Mwa, dit is juist het probleem met Davids, dus het helpt zeker.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Van die transfervrijheid kun je weinig profiteren met zo'n salaris.
precies, we maken winst en inversteringen moet je nou eenmaal doen.. de CL halen en ver komen en je hebt het er zo weer uitquote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zorgen kunnen maken over het geld. Ik wil een goed team zien en het kan me dan geen donder schelen hoe duur spelers zijn.
nee, maar je wil presteren, en dat kost dus geld. Maar als je presteert verdient het zich weer terugquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch niet dat ze dat extra geld aan ons uitdelen....
Amsterdam voetbalcapitalquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch niet dat ze dat extra geld aan ons uitdelen....
Nu moet het gebeuren. Een nieuw team, veel ervaring afgewisseld met talenten onder de aanvoering van een goede trainer. Dit moeten de succesvolle jaren worden.
Leuk voor zequote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef marsu het volgende:
Blind en Van der Lem naar Vitesse, aldus AT5.
bronquote:Op zondag 28 mei 2006 16:10 schreef Badabingea het volgende:
Tottenham laat Davids niet gaan!
Wou ik net zeggen ja. Al begint het wel erg lang te duren allemaalquote:
We zullen het zien...quote:'Gabri kiest toch voor Ajax'
Volgens de Spaanse krant El Mundo Deportivo heeft Gabri gekozen voor Ajax. De middenvelder, die bij Barcelona op een zijspoor is beland, houdt morgen een persconferentie waarin hij het bekend maakt. Ajax zal geen transfersom hoeven te betalen, want zijn contract bij Barcelona liep af. Ook Villareal had interesse in de Spanjaard, maar dat was nooit concreet.
(bron: V-Bal.nl)
Ik ook niet. Maar goed, we zien wel. Eerst maar eens komende week afwachten, heb het idee dat er komende week een heleboel duidelijk gaat worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
Ik weet het niet met Gabri hoor.
Als Ten Cate een versterking in hem ziet, lijkt het me een uitstekende voetballer.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
Ik weet het niet met Gabri hoor.
En dus niet voor de bank. Je zag het aan JuanFranquote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef marsu het volgende:
[..]
Als Ten Cate een versterking in hem ziet, lijkt het me een uitstekende voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |