Niet te vergelijken he.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja Gabri, ik weet nog wel hoe enthousiast we over bankzitter Juanfran waren.
Maduro op de bank?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:31 schreef Pritt het volgende:
Gabri - Sneijder - Davids.
Opzich geen verkeerd middenveld.
preciesquote:
Dan hebben we in ieder geval passiequote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze gaan knokken
Vast niet, dan komt Ome ten Cate wel ff sussenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze gaan knokken
Als iemand het maar doetquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Denk dat dat meer een taak is voor Hennie
was dit al gemeld?quote:28/5/2006 - Ajax slaat aanbieding oefenwedstrijd in Barcelona af
(Gepost door RvN)
Ajax heeft de aanbieding om een vriendschappelijk duel te spelen tegen Barcelona afgeslagen. Ajax mocht bij de traditionele openingswedstrijd voor eigen publiek van Barcelona om de Juan Camper Trofee de tegenstander zijn. Het duel zou een soort eerbetoon aan Ten Cate moeten worden. Het paste echter niet in de voorbereiding van Ajax, dat in de periode van dat duel de voorronde wedstrijden om de Champions League zal moeten afwerken. Bayern Munchen zal nu de tegenstander zijn van Barcelona.
Nee.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
we kunnen davids wel doorstrepen nu gabri komt ben ik bang.
Gabri is transfervrij vergeet dat nietquote:Op zondag 28 mei 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
we kunnen davids wel doorstrepen nu gabri komt ben ik bang.
Maar wij zijn rijk jeweet-tochquote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Van die transfervrijheid kun je weinig profiteren met zo'n salaris.
Dat soort zaken boeien me altijd maar weinig. Als Ajax en Gabri er samen uitkomen zal het me worst zijn wat het kost.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Mwa, dit is juist het probleem met Davids, dus het helpt zeker.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef twi het volgende:
precies, we maken winst en inversteringen moet je nou eenmaal doen.. de CL halen en ver komen en je hebt het er zo weer uitquote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zorgen kunnen maken over het geld. Ik wil een goed team zien en het kan me dan geen donder schelen hoe duur spelers zijn.
nee, maar je wil presteren, en dat kost dus geld. Maar als je presteert verdient het zich weer terugquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch niet dat ze dat extra geld aan ons uitdelen....
Amsterdam voetbalcapitalquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch niet dat ze dat extra geld aan ons uitdelen....
Nu moet het gebeuren. Een nieuw team, veel ervaring afgewisseld met talenten onder de aanvoering van een goede trainer. Dit moeten de succesvolle jaren worden.
Leuk voor zequote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef marsu het volgende:
Blind en Van der Lem naar Vitesse, aldus AT5.
bronquote:Op zondag 28 mei 2006 16:10 schreef Badabingea het volgende:
Tottenham laat Davids niet gaan!
Wou ik net zeggen ja. Al begint het wel erg lang te duren allemaalquote:
We zullen het zien...quote:'Gabri kiest toch voor Ajax'
Volgens de Spaanse krant El Mundo Deportivo heeft Gabri gekozen voor Ajax. De middenvelder, die bij Barcelona op een zijspoor is beland, houdt morgen een persconferentie waarin hij het bekend maakt. Ajax zal geen transfersom hoeven te betalen, want zijn contract bij Barcelona liep af. Ook Villareal had interesse in de Spanjaard, maar dat was nooit concreet.
(bron: V-Bal.nl)
Ik ook niet. Maar goed, we zien wel. Eerst maar eens komende week afwachten, heb het idee dat er komende week een heleboel duidelijk gaat worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
Ik weet het niet met Gabri hoor.
Als Ten Cate een versterking in hem ziet, lijkt het me een uitstekende voetballer.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
Ik weet het niet met Gabri hoor.
En dus niet voor de bank. Je zag het aan JuanFranquote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef marsu het volgende:
[..]
Als Ten Cate een versterking in hem ziet, lijkt het me een uitstekende voetballer.
Toen wist niemand nog van de ontwikkeling van Urby.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dus niet voor de bank. Je zag het aan JuanFran![]()
gras wel, de kenner!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toen wist niemand nog van de ontwikkeling van Urby.
marsu, waar heb je dat gevonden?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef marsu het volgende:
[..]
Als Ten Cate een versterking in hem ziet, lijkt het me een uitstekende voetballer.
Nou ja, Gabri is wel al erg lang uit de roulatie. Dit seizoen 11 duels, vorig seizoen 4, jaar daarvoor 16. We gaan terug tot 2002/03 toen ie met 27 duels aan een aanvaardbaar aantal kwam.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:19 schreef StarGazer het volgende:
Tzou na de Laudrupjes wel een unieke transfer zijn idd
Hij al een flink aantal maanden eerder.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hallo, ik heb het ook altijd gezegd hoor.
Gaat niet goed samen met voorbereiding CL etc.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Kregen ze dat niet rond VoreG?
Geen ramp natuurlijk, maar het was wel een leuke wedstrijd geweest lijkt mij.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n ramp dan?
Precies. Ik had het wel leuk gevonden als die wedstrijd was doorgegaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Geen ramp natuurlijk, maar het was wel een leuke wedstrijd geweest lijkt mij.
Precies.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Riro het volgende:
Ja, tuurlijk. Maar zo'n wedstrijd was toch leuk geweest en je heb wel gelijk een tegenstander van niveau.
"Chrome seats, jeweettoch."quote:
quote:Ajax verliest van Boca en Hertha BSC in Terborg
Ajax heeft op het toernooi in Terborg vanochtend de wedstrijd tegen het Argentijse Boca Juniors verloren. ook de wedstrijd om de derde en vierde plaats is verloren. Van Hertha BSC werd met 2-1 verloren, en nu waren het eens een keer de Duitsers die in de laatste minuut scoorden voor de winst. Het Braziliaanse Atletico Mineiro heeft de finale van het prestigieuze toernooi met 2-0 gewonnen.
OOMGGGWTFFFFFFFROLLERCOASTER !!!!!!!11111!!!!!unosduostres!!1111quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Houniet het volgende:
OVER VAN GAAL EN 1995!!!!!!!!11
quote:
Whehe alleen nogal ongeloofwaardig.quote:Dit postte iemand op ajaxshowtime..
'Ajax heeft Gabri, Seitaridis en Placente bijna bi 2006-05-28 12:22:56
Het was natuurlijk al bekend dat Gabri naar ajax zal verkassen. Er wordt morgen definitief een akkoord bereikt tussen Gabri en Martin van Geel. Giourkas Seitaridis speelt nu in Rusland voor Lokomotiv Moskou en wil daar weg naast Ajax heeft ook Villarreal intresse in de Griek. Diego Placente wordt waarschijnlijk gebruikt voor een deal met de Ridder.
Placente naar ajax dusquote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe De Ridder ruilen voor de linksback van het Argetijns elftal met een beetje geld
sure
ik zou een placenta al ruilen voor de ridderquote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef stefmans het volgende:
zou het wel niet erg vinden, placente + en paar ton ruilen voor De Ridder![]()
Samen met Gerard v/d Lem, misschien kan Ajax ook enkele talentvolle jeugdspelers verhuren aan Vitesse?quote:
zul je zien, Charisteas verhuurd aan Vitessequote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Samen met Gerard v/d Lem, misschien kan Ajax ook enkele talentvolle jeugdspelers verhuren aan Vitesse?
dat nooitquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat Chari naar psv gaat
Danny zit momenteel in Spanje, lijkt me niet dat hij dat van daar aan het regelen is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |