Hauppage vind ik een rare interface hebben, Pinnacle ben ik ook niet enthousiast over... met de rest heb ik geen ervaring. Ik wil eigenlijk een onbekend goed merk hebben, maarja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:08 schreef George-Butters het volgende:
1 eis: compatible met windows mediacentre, dus geen pinnacle kaartje.
Ik zou deze doen:
Hauppauge WinTV PVR-150 MCE OEM
¤59,50 bij computerland.
Waarvoor wil je hem gebruiken?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Hauppage vind ik een rare interface hebben, Pinnacle ben ik ook niet enthousiast over... met de rest heb ik geen ervaring. Ik wil eigenlijk een onbekend goed merk hebben, maarja.
Goeie vraag. Zijn er tv-kaarten die in DIVX kunnen opnemen?quote:
Dr zijn kaarten met onboard MPEG 2 encoder, echter deze werken weer met minder software,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Goeie vraag. Zijn er tv-kaarten die in DIVX kunnen opnemen?
En de mogelijkheden van kabel zijn natuurlijk al beperkt waardoor er eigenlijk niet zo veel verschil is... het is allemaal gewoon stereo geluid en een vaste resolutie.
Of is de beeldkwaliteit soms zeer verschillend tussen de tv-kaarten?
ik alle 35 bagger zendersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja uerhm Ou-Tannu, die tv kaart van de aldi ... daar kan ik maar 4 zenders mee ontvangen!!![]()
![]()
mja, TV ook :/quote:Op maandag 29 mei 2006 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
hij doe-hoet het!!!
voeg even toe aan de howto dat als je dus een TV kaart van 34,95 van de aldi gekocht hebt ... dat je dan onder linux card=63 moet gebruiken. Kortom, als je opgeeft dat het een KWorld Xpert is (wat het eigenlijk ook is) dan komt het goed!
btw, hoor jij ook zo'n vuige toon als je van radio zender wisselt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |