Is het theoretisch gezien wel een transfer als ie transfervrij is?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:19 schreef StarGazer het volgende:
Tzou na de Laudrupjes wel een unieke transfer zijn idd
Daar speelt hij juist nooit.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ie bij barca blijft hoor.
Uitstekende sub.quote:
jawel hoorquote:
Als hij daarvoor kiest is de kans groot dat hij weer op de bank zit. Het zal wel een van de andere Spaanse clubs worden. Ik gok op Zaragoza maar hoop Ajax.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:29 schreef StarGazer het volgende:
Zal wel Villarreal worden denk ik.
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ten cate gewoon voor zijn vertrek even naar de bank is gelopen
"bij mij spelen jullie WEL".
quote:
quote:"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes. And in injury time, Klaas Jan Huntelaar scores"
Ik hoop dat de eventuele komst van Gabri niet ten koste zal gaan van Davidsquote:Op zondag 28 mei 2006 12:29 schreef twi het volgende:
Wel even temperen natuurlijk, Gabri kan je niet met een Laudrup vergelijken. Ondanks blessures, blijft het een bankzitter daar in Barcelona.
Dan mag Gabri van mij heel ver weg blijvenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de eventuele komst van Gabri niet ten koste zal gaan van Davids
quote:"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes. And in injury time, Jack Bauer scores"
En we gaan weer lekker doorquote:Brands: 'Geen AZ'er naar Ajax'
Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 28 mei om 12:44
Marcel Brands, technisch directeur van AZ, laat in De Volkskrant weten dat Joris Mathijsen en Denny Landzaat niet naar Ajax zal vertrekken. De Oranje-internationals worden genoemd in de hoofdstad, maar tot een overstap zal het niet komen.
"We zijn ook concurrenten, hè," aldus Brands. "Wij willen richting Ajax, en Ajax ziet ons niet graag komen. Maar je kunt AZ natuurlijk niet transformeren naar Amsterdam. Mathijsen is simpelweg niet te koop en Landzaat laten we niet naar Ajax gaan. Hij staat bij ons ook nadrukkelijk in het beeld voor volgend seizoen. Maar als hij gaat weten we hoe we moeten anticiperen."
Landzaat zelf is nog voorzichtig over uitspraken rond een transfer. "Ik heb vorig jaar al meegemaakt dat AZ erg moeilijk doet. Wat dat betreft wil ik dus ook heel voorzichtig zijn over wat er de komende maanden gaat gebeuren. Ik wil niet op de zaken vooruitlopen, ik ben heel voorzichtig," aldus Landzaat tegenover FC Update
Dat bericht is van 15 februari. Enkele AZ-sites hebben het weer geplaatst om vervelend te doen.quote:
Vandaar dat het me al bekend voorkwamquote:Op zondag 28 mei 2006 13:21 schreef marsu het volgende:
[..]
Dat bericht is van 15 februari. Enkele AZ-sites hebben het weer geplaatst om vervelend te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |