Ja, het doodbloeden is echt in volle gang...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:43 schreef Even het volgende:
Bitariftentopic![]()
Zo bloedt het gitaristentopic wel dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er veel dingen bij kopen zoals gitaarband, plectra, snoer dat kreeg ik er dan altijd gratis bijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips hoe je een beetje kan afdingen bij een gitaar zaak, ik wil toch ff nog wat kortin hebben eigenlijk![]()
......Signature-loos......
Liefhebberkorting!! Heeft een maat van me eens ergens met iets geprobeerd, weet niet meer wat, maar het werkte wel!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips hoe je een beetje kan afdingen bij een gitaar zaak, ik wil toch ff nog wat kortin hebben eigenlijk![]()
Gewoon domweg vragen naar korting. Of gewoon zeggen wat je ervoor wilt geven... klant is koning...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
gast, zie ik nou dat je een JS gaat kopen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je nog snel ff langs feedback rotterdam gaat kan je er nog ff op spelen voordat ik em wegkaapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
gast, zie ik nou dat je een JS gaat kopen?
wanneer mag ik langskomen?
*mega jaloers is
Ligt ook aan de prijs natuurlijk: Is de prijs al scherp, dan moet je er niet teveel van verwachten. Is de prijs in verhouding hoog, maar koop je liever bij hem, dan kun je altijd vragen naar wat korting. 5-10% is vaak op zo'n bedrag al geen probleem! Of vraag naar een extra'tje erbij: Koffer, (duur) snoer of een pedaaltje dat ergens ligt te verstoffen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
hoeveel korting is realisch op zeg zo'n 1250 euro
Koffer krijg je er standaard al bij dus dat is wel mooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook aan de prijs natuurlijk: Is de prijs al scherp, dan moet je er niet teveel van verwachten. Is de prijs in verhouding hoog, maar koop je liever bij hem, dan kun je altijd vragen naar wat korting. 5-10% is vaak op zo'n bedrag al geen probleem! Of vraag naar een extra'tje erbij: Koffer, (duur) snoer of een pedaaltje dat ergens ligt te verstoffen!
Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen... Niet al te enthousiast overkomen, ze moeten natuurlijk niet van 10 km afstand al merken dat je de gitaar toch wel meeneemt!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koffer krijg je er standaard al bij dus dat is wel mooi.
Het gaat al om een occasion, nieuw kost hij 1550.
Maar juist om het feit dat het al een 2e hands is kan je in principe wel nog wat er af dingen.
Of idd nog ff een mooi pedaaltje erbij. Dat moet sowieso wel lukken aangezien deze zo'n 60 euro kost .
Ik heb nog geen slechte ervaring er mee gehad, ik hoor wel slechte ervaringen er over. Maar de laatste keren toen ik allemaal gitaren ging uitproberen om te kiezen welke het zou worden waren ze juist heel erg behulpzaam en vriendelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het gaat om Feedback? Daar kun je het hoogstwaarschijnlijk wel vergeten: Het kopje klantvriendelijkheid bestaat daar niet meer!
Nee precies, ik ben er de laatste tijd al 3 x geweest om te proberen enz en steeds twijfelen, maar wat ze toen vertelden was dat als je je oude gitaar inleverd of effectenpedaal enz noeme maar iets op, dat zij het als occasion verkopen en dat je dan 70% van de prijs krijgt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen... Niet al te enthousiast overkomen, ze moeten natuurlijk niet van 10 km afstand al merken dat je de gitaar toch wel meeneemt!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nog snel ff langs feedback rotterdam gaat kan je er nog ff op spelen voordat ik em wegkaap![]()
Ze stellen de gitaar daar precies voor je af hebben ze verteld, je moet gewoon een keer op een ochtend erlangs gaan als het heel rustig is dan zijn ze gewoon erg behulpzaam en vriendelijk, zoadra het drukker word is het wel minder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:03 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
breng 'm dan maar eerst even bij de gitaarboer...
de gemiddelde gitaar die daar hangt is verschrikkelijk afgesteld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |