gelukkig is het hier nog steeds maar 1x snachts en een keer 's ochtends vroeg, dus ik heb blijkbaar niet eens reden tot klagenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ow dat heb ik ook wel geprobeerd maar bij mij zegt het niks. soms drink ik 3 glazen water en hoef maar 3 keer eruit en soms drink ik bijna niks en moet er 6 keer uit
Ow ja, dat zal het wel zijn ja. Ik probeer dmv de hik te begrijpen hoe horlepiep erbij ligtquote:
geurtjes niet echt last van gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:16 schreef dutchie het volgende:
Over geurtjes; ik ging op een gegeven moment bijna over mijn nek als het mannetje babi pangang had gehad. Dan walmde hij me tegemoet in bed, gadverdamme!
En hebben jullie dan ook dat als je rauwe uien eet bijv. bij een fricadel speciaal dat je die de volgende dag nog proeft?
Tenzij ze koopzondag hebben , zoals hierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef dutchie het volgende:
En morgen is het zondag, kun je nog geen chocomelk halen.Och wacht, bij tankstation enzo natuurlijk wel.
Nah, ik kan er dus niet echt een pijl op trekken. Voel rechts voetjes, das duidelijk. Links voel ik iets wat dus of het hoofdje, Of de billetjes zijn. Soms denk ik bovenlangs ook wat te voelen en dan denk ik dus dan moeten het de billetjes zijn want dan voel ik de beentjes dus doorlopen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:24 schreef dutchie het volgende:
Vies hè?
Heb je trouwens nog steeds het gevoel dat horlepiep in een stuit ligt dan?
LadyS, morgen heeft Almere Stad koopzondagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Tenzij ze koopzondag hebben , zoals hier![]()
Ik zit in zandvoort nu, daar zijn de winkels altijd openquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef beefcake het volgende:
[..]
LadyS, morgen heeft Almere Stad koopzondag![]()
Nee, want dan moet je weer denken aan die billen en waar ze liggenquote:
Houd eens op met de hele tijd verplaatsen, zo kan ik toch nergens een pijl op trekken?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik zit in zandvoort nu, daar zijn de winkels altijd open
tis nog niet zeker hoor, of het een stuiter is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef dutchie het volgende:
LadyS, ookal een stuitertje. Mag jij uberhaupt een stuitbevalling doen, na je ks? Of wordt het dan standaard een ks?
Morgen gaan we weer weg, met een tussenstop op de fotomeet (kom je écht niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef beefcake het volgende:
Houd eens op met de hele tijd verplaatsen, zo kan ik toch nergens een pijl op trekken?![]()
Dat heb ik ook en ik ben zeker weten niet zwangerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ow dat heb ik ook wel geprobeerd maar bij mij zegt het niks. soms drink ik 3 glazen water en hoef maar 3 keer eruit en soms drink ik bijna niks en moet er 6 keer uit
ik 'vergat' er natuurlijk bij te zeggen dat dat wel met een bak vanille-ijs samengaat. Net als de kersen, frambozen, e.a. fruitquote:
ik had weinig "vreemde" dingen tijdens mijn zwangerschap. Cola lustte ik totaal niet maar toen ik zwanger was heb ik aardig wat liters weggedronken. Maar nu vind ik het ook niet meer lekker...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef Belana het volgende:
[..]
sorry Ik ga tegenwoordig voor de cola (en dat drink ik normaal gesproken nooit! Ik hou niet van priklimonade... )
ze zeggen dat als je ze strijkt, dat ze dan minder vocht opnemen. Ik strijk ze iig niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 08:23 schreef sjak het volgende:
Oja, vraagje. Moet ik hydrofielluiers strijken?
Dat is goed nieuwsquote:Op zondag 28 mei 2006 08:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze zeggen dat als je ze strijkt, dat ze dan minder vocht opnemen. Ik strijk ze iig niet.
Ik had bij mijn oudste en (nu bijna niet meer) jongste een praktijk met twee vlossen. De ene was het type oude tangerige tante, zo eentje die je aan je hand naar binnen trok als ze achter liep op schema, en een hele zachte lieve Duitse vrouw.quote:Op zondag 28 mei 2006 08:56 schreef Tamea het volgende:
jeetje wat een muts, daar word je toch ook niet goed van. Inderdaad hopen dat zij geen dienst heeft als het echt zover is, want als je die aan je bed krijgt, word je vast niet blij.
Dat vast, maar ik denk dat ik dat mens wel "per ongeluk" een paar keer ff een trap verkoop, mocht zij dienst hebben als de bevalling doorzet.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had bij mijn oudste en (nu bijna niet meer) jongste een praktijk met twee vlossen. De ene was het type oude tangerige tante, zo eentje die je aan je hand naar binnen trok als ze achter liep op schema, en een hele zachte lieve Duitse vrouw.
Ik kreeg dus die oudere vrouw aan mijn bed bij de oudste, en er was niets aan het handje. Ze deed op een prettige, zekere manier haar werk. Ik moest toen naar het ziekenhuis, maar ik merkte dus dat vlossen tijdens de bevalling zelf veel beter en zekerder kunnen overkomen dan tijdens een bezoekje.
Bij de tweede had ik de jonge mevroi trouwens, en dat ging ook prima.
Maakt u dus geen zorgen over wie er komt, het zit vast wel goed dames
Tja, als ie echt dwars blijft liggen zal het niet op de gewone manier gaan idd, maar hij draait nog regelmatig, waarmee ik wil zeggen dat ie iig de ruimte heeft om te draaien nog, of ie ook de goeie kant op draait is me een raadsel. het enige verschil wat ik dus voel is voetjes link(zoals nu weer) of rechts en de hik aan de andere kant. We hebben nog ff, ze kunnen uit zichzelf nog draaien tot 37 weken (zeker met een tweede) dus tja... Ik denk trouwens niet dat ik een draaipoging ga laten doen, indien ie niet goed ligt. Ik geloof niet dat je daar vrolijk van wordt. Maar vooralsnog probeer ik maar positief te blijven en nog geen conclusies te trekkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Anitra het volgende:
Belana Djulian was en dwarsligger, die zat als het ware met zijn kont op mijn bekken en met zijn voetjes naar beneden en hoofd en rug dwars. Zolas de gyn zei toen; ik heb hem eruit gehaald met 3 dbbele salto en een flikflak achterover. Dwarsliggen kan geprobeerd worden te draaien, lukt het draaien niet dan is het altijd een ks werd mij verteld bijna 2 jaar geleden.
Ghehehequote:Op zondag 28 mei 2006 09:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vast, maar ik denk dat ik dat mens wel "per ongeluk" een paar keer ff een trap verkoop, mocht zij dienst hebben als de bevalling doorzet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vast, maar ik denk dat ik dat mens wel "per ongeluk" een paar keer ff een trap verkoop, mocht zij dienst hebben als de bevalling doorzet.
Ik dacht nog, ze snappen wel wat ik bedoel zonder dat ik in details hoef te treden. Je weet wel die viese woordjes waar kleine kindjes zo om moeten giechelen: Poep en pies.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:37 schreef beefcake het volgende:
Dutch, wat liep er dan? Plas, vruchtwater, bloed?Vergeef me de ws heel stomme vraag
"Gewoon" even met dr handen onderin geduwd...Nou ja.... ik had het gevoel of zi idd dwars door me heen aan het graven was!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef dutchie het volgende:
Heeft ze een inwendig onderzoek gedaan of met haar handen onderin je buik 'gegraven'?
En hoe tolt de kleine rond dan, compleet om of om zijn as? Want als ie idd volledig om gaat kan dat die klachten veroorzaken. Is gewoon een complete volksverhuizing.![]()
En zoals altijd, als je het niet vertrouwt bel je toch even?
Hoop iig dat je je snel beter voelt.
Zo voelt t wel een beetje ja....quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef dutchie het volgende:
Auw...
Zal toch niet dat ze de baby als het ware uit positie heeft geduwd? Nog nooit van gehoord, maar ja voor alles is een eerste keer.
Ja pcies.... Als je er op voorbereid bent gaat t soweiso wat makkelijker!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Belana het volgende:
Ow dat vind ik zo rot als ze dat doen! Terwijl het ook best subtieler kan. De oudste vk in mijn praktijk kan dat heel goed. "voeten op de bank... even inademen en nu uitademen, en dan duwt zij naar binnen" gaat echt prima en ze weet ook meteen hoe het ervoor staat. De anderen die ik gehad heb konden heerlijk wroeten idd...![]()
jaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Belana het volgende:
Ik had vandeweek dus de stagiaire...en maar duwen en trekken en sjorren... Ik ben vriendelijk gebleven hoor, maar ik vroeg me wel af of ze dat soort simpele truukjes niet leren?
Ik weet niet of dat kan trouwens, weer "los schieten"... zou je lekker mee zijn zeg!
ik zou het geen 2e keer laten doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef dutchie het volgende:
Ik kan me nog herinneren toen de gyn bij de zwangerschap van Léon ging voelen of hij nog gedraaid kon worden dat...
Ik kan niet anders zeggen dan auw. En ik kan me ook herinneren dat het daarna behoorlijk 'rumoerig' was in mijn buik een paar dagen erna.
Vocht?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef Belana het volgende:
hoe voel jij je dutch? hoest met het vocht? het gaat echt rap nu he!
Misschien toch vragen dan of ze wil strippen?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:31 schreef Tamea het volgende:
Ik heb vorige week gevraagd wat er ging gebeuren als het er deze week nog niet zou zijn en toen leek het alsof ze dat allemaal aan het ziekenhuis over ging laten.
Haha, was maar waar. Ik zou graag willen maar helaas zijn de papa van Melvin en ik uit elkaar. Heb nu wel een nieuwe vriend, maar 3 maanden is nog veels te kort om er weer aan te beginnen. Voorlopig helaas dus geen brusje voor Melvin.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:12 schreef dutchie het volgende:
Ik dacht ook, hé Jambo in Z&G? *nieuwsgierig werd*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |