abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38234337

Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
pi_38234371
Godverdomme, mod, fix this.
pi_38234420
Ai.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_38234437
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:52 schreef Apropos het volgende:
Ai.
Allemaal omdat jij altijd zo snel bent. Jouw schuld.
pi_38234451
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar het was er juist het moment voor.
Hmpf. Vooruit, omdat jij het bent. Het zij je vergeven.
quote:
Die heb je niet nodig, het was nutteloos.
Aaaaaaaaah........toe?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:54:52 #6
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38234510
ik vind deze wel aardiger.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_38234518
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmpf. Vooruit, omdat jij het bent. Het zij je vergeven.
[..]

Aaaaaaaaah........toe?
De vertaling luidt; Pas op, anders ben je over enige tijd net als Gallie in drieëen verdeeld.
pi_38234583
quote:
The V-2 failed as a weapon system precisely because it was far too expensive to produce (even with skilled workers who were not paid or even fed adequately). Each V-2 cost about 1/6 as much as a Lancaster heavy bomber. But the reusable bomber delivered about 130 tons of ordnance during an average operational lifetime instead of the paltry 1 ton warhead of the expendable rocket.

One postwar report concluded that relative to the size of the two war economies, the V-2 had a total program cost almost as large as the US atomic bomb program. The Manhattan Project would have produced about seven 20-kiloton bombs per month if full production had been achieved; Germany produced about 650 rockets per month that only delivered the equivalent of about 0.4 kiloton.
het hele verhaal: http://www.spacedaily.com(...)tation_in_Space.html

pi_38234668
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Autodidact het volgende:

[...]
quote:
'Moord op Blair te rechtvaardigen'

Het omstreden Britse parlementslid George Galloway heeft in een interview met het tijdschrift GQ gezegd dat het vermoorden van premier Tony Blair te rechtvaardigen is. Wel moeten er dan volgens Galloway geen andere slachtoffers bij vallen.

Volgens de voormalige Labour-politicus zou een moordaanslag op Blair ''een verdedigbare respons'' zijn op de oorlog in Irak. ''Blair gaf immers bevelen die leidden tot de dood van duizenden onschuldige Irakezen'', aldus Galloway.

De parlementariër zegt overigens dat zijn uitlating niet moet worden gezien als een oproep tot moord. Bovendien voegde hij er aan toe dat hij de politie zou inlichten, als hij van een dreigende aanslag op de hoogte zou zijn. Galloway werd indertijd uit de Labour-partij gezet omdat hij Britse soldaten in Irak had opgeroepen om niet te vechten. Vorig jaar haalde hij op persoonlijke titel een parlementszetel.

In juli 2005 zorgde Galloway voor ophef door te verklaren dat de Britten de zelfmoordaanslagen in Londen aan zichzelf te danken hadden. Een maand later noemde hij Bush en Blair grote terroristen.

Zo zie je maar dat psychopaten nog best een politieke carriere kunnen maken...
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_38234694
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:55 schreef Apropos het volgende:

[..]

De vertaling luidt; Pas op, anders ben je over enige tijd net als Gallie in drieëen verdeeld.
Ja kijk nee dat bedoel ik niet. Hoe doe je dat? Jij schudt toch niet zomaar morse uit je mouw? Ergens is vast een omzetmasjientje. Zodat ik het kan verhertalen. Of niet?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38234734
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:01 schreef sigme het volgende:

Ja kijk nee dat bedoel ik niet. Hoe doe je dat? Jij schudt toch niet zomaar morse uit je mouw? Ergens is vast een omzetmasjientje. Zodat ik het kan verhertalen. Of niet?
Zie mijn laatste post in vorig topic.. Doe wat met die muis op die tekst

http://www.scoutquest.com/nl/scout/tech/morse/morsevertaler.shtml
pi_38234931
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zie mijn laatste post in vorig topic.. Doe wat met die muis op die tekst

http://www.scoutquest.com/nl/scout/tech/morse/morsevertaler.shtml
Dank je!
pi_38235043
Buitenlanders in Duitsland mishandeld uit racisme
AP

BERLIJN - Twee Mozambikanen en een Cubaan zijn donderdagavond in Weimar in het oosten van Duitsland mishandeld, volgens de politie kennelijk uit racistische overwegingen. Een van de drie, een 46-jarige Mozambikaan, is met hoofdletsel in het ziekenhuis opgenomen. Hij verkeert niet in levensgevaar.
De drie werden na een feest aan de rand van de stad door een groep van acht mannen in de leeftijd van 19 tot 29 jaar uitgescholden, geschopt en geslagen, aldus de politie. Volgens de andere Mozambikaan staken omstanders geen poot uit om hem en zijn vrienden te helpen. Alle verdachten zijn aangehouden. Twee van hen raakten gewond toen ze probeerden te vluchten. Zij liggen onder politiebewaking in het ziekenhuis.

Elders in Duitsland, in de havenstad Wismar, werd donderdag een 36-jarige Indiase man mishandeld door vijf mannen die het Duitse volkslied zongen en fascistische leuzen scandeerden, aldus officier van justitie Christian Pick. De verdachten, tussen de 20 en 24 jaar oud, zijn aangehouden.
Donderdagmiddag mishandelden vier mannen, vermoedelijk met extreem-rechtse sympathieën, in Oost-Berlijn een 29-jarige man van Turkse afkomst. De politie verrichtte vier arrestaties.

Geweld tegen allochtonen lijkt de laatste tijd toe te nemen in Duitsland. Vorige week werd een van oorsprong Turks lid van het Berlijnse parlement zonder aanleiding met een fles op zijn hoofd geslagen en in april werd een Duitser van Ethiopische afkomst in Potsdam finaal in elkaar geslagen
pi_38235386
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef Apropos het volgende:
Buitenlanders in Duitsland mishandeld uit racisme
Dat doet me denken aan dit topic: Zijn we wel echt bevrijd?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:22:58 #15
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38235436
andere rassen zijn ook gewoon anders. Ik bedoel, dan moeten ze ook niet doen alsof ze erbij horen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_38235527
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:22 schreef George-Butters het volgende:
andere rassen zijn ook gewoon anders. Ik bedoel, dan moeten ze ook niet doen alsof ze erbij horen.
???? Raadsel..raadsel ??
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:36:10 #17
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38235838
Ik heb racisten nooit begrepen. Ik vind racisme voornamelijk een uitting van domheid.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:36:23 #18
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38235852
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

???? Raadsel..raadsel ??
slecht garpje.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_38235960
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:36 schreef George-Butters het volgende:

slecht garpje.
begeurt dat niet ons allen ? Heden gij, morgen mij...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:52:25 #20
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38236428
He wat leuk, het Fortuyn-forum heeft z'n eigen complothoekje.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:57:50 #23
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_38236615
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]

Zo zie je maar dat psychopaten nog best een politieke carriere kunnen maken...
Rustig, het is George -de val van de Sovjet-Unie was de zwartste dag van mijn leven- Galloway maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Finder_elf_towns op 26-05-2006 17:06:34 ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:09:09 #25
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38237040
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:05 schreef pberends het volgende:
Beste TV-kaart?
Zie reactie.
Donner 1
Donner 2