je broer had er toch ook 1 te koop staan een tijdje geleden ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...
Stratocaster genoeg te koop, zowel nieuw als tweedehands, dus veel plezier met zoeken! (voorpret is ook leuk!)
Ja, mijn broer heeft zoveel te koop (en te koop gehad).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je broer had er toch ook 1 te koop staan een tijdje geleden ?
voorpret is idd leuk, ik heb al op het 1 en ander geboden
edit: nu aan het mailen met de eigenaar van deze strat, maar beetje vaag allemaal!
Prijs geen idee, foto (van het net):quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:53 schreef guitarist.nl het volgende:
een deluxe?? en strat deluxe?
prijs, foto ??
Zoals gezegd, foto van het net... Ik denk niet dat de gitaar aan jou verkocht zal worden, aangezien ie niet graag iemand hoort vloeken (refinishenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef guitarist.nl het volgende:
de kleur van de body vind ik zelf niet zo, als ik hem dan zou kopen zal ik hem refinischen
kun je voor mij eens informeren naar de prijs?
wat een foute achtergrond btw
lijkt me gewoon gaaf om een keertje te doen, zelf over spuiten.. maar ik dan uiteraard met een goedkope squierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoals gezegd, foto van het net... Ik denk niet dat de gitaar aan jou verkocht zal worden, aangezien ie niet graag iemand hoort vloeken (refinishen)
Dat klinkt al beter... op een forum zag ik laatst een gerifinishte squier, zag er best tof uit!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lijkt me gewoon gaaf om een keertje te doen, zelf over spuiten.. maar ik dan uiteraard met een goedkope squier
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Trouwens, hoe verkracht je een gitaar (advertentie van marktplaats):
[afbeelding]
Ga es smaak kopenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef guitarist.nl het volgende:
de kleur van de body vind ik zelf niet zo, als ik hem dan zou kopen zal ik hem refinischen
kun je voor mij eens informeren naar de prijs?
wat een foute achtergrond btw
ja zat laatst te bladeren op gitaar.net, iemand had hier toen een linkje geplaatst naar dat zelfbouw forum, zaten idd paar mooie tussen, ff fender decal er bij opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter... op een forum zag ik laatst een gerifinishte squier, zag er best tof uit!
Wegens deze enthousiaste reactie, vooruit, een echte foto... kleur komt niet mooi uit foto's, gek genoeg. Het is inderdaad wel even wennen, maar wel stylish:quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:11 schreef guitarist.nl het volgende:
ik denk dat iedereen hier wel last van GAS heeft
laat eens horen! hoe slechter het klinkt is juist goed, dan hoor je de foutjes nooit zo goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:12 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb met een ingebouwde microfoon in een webcam wat opgenomen...
Het klinkt echt verschrikkelijk...
(niet wat ik speel, maar hoe het klinkt)
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:11 schreef guitarist.nl het volgende:
ik denk dat iedereen hier wel last van GAS heeft
Astu:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt
Hehe, ik vind hem echt prachtig. Later als ik groot ben koop ik wel zo'n soort gitaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wegens deze enthousiaste reactie, vooruit, een echte foto... kleur komt niet mooi uit foto's, gek genoeg. Het is inderdaad wel even wennen, maar wel stylish:
[afbeelding]
zoals ik al zei: het is opgenomen met een ingebouwde webcammicrofoonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef DuranK het volgende:
Auw, doe wat aan die irritante ruis tussen door![]()
auw mn orenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:22 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
zoals ik al zei: het is opgenomen met een ingebouwde webcammicrofoon
verder heb ik een buttPC en geen programma's om het te bewerken
het piept en ruist en kraakt
luisteren op eigen verantwoordelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |