Niet te vergelijken he.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja Gabri, ik weet nog wel hoe enthousiast we over bankzitter Juanfran waren.
Maduro op de bank?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:31 schreef Pritt het volgende:
Gabri - Sneijder - Davids.
Opzich geen verkeerd middenveld.
preciesquote:
Dan hebben we in ieder geval passiequote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze gaan knokken
Vast niet, dan komt Ome ten Cate wel ff sussenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze gaan knokken
Als iemand het maar doetquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Denk dat dat meer een taak is voor Hennie
was dit al gemeld?quote:28/5/2006 - Ajax slaat aanbieding oefenwedstrijd in Barcelona af
(Gepost door RvN)
Ajax heeft de aanbieding om een vriendschappelijk duel te spelen tegen Barcelona afgeslagen. Ajax mocht bij de traditionele openingswedstrijd voor eigen publiek van Barcelona om de Juan Camper Trofee de tegenstander zijn. Het duel zou een soort eerbetoon aan Ten Cate moeten worden. Het paste echter niet in de voorbereiding van Ajax, dat in de periode van dat duel de voorronde wedstrijden om de Champions League zal moeten afwerken. Bayern Munchen zal nu de tegenstander zijn van Barcelona.
Nee.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
we kunnen davids wel doorstrepen nu gabri komt ben ik bang.
Gabri is transfervrij vergeet dat nietquote:Op zondag 28 mei 2006 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
we kunnen davids wel doorstrepen nu gabri komt ben ik bang.
Maar wij zijn rijk jeweet-tochquote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Van die transfervrijheid kun je weinig profiteren met zo'n salaris.
Dat soort zaken boeien me altijd maar weinig. Als Ajax en Gabri er samen uitkomen zal het me worst zijn wat het kost.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Mwa, dit is juist het probleem met Davids, dus het helpt zeker.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef twi het volgende:
precies, we maken winst en inversteringen moet je nou eenmaal doen.. de CL halen en ver komen en je hebt het er zo weer uitquote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zorgen kunnen maken over het geld. Ik wil een goed team zien en het kan me dan geen donder schelen hoe duur spelers zijn.
nee, maar je wil presteren, en dat kost dus geld. Maar als je presteert verdient het zich weer terugquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch niet dat ze dat extra geld aan ons uitdelen....
Amsterdam voetbalcapitalquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch niet dat ze dat extra geld aan ons uitdelen....
Nu moet het gebeuren. Een nieuw team, veel ervaring afgewisseld met talenten onder de aanvoering van een goede trainer. Dit moeten de succesvolle jaren worden.
Leuk voor zequote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef marsu het volgende:
Blind en Van der Lem naar Vitesse, aldus AT5.
bronquote:Op zondag 28 mei 2006 16:10 schreef Badabingea het volgende:
Tottenham laat Davids niet gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |