteld bij hun,, ik krijg net een pakketje binnen, ik betaal,, het bedrag voor het enkele pedaal,, wat krijg ik, de dubbele uitvoering!!!
dank u kerstman sinterklaas, weet ik veel wat ze daar in duitsland hebben!!
Schiet er is een fototje van?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef dazzled het volgende:
[..]
hahaha,, wat komt dat heerlijk sarcastisch over. hehehe
![]()
![]()
En ik was niet eens sarcastisch (nee echt niet!).quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef dazzled het volgende:
[..]
hahaha,, wat komt dat heerlijk sarcastisch over. hehehe
![]()
![]()
Dit setje heb ik vandaag rond 12 uur ofzo binnen gekregen, ha merkjes hangen er nog aan, dus heb er niet meegespeeld,,quote:
Ha ik heb zo'n heerlijke kruk, uhmm,, waar zo'n pen doorheen zit, en als je hem wilt verstellen ben je uur aan het martelen om die pen eruit te krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef CasB het volgende:
[..]
En ik was niet eens sarcastisch (nee echt niet!).
Ik denk dat ik maar eens een nieuwe kruk ga bestellen...1 die normaal te verstellen is
ha, dat word dus borenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:12 schreef CasB het volgende:
Ja zo'n kruk heb ik nu dus ook. Maar de lekkere hoogte zit er voor mij dus precies niet bij
Mischien krijg jij ook wel een dubbellequote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef CasB het volgende:
[..]
En ik was niet eens sarcastisch (nee echt niet!).
Ik denk dat ik maar eens een nieuwe kruk ga bestellen...1 die normaal te verstellen is
voor elke bil 1quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:28 schreef MarsX het volgende:
[..]
Mischien krijg jij ook wel een dubbelle![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 12:48 schreef BOKA het volgende:
Sinterklaas was mij ook gunstig gestemd.
Op internet stond namelijk een aanbieding bij conijnmuziek voor een sonor giant step dubbel pedaal (normaal 799) voor maar 399 euro.
Ik naar conijn toe, bleek dat het een foutje was en dat 'ie eigenlijk 499 euro was, maar ik kreeg hem toch voor 399 euro mee.
Vervolgens kon ik niet pinnen in die zaak, waardoor ik naar een pinautomaat moest. Dat vonden ze een beetje zielig, dus kreeg ik er een mooie tas bij cadeau.
Danku sinterklaasje.
Oja, het verschil met een 2e hands oud, piepend, half kapot pearl pedaal is toch wel te merken.
1 tip, langzaam beginnen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik wil dit spelen:
r/x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
s/--------o---------------o------
b/o-----o-----o---o--------------
Maar dat lukt me niet
Ik kan het wel maar als ik dan de hihat er bij doe dan gaat het helemaal foutiemand enig idee hoe ik zoiets kan oefenen?
Of andere onafhankelijks oefeningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |