quote:
Whehe alleen nogal ongeloofwaardig.quote:Dit postte iemand op ajaxshowtime..
'Ajax heeft Gabri, Seitaridis en Placente bijna bi 2006-05-28 12:22:56
Het was natuurlijk al bekend dat Gabri naar ajax zal verkassen. Er wordt morgen definitief een akkoord bereikt tussen Gabri en Martin van Geel. Giourkas Seitaridis speelt nu in Rusland voor Lokomotiv Moskou en wil daar weg naast Ajax heeft ook Villarreal intresse in de Griek. Diego Placente wordt waarschijnlijk gebruikt voor een deal met de Ridder.
Placente naar ajax dusquote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe De Ridder ruilen voor de linksback van het Argetijns elftal met een beetje geld
sure
ik zou een placenta al ruilen voor de ridderquote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef stefmans het volgende:
zou het wel niet erg vinden, placente + en paar ton ruilen voor De Ridder![]()
Samen met Gerard v/d Lem, misschien kan Ajax ook enkele talentvolle jeugdspelers verhuren aan Vitesse?quote:
zul je zien, Charisteas verhuurd aan Vitessequote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Samen met Gerard v/d Lem, misschien kan Ajax ook enkele talentvolle jeugdspelers verhuren aan Vitesse?
dat nooitquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat Chari naar psv gaat
Danny zit momenteel in Spanje, lijkt me niet dat hij dat van daar aan het regelen is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |